Alla kategorier Mataffär Stockholms län Huddinge Kurvans Matmarknad AB

Kurvans Matmarknad AB

Tangentvägen 4, 141 75 Kungens kurva — Visa karta

ICA Kvantum i Kungens Kurva är Sveriges största ICA-butik, med huvudsaklig inriktning på hög kvalité, stort sortiment och hög servicegrad med kunnig personal. Här hittar Du varor inom: dryck, mejeri, frukt och grönt, chark och ost, delikatess, spe

Läs vad 3 kunder tycker om Kurvans Matmarknad AB

• johan e
    johan e skrev om Kurvans Matmarknad AB
    Stor butik , med gott om svängutrymme.Utbudet är lagom, priserna lagom. Inget överraskande. Men den bästa matbutiken i Kungens Kurva. 3,5 poäng skulle jag ge, men det alternativet finns inte, så det får bli lite missvisande i mitt betyg - en 3:a.
  • emelie w
    emelie w skrev om Kurvans Matmarknad AB
    Bra affär med stort utbud. Plus för den fräscha frukt och grönsaksdisken. Det kan ofta vara mycket folk men är man där mellan 21 och 22 så har man butiken för sig själv. Bra öppetider, alla dagar 8-22.
  • Annika T
    Annika T skrev om Kurvans Matmarknad AB
    Ica Kvantum knäcker.. Blir alltid så förvånad över hur mycket jag får för pengarna.. Allt är super fräscht där.. Men kan rekommendera att ta bilen dit. ( Nu har jag tur att min karl har en bil ;-p även han e värd en femma :-) )

Tangentvägen 4, 141 75 Kungens kurva