Kungsbacka Skylt & Dekor AB

Kungsbacka Skylt & Dekor AB

kbaskyltdekor.se
  • BadgeTwoYears
Ring 0300-100 38 Dela

Vi är ett familjeföretag som grundades 2000, då som skyltleverantör men har under årens gång utvecklats till en helhetsleverantör inom vår bransch. Idag erbjuder vi allt inom profilreklam, dekor & skyltar. Från idé till montage. Med över två decenniers erfarenhet i branschen har vi utvecklat en omfattande expertis inom vårt...

38 omdömen om Kungsbacka Skylt & Dekor AB

Lina P
Skrev om Kungsbacka Skylt & Dekor AB

Snabb och superbra service! Jättenöjd!

Aziz A
Skrev om Kungsbacka Skylt & Dekor AB

Alltid professionella med snabb service ⭐️

Jonas B
Skrev om Kungsbacka Skylt & Dekor AB

Snabbt och trevligt bemötande. Tog fram dekor och monterade på den på bilen inom ett par veckor.

Svar från Kungsbacka Skylt & Dekor AB

Hej Jonas, Det gör oss glada att du är nöjda med oss som leverantör. Tack för ditt omdöme, det värmer

Siri R
Skrev om Kungsbacka Skylt & Dekor AB

Snabba svar på frågor och snabb leverans. Bra helt enkelt.

Svar från Kungsbacka Skylt & Dekor AB

Hej Siri, Härligt att du är nöjd med oss, vi tackar för ditt omdöme!

Stresshantering S
Skrev om Kungsbacka Skylt & Dekor AB

Jag beställde en klisterlogga att ha på min dörr till min mottagning. Allt gick väldigt smidigt och snabbt. Jag är jättenöjd.

Svar från Kungsbacka Skylt & Dekor AB

Hej, Vi uppskattar att du tog dig tid att lämna ett omdöme.! Tack för en trevlig affär & hoppas vi ses snart igen.

Lars G
Skrev om Kungsbacka Skylt & Dekor AB

Jättenöjd med både bemötande och resultat.

Svar från Kungsbacka Skylt & Dekor AB

Vad härligt att höra Lars, Tack att du lämnade ett omdöme!

Martin J

Trevliga , snabba lätta att ha att göra med . Personligt och lokalt

Svar från Kungsbacka Skylt & Dekor AB

Hej Martin, Tack så mycket! Varmt välkommen åter!

Patrik S
Skrev om Kungsbacka Skylt & Dekor AB

Mycket professionella, trevliga och duktiga på vad de gör. Alltid snabb service och anpassningsbara till kundens önskemål.

Svar från Kungsbacka Skylt & Dekor AB

Tusen tack för ditt fina omdöme, det värmer gott!

Carina R
Skrev om Kungsbacka Skylt & Dekor AB

Trevligt och bra bemötande Hjälpsamma och kunniga

Svar från Kungsbacka Skylt & Dekor AB

Vi tackar ödmjukast för ditt omdöme Carina!

Karin S
Skrev om Kungsbacka Skylt & Dekor AB

Snabba och hjälpsamma, känns bra att handla av ett lokalt företag.

Svar från Kungsbacka Skylt & Dekor AB

Vi tackar så hjärtligt för ditt fina omdöme! Önskar dig en fin dag

Braasta M
Skrev om Kungsbacka Skylt & Dekor AB

Snabba trevliga och bra utförda arbeten. Jag kan mycket väl rekommendera företaget.

Svar från Kungsbacka Skylt & Dekor AB

Tusen tack för ditt positiva omdöme & dina vänliga ord. Det glädjer oss att du rekommenderar oss!

Erika K
Skrev om Kungsbacka Skylt & Dekor AB

Trevlig personal, snabba på att svara på mina förfrågningar. Bra produkter och tjänster.

Svar från Kungsbacka Skylt & Dekor AB

Tack så hjärtligt Erika, Din feedback värmer!

Joakim P
Skrev om Kungsbacka Skylt & Dekor AB

Riktigt bra service. Flexibla och bemötande trots sen beställning av jobb.

Svar från Kungsbacka Skylt & Dekor AB

Hejsan Joakim Vi tackar så vänligt för din feedback & är glada att vi kunde få fram det du behövde trots kort varsel :)

Jennifer Anna B
Skrev om Kungsbacka Skylt & Dekor AB

Fint jobb vid första anblick. Tråkigt att man får ett pris som sedan ökat med 500kr när man ska hämta bilen.

Svar från Kungsbacka Skylt & Dekor AB

Hej Anna, Tack för ditt omdöme! Det glädjer oss att du är nöjd med resultatet av chromedeleten på din bil. Däremot är det självklart tråkigt att höra att du är mindre nöjd över priset. När det gäller monteringsarbete så är priset i offerten alltid löpande. Detta pga att vi inte med 100% säkerhet kan avsätta en exakt tid för utförandet. I detta fall hade vi offererat löpande timpris & gett en ca tid på 2 timmar. Det kan alltså antingen ta kortare tid än de 2 timmar vi satt som ca-tid & då blir priset självklart billigare....

