Alla kategorier Optiker Stockholms län Stockholm Kungsholmen Kungsholmens Optik & Ögonklinik

Kungsholmens Optik & Ögonklinik

Fleminggatan 33, 112 26 Stockholm — Visa karta

Ringvägen 63, 11861, STOCKHOLM

Optiker nära Kungsholmens Optik & Ögonklinik:

Linnégatan 21, STOCKHOLM
Varmt välkomna till Klarsynt Östermalm! Vi hjälper dig hitta rätt glasögon och l... Läs mer ›
Margot W:
Jag köpte glassögon för ca 3 år sedan. Jag upplevde bemötandet som positivt och professionellt.

Ringvägen 63, STOCKHOLM
Din personliga optiker på Södermalm, vi hjälper dig att hitta rätt glasögon, båg... Läs mer ›
Katarina D:
Tack för utmärkt service och trevligt bemötande!

Hammarby Allé 32, STOCKHOLM
Hos oss är synundersökningen och det personliga bemötandet i fokus. Vi erbjuder ... Läs mer ›
Magdalena S:
Toppen från början till slut! Även nöjd med mina linser som blev resultatet av min synundersökning.

Läs vad 1 kund tycker om Kungsholmens Optik & Ögonklinik

• Torbjörn J
    Torbjörn J skrev om Kungsholmens Optik & Ögonklinik
    Min optiker där jag köper mina vanliga glasögon. Underbar optiker med folk som vet hur man ger SERVICE. Det är alltid skönt när affärsinnehavare i första hand vill göra ett bra jobb och i andra hand tjäna pengar på en.

Den service jag fått här har jag inte fått någon annan stans. En klar femma!

Var där idag. Juni 2011. De hade återigen kunnat tjäna en hacka men gjorde det gratis. En ovanligt bra optiker.

Fleminggatan 33, 112 26 Stockholm