Alla kategorier Övrigt Halland Halmstad Kult & Co

Norra vägen 9, 302 31 Halmstad — Visa karta

Läs vad 1 kund tycker om Kult & Co

• Tim V
    Tim V skrev om Kult & Co
    Lokalen är liten, men det hindrar dem inte från att klämma in mycket grejer ändå. Överallt ligger det nämligen saker i drivor. Det är kul att gå in på ett sånt här ställe inne i en stad, men när hälften av varorna är svåråtkomliga/oåtkomliga, är det nog dags att organisera om lite.

De priser som är utsatta är avskräckande för en vanlig Svensson, och det leder också till att man inte gärna frågar om nånting som ligger dåligt till.

Skillnaden mellan att gå in här och på andra secondhandställen i Halmstad, är att det inte finns i närheten av lika mycket skräp här, utan allt är av bättre kvalitet. Sist jag var på besök, fanns här t.ex. jättefina teakmöbler, snygga lampor, och diverse fräcka prydnadsgrejer med typiskt 50/60-talsstuk, som jag gärna gick in och bara tog mig en titt på.

Troligen det roligaste stället i Halmstad för den som gillar gamla prylar. Åtminstone om man nöjer sig med att titta.

Norra vägen 9, 302 31 Halmstad