KungSängen Kungsbacka

KungSängen Kungsbacka

På KungSängen har vi valt att tillverka varje säng själva eftersom vi tror att en säng tillverkad av en maskin aldrig kan bli lika skön och bekväm som en säng byggd av mänskliga händer. Vi tillverkar, säljer och levererar varje säng själva, med egna resurser, för att du ska få sova riktigt gott - varje natt. KungSängen i Kungsbacka...

45 omdömen om KungSängen Kungsbacka

Annika N
Skrev om KungSängen Kungsbacka

Vi köpte 2 ramsängar med en lyxig bäddmadrass ,dubbel. Nya täcken och kuddar . Vi är jättenöjda med sängarna, dock valde jag en hård botten, men behöver en medium i stället. Man har ju en garanti på 90 dagar för att testa, som är jättebra tycker jag. Personen i Kungsbacka som sålde till oss var väldigt trevlig, serviceinriktad.

Svar från KungSängen Kungsbacka

Hej Annika! Kul att du är nöjd med din upplevelse hos oss. Har du fått hjälp med att byta ut din hårda säng mot en mjukare? Annars är det bara att höra av dig till oss på 0300 - 56 68 30 eller komma in till butik. MVH KungSängen Kungsbacka

Ann-sofie H
Skrev om KungSängen Kungsbacka

Vi köpte en säng för 9 år sedan som gick sönder. Fick jätte bra hjälp och stöttning och köpte 2 nya sängar.

Svar från KungSängen Kungsbacka

Hej Ann-Sofie! Tråkigt att den äldre sängen gick sönder men verkar som att det löste sig bra, hoppas att de nya sängarna ska fungera felfritt. Med vänlig hälsning KungSängen Kungsbacka

Kendal S
Skrev om KungSängen Kungsbacka

Bra service och kunnig personal i butiken. Leverans skedde snabbt och smidigt. Sängen levde upp till alla förväntningar och vi sover numera kungligt!

Svar från KungSängen Kungsbacka

Hej Kendal! Det glädjer oss att höra att du fått ett sådant bra bemötande och felfri leverans, precis som det ska vara här på KungSängen. Varmt välkommen tillbaka. Med vänlig hälsning personalen här i Kungsbacka

Lennart A
Skrev om KungSängen Kungsbacka

Saknar handtag på madrassen för att lättare justera bädden

Svar från KungSängen Kungsbacka

Hej Lennart! Kontakta gärna oss i butiken på 0300 - 56 68 30 så ska vi se ifall vi kan hitta en lösning på ditt problem. MVH KungSängen Kungsbacka

Sören A
Skrev om KungSängen Kungsbacka

okokokokokokokokokkkooookk bra bemötande kunnig personal snygg leverans

Svar från KungSängen Kungsbacka

Hej Sören. Tack för din Reco. Härligt att ni är så nöjda. Välkommen åter. MVH Kungsängen Kungsbacka

Bengt N
Skrev om KungSängen Kungsbacka

Vi köpte en säng. Försäljaren undersökte inte våra behov. Det blev helt fel. Nu försöker jag sälja madrasserna på Blocket vilket inte går. Vi använder våra gamla Ikeamadrasser som fungerar. Vi har fått erbjudande om att köpa nya till sänkt pris, men vågar inte chansa. Sängen får vi stå ut med. Hade jag vetat detta hade vi handlat på Ikea.

Svar från KungSängen Kungsbacka

Hej Bengt. Tack för din Reco. Tråkigt att ni inte känner er nöjda, kontakta gärna oss i butiken så kan vi försöka hjälpa er med en lösning. MVH Kungsängen Kungsbacka

Rasmus P
Skrev om KungSängen Kungsbacka

Trevligt bemötande. Inga problem.

Svar från KungSängen Kungsbacka

Hej Rasmus. Tack för din Reco. Sov gott och välkommen åter. MVH Kungsängen Kungsbacka

Christian A
Skrev om KungSängen Kungsbacka

Vi köpte en continentalsäng. Mycket bra bemötande, framförallt av Petra. Hon förstod min frus problem med att hitta en fungerande säng och hjälpte oss till en bättre sömn.

Svar från KungSängen Kungsbacka

Låter som att ni har hamnat i rätt säng. Kul att vi kunde hjälpa till Christian! Med vänlig hälsning KungSängen Kungsbacka.

