Kvik Borås

• Reco tipsar!
    FP Badrumsspecialisten
    4.8 / 5 i betyg — 35 omdömen
    Badge2019
    "FP Badrumsspecialisten hjälpte oss med en totalrenovering av vårt badrum. Lätta att få kontakt med och gav ett seriöst och kunnigt intryck v"
    Andréa H
  • Hanna L

2019-01-31

Hanna L skrev om Kvik Borås
    Fina kök och bra bemötande/service i butik.
    Där slutar allt positivt. Från det att vi skrev under offerten har allt bara strulat. Tog Kvik 4 veckor att leverera allt från första leveransdatum. Saknade artiklar, felaktiga artiklar m.m. "ägare" Marko kom ut till oss 4 fredagar i rad för att komplettera vår leverans samt att de fick köra upp komplettering av fläkt från Halmstadsbutiken(?). Köpte till montage av de enheter som hade val (diskho/häll) som inte ingick i deras ordinarie sortiment för att det skulle kunna krångla (behövde ev göras ändringar i stomme/lådor.) Vad tror ni händer? Inget passar. Vi får korrigera allt själva…
    Våra snickare var inte glada. Tur de hade andra arbeten i området som de kunde åka till när köksmonteringen stannade av.
    Beställde även skjutdörrar som levererades till fel adress, men plus för att det kom till rätt ort iaf.(?) 7 skjutpartier lastades av i fel garage. Tur denna människa var ärlig och ringde oss så vi kunde hyra ett släp och hämta upp hos dem.

Glömde jag att skriva att Marko under denna tiden aldrig bett om ursäkt. Detta är något som verkar vara ett stående problem då Kvik/Marko flera gånger besökt våra grannar efter huvudleverans för att komplettera även hos dem.
    Rekommenderas ej!
    Tjejerna i butik får däremot plus som håller god min när de tar emot samtal från oss. Kan inte vara lätt att bemöta så missnöjda kunder. Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte