Kylslaget AB

kylslaget.se
  • BadgeFourYears
3 160
4.5

Välkommen till Kylslaget AB! Vi har varit med i branschen sedan 2007 och har därför stött på alla möjliga typer av problem och på så vis blivit väldigt bra på att lösa det mesta inom kategorin luftvärmepump. Vi är idag ett av Sveriges största installationsföretag inom luft-luftvärmepump. Alla våra tekniker är utbildade och...

3160 omdömen om Kylslaget AB

Sedan starten hos Reco 2020

Egon V
Skrev om Kylslaget AB

Blev uppringd av Kylslaget som tyckte att det var lagom länge sedan förra gången att serva vår värmepump. Sagt och gjort så dök det upp en kille som snabbt och bra utförde uppdraget. Tack för servicen.

Johan R
Skrev om Kylslaget AB

Jag har haft bra erfarenhet av varje jobb av Kylslaget i samband med installation och service av luftvärmepump.

Per D
Skrev om Kylslaget AB

Mycket trevlig och pedagogisk serviceman. Gjorde ett grundligt arbete och visade mig vad som rengjordes och luftvärmepumpens funktion och inställningar. Jag är mycket nöjd.

Johan A

Väldigt trevlig prick.. och snabbt gick det 5+

Thommy K
Skrev om Kylslaget AB

Svindyrt kommer aldrig mer att anlita dem

Reinhold W
Skrev om Kylslaget AB

Bra och snabbt utfört servicearbete, gav mej tips och rådgivning om värmepumpen och dess kondition.

Anders N
Skrev om Kylslaget AB

Bra jobb o bemötande av servicetekniker trots att det körde ihop sig med ankomsttiden

Karl Ingvar Christer H

Teknikern arbetade snabbt och proffsigt.

Kristina L
Skrev om Kylslaget AB

Mycket bra ock trevlig tack så jättemycket

Marcel N
Skrev om Kylslaget AB

Jag har köpt den för några år sedan och det fungerar som klockrent och jag tror att det är Kylslagets service som ligger till grund för det.

Jäderfors H

Suverän servicekille Trevlig tillmötesgående

Peter F
Skrev om Kylslaget AB

Trevlig servicekille kom på avtalad tid gjorde ett bra jobb där vi också fick dokument på vad som gjordes

Lars H
Skrev om Kylslaget AB

Snabbt och systematiskt jobb Tydliga svar på mina frågor

Lars E

Väldigt trevlig bemötande av servismannen 10 poäng

Björn K
Skrev om Kylslaget AB

Ordning o reda. Proffsigt bemötande och trevliga tekniker.

Kurt H
Skrev om Kylslaget AB

Helt ok. Serviceteknikern motsvarade mina förväntningar.

Gunnar H
Skrev om Kylslaget AB

Det blir en fya eftersom jag vill se hur den fungerar en tid. Så 5,an kan komma.

Inge J
Skrev om Kylslaget AB

Montören som servade min värmepump var nogrann och kunnig på min maskin. Tidpunkt för servicen var otydlig i meddelandet och informationen om förseningen var ej ok.

Monica ö
Skrev om Kylslaget AB

Trevligt bemötande från såväl service tekniker som kontors personal

Nils P

Proffsiga och mycket kunniga. Hälsningar Nils Persson

Stig K
Skrev om Kylslaget AB

Service av luftvärmepumpen. Trevlig serviceman som verkade veta vad han gjorde.

Anne Sophie B
Skrev om Kylslaget AB

Beställde service av min luftvärmepump och det skulle kosta 2.695. Servicen utfördes bra. Fick en räkning på 3.888:- utan någon specifikation. Ringde Kylslaget och skulle inte behöva betala mer än överenskommen summa. Fick idag en räkning på mellanskillnaden och ränta på det. Så priset som står stämmer inte

Thomas K
Skrev om Kylslaget AB

Kylslaget utförde rengöring av luftvärmepump. Arbetet utfördes till full belåtenhet liksom vid varje tidigare tillfälle.

Daniella M
Skrev om Kylslaget AB

Bra företag som levde upp till vår förväntningar. Vi är mer än nöjda med rengöringen av vår värmepump :o)))

Per Q
Skrev om Kylslaget AB

Bra tekniker Men alldeles för dyra!