Katarina R
Skrev om KungSängen Kungsbacka

Bra kvalitet till bra priser. Jag har passat på att köpa söngar till alla våra barn när det är rea. 50% av på priset. Perfekt. Och de håller formen. Svensktillverkad kvalitet till rätt pris🤗

Svar från KungSängen Kungsbacka

Hej Katarina! Kul att ni hittade det som passade just er på våran rea. Varmt välkomna tillbaka när det är dags igen. Med vänlig hälsning David i Kungsbackabutiken.

Johanna B
Skrev om KungSängen Kungsbacka

Trevlig personal, hjälpsam, tålmodig, kunnig!

Svar från KungSängen Kungsbacka

Tack Johanna! Roligt att du fick ett så bra bemötande. Varmt välkommen tillbaka. Med vänlig hälsning från personalen i Kungsbacka.

Sobhi R

Kungsbacka En säng Allt var väldigt utmärkt

Svar från KungSängen Kungsbacka

Tack för den fina responsen! Det glädjer oss att du fick en bra upplevelse här. Med vänlig hälsning från oss i Kungsbacka.

Helene L
Skrev om KungSängen Kungsbacka

Vi köpte en säng, som har varit helt fantastisk!! Kan inte nog beskriva hur bra den är. Vi har bägge haft ryggproblem, med sömnsvårigheter som följd, som i princip är helt borta nu. Förväntningarna var rätt höga och de överträffade dessa också :-)

Svar från KungSängen Kungsbacka

Hej Helene. Härligt att era ryggar har blivit bättre och god nattsömn. Välkommen åter. MVH Vi i Kungsbacka

Magnus S

Sängar Säljaren var superbra Kan rekommendera vänner att gå hit

Svar från KungSängen Kungsbacka

Hej Magnus. Tack för din Reco. sov så gott och välkommen tillbaka. MVH Vi i Kungsbacka

Pia B
Skrev om KungSängen Kungsbacka

Mkt bra service! Fick väldigt bra hjälp med val av sängar. Säljaren hade även bra smak när det gällde val av överkast och andra säng tillbehör.

Svar från KungSängen Kungsbacka

Hej Pia. Tack för ditt svar, härligt att tillbehören passade så bra. MVH Vi i Kungsbacka

Simon O
Skrev om KungSängen Kungsbacka

Bra bemötande, bra produkt! Allt var jättebra!

Hej Simon. Roligt att höra att du är nöjd. Sov gott. Chatarina

Jan-everth O
Skrev om KungSängen Kungsbacka

Köpte 3 sängar i början av 2017. Produkterna är jag väldigt nöjd med, bra kvalitet och rätt bra priser. Kungsängens ständiga s.k. REA är ju löjligt, känns inte det minsta seriöst. Sätt istället rätt pris från början, ni är ju prisvärda. Fick framförallt hjälp av Chatarina T som är ett superproffs, lugn, grymt kompetent och ger väldigt bra råd!!! Fick även hjälp av annan person, han var en katastrof. Lyckligtvis var han bara inlånad.

Svar från KungSängen Kungsbacka

Hej Jan-Evert O. Tack för att du tog dig att svara. Vi har alltid bra erbjudande på utvalda sängmodeller och även modeller som alltid säljs till fast pris. Det gör att vi har en bra blandning där alla kan hitta en säng som passar i både komfort och plånbok. Riktigt härligt att höra att du är nöjd med sängarna och med min hjälp. Trevlig sommar och välkommen åter. Chatarina T

Marie L
Skrev om KungSängen Kungsbacka

Jag är nöjd med bemötandet​ och med köpet.

Hej Marie L. Roligt att höra. Välkommen åter. ChatarinaT

Ann G

Blev fantastiskt väl bemött 🌺

Hej Ann G. Vad härligt, tack för dina fina ord. Välkommen åter. ChatarinaT

Emelie D
Skrev om KungSängen Kungsbacka

Vi är jätte nöja med Kungsängen. Jätte bra service och trevlig personal.

Svar från KungSängen Kungsbacka

Hej Emelie D. Tack för dina fina ord. Sov så gott och välkommen tillbaka. Chatarina

Håkan H
Skrev om KungSängen Kungsbacka

Nöjd med bemötande och hjälpen med att hitta rätt säng.

Svar från KungSängen Kungsbacka

Hej Håkan H. Tack för dina fina ord och att du tog dig tid att svara på Reco. Välkommen åter. Chatarina

Anette N
Skrev om KungSängen Kungsbacka

Vi köpte en Continental säng och blev väl omhändertagna i affären,fick goda råd och bra service. Vi kände också att försäljerskan lyssnade på våra behov och visade oss rätt säng utifrån det.Jag är helt klart nöjd både med inköpstillfället och sängen är helt underbar!

