Alla kategorier Sängar Kalmar Kalmar KungSängen KungSängen Kalmar

Bilbryggarvägen 1, 393 56 Kalmar — Visa karta

Hos oss på KungSängen kan du köpa varje detalj till ditt nya sovrum. Allt från kuddar och filtar till platsbyggda garderober och tapeter. Prova dig fram till en säng som passar dig, eller låt specialbygga en direkt hos oss i butiken, och utgå sedan från den när du designar ditt nya favoritrum.

Vi som jobbar i butiken här i Hansa City i Kalmar hjälper dig gärna med tips och råd inför sängköpet. Målet är att du ska få en god natts sömn, varje natt, och vi vill verkligen att du ska hitta en säng som passar dina sovmönster. Välkommen till KungSängen!
Lör-Sön: 11:00-16:00

Läs vad 32 kunder tycker om KungSängen Kalmar

• Anna E
    Anna E skrev om KungSängen Kalmar
    Beställde sängar via telefon och hemsida och fick utmärkt service. Leveransen av sängarna kom när det utlovats och servicen var utmärkt.
  • Fredrik H
    Fredrik H skrev om KungSängen Kalmar
    Bra service och trevlig säljare
  • Peter J
    Peter J skrev om KungSängen Kalmar
    Trevliga! Köpte ny skön säng. bra säljare som kunde hjälpa oss välja en säng som passade oss inte bara vad vi ville ha!
  • Doris E
    Doris E skrev om KungSängen Kalmar
    Bra bemötande. Köpte kontinentalsängar. Har inte provat dem än. Fick svar på frågor och hjälp att hitta svar vilket var enkelt ochvänligt.
    2017-09-07 KungSängen Kalmar svarar Doris E
    Hej Doris.
    Vad roligt att du blev nöjd med ditt besök hos oss, och hoppas att ni sover riktigt gott i er nya säng.
  • Nina N
    Nina N skrev om KungSängen Kalmar
    Bra bemötta i affären och kunnig personal.
    Fick tips om bra kuddar
    2017-05-19 KungSängen Kalmar svarar Nina N
    Hej Nina.
    Vad kul att du har en positiv upplevelse om oss och butiken.
    Vi vill såklart alltid stå till tjänst, ibland behöver man lite tips och råd. Hoppas att du nu har hittat den perfekta kudden och sover gott.

• Allan K
    Allan K skrev om KungSängen Kalmar
    Trevliga försäljare och bra bemötande.
    2017-05-19 KungSängen Kalmar svarar Allan K
    Hej Allan.
    Tack för din kommentar. Det värmer att läsa en sådan bedömning.

Vi önskar dig en Underbar sommar!
    KungSängen kalmar.
  • Erik M
    Erik M skrev om KungSängen Kalmar
    Bemötandet i butiken var alldeles fantastiskt. Fick prova ett gäng olika sängar och fick fram den perfekta för mig. Leverans hem gick som smort och fick förklarat för mig hur sängen skulle monteras ihop.
    2017-05-19 KungSängen Kalmar svarar Erik M
    Hej Erik.
    Tack för din feedback. Vad kul att vi lyckades hitta rätt säng för dig. Att pröva ut en säng kan vara lite bekymrande och svårt. Men med rätt behovsfrågor och hjälp så brukar det gå vägen.

Hoppas du är fortsatt nöjd med ditt köp hos oss.
  • Anna B
    Anna B skrev om KungSängen Kalmar
    Jag är jättenöjd bra service kort leveranstid
    2017-05-19 KungSängen Kalmar svarar Anna B
    Hej Anna.
    Vad skönt att du är nöjd med ditt köp och även ditt besök i våran butik.
  • Hans L
    Hans L skrev om KungSängen Kalmar
    Fick en kanonsäng tack vare en kunnig säljare som med stort engagemang lyssnade av vårat behov.
    2017-05-19 KungSängen Kalmar svarar Hans L
    Hej Hans,
    Tack för dom fina orden.
    Vad glada vi blir, det är alltid lika kul att få en värmande kommentar av en nöjd kund!
  • Anders K
    Anders K skrev om KungSängen Kalmar
    Lite strul och missförstånd vid beställning! Men detta blev jag kompenserad för och säger därför att jag är nöjd allt från beställning till leverans!
    Och som den viktigaste kommentarer ! Jag sover gott!
    2017-05-19 KungSängen Kalmar svarar Anders K
    Hej Anders,
    Tack för din feedback. Vi vill såklart att alla våra kunder skall vara nöjda.Vad härligt att du blev kompenserad och är nöjd med den lösning vi erbjöd dig.. Det viktigaste för oss är att du blivit nöjd och sover gott.

