Alla kategorier Heminredning Stockholms län Värmdö Kvik Värmdö

Kvik Värmdö

Gustavsbergsvägen 24 A, 134 40 Gustavsbergs — Visa karta

Kvik erbjuder badrum, kök och garderober i en dansk design till överraskande låga priser. Vi tycker att processen när man står inför ett köp av kök ska vara lika trevligt som livet i det nya köket, vi tycker att alla har rätt till ett häftigt kök! Den danska designen är i en klass för sig, den är enkel och snygg och tar samtidigt hänsyn till funktionalitet och form. Vi ska heller inte glömma kvaliteten som är i en egen division. På Kvik anser vi att alla ska ha rätt till en snygg och enkel dansk design i hemmet, det är därför vi erbjuder den danska designen i en prisklass där alla kan ha råd. Varmt välkommen!

Läs vad 7 kunder tycker om Kvik Värmdö

• Turanka G
    Turanka G skrev om Kvik Värmdö
    Personalen på KVIK Värmdö är uppmärksam, lyhörd och konstruktiv. Vi har fått hjälp att förverkliga vårt drömkök med professionell ledning. Information, logistik och leverans har fungerat problemfritt.
    Vi är glada, nöjda ockrors ägare till ett KVIK kök!
  • Ulla-britt E
    Ulla-britt E skrev om Kvik Värmdö
    Trevlig hjälpsam och serviceminded personal. Dyrt men snyggt.
    Ulla-Britt
  • Patrik M
    Patrik M skrev om Kvik Värmdö
    Christa var en stor anledning till att vi valde KVIK som leverantör
  • Waller O
    Waller O skrev om Kvik Värmdö
    Bra service av personalen.
  • Lars F
    Lars F skrev om Kvik Värmdö
    Fått mycket bra service och bra experthjälp med utformning och detaljer i två kök av Jessica på Kvik i Värmdö. Hon är trevlig och tar sig tid med att få allt ordnat på en gång. Dessutom har det gått snabbt att göra kompletteringar och få tag på restade saker i och med att man haft ett närlager i anslutning till butiken.

Är mycket nöjd med våra två nya kök från Kvik, ett i bostaden och ett i fritidshuset.
  • Sonya P
    Sonya P skrev om Kvik Värmdö
    Jag fick mycket bra bemötande och hjälp med att planera mitt nya kök.Resultatet blev lyckat,trots att det är ett gammalt hus utan standardmått.
    2016-07-08 Jessica Å svarar Sonya P
    Härligt Sonya! Det är alltid kul när kunderna känner sig nöjda över bemötande och slutresultat. Äldre hus är alltid lite knepiga, så det är extra kul när dom köken fungerar enligt planen. Kom gärna in med lite bilder framöver så vi får se ert nya fina kök. Ha en trevlig sommar!
  • Irene R
    Irene R skrev om Kvik Värmdö
    Beställde ett kök, kom med bara måtten på köket, allt fungerade fram till leverans.
    Hade även beställt en kolfilterfläkt som det var strul med att få rätt kolfilterinsats, fick återkomma till affären ytterligare 2 gånger, sen blev det rätt. Inte affärens fel utan det stod tydligen fel i deras produktkatalog.
    Är jättenöjd med mitt kök. Är mitt andra kök från Kvik.
    2016-07-08 Jessica Å svarar Irene R
    Va kul Irene att du känner dig nöjd med ditt kök. Det glädjer oss att slutresultatet blev så bra som du önskade. Hoppas att du kommer in och visar oss lite bilder på ditt nya fina kök sen när du har vägarna förbi?! Ha en trevlig sommar!

Gustavsbergsvägen 24 A, 134 40 Gustavsbergs