Svar från KungSängen Kungsbacka

Hej Anette N. Tack för din superfina Reco och inte minst dina varma ord. Sov så skönt och välkommen åter. Nu i december har vi superfina erbjudande på bädd set.. Med vänlig hälsning Chatarina T

Martin F
Skrev om KungSängen Kungsbacka

Vi fick ett bra bemötande och är nöjda.

Svar från KungSängen Kungsbacka

Hej Martin F. Vad roligt att ni är nöjda. Välkommen åter, hoppas vi ses snart. Kolla gärna in på vår hemsida för aktuella kampanjer, under december har vi kampanj på många tillbehör som passar bra som julklapp. Chatarina T

Charlotte L
Skrev om KungSängen Kungsbacka

Kanon bra bemötande. Kunnig och trevlig personal.

Svar från KungSängen Kungsbacka

Hej Charlotte L. Tack för dina fina ord samt din tid för Reco. Välkommen åter. Nu har vi bra kampanjer på tillbehör, som julklapp eller till sig själv. Chatarina T.

Mona A
Skrev om KungSängen Kungsbacka

kommer inte ihåg vad expediten hette,men hon var verkligen super,henne skall ni vara rädda om.

Svar från KungSängen Kungsbacka

Hej Mona A. Jättetack för dina fina ord. Hoppas att ert nya sovrum blev bra och att ni sover gott . Trevlig sommar. ChatarinaT

Kurt P
Skrev om KungSängen Kungsbacka

Bra information av varan (sängen)

Hej Kurt. Tack för ditt omdöme på reco. Välkommen åter. ChatarinaT

Erica H
Skrev om KungSängen Kungsbacka

Vi är väldigt nöjda med vårt köp! Kunde inte blivit bättre och fått bra service hela vägen.

Svar från KungSängen Kungsbacka

Hej Erica. Tack för att ni tog er tid att besvara reco.Din feedback betyder mycket för oss. Vad roligt att ni är nöjda med er nya säng. välkommen åter. ChatarinaT

Sandra N

Jättebra service och bemötande

Svar från KungSängen Kungsbacka

Hej Sandra. Tack för det fina betyget och att du tagit dig tid att besvara reco. välkommen åter. ChatarinaT

Olle H
Skrev om KungSängen Kungsbacka

Besökte butiken i Kungsbacka för att köpa ny säng. Fick bästa möjliga service av Katharina som hjälpte mig att hitta rätt säng. Det blev en Solberga 105 cm med hög gavel. Köpte även madrassskydd, drapålakan, påslakan och kuddar. Ett par dagar före utlovad leverans fick jag besked om att gaveln och madrassen var försenade en vecka. Jag inväntade leveransen men på leveransdagen saknades madrassen och gaveln med Katharina fixade så att jag fick madrass från butiken dagen före leveransdagen så att jag kunde använda sängen från...

Svar från KungSängen Kungsbacka

Hej Olle. Tack så hjärtligt för dina fina ord dom värmde. Ska framföra ditt betyg till berörda leveranskillar. Du är välkommen in på kaffe när du vill. Varmt välkommen åter. ChatarinaT

Lillemor C
Skrev om KungSängen Kungsbacka

Köpte en säng som jag är nöjd med. Transport hem ingick vilket jag uppskattar.

Hej Lillemor. Tack för ditt omdöme här på reco. välkommen åter. ChatarinaT

Jonas G
Skrev om KungSängen Kungsbacka

Mkt nöjd med såväl sänginköp som bemötande av personalen. Rekommenderas verkligen!

Svar från KungSängen Kungsbacka

Hej Jonas. Kul att du känner dig nöjd med oss i butiken och sover gott. välkommen åter. Med vänlig hälsning ChatarinaT

Gabriella M

..........God morgon..........

Hej Gabriella. Vad härligt att du sover så gott. Välkommen åter. ChatarinaT

Fredrik J
Skrev om KungSängen Kungsbacka

Bra service och råd när vi köpte säng till vår son.

Svar från KungSängen Kungsbacka

Hej Fredrik. Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme om oss. Riktigt roligt att höra att ni är nöjda med vår insats här i butiken. Välkommen åter. ChatarinaT

Anneth D
Skrev om KungSängen Kungsbacka

Bemötandet var bra, köpte en dubbel säng, jag tycker att den är bra men min man tycker den är alldeles för mjuk och kan ej ligga i den.

