Alla kategorier Sängar Gävleborg Gävle KungSängen KungSängen Gävle
Rekommenderat företag 2016 - KungSängen Gävle
Rekommenderat företag 2015 - KungSängen Gävle

KungSängen Gävle

Valbovägen 335, 818 32 Valbo — Visa karta

Butiken i Gävle ligger i Valbo Köpstad, cirka en mil från stadens hjärta. Här tillverkar vi vissa sängar på plats direkt i butiken. Allt medan du provar säng i lugn och ro. Varmt välkommen till oss!

Läs vad 70 kunder tycker om KungSängen Gävle

• Kalle J
    Kalle J skrev om KungSängen Gävle
    Bra bemötande. Säljaren tog sig tid och genomförde försäljningen och leveransen på ett bra sätt.
    2016-12-08 KungSängen Gävle svarar Kalle J
    Vad härligt att det var bra och allt fungerade på ett bra sätt! Vi på Kungsängen arbetar alltid för kundens bästa, tack för din feedback!
  • Marianne A
    Marianne A skrev om KungSängen Gävle
    Jag är mycket nöjd med såväl bemötande som den hjälp vi fått att välja lämplig säng, lämpliga madrasser och kuddar som passar just för våra behov. Personalen levde helt upp till mina förväntningar. Proffsigt.
    2016-12-08 KungSängen Gävle svarar Marianne A
    Roligt att du är mycket nöjd med såväl bemötande och hjälp vid val av lämplig säng, samt att kuddarna passade för just er. Vad kul att vi levde upp till dina förväntningar! Tack, Marianne för din feedback och välkommen till oss igen!
  • Helena E
    Helena E skrev om KungSängen Gävle
    bemötandet på butiken var bra och kunskapen om sängen jättebra. Kunde vägleda oss till rätt säng.
    2016-12-01 KungSängen Gävle svarar Helena E
    Vad härligt att vårt bemötande var bra och att kunskapen om sängen var jättebra, vilket vägledde er till rätt säng! Tackar för din feedback och välkommen igen!
  • Gillis A
    Gillis A skrev om KungSängen Gävle
    När jag i år köpte mi Kungsängen säng i Valbo fick jag ett oerhört positivt
    bemötande och mycket god service av Er medarbetare Peter
    2016-12-01 KungSängen Gävle svarar Gillis A
    Vad trevligt att vår medarbetare gav mycket god service och att det var oerhört positivt! Välkommen till oss igen, Gillis!
  • Lena A
    Lena A skrev om KungSängen Gävle
    Har bara goda ord att säga om bemötande i butik, hemkörning och för att inte tala om sängen som är onödigt skön.
    2016-12-01 KungSängen Gävle svarar Lena A
    Härligt att vår säng är onödigt skön och vad trevligt att du har bara goda ord att säga om vårt bemötande! Välkommen till oss igen, Lena!
  • Katarina Ö
    Katarina Ö skrev om KungSängen Gävle
    Hej, bra bemötande i Valbo. Dock fick vi inte den utlovade bäddmadrassen vid uthämtning i Falun som säljaren i Valbo garanterade att vi skulle få med matchande tyg som sängen.
    2016-12-01 KungSängen Gävle svarar Katarina Ö
    Vad trevligt att vårt bemötande var bra! Det var tråkigt att höra att du inte blev nöjd med din bäddmadrass. Hör gärna av dig till butiken, så ska vi göra vårt bästa för att hjälpa dig!
  • Bruna J
    Bruna J skrev om KungSängen Gävle
    Bra butik. Kanske inte så modern resp attraktiv men helt ok.
    2016-12-01 KungSängen Gävle svarar Bruna J
    Vad bra att butiken var helt ok, tack för din feedback!
  • Lars M
    Lars M skrev om KungSängen Gävle
    Köpte två stycken sängar
    Upplevelsen var positiv. Jag fick den hjälp jag behövde.
