Alla kategorier Shopping Västernorrland Sundsvall Kustvillan AB

Tegelvägen 17, 853 50 Sundsvall — Visa karta

Läs vad 7 kunder tycker om Kustvillan AB

• Maria A
    Maria A skrev om Kustvillan AB
    Hej, jag brukar aldrig lägga tid på sådant här, men känner att jag vill ge min bild som är väldigt positiv.

Har sett de verkar kommit på kant med han bloggaren som även skrivit här och att han verkligen verkar vilja förstöra för dem.

Min bild av Kustvillan är att de är en mindre firma som verkligen vill hjälpa till och ställa upp, även när det var problem.

Jag och min familj har byggde hus i totalentreprenad, och visst var det småsaker och en del mindre problem under byggtiden. Men då det dök upp så fick vi alltid bra hjälp, och de löste allt utan problem.

I slutändan fick vi ett hus i väldigt hög kvalitet, som vi själv fick känna att vi vara med och skapade. Vi tog även in ett par offerter och deras pris var klart bäst.

Vi är iaf nöjda, och vi valde dem då vi även kände ett annat par som byggt med dem och var nöjda. Läs mer
  • Kalle K
    Kalle K skrev om Kustvillan AB
    Kustvillan har under 2016-2018 byggt vårt hus. Bygget blev närmare ett år försenat och vi är nu i rättslig tvist pga bl a detta. I vår blogg Hemresan kan ni läsa om vår upplevelse av Kustvillan.
    www.hemresan.net Läs mer
  • Per  L
    Per L skrev om Kustvillan AB
    Helnöjd med vårt nya fritidshus. Bra stöd från start till mål.

Kustvillan fanns alltid där något var fantastiskt för oss då det vara vårt första bygge. Läs mer
  • Kalle
    Kalle skrev om Kustvillan AB
    Kan inte rekommendera Kustvillan som husleverantör, allmän okunnighet och dålig service. Läs mer
  • emma a
    emma a skrev om Kustvillan AB
    Vi har byggt en stuga i fjällen och supernöjda. Vi gillade att vi fick skapa stugan fritt, bra isoleringsvärde, och bra pris. Vi har haft jättebra hantverkare under hela bygget. Om de haft problem i början var det inget vi märkte av med vårt bygge iaf. Vi har bara gott att säga om dem.
    Emma med familj Läs mer
  • Maria N
    Maria N skrev om Kustvillan AB
    ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Läs mer
  • Kurt F
    Kurt F skrev om Kustvillan AB
    Vill uppriktigt varna andra att bygga med Kustvillan och deras moderbolag Paralox.
    Ska ni bygga hus välj nån annan...för er egen skull!!!!! Läs mer