Manfred S
Skrev om Kungsbacka Skylt & Dekor AB

Legendariskt samarbete i flera år. Har brandat ett 30 tal bilar och uppfattar att det bidrar till fler kunder för oss. Finishen och hållbarheten är exceptionellt bra. Klart godkänt även administrativt: Enkelt och smidigt. Tack!

Svar från Kungsbacka Skylt & Dekor AB

Bästa Manfred på BoLeva! Dina ord gör oss mållösa... Otroligt stort tack för ditt omdöme! Att ha er som återkommande kund genom alla dessa år är en fröjd. Vi är minst sagt tacksamma!

Jörgen Henrik J
Skrev om Kungsbacka Skylt & Dekor AB

Snyggt jobb och proffsig personal.

Svar från Kungsbacka Skylt & Dekor AB

Hej Jörgen, Vi tackar ödmjukast för ditt omdöme! Önskar dig en fortsatt fin dag!

Aziz A
Skrev om Kungsbacka Skylt & Dekor AB

Professionella och mycket skickliga! Alltid en toppen service

Svar från Kungsbacka Skylt & Dekor AB

Bästa Aziz, Tack för dina fina ord & för din tillit hos oss som leverantör!

Nicklas S
Skrev om Kungsbacka Skylt & Dekor AB

Alltid snabb och bra service, alltid bra resultat. Så länge Kungsbacka skylt & Dekor finns kvar kommer vi aldrig byta. - Nicklas, Kungsbacka sten.

Svar från Kungsbacka Skylt & Dekor AB

Hej Nicklas, Tusen tack. Det glädjer oss att du är såpass nöjd att du vill vara vår kund så länge vi finns kvar - och vi siktar på förfallotid tänker jag ;)

Joel D
Skrev om Kungsbacka Skylt & Dekor AB

Vi har folierat en ny bil och Kungsbacka Skylt och Dekor har både tagit fram fantastiska förslag, koordinerar med bilfirman, utfört jobbet med kort varsel och perfekt resultat innan vi hämtade ut den. Vi kunde inte vara mer nöjda med resultatet och har redan beställt nästa. Tack!

Svar från Kungsbacka Skylt & Dekor AB

Hej bästa ni, Vilka vänliga ord ni ger oss. Tack snälla! Vi är både glada & tacksamma att ni upplever oss såpass professionella & att vi redan har nästa bildekor planerad. Önskar er en fortsatt fin eftermiddag, så ses vi snart igen.

Lars S
Skrev om Kungsbacka Skylt & Dekor AB

Mycket bra service och kunnig personal

Svar från Kungsbacka Skylt & Dekor AB

Hej Lars, Tack att du tog dig tiden & lämna ett omdöme, och att du är nöjd med oss som leverantör. Önskar dig en toppenkväll!

Adam S
Skrev om Kungsbacka Skylt & Dekor AB

Bra snabbt och hjälpsamt! Snabb respons

Svar från Kungsbacka Skylt & Dekor AB

Hej Adam, Vi tackar ödmjukast för ditt fin-fina omdöme! Det glädjer stort att dum är 5/5 nöjd med oss :)

Pontus B
Skrev om Kungsbacka Skylt & Dekor AB

Lyhörda och snabba. Bra kvalitet.

Svar från Kungsbacka Skylt & Dekor AB

Hej Pontus, Vi tackar ödmjukast för ditt omdöme. Det glädjer oss att du känner dig hörd/förstådd då det är en viktig del av vårt jobb - lika så effektivitet & kvalité!

Anne-Leena K
Skrev om Kungsbacka Skylt & Dekor AB

Trevliga och proffsiga trots att jag var otydlig och fick ändra beställningen. Så lägger till tålmodigt bemötande 🙂 vänligen Anna-Leena Kuronen Rödakorset Kungsbacka

Svar från Kungsbacka Skylt & Dekor AB

Hej Anna-Leena, Vilka fina ord du ger oss! Så kan det vara ibland, tur att vi fick löst det & viktigast av allt att du som kund är nöjd.

Camilla S

Strålande snabb och fin service! Kvalitetsarbete ⭐

Svar från Kungsbacka Skylt & Dekor AB

Tack Camilla, Ditt positiva omdöme uppskattas otroligt!

Niklas D
Skrev om Kungsbacka Skylt & Dekor AB

Snabb och proffsig service! Rekommenderar stark.

Svar från Kungsbacka Skylt & Dekor AB

Hej Niklas, Stort tack för ditt omdöme & att du rekommenderar oss. Det värmer!

David F
Skrev om Kungsbacka Skylt & Dekor AB

Toppbetyg! Allt har funkat toppen och Fanny har hjälp oss med allting från beställningar till rekommendationer!

Svar från Kungsbacka Skylt & Dekor AB

Bästa David, Tusen tack!! Era beställningar betyder mycket för oss & vi är så tacksamma att du alltid kommer tillbaka :)

First-Name L

Trevlig personal och snabb service . Stephan Fässberg Elektroline

Svar från Kungsbacka Skylt & Dekor AB

Tack Stephan! Det är alltid lika trevligt när du kommer in till kontoret & bollar idéer med oss & vi är tacksamma att du även väljer oss som leverantör!

First-Name L

Servicen är fantastiskt. Svar direkt. Uppskattas verkligen

Svar från Kungsbacka Skylt & Dekor AB

Hej Camilla, Det glädjer oss att du upplever vår service så bra & snabb! Tack för ditt omdöme

Andréas M
Skrev om Kungsbacka Skylt & Dekor AB

På Ica Maxi Kungsbacka har vi en policy att verka lokalt så långt det är möjligt. Det gäller även inköp av tjänster mm. Tillsammans med Kungsbacka skylt och dekor AB har vi hittat en lokal samarbetspartner som är lätt att jobba med, snabb i produktion samt duktiga på att hjälpa oss i vår kommunikation med ideèr mm på vår marknad. Väldigt nöjda med vårt samarbete.

Svar från Kungsbacka Skylt & Dekor AB

Hej Andreas, Fört och främst stort tack för ditt fina omdöme. Vi tackar innerligt för arbetet vi har med er & ser fram emot kommande affärer. Vi är minst lika nöjda med samarbetet mellan oss!

Ulf Martin J
Skrev om Kungsbacka Skylt & Dekor AB

Alltid trevlig och snabb service.

Svar från Kungsbacka Skylt & Dekor AB

Tack Martin, ditt omdöme betyder mycket för oss & vi är glada att ha dig som nöjd kund!

Patrik H
Skrev om Kungsbacka Skylt & Dekor AB

Ett fantastiskt företag som jag vill rekommendera! Trevligt bemötande av engagerade människor. Snabbt och proffsigt resultat. Toppen helt enkelt!

Svar från Kungsbacka Skylt & Dekor AB

Stort tack för din rekommendation & ditt omdöme Patrik, Alltid lika kul att leverera jobb till dig!

Christina I
Skrev om Kungsbacka Skylt & Dekor AB

Kan varmt rekommendera Kungsbacka skylt och Dekor. Proffs på att strajpa bilar. :)

Svar från Kungsbacka Skylt & Dekor AB

Hej Christina, Det värmer att ni kan rekommendera oss, tusen tack!

Louise A
Skrev om Kungsbacka Skylt & Dekor AB

Har använt deras tjänster i ett antal år, alltid bra service och ett trevligt bemötande

Svar från Kungsbacka Skylt & Dekor AB

Tusen tack Louise! Vi är glada över att ha er som återkommande kund & att ni är såpass nöjda med oss :)

Carl Rasmus H
Skrev om Kungsbacka Skylt & Dekor AB

Professionellt företag med trevlig service och snabba leveranser!

Svar från Kungsbacka Skylt & Dekor AB

Tack Rasmus för ditt fina omdöme, dina ord glädjer oss!

Peter A
Skrev om Kungsbacka Skylt & Dekor AB

Helt ok jobb lite svåra att nå ibland

Svar från Kungsbacka Skylt & Dekor AB

Hej Peter, tack för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme. Vi strävar alltid efter att vara så tillgängliga som möjligt för våra kunder samt alltid göra ett jobb där du som kund är 100% nöjd med. Det har varit högt tryck & vi beklagar därför att du fått motsatt upplevelse. Du är varmt välkommen till kontoret på en kaffe så kan vi se över om det finns något vi missat i kommunikationen och då se till att det inte händer igen! Vi tackar så mycket för din värdefulla feedback ☀️

Patrik Ö
Skrev om Kungsbacka Skylt & Dekor AB

Bra kommunikation o snabba svar gällande beställning! Och sedan snyggt och snabbt jobb 👍🏼

Svar från Kungsbacka Skylt & Dekor AB

Tack för ditt positiva omdöme Patrik! Det glädjer oss att du är nöjd med både vår kommunikation & våra tjänster/produkter. Hoppas du får en fantastisk Torsdag. Med vänlig hälsning, Fanny

Sasan M
Skrev om Kungsbacka Skylt & Dekor AB

Love och gänget gör ett super proffsigt jobb och har bra och snabb service! Mycket nöjd!

Svar från Kungsbacka Skylt & Dekor AB

Tack Sasan, Vi är alltid lika glada att vi får hjälpa dig! Tack för ditt vänliga omdöme. Önskar dig en fin dag, Med vänlig hälsning, Fanny

Arne J
Skrev om Kungsbacka Skylt & Dekor AB

Jag har köpt tjänster av dem i många år, alltid bra och professionellt bemötande, ” hållet vad de lovat”/Arne

Svar från Kungsbacka Skylt & Dekor AB

Hej Arne, Tack för dina fina ord. Det värmer! Vi ser fram emot att fortsätta hjälpa dig framöver. Med vänliga hälsningar, Fanny