    2016-12-01 KungSängen Gävle svarar Lars M
    Vad kul att upplevelen var positiv och att du fick den hjälp du behövde. Tack för din feedback och välkommen igen, Lars!
  • Birgitta L
    Birgitta L skrev om KungSängen Gävle
    Vi är väldigt nöjda med sängen!
    2016-07-14 KungSängen Gävle svarar Birgitta L
    Vad kul att ni är väldigt nöjda med sängen, Birgitta! Vi tackar för din feedback.
  • Alf S
    Alf S skrev om KungSängen Gävle
    Bra bemötande i butiken och god kvalitet på produkterna.
    2016-07-11 KungSängen Gävle svarar Alf S
    Härligt att du fick ett bra bemötande i butiken och att det är god kvalitet på produkterna! Vi tackar för den trevliga feedbacken och välkommen till oss igen, Alf.
  • Gunilla F
    Gunilla F skrev om KungSängen Gävle
    Fick en bra första kontakt med bra erbjudande och även sen vid återbesök med beställning o leverans.
    2016-07-07 KungSängen Gävle svarar Gunilla F
    Vad kul att du fick en bra första kontakt och att allt även fungerade vid återbesöket och leveransen! Vi tackar för din feedback och välkommen till oss igen, Gunilla!
  • Sven N
    Sven N skrev om KungSängen Gävle
    Köp av säng. Bra bemötande lyssnade in önskemålen. Visade upp sängar och tillbehör utan att vara påträngande. Berättade sakligt om produkterna. Allt vi köpte har levt upp till förväntningarna.
    2016-05-20 KungSängen Gävle svarar Sven N
    Vad kul att höra att vårt bemötande var bra och att säljaren lyssnade in önskemålen! Vad härligt att allt ni köpte levde upp till förväntningarna. Tack för din feedback och välkommen till oss igen!
  • Christina S
    Christina S skrev om KungSängen Gävle
    Bra information om sängarna. Trevligt bemötande. Nöjd med den säng vi köpte.
    2016-05-19 KungSängen Gävle svarar Christina S
    Vad härligt att det var trevligt bemötande och att du fick bra information om sängarna! Vad kul att du är nöjd med sängen, Christina! KungSängen Gävle tackar för din feedback!
  • Margit A
    Margit A skrev om KungSängen Gävle
    Sover skönt vaknar utvilad Utmärkt för ryggen
    2016-05-17 KungSängen Gävle svarar Margit A
    Härligt Margit att du sover skönt och vaknar utvilad, samt att den är utmärkt för ryggen! Vi tackar för din feedback om sängen!
  • Jonas V
    Jonas V skrev om KungSängen Gävle
    Vi upplevde personalen som både kunnig och trevlig. Lokalerna kändes rena och trevliga. Leverans enligt angett datum.
    Vi köpte en säng med tillbehör för 25 000 kr där det var 50% rabatt på sängen. Vi är nöjda med produkten.
    2016-05-17 KungSängen Gävle svarar Jonas V
    Vad bra att ni upplevde personalen som trevlig och kunnig, samt att ni är nöjda! Härligt att våra lokaler kändes fräscha och att vår leverans fungerade. Välkommen till oss igen, Jonas!
  • Per-åke J
    Per-åke J skrev om KungSängen Gävle
    Bemötandet var ok!
    Köpte en ny säng vilket gjorde att jag köpte en som var lite bättre än den jag tänkte, det var den produkt info jag fick av personalen.
    2016-05-17 KungSängen Gävle svarar Per-åke J
    Vad bra Per-Åke att vårt bemötande var ok och att sängen du köpte var lite bättre än du tänkt dig, tackar för din feedback!
  • Sara W
    Sara W skrev om KungSängen Gävle
    Har köpt en bäddmadrass, trevligt bemötande i affären och nöjd med madrassen.
    2016-05-17 KungSängen Gävle svarar Sara W
    Vad bra att du är nöjd med madrassen och att vårt bemötande i butiken var trevligt! Tack, för din feedback!
