Kylslaget AB

kylslaget.se
  • BadgeFourYears
3 197
4.5

Välkommen till Kylslaget AB! Vi har varit med i branschen sedan 2007 och har därför stött på alla möjliga typer av problem och på så vis blivit väldigt bra på att lösa det mesta inom kategorin luftvärmepump. Vi är idag ett av Sveriges största installationsföretag inom luft-luftvärmepump. Alla våra tekniker är utbildade och...

3197 omdömen om Kylslaget AB

Sedan starten hos Reco 2020

Per S
Skrev om Kylslaget AB

De har dyktige service medarbeidere, og følger opp iht avtale.

Rolf M
Skrev om Kylslaget AB

Bra service och hantering. Har båda köpt värmpump och får den servicerat av kylslaget.

Charlotte K
Skrev om Kylslaget AB

Service av luftvärmepumpen var säkert bra, jag var inte hemma. Däremot gick personen på toaletten med skorna på så det blev gyttjiga märken på golv och matta i badrummet samt att toalettsitsen var uppe. Kommer definitivt inte anlita Kylslaget igen.

Andreas L
Skrev om Kylslaget AB

Bra och trevligt bemötande. Något dyr tjänst dock.

Lennart G
Skrev om Kylslaget AB

Jag beställde en rengöring/service av min luftvärmepump. Den utfördes av en vänlig och kommunikativ tekniker som utförde sitt arbete snabbt och effektivt.

Erik E
Skrev om Kylslaget AB

vänligt bemötande och profesionellt .

Patriscia M
Skrev om Kylslaget AB

Trevlig servicetekniker som gjorde ett bra jobb.

Tomas A

DET VAR BRA. 2014 VAR DOM HÄR OCH BYTE MOTOR Å JORDE SAMMA SOM NU

Karin M
Skrev om Kylslaget AB

jag har fått en utmärkt behandling av mitt uppdrag till Er. vänliga hälsningar karin.

Kajsa N
Skrev om Kylslaget AB

Positiv upplevelse med bra resultat, jag är nöjd.

Erik H
Skrev om Kylslaget AB

Bra och trevligt bemötande. Bra utförd service. Tydlig dokumentation.

Daniel T
Skrev om Kylslaget AB

Antar att dom gör ett bra jobb för pumpen funkar ju fortfarande och utedelen brukar vara lite renare när dom varit här. Kan inte minnas att jag sett någon specificering på vad som är gjort och priset på vad det kostar får man inte veta innan fakturan landar som ett blysänke på köksbordet för det kostar lika mycket att serva en värmepump som det kostar att serva en polo på vag verkstad typ.

Curt C
Skrev om Kylslaget AB

Det var väl okej men jag hade ingen nytta av det för jag fick köpa en helt ny anläggning dagen efter!

Sven Z

Snabbt och effektivt underhåll

Anja R
Skrev om Kylslaget AB

Mycket professionellt utfört arbete och bra demonstration av egen skötsel av luftvärmepumpen som vi mestadels använder som kylning

Ulf S
Skrev om Kylslaget AB

Installationen utfördes för 2 år sedan på ett proffsigt sätt och jag fick goda skötselråd. Nyligen har underhållsservice utförts också det på ett proffsigt sätt. Sammanfattningsvis har allt fungerat perfekt. Hälsningar Ulf Sundström .

Sven J
Skrev om Kylslaget AB

Bra jobb, noggrant och fint arbete Rekommenderas

Lars K
Skrev om Kylslaget AB

Kom i tid va trevlig och noggrann gjorde ett seriöst intryck.

Billy T
Skrev om Kylslaget AB

Trevlig tekniker, jobbet utfört enligt serviceintervall. Bra med kontakt att det var dags för service.

Karin B
Skrev om Kylslaget AB

Bra bemötande! Seriöst företag. Rekommenderas.

Lars-Göran A
Skrev om Kylslaget AB

Sebastian kylslagets tekniker är suveränt bra och vid nästa servicetillfälle vill jag att just han kommer igen. S e till att ni behåller honom ge löneökning t ex

Bo Åke H
Skrev om Kylslaget AB

Service/reparation på två varmluftsvärmepumpar, men man meddelade inte var man gjorde och om reparation/service var lyckad. Däremot skickade man omeddelbart en faktura, där man anar att båda pumparna nu fungerar bra. Jag har upprepade gånger utan framgång försökt att nå teknikern Kristian (som var ansvarig för arbetet), men han svarar aldrig och har inte (trots uppmaningar på telefonsvararen) ringt tillbaka.