Farshid N
Skrev om Kylslaget AB

De har bra rutiner och gör service regelbundet. Allt är klart och tydligt på papper och rapporter.

Ann-cathrin G
Skrev om Kylslaget AB

Det var underhållsservice till min värmepump och jag är jättenöjd .

Virve M
Skrev om Kylslaget AB

Sebastian gjorde ett fantastiskt jobb, snabb, noggrann och mycket trevlig.

Lars R
Skrev om Kylslaget AB

Snabbt och proffsigt samt trevligt.

Jonna V
Skrev om Kylslaget AB

Kylslaget genomförde service på vår luftvärmepump. Enkelt att boka, trevlig och kunnig servicetekniker som fotodokumenterade allt och sände rapport direkt efter avslutat jobb.

Kristoffer B
Skrev om Kylslaget AB

Själva bokning av värmepumpsservice och genomförandet har funkat bra. Teknikerna har informerat om vad som gjorts och om status på värmepumpen. Trevligt bemötande. Det enda som kunde ha varit bättre är städningen efter service då damm funnits kvar på golv och i badkar.

Olof S
Skrev om Kylslaget AB

Trevlig o mycket kunnig servicetekniker, när han servade min luftvärmepump.

Thomas O
Skrev om Kylslaget AB

Beställde service på min Luftvärmepump. Trevlig kille som utförde servicen och allting flöt på bra.

Lars-erik D

Mycket nöjd med Deras service , kunnig och hjälpsam personal

Nils-Olof O
Skrev om Kylslaget AB

Det gick bra, hade en bra kontakt och som jag uppfattar det så utfördes arbetet på ett korrekt sätt

Yyvonne H
Skrev om Kylslaget AB

bra och noga trevlig gjorde ett bra jobb

Leif J

Trevlig tekniker snabbt joppat

Eva F
Skrev om Kylslaget AB

Det var en ny bekantskap. Trevligt bemötande. Mycket noggrant arbete - service av luftvärmepump. Praktiskt och effektivt med allt ”pappersarbete” elektroniskt, det uppskattas. Jag kan inte vara annat än mycket nöjd.

Per-Gunnar G
Skrev om Kylslaget AB

Snabbt ok bra utfört arbete. Teknikern höll snyggt ikring sig Vi är helt belåtna. P-G o Lillian Grund .

Anders G
Skrev om Kylslaget AB

Trevlig kontakt med kontoret och en mycket bra servicetekniker som gjorde jobbet ( Sebaztian). Han är välkommen åter då det blir dags för nästa service!

Anna S
Skrev om Kylslaget AB

Trevlig person som gjorde ett bra jobb. Bra genomgång av åtgärder. Dock är räkningen hög. Borde vara billigare tar bort vinsten av insparad el förbrukningen.

Björn A
Skrev om Kylslaget AB

Kom punktligt och arbetade effektivt och var trevlig. Allt blev bra så det var mycket bra.

Gunilla Å
Skrev om Kylslaget AB

Helt okej! Trevlig kille jobbade snyggt.

Mimo Q
Skrev om Kylslaget AB

Trevliga, kunniga och proffsiga. Kan varmt rekommendera Kylslaget.

Cristian S
Skrev om Kylslaget AB

Super smidig tekniker som gjorde service på våran äldre luftvärmepump. Gick hur bra som helst.

Ulf A

Bra Samma som innan Som förväntat Service helt ok

Ronny D
Skrev om Kylslaget AB

Proffsig och i tid, . Gav mig tips om hur ställa in värmepumpen bäst.

Christina A
Skrev om Kylslaget AB

Mycket kunnig tekniker . Gav mig goda råd. Uppskattat!

Staffan P
Skrev om Kylslaget AB

Ett trevligt och bra bemötande av en som jag uppfattade kunnig, noggrann o effektiv servicetekniker. Besöket avslutades med en kortfattad beskrivning av vad som utförts o aktuell status för de produkter som servats.

Karin A
Skrev om Kylslaget AB

Vi köpte service av våra luftvärmepumpar och det fungerade mycket bra. Inväntar protokoll. Mycket trevligt bemötande - ett llitet aber, som kanske inte enbart kan skyllas på Kylslaget var att sesrvicemannen inte vågade ta sig upp på ett litet tak och besiktiga den övre pumpen ordentligt från utsidan.