  • Inger S
    Inger S skrev om KungSängen Gävle
    Trevligt bemötande och bra service av den kvinnliga expediten som visade stor kunnighet. Vi köpte en säng och det var en bra investering. Sover underbart skönt nu för tiden.
    2016-05-17 KungSängen Gävle svarar Inger S
    Vad kul att den kvinnliga säljaren var trevlig och gav dig en bra service, samt även visade stor kunnighet! Härligt att sängen är skön och att du sover underbart i den! Välkommen tillbaka, Inger och tack för din feedback!
  • Hillevi H
    Hillevi H skrev om KungSängen Gävle
    Vänligt bemötande från första stund när man kommer in i butiken.
    Har köpt sängar vid två tillfällen och är väldigt nöjd, får bra hjälp att välja rätt madrasser och prisinformation.
    Kommer även i fortsättningen att köpa mina sängar hos Kungsängen som har bra priser och bra och duktig personal.
    2016-04-13 KungSängen Gävle svarar Hillevi H
    Vad härligt att du är nöjd och får bra hjälp av KungSängen Gävle! Kul att du tycker vi har bra priser och duktig personal. Välkommen till oss igen Hillevi och tack för din trevliga feedback!
  • Lena E
    Lena E skrev om KungSängen Gävle
    Dålig service. Fick prova själv och komma fram till vilken säng jag skulle köpa. Det var knappt några kunder i butiken, så det var inte ruschigt precis. Sen när jag skulle betala så var priset ett annat än det som uppgivits 15 min innan. Jag frågade vad det berodde på, men tyckte inte jag fick någon klarhet om det. Hade det inte varit för att det var halva priset på sängen, så hade jag lämnat butiken utan något köp.
    2016-04-06 KungSängen Gävle svarar Lena E
    Det var tråkigt att höra om vårt bemötande i butiken! vi tackar för feedbacken
    och tar till oss den! om ni undrar eller funderar på något angående köpet,hör av er till butiken.
    Med vänlig hälsning
    Butikschefen
  • Peter V
    Peter V skrev om KungSängen Gävle
    Kanske inte den mest charmiga försäljaren, men i slutändan tillräckligt kunnig för att få sälja sängar till oss. Leveransen fungerade klanderfritt ända in i lägenheten och sängarna är väldigt sköna, så vi är mycket nöjda. En sak som inte är optimal däremot är att madrasskyddet, som är av den vattentåliga varianten, hela tiden far iväg och hamnar som en korv på ena sidan av madrassen.
    2016-04-06 KungSängen Gävle svarar Peter V
    Vad kul att säljaren var tillräckligt kunnig för er och att ni är mycket nöjda! Hör gärna av er till butiken för hjälp med ditt madrasskydd! Tack, för din feedback Peter och välkommen igen!
  • Sandra W
    Sandra W skrev om KungSängen Gävle
    Ointresserad personal och verkade inte vara intresserade av att sälja något men de va väldigt kunniga. I övrigt fungerade leveransen otroligt bra, väldigt nöjd.
    2016-04-06 KungSängen Gävle svarar Sandra W
    Tråkigt att du upplevde vår personal som ointresserad, vi tar till oss det! Vad kul att du är väldigt nöjd och att leveransen fungerade! Tack för din feedback Sandra!
  • Sören H
    Sören H skrev om KungSängen Gävle
    Efter en lite tafatt försäljarstart blev det något som resulterade i ett köp av en kontinentalsäng, dubbel.
    Efter detta upplevdes sängen för mjuk. Bra hjälp med att prova i butiken, Ingen kommentar första gången om olika hårdheter, samt att beställa ny hårdhet. En ny bestämd säljare som sa att nu hade jag nog gjort fel men utbytet var smidigt. Han sa dock att han sparade min mjukare säng på lagret. Han fick rätt och jag kunde byta tillbaka till min mjukare säng - den sköna! Här var det snabb, effektiv och vänlig service!
