Athletic Care

Athletic Care

Ring 070-840 37 20 athleticcare.se

Ryggvärk, huvudvärk eller annan smärta i kroppen? Känner du dig trött och saknar energi? Athletic Care fokuserar på att främja kropp och hälsa genom massageterapi, personlig träning och kostrådgivning. Vi jobbar också med rehabiliteringsträning för olika smärttillstånd, med målet att hjälpa dig som klient att bli smärtfri....

12 omdömen om Athletic Care

Jessica L
Skrev om Athletic Care

Har tränat duoträning ihop med min man. Vi är träningsvana men behövde tekniktips och lite nytänk. Vi har fått jättebra hjälp med träningsupplägg och nya övningar. Proffsigt rakt igenom. Tydligt att det finns gedigen kunskap och erfarenhet. Sunda tankar med vad som är bra för kroppen. Kan varmt rekommendera Kenneth för träningshjälp oavsett vilken nivå man är på. Väl investerade pengar i oss själva och vår hälsa.

Nic M
Skrev om Athletic Care

Alltid trevligt och professionellt bemötande Skicklig terapeut som behandlar respektive problemområde med rätt utvald teknik. Som PT vägleder Kenneth skickligt alla övningar. Sätter upp ett träningsprogram för dina behov med en bra mix. Har anlitat Kenneth både som massageterapeut och PT

Jens M
Skrev om Athletic Care

En mycket trevlig och professionell upplevelse att vara kund här.

Fredrik S
Skrev om Athletic Care

Mycket bra idrottsmassör. Hjälp mig med mina problem.

Magnus F
Skrev om Athletic Care

Proffsigt, rent, bra utrustning och mycket erfaren och kompetent träningsledning. Skräddarsyd träning anpassad till kundens egna behov. Mycket nöjd!

Leif P
Skrev om Athletic Care

Alltid lika proffsig behandling..

Peter F
Skrev om Athletic Care

Jag har anlitat Athletic Care för både min egen räkning och mina anställda. Det har varit dels behandling och förebyggande åtgärder för problem förknippade med stillasittande arbete, dels som PT. Vi är väldigt nöjda! Sammanfattningen är trevlig, professionell och väldigt kompetent!

Joakim S
Skrev om Athletic Care

Engagerad och lyssnande. Väldigt duktig och kan se vad som behövs göra. Har också ett välkomnande sätt.

Caroline A
Skrev om Athletic Care

Alltid bra bemötande, professionellt arbete och trevlig att prata med. Ditt bästa i fokus varje gång - rekommenderas starkt

Lena D
Skrev om Athletic Care

Jag går på laserbehandling och massage för min kroniska migrän och det hjälper mig ur mina huvudvärksskov , när inget annat hjälper. Kennet är mycket kunnig och professionell och man får alltid ett varmt och. positivt bemötande. Som ett ljus i migränmörkret!

Brjann S
Skrev om Athletic Care

Jag har haft Kenneth Wilhelmsen som min PT de senaste två åren, och jag är mycket nöjd. Jag har blivit rejält stark trots ett dåligt utgångsläge. Jag är en sån där som tidigare köpt gymkort på gymkort, men i stort sett aldrig gått och tränat - det har helt enkelt varit för tråkigt. Det har förändrats helt sedan jag började hos Athletic Care. Jag behöver bara dyka upp och ha med mig pannbenet. Kenneth håller koll på allt och ser till att jag blir ordentligt mycket starkare utan att skada mig. Jag tränar tre gånger...

Connie C
Skrev om Athletic Care

Kenneth är en grym massör som jag har gått regelbundet varje månad sedan några år tillbaka och är jättenöjd. Bra bemötande, service och tillgänglighet.