Svar från KungSängen Kungsbacka

Hej Anneth. Vad kul att ni är nöjda med oss. Gällande din make be honom ta kontakt med oss i butiken så ska vi försöka lösa hans problem. MVH ChatarinaT

Gunnela V
Skrev om KungSängen Kungsbacka

Jag har blivit mycket väl bemött som kund.,av väldigt kunnig och trevlig personal.m.v.h Gunnela victorin.

Svar från KungSängen Kungsbacka

Hej Gunnela. Tack så hjärtligt för din fina feedback. Välkommen åter.

Malin D
Skrev om KungSängen Kungsbacka

Vi är väldigt nöjda med vår nya säng. Sover som prinsessan på ärten😃 Är oxå väldigt nöjda med servicen vi fått.

Svar från KungSängen Kungsbacka

Härligt att höra. Välkomna åter.

Gunn A
Skrev om KungSängen Kungsbacka

Ställbar säng, bemötandet var bra i affären. För lång leveranstid från köp till att den var hemma. Madrassen ligger inte i position med underredet utan flyttar sig .

Svar från KungSängen Kungsbacka

Tack för din feedback. Vi hade en säljtopp som medföljde en längre leveranstid. Angående madrassen så finns det glidstopp i butiken att komplettera med. välkommen in i Kungsbacka butiken så hjälper vi dig.

Gunnar G
Skrev om KungSängen Kungsbacka

Mycket kompetent personal och överhuvudtaget mycket nöjd !!

Svar från KungSängen Kungsbacka

Hej Gunnar. Tack så mycket för din fina rekommendation Välkommen åter.

Maria B
Skrev om KungSängen Kungsbacka

Trevligt bemötande. Vi köpte säng, Anouk dubbel och täcke, kuddar och lakan. Bytte en madrass som inte kändes som i butik. Det var bökigt att åka med den delen för att byta i Göteborg. Nu trivs vi bra med sängen.

Svar från KungSängen Kungsbacka

Tack för er feedback. Välkomna åter.

Elsie N
Skrev om KungSängen Kungsbacka

Mycket bra bemötande. Köpte en säng med tillbehör vi är nöjda med.

Svar från KungSängen Kungsbacka

Roligt att höra. Välkomna åter.

Birgitta J
Skrev om KungSängen Kungsbacka

Vi köpte en extra lång 120 säng. Fick fin hjälp med att välja säng och tillbehör. Sängen lev. hem som utlovat och vi är mycket nöjda med sängen.

Svar från KungSängen Kungsbacka

Tack för er feedback. Välkommen åter.

Raija O
Skrev om KungSängen Kungsbacka

Vi besökte denna butik i Kungsbacka i samband med att vi åket och hälsade på vår dotter i Göteborg. Vi hade noterat att det var "black fredag" och var intresserad av att köpa en ny säng. Vi bor längs ned i i Sydöstra Skåne och där finns ingen KungSängenbutik. Alltså vi bestämde oss mycket snabbt och beställde en fin säng till ett bra pris. Vi besökte även butiken två dagar senare när vi var på hemväg. Vi blev mycket bra bemötta båda dagarna. Den enda nackdelen som vi ser med att handla av KungSängen är att ni "bara"...

Svar från KungSängen Kungsbacka

Tack för ert svar. Jag har vidare bifogat ert önskemål om nya butiker i ert närområde till huvudkontoret. Roligt att ni är nöjda med er säng. Välkomma förbi Kungsbacka butiken när ni har vägarna förbi.

Kent A
Skrev om KungSängen Kungsbacka

Mycket bra bemötande. Hemleveransen kom på utsatt dag. Sängarna som är ställbara fungerar hittills bra. Överlag positivt inställd till Kungssängen.

Svar från KungSängen Kungsbacka

Hej Kent. Vill tacka dig för att du tog dig tid att skriva en rekommendation om oss. Kul att höra att ni är så nöjda med bemötandet i butik. Sov så gott och välkommen åter.

Jan A
Skrev om KungSängen Kungsbacka

utmärkt från första kontakt till leverans

Svar från KungSängen Kungsbacka

Tack för din feedback. Hälsar berörd personal. välkommen åter.

Sofi S
Skrev om KungSängen Kungsbacka

Vi har köpt en dubbelsäng och blev mycket väl bemötta fick mycket god hjälp och är allmänt mycket nöjda.

Kungsängen kungsbacka gillar detta
Svar från KungSängen Kungsbacka

Tack för din feedback. välkommen tillbaka!

Claude P
Skrev om KungSängen Kungsbacka

Bra, professionnet. Continental dubbelsäng.

Kungsängen kungsbacka gillar detta
Svar från KungSängen Kungsbacka

Kul att höra. Tack för din feedback!