    2016-03-23 KungSängen Gävle svarar Sören H
    Kul att det blev bra till slut och att du är nöjd! Tack för feedbacken, Sören!
  • Christina W
    Christina W skrev om KungSängen Gävle
    lungt och seriöst bemötande
    kunnig personal
    mycker bra hemkörningsservice
    höll alla tider
    2016-03-11 KungSängen Gävle svarar Christina W
    Kul att du är nöjd och tackar för din feedback, Christina!
  • Wahlman Q
    Wahlman Q skrev om KungSängen Gävle
    Jag skulle titta på en Gustav säng men blev rekommenderad en Lindenäs när de hörde mina önskemål om komfort och storlek. Jag blev väldigt väl emottagen av alla i butiken och de lyssnade intresserat på mina önskemål och jag kände mig väldigt nöjd när affären avslutades.
    2016-03-11 KungSängen Gävle svarar Wahlman Q
    Härligt att du blev väl emottagen av alla! Kul att du är nöjd och tackar för din feedback! Välkommen igen!
  • Lars G
    Lars G skrev om KungSängen Gävle
    Fick hjälp med säng och tillbehör på ett mycket bra och tillmötesgående sätt.
    2016-03-11 KungSängen Gävle svarar Lars G
    Kul att du är nöjd och tack för feedbacken, välkommen igen!
  • Monica H
    Monica H skrev om KungSängen Gävle
    Första gången var det så många kunder så vi upplevde det som stressigt
    Andra gången gick det bättre , då hade försäljaren jättemycket tid med oss
    Nu har vi haft sängen några veckor och vi älskar den!
    Det som var lite knasigt var att vi hade en sockel till vår gamla säng och den skulle passa sade försäljaren, men det gjorde den inte så vi fick beställa ben som kom senare. Annars allt ok!
    2016-03-11 KungSängen Gävle svarar Monica H
    Tack för din feedback och vi tar till oss den! Vad kul att allt blev bra till slut!
  • Roland N
    Roland N skrev om KungSängen Gävle
    Blev det vi ville ha.....................................................
    2016-03-09 KungSängen Gävle svarar Roland N
    Vad kul att ni är nöjda, vi tackar för din feedback!
  • Åke E
    Åke E skrev om KungSängen Gävle
    Helt ok! Trevlig personal. Bra produkter! Leverans i rätt tid.
    2016-03-09 KungSängen Gävle svarar Åke E
    Vad kul att allt är helt ok! Vi tackar för din feedback, Åke och välkommen igen!
  • Emma H
    Emma H skrev om KungSängen Gävle
    Vi kom in en helg, söndag, och hade bestämt oss för att köpa en säng för c.a 20 000 och det var tur för säljaren var verkligen ingen säljare. Hade vi bara varit där och tittat hade vi aldrig köpt en. Nu visste vi ATT vi skulle ha en säng från Kungsängen så det blev affär iaf men mannen i fråga var inget bra bemötande. Vi båda sa när vi gick därifrån att vi undrade hur han kunde fått jobbet. Säkert en jättebra karl på många vis och med mycket kunskap, men säljare var han inte. Kunde inte svara på våra frågor och gick plötsligt ifrån oss mitt i en mening. Ja?
    2016-03-09 KungSängen Gävle svarar Emma H
    Det var tråkigt att höra om vårt bemötande i butiken! Vi tackar för feedbacken och tar till oss den! Butiken lär just nu upp nya säljare, så feedbacken är viktig för oss på Kungsängen Gävle!
  • Robin S
    Robin S skrev om KungSängen Gävle
    Bra kundbemötande! Säljarna är inte "för på" så man kan kan gå runt och kolla och känna efter själv i lugn och ro utan att känna sig stressad av någon som vill sälja på en första bästa säng. När vi hittade en säng så fick vi bra hjälp
    2016-03-09 KungSängen Gävle svarar Robin S
    Vad kul att du fick bra hjälp och tackar för din feedback, Robin! Välkommen tillbaka!
