Kvik Värmdö

Kvik Värmdö

Ring 08-570 100 60 www.kvik.se
4.5

Kvik erbjuder badrum, kök och garderober i en dansk design till överraskande låga priser. Vi tycker att processen när man står inför ett köp av kök ska vara lika trevligt som livet i det nya köket, vi tycker att alla har rätt till ett häftigt kök! Den danska designen är i en klass för sig, den är enkel och snygg och tar samtidigt...

8 omdömen om Kvik Värmdö

Perita L
Skrev om Kvik Värmdö

Jag fick ett väldigt fint och engagerat bemötande av platschefen för Kvik Värmdö, och gav mig mycket tid för att få mina önskemål tillgodosedda. Vi valde att låta dem rita vårt kök, och även hjälpa till med snickeri när det gällde deras produkter. De tog även dit rörmokare. Övriga tjänster stod vi själva för. Vi hade bra kommunikation hela tiden mellan platschef,projektledare och snickare. När någon vara var skadad hade de redan upptäckt och beställt ny, så det behövde vi inte heller ordna med själva. Jag kan varmt rekommendera dem!

Elkontakten Sverige AB
4.8/5 i betyg av 361 omdömen 4.8 av 361 omdömen

Kan varmt rekommendera detta bolag. Jag ger dom 🌞🌞🌞🌞🌞 Angelito

Angelito Z Angelito Z
Turanka G
Skrev om Kvik Värmdö

Personalen på KVIK Värmdö är uppmärksam, lyhörd och konstruktiv. Vi har fått hjälp att förverkliga vårt drömkök med professionell ledning. Information, logistik och leverans har fungerat problemfritt. Vi är glada, nöjda ockrors ägare till ett KVIK kök!

Svar från Kvik Värmdö

Tack för de fina omdömet! Ja, information, logistik och leverans är viktiga delar av vårt arbete och vi jobbar hela tiden med att säkerställa att våra kunders köksbyggen ska flyta på så smidigt som möjligt. Hoppas att ni vill skicka lite bilder på ert nya fina drömkök. Alltid lika kul att få se hur slutresultatet blev. Med vänlig hälsning Jessica

Ulla-britt E

Trevlig hjälpsam och serviceminded personal. Dyrt men snyggt. Mvh Ulla-Britt

Svar från Kvik Värmdö

Tack för feedback Ulla-Britt. Att byta inredning i ett skåp kan tyvärr dra iväg i kostnad beroende på vilken inredning man väljer att ha. Men va skönt att ni ändå känner er nöjda med ert nya skåp. Med vänlig hälsning Jessica

Folkhemmet
4.2/5 i betyg av 371 omdömen 4.2 av 371 omdömen

Fick bra service av personalen i butik! Leveransen kom fortare än tänkt.

Patrik M
Skrev om Kvik Värmdö

Christa var en stor anledning till att vi valde KVIK som leverantör

Svar från Kvik Värmdö

Härligt att höra Patrik. Christa är en stor tillgång för oss på Kvik Värmdö och vi förstår varför så många tycker om henne. Med vänlig hälsning Jessica

Waller O
Skrev om Kvik Värmdö

Bra service av personalen.

Svar från Kvik Värmdö

Tack! Service är A och O för att vår verksamhet ska fungera och det känns skönt att det märks att vi lägger energi på att få er kunder att bli nöjda med ert köp hos oss. Med vänlig hälsning Jessica

Lars F
Skrev om Kvik Värmdö

Fått mycket bra service och bra experthjälp med utformning och detaljer i två kök av Jessica på Kvik i Värmdö. Hon är trevlig och tar sig tid med att få allt ordnat på en gång. Dessutom har det gått snabbt att göra kompletteringar och få tag på restade saker i och med att man haft ett närlager i anslutning till butiken. Är mycket nöjd med våra två nya kök från Kvik, ett i bostaden och ett i fritidshuset.

Svar från Kvik Värmdö

Toppen att ni känner er nöjda med era båda kök. Alltid lika kul att få hjälpa trevliga kunder och ha en god kommunikation om vad som är viktigt för just er. Skicka gärna lite bilder på era nya fina kök. Med vänlig hälsning Jessica

Sonya P
Skrev om Kvik Värmdö

Jag fick mycket bra bemötande och hjälp med att planera mitt nya kök.Resultatet blev lyckat,trots att det är ett gammalt hus utan standardmått.

Svar från Kvik Värmdö

Härligt Sonya! Det är alltid kul när kunderna känner sig nöjda över bemötande och slutresultat. Äldre hus är alltid lite knepiga, så det är extra kul när dom köken fungerar enligt planen. Kom gärna in med lite bilder framöver så vi får se ert nya fina kök. Ha en trevlig sommar!

Irene R
Skrev om Kvik Värmdö

Beställde ett kök, kom med bara måtten på köket, allt fungerade fram till leverans. Hade även beställt en kolfilterfläkt som det var strul med att få rätt kolfilterinsats, fick återkomma till affären ytterligare 2 gånger, sen blev det rätt. Inte affärens fel utan det stod tydligen fel i deras produktkatalog. Är jättenöjd med mitt kök. Är mitt andra kök från Kvik.

Svar från Kvik Värmdö

Va kul Irene att du känner dig nöjd med ditt kök. Det glädjer oss att slutresultatet blev så bra som du önskade. Hoppas att du kommer in och visar oss lite bilder på ditt nya fina kök sen när du har vägarna förbi?! Ha en trevlig sommar!