• Conny J
    Conny J skrev om KungSängen Kalmar
    Mycket bra bemötande hos personalen, vi tittade på sängar. väldigt kunnig personal visste vad han talade om.
    2017-03-28 KungSängen Kalmar svarar Conny J
    Hej Conny
    Tack för dina värmande ord. Roligt att höra att du är nöjd med ditt besök hos oss.
  • Mats R
    Mats R skrev om KungSängen Kalmar
    Bra bemötande från trevlig personal. Supernöjd med våra nyinköpta madrasser.

PS: Ge Louisa en guldstjärna!
    2017-03-28 KungSängen Kalmar svarar Mats R
    Hej Mats
    Roligt att höra att ni är nöjda. Vi vidarebefordrar din guldstjärna till Luisa.
  • Lars-göran H
    Lars-göran H skrev om KungSängen Kalmar
    bra, bra bemötande, sover gott,
    2017-03-28 KungSängen Kalmar svarar Lars-göran H
    Hej Lars-Göran
    Härligt att höra att du är nöjd med ditt besök hos oss, och att du sover gott i din nya säng.
  • Elisabeth I
    Elisabeth I skrev om KungSängen Kalmar
    Vi hade pratat om att det var dags för sängbyte och gick in bara av en impuls till affären. Vi blev väl mottagna, provade oss fram med sängläge och vi bestämde oss för ett köp. Allt har gått smidigt. Sängarna med tillbehör kom på utsatt dag. Allt bars in i huset. Vi är mycket nöjda. Vi skulle bara mätt höjden bättre. Jag är inte så lång så jag hade lite problem i början att komma upp i sängen.
    2017-03-28 KungSängen Kalmar svarar Elisabeth I
    Hej Elisabeth
    Roligt att höra att ni är nöjda med ert val av säng och ert besök hos oss i butiken. Vårat mål är alltid att ha nöjda kunder, och det är alltid roligt att höra att vi har lyckats.
  • Göran W
    Göran W skrev om KungSängen Kalmar
    Bra bemötande och proffsig rådgivning i affären. Ej bra instruktioner hur säng-gavlarna skulle monteras
    2017-03-28 KungSängen Kalmar svarar Göran W
    Hej Göran. Roligt att du är nöjd med ditt besök hos oss, och tack för feedbacken angående gaveln. Vi tar det till oss och vi ska se hur vi kan förbättra instruktionerna.
  • Göran S
    Göran S skrev om KungSängen Kalmar
    Bra bemötande, underbar personal
    2017-03-28 KungSängen Kalmar svarar Göran S
    Hej Göran. Roligt att höra att du är nöjd med ditt besök hos oss.
  • Martin J
    Martin J skrev om KungSängen Kalmar
    Jag var super nöjd med bemötande ifrån personalen på kungssäng i Kalmar.
    2017-03-25 KungSängen Kalmar svarar Martin J
    Hej Martin,
    Vad roligt att du känner så, det är vårat mål att kunderna skall vara i fokus och få rätt hjälp.
  • Niklas Å
    Niklas Å skrev om KungSängen Kalmar
    Kunnig och trevlig personal. Bättre bemötande än hos konkurrenterna.
    2017-03-25 KungSängen Kalmar svarar Niklas Å
    Hej Niklas!
    Det var roligt att höra, vi vill alltid ge kunden ett minnesvärt besök och bra service.
    Med vänlig hälsning KungSängen Kalmar.
  • Magnus Z
    Magnus Z skrev om KungSängen Kalmar
    Bra service bra bemötande bra sängar
    2017-03-25 KungSängen Kalmar svarar Magnus Z
    Hej Magnus,
    Tack för dina värmande ord. Härligt att höra att du är nöjd ditt besök hos oss. Välkommen åter.
    Med vänlig hälsning Kungsängen Kalmar
  • Mats E
    Mats E skrev om KungSängen Kalmar
    Utmärkt bemötande och god hjälp vid val av säng!
    2017-03-25 KungSängen Kalmar svarar Mats E
    Hej Mats,
    Vi strävar efter att hitta rätt produkt för just dig och dina behov. Vad härligt att höra om din positiva upplevelse i våran butik.

Med vänlig hälsning Kungsängen Kalmar
  • Mats E
    Mats E skrev om KungSängen Kalmar
    Bra, inget överdrivande säljsnack.
  • Ingela H
    Ingela H skrev om KungSängen Kalmar
    Mycket trevligt bemötande. Härliga hjälpsamma personer som levererade. Dessutom en underbar säng!
    2017-03-25 KungSängen Kalmar svarar Ingela H
    Hej Ingela,
    Tack för dom värmande orden. Vad roligt att du är nöjd med oss och din nya säng!

Mvh Kungsängen Kalmar
  • Mikael J
    Mikael J skrev om KungSängen Kalmar
    Mycket hjälpsam och tillmötesgående. Tyvärr funkade inte sängen med min taskiga rygg.
    2016-12-05 KungSängen Kalmar svarar Mikael J
    Hej Mikael,
    Tack för din rekommendation! Tråkigt att höra att det inte blev rätt för ryggen, du är varmt välkommen in till butiken så gör vi vårt bästa för att hitta rätt hårdhet/säng för just dig!
    Varmt välkommen.
  • Christofer T
    Christofer T skrev om KungSängen Kalmar
    Ända sängbolget för mig.bäst service, enkla att ha och göra med. Och enkla när det blir strul.
    2016-11-28 KungSängen Kalmar svarar Christofer T
    Hej Christofer,
    Tack för din rekommendation, väldigt kul att läsa att du är nöjd med ditt köp och bemötande av personal.
    Varmt välkommen åter!
  • Christer B
    Christer B skrev om KungSängen Kalmar
    Lång väntetid innan vi fick kontakt med säljare. Därefter bra bemötande med som vi tyckte kunnig personal.
    2016-07-19 KungSängen Kalmar svarar Christer B
    Tack Christer,
    Ibland har vi lite extra att göra i butiken.
    Får även tacka för ert tålamod.
    Härligt att se att ni fick god service.

Önskar även er många nätters god sömn.
    Med vänlig hälsning Luisa
  • Stefan A
    Stefan A skrev om KungSängen Kalmar
    Har inget att klaga på. Beställde via telefon av en kvinna vars namn jag tyvärr glömt, men hon var väldigt hjälpsam och klockren. Supernljd
    2016-07-19 KungSängen Kalmar svarar Stefan A
    Tack Stefan,
    Härligt att jag kunde hjälpa dig!
    Önskar er många nätters god sömn.

Med vänlig hälsning Luisa ( kvinnan i telefonen)
  • Simon A
    Simon A skrev om KungSängen Kalmar
    Allt till belåtenhet. Alla punkter 10/10! :D
    2016-07-19 KungSängen Kalmar svarar Simon A
    Tack Simon, härligt att du är nöjd på alla punkter.
    Vi önskar dig många nätters skön sömn.
    Med vänlig hälsning Luisa
  • Ann-britt E
    Ann-britt E skrev om KungSängen Kalmar
    När jag skulle köpa en ny säng gick jag först till Sova, men blev så besviken.
    När jag kom till Kungsängen så visade de olika alternativ och att jag fick pröva vilken fasthet min säng skulle ha. Jag köpte sängen när det var rea, då jag tycker att priset på sängarna är lite för högt, men nu har jag min säng och fick den levererad in i sovrummet och jag är jättenöjd med både säng och personalen på Kungsängen i Kalmar.
    2016-05-16 KungSängen Kalmar svarar Ann-britt E
    Hej Ann-Britt!

Vad härligt att du är nöjd med ditt besök hos oss, det gör oss väldigt glada!
    Skulle det finnas något mer vi kan hjälpa dig med är du varmt välkommen tillbaka.

Ha en trevlig dag!

• Sandra P
    Sandra P skrev om KungSängen Kalmar
    Bra bemötande, trevlig personal och toppen service!
    2016-05-16 KungSängen Kalmar svarar Sandra P
    Hej Sandra!
    Tack för din fina feedback!
    Vad härligt att du är nöjd med bemötandet. Hoppas du sover gott!
    Välkommen åter!
  • Mailene L
    Mailene L skrev om KungSängen Kalmar
    Mycket trevlig och engagerad personal som vi fick förtroende för redan vid första mötet i butiken. Trots en olycklig start vid leveransen av sängen har Kungsängen mer än motsvarat vad man kan förvänta sig genom ett stort engagemang och viljan att lösa våra problem. Sängen har också mycket väl motsvarat våra förväntningar och efter att ha provat igenom sortimentet i alla sängaffärer i både Karlskrona och Kalmar kan vi även säga att personalen är bland den mest kunniga vi mött. Butiken kan mycket väl rekommenderas.
    2016-04-11 KungSängen Kalmar svarar Mailene L
    Hej Mailene!
    Vad härligt att du är nöjd med ditt köp, och stort tack för din fantastiska feedback!
    Hoppas du sover som en drottning! :)

Magnus, KungSängen Kalmar
  • Bo J
    Bo J skrev om KungSängen Kalmar
    Bemötandet helt ok men mycket dyrare en jag hade förväntat mig.
    2016-04-06 KungSängen Kalmar svarar Bo J
    Hej Bo!
    Tack för din Reko!
    Jätteroligt att du är nöjd med oss i butiken och att vi fick förtroendet vid ditt val av säng!
    Vi på KungSängen Kalmar önskar dig många, många år med god nattsömn!

• Ingemar S
    Ingemar S skrev om KungSängen Kalmar
    Väldigt kundvänligt bemötande. Bra service. Lätta att föra samtal med vidproblem.
    2016-04-06 KungSängen Kalmar svarar Ingemar S
    Hej Ingemar!
    Tack för din härliga feedback.

Bilbryggarvägen 1, 393 56 Kalmar