  • Bohlin K
    Bohlin K skrev om KungSängen Gävle
    Utan anmärkning. Köpte två mekaniska sängar. Det som är jobbigt som man inte föreställt sig är efter varje natt flyttar sig bäddmadrasser samt övriga madrasser, det är slitsamt attf få dem på plats, man är ingen ungdom, köpte dem för att få bekvämlighet, hade köpt vanliga sängar om jag vetat om besvären!
    2016-03-09 KungSängen Gävle svarar Bohlin K
    Det var tråkigt att höra att dina madrasser flyttar på sig! Hör av dig till butiken, så ska vi göra vårt bästa för att hjälpa er.
  • Anders S
    Anders S skrev om KungSängen Gävle
    Köpt ny säng.
    Bra bemötande inget att klaga på.
    2016-03-09 KungSängen Gävle svarar Anders S
    Tack för din feedback, Anders! Välkommen igen!
  • Ulrika N
    Ulrika N skrev om KungSängen Gävle
    Köpt en säng. Fick väldigt bra hjälp och bra bemötande. Fick sängen hemlevererad. Har bara ett klagomål och det är att en klisterlapp fastnade på golvet under sängen men fick hjälp av en kompis att få bort den, fick använda rakblad.

Sängen är underbar
    2016-03-09 KungSängen Gävle svarar Ulrika N
    Vad kul att sängen är underbar, tråkigt att höra om klisterlappen! Vi tackar för din feedback och tar till oss den!
  • Monika L
    Monika L skrev om KungSängen Gävle
    Köpt dubbelsäng ,sänggavel,nattduksbord och madrassöverdrag.Kunnig expedit.
    Fick varorna i omgångar.
    Förvånad och jäkligt besviken att sänggaveln inte går att sätta fast.Står lös bakom sängen. Är inte klokt ,med tanke på en dyr bra säng ,men med en lös gavel. Dunkar till när man lägger sig.
    2016-03-09 KungSängen Gävle svarar Monika L
    Det var tråkigt att höra, att du är besviken! Hör av dig till butiken, så ska vi göra vårt bästa för att hjälpa dig!
  • Laila C
    Laila C skrev om KungSängen Gävle
    Trevligt bemötande av personal, när jag letade efter en dubbelsäng.
    2016-03-09 KungSängen Gävle svarar Laila C
    Kul att du är nöjd och tack för din feedback!
  • Emil H
    Emil H skrev om KungSängen Gävle
    Bra o trevlig personal.
    inget krångel eller förseningar.
    Med sov gott garanti så ordnade sig allt
    perfekt i slutändan utan problem
    2016-03-09 KungSängen Gävle svarar Emil H
    Vad kul att allt blev perfekt, Emil! Tack för din feedback!
  • Anders E
    Anders E skrev om KungSängen Gävle
    Bemötandet var helt ok. Dock förvånas jag i efterhand över att det tydligen Alltid är rea?! När vi köpte vår säng, var det rea eftersom det skulle komma in nya modeller. I tv-reklamen annonserar man sedan att nuuu är det minsann rea på de nyligen hemkomna modellerna. Som kund undrar jag då om det alltid är 200% på prislappen, så att man alltid kan sälja för halva priset. Det skaver lite i mig.... har jag som kund förts bakom ljuset här? Hemleveransen blev försenad, eftersom lagret skickat fel säng. Tur att jag inte kastat min gamla säng innan.
    2016-03-09 KungSängen Gävle svarar Anders E
    Det var tråkigt att du drabbades av sen leverans av din säng och att du upplever att vi "alltid" har rea. Våra kampanjer styrs centralt från huvudkontoret och KungSängen Gävle vill gärna att du förmedlar din upplevelse till www.kungsangen.com. Vi tar till oss din feedback!
  • Jafar A
    Jafar A skrev om KungSängen Gävle
    Hej.