Pelle P
Skrev om Kylslaget AB

Bra service, trevlig servicetekniker. Seriös. Hjälpsam. Kunnig. Hans namn är Rasmus A.

Brf A
Skrev om Kylslaget AB

Detta var ingen tjänst som jag beställt, ni tjatade er fram för att komma hit med början mitt i vintern,. Det var väldigt kallt i torsdags när servicen utfördes.

Örjan L
Skrev om Kylslaget AB

Service och liknande fungerar bra

Hampus L
Skrev om Kylslaget AB

Jätte trevlig tekniker som kom ut på plats, snabb, berättade vad han gjorde och lite mer support då vi tappat en ”klammer på ytter röret” som han satte dit. 10/10

Stefan A
Skrev om Kylslaget AB

Inget att klaga på,men jag tycker jäkligt dyrt 2500kr för 50 min jobb inga material kostnader torka rent,så jag kan nog göra det själv nästa gång..Mvh Stefan

Kent B
Skrev om Kylslaget AB

Bra bemötande gjorde ett bra jobb

Stefan L
Skrev om Kylslaget AB

Bra och noggrann utföra dervicehobb av servicetekniker. Snabb hantering av initierade uppdrag. Håller överenskomna tider. Bra jobb helt enkelt!

Anders H
Skrev om Kylslaget AB

Trevlig och kunnig personal Utfört årlig service på luftvärmepumpen Kan varmt rekommendera Kylslaget

Karl-Axel S

Rengöring luftvärmepumpen helt ok

Yvonne B
Skrev om Kylslaget AB

Service på luftvärmepump på landet. Hög servicenivå och bra kommunikation både före, under och efter arbetet trots att vi var på annan ort. Tydligt protokoll vad som gjorts med utförlig beskrivning med bilder till varje moment.

Annalena L
Skrev om Kylslaget AB

Service av luftvärmepump. Trevlig personal snabbt och ordentligt utfört!

Britt H
Skrev om Kylslaget AB

Det är mycket, mycket bra, och tusen tack för servicen som var toppen. Vänliga hälsningar Britt Holtermann. 🥰

Reza A

Agneta E
Skrev om Kylslaget AB

Jag är helt nöjd med servicen som det gjorde

Ulla-Britt A
Skrev om Kylslaget AB

Snabb trevlig kille men skulle byta batteri glömde. Men vi fixa själva. Mycket nöjda kunder

Egon V
Skrev om Kylslaget AB

Blev uppringd av Kylslaget som tyckte att det var lagom länge sedan förra gången att serva vår värmepump. Sagt och gjort så dök det upp en kille som snabbt och bra utförde uppdraget. Tack för servicen.

Johan R
Skrev om Kylslaget AB

Jag har haft bra erfarenhet av varje jobb av Kylslaget i samband med installation och service av luftvärmepump.

Per D
Skrev om Kylslaget AB

Mycket trevlig och pedagogisk serviceman. Gjorde ett grundligt arbete och visade mig vad som rengjordes och luftvärmepumpens funktion och inställningar. Jag är mycket nöjd.

Johan A

Väldigt trevlig prick.. och snabbt gick det 5+

Thommy K
Skrev om Kylslaget AB

Svindyrt kommer aldrig mer att anlita dem

Reinhold W
Skrev om Kylslaget AB

Bra och snabbt utfört servicearbete, gav mej tips och rådgivning om värmepumpen och dess kondition.

Anders N
Skrev om Kylslaget AB

Bra jobb o bemötande av servicetekniker trots att det körde ihop sig med ankomsttiden

Karl Ingvar Christer H

Teknikern arbetade snabbt och proffsigt.

Kristina L
Skrev om Kylslaget AB

Mycket bra ock trevlig tack så jättemycket

Marcel N
Skrev om Kylslaget AB

Jag har köpt den för några år sedan och det fungerar som klockrent och jag tror att det är Kylslagets service som ligger till grund för det.

Jäderfors H

Suverän servicekille Trevlig tillmötesgående

Peter F
Skrev om Kylslaget AB

Trevlig servicekille kom på avtalad tid gjorde ett bra jobb där vi också fick dokument på vad som gjordes

Lars H
Skrev om Kylslaget AB

Snabbt och systematiskt jobb Tydliga svar på mina frågor