    En bra affär, jag är nöjd med varorna jag har köpt från butiken. Jag har fått den hjälp jag behövt. Men en av personalen var inte riktigt som jag hade förväntat mig. Han passade inte som säljare överhuvudtaget.
    2016-03-09 KungSängen Gävle svarar Jafar A
    Kul att du är nöjd med varorna och tackar för din feedback, vi tar till oss den!
  • Fredrik S
    Fredrik S skrev om KungSängen Gävle
    Snabb leverans och vänligt benötande
    2016-03-09 KungSängen Gävle svarar Fredrik S
    Kul att leveransen var snabb, tack för din feedback!
  • Petronella R
    Petronella R skrev om KungSängen Gävle
    Trevlig och kunnig personal. Är jättenöjd med sängen!
    2016-03-09 KungSängen Gävle svarar Petronella R
    Kul att du är jättenöjd och tack för din feedback, Petronella!
  • Pelle W
    Pelle W skrev om KungSängen Gävle
    Bra................................
    2015-11-15 KungSängen Gävle svarar Pelle W
    Tackar, för din feedback.............
  • Lars B
    Lars B skrev om KungSängen Gävle
    Vi har köpt två sängar .Bra bemötande och trevlig expedit.
    2015-12-27 KungSängen Gävle svarar Lars B
    Tack Lars, för den feedbacken och trevlig fortsättning på helgerna!
  • Jonas L
    Jonas L skrev om KungSängen Gävle
    Mycket bra service. Fina sängar. Leverans som utlovat. Inget att anmärka på.
    2015-10-25 KungSängen Gävle svarar Jonas L
    Kul att du är nöjd med vår service, Jonas. Tack för din feedback!
  • Kerstin L
    Kerstin L skrev om KungSängen Gävle
    Jag har köpt en säng, som jag är supernöjd med. Jag har blivit trevligt bemött både i butiken och vid övriga kontakt med företaget.
    2015-10-23 KungSängen Gävle svarar Kerstin L
    Kul att du är supernöjd med din säng, Kerstin! Tack för din feedback!
  • Ewa L
    Ewa L skrev om KungSängen Gävle
    Bra bemötande av kunnig personal. Och vi sover i en underbar säng. Rekommenderar alla att köpa en Kungsäng😀
    2015-10-23 KungSängen Gävle svarar Ewa L
    Kul att du är nöjd med sängen och tackar för din feedback, Ewa!
  • Anette Å
    Anette Å skrev om KungSängen Gävle
    Fantastisk service.
    Fantastisk butikspersonal.
    Fantastiska leveranskillar.

Fantastisk sömn numera🙏🏻✨
    2015-10-23 KungSängen Gävle svarar Anette Å
    Tack för din feedback! Kul att få se allt fantastiska från dig, Anette!
  • Christina K
    Christina K skrev om KungSängen Gävle
    Mycket kunnig och trevlig säljare i butiken. Gav tydlig information, varken för mycket eller för litet. Det var min 15-åriga dotter som skulle ha en säng, och säljaren kunde verkligen prata med henne på ett bra sätt. Sängen levererades exakt den dagen som utlovats. Jag rekommenderar verkligen KungSängen till alla!
    2015-10-23 KungSängen Gävle svarar Christina K
    Kul att du och din dotter är nöjda! Tack, Christina för din feedback och välkomna tillbaka!
  • Helen L
    Helen L skrev om KungSängen Gävle
    Bra hjälp, smidig beställning, sängen kom när den skulle!
    2015-10-23 KungSängen Gävle svarar Helen L
    Kul att du är nöjd Helen, välkommen tillbaka!
  • Kent H
    Kent H skrev om KungSängen Gävle
    Vi fick bra hjälp för att välja säng och väldigt bra bemötande när vi ville byta madrass.
    2015-10-23 KungSängen Gävle svarar Kent H
    Kul att du är nöjd och vi tackar för din feedback, välkommen tillbaka Kent!

Valbovägen 335, 818 32 Valbo