Kylslaget AB

Kylslaget AB

kylslaget.se
  • BadgeSixYears
Omdömen totalt
5 696
Snittbetyg
4.4
Ring 020-19 18 00 Dela

Om företaget

Välkommen till Kylslaget AB! Vi har varit med i branschen sedan 2007 och har därför stött på alla möjliga typer av problem och på så vis blivit väldigt bra på att lösa det mesta inom kategorin luftvärmepump. Vi är idag ett av Sveriges största installationsföretag inom luft-luftvärmepump. Alla våra tekniker är utbildade och... 

Skriv ett omdöme

5696 omdömen om Kylslaget AB

Sedan starten hos Reco 2020

Visar 5696 omdömen med 4.4 i snittbetyg
Alexander R
Skrev om Kylslaget AB

Snabbt, effektivt och noggrant. Har inget att klaga på.

Patric S
Skrev om Kylslaget AB

I dag fick jag min luftvärmepump installerad. Installationen blev proffsigt utfört av en riktigt trevlig installatör. Jag kan verkligen rekommendera kylslaget.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Tromm Kaj T
Skrev om Kylslaget AB

det har varit utmärkt positivt från dag ett, trevliga tekniker och väl utfört arbete och service på den av kylslaget monterade luft värme pumpen, och återkoppling på telefon och varit perfekt !!!

Maria B
Skrev om Kylslaget AB

Service på tre luftvärmepumpar, jätte trevlig serviceman och jätte nöjd.

Christer S
Skrev om Kylslaget AB

Utfört arbete med service och felsökning har varit tryggt och professionellt utfört. Tekniker visar trygg och bra kompetens och ärlighet. Betyget åker dock ner något på grund av lång väntan på reparation.

Karin B
Skrev om Kylslaget AB

Mycket trevlig och kunnig servicetekniker

Pia N
Skrev om Kylslaget AB

Vi är mycket nöjda med bemötandet och engagemanget som visades oss.

Leif K
Skrev om Kylslaget AB

Vänligt bemötande och snyggt jobbat. Funktionen av pumpen är inte ännu kontrollerad. /Leif P.

Hans M
Skrev om Kylslaget AB

Hade service på värmepumpen, mycket nöjd med teknikern som utförde arbetet. kunnig man och mycket trevlig. Tack Kylslaget.

Anna S
Skrev om Kylslaget AB

Såg ut som att de, det va två personer, plockade isär o rengjorde luftvärmepumpen inomhus. Utedelen såg jag inte. De tog bilder o visade mig. Trevliga båda två. Behövs 2 personer med var sin skåpbil är frågan. Kanske var den ena en lärling, men 2 skåpbilar? De kom punktligt.

Harald H
Skrev om Kylslaget AB

När kompressorn havererade tog det 5 månader innan anläggningen åter fungerade. Senaste servicen fungerade mycket bra efter ombokning av tid. Ok

Jan Mikael B
Skrev om Kylslaget AB

Mycket trevlig tekniker och väl utfört jobb! Rekomenderas.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Johan L
Skrev om Kylslaget AB

Trevlig tekniker som kom till oss. Hörde av sig i god tid innan ankomst.

Maud M
Skrev om Kylslaget AB

Mycket professionell, trevlig och kunning Tekniker !

Gun S
Skrev om Kylslaget AB

Superfina killar som gjorde ett fint jobb Mvh Gun

Branko B
Skrev om Kylslaget AB

Tack för bra service och ett trevligt bemötande. Jag är nöjd med den hjälp jag fick och uppskattar ert arbete.

Dennis J
Skrev om Kylslaget AB

Bra, noggrann och trevlig service.

Kjell L
Skrev om Kylslaget AB

Mycket duktig hantverkare som gjorde ett bra jobb.

Jan L
Skrev om Kylslaget AB

Den ursprungliga installationen av vämepumen blev inte bra -ca tre år sedan- men det är fixat av en lokal elektriker. Den senaste servicen var mycket bra (genomförd av en trevlig kille från Tomelilla)

Ulf S
Skrev om Kylslaget AB

Service på luftvärmepump. Jag tycker att fungerade alldeles utmärkt. Kompetent och trevlig sercice man. Inget att anmärka på

Per W
Skrev om Kylslaget AB

Mycket positiv. Det gäller alla gånger jag har haft service sedan 2014.

Per L
Skrev om Kylslaget AB

Bra och omsorgsfull rengöring gjord av trevlig tekniker.

Lars N
Skrev om Kylslaget AB

Utmärkt service. Professionellt, punktligt och artigt bemötande av teknikern.

Sebastian S
Skrev om Kylslaget AB

I tid, trevlig, tålmodig, god servicekänsla, bra att serviceteknikern går igenom service protokoll/arbete efter utförd service.

Kurt O
Skrev om Kylslaget AB

Teknikern som kom var kunnig, trevlig och noggrann.

Hans G
Skrev om Kylslaget AB

Tekniskt helt OK. Bökigt och inte helt tydligt med transporten till ön och transporten mellan kunderna på ön

CHARALAMPOS L
Skrev om Kylslaget AB

Mycket bra……………………………………………………

Hoda S
Skrev om Kylslaget AB

Hejsan, Kan ni maila faktura till mig

Bo I
Skrev om Kylslaget AB

Verkar ha dålig koll på när dom va här sist, ringde redan i januari när min tid är på våren. Sen priset, helt omotiverat, över 3000 för en timmes arbete. Nej tack använder dom inte mer, finns företag som är seriösa. Mitt betyg är som flera av mina grannar tycker, uruselt, tack för mig.

Adrian T
Skrev om Kylslaget AB

Alltid lika proffsiga. Har varit nöjd i alla år.

cecilia b
Skrev om Kylslaget AB

Bra service. Flexibla när nödvändigt byta tid pga storm på havet

Owe M
Skrev om Kylslaget AB

Duktig serviceperson som med omsorg uppdaterade vår värmepump till nyskick

Alf A
Skrev om Kylslaget AB

Jag har under många år anlitat Kylslaget och uppskattar deras service och punktlighet. Bra och trevlig personal som lyssnar på kunden. Serviceteknikerna upplever jag som kunniga och noggranna samt att man får ett dokument på genomförandet. Affe

Håkan B
Skrev om Kylslaget AB

Utmärkt utförd service av värmepump. Företaget rekommenderas starkt.

Jan B
Skrev om Kylslaget AB

Fungerade bra. Antar att jag får det jag betalar för. Trevlig serviceman

Mikael Å
Skrev om Kylslaget AB

Trevligt bemötande, kunnig. Väldigt nöjd!

Göran L
Skrev om Kylslaget AB

Lennart A
Skrev om Kylslaget AB

De gjorde vad de skulle

Karin E
Skrev om Kylslaget AB

Det var bra . Men nu blåser det bara svagluft . Men jag har 20 grader i hallen . Han som va här satte den på 19 grader men det tyckte jag var för lågt . Väñlig hälsning från Camilla

Kjell B
Skrev om Kylslaget AB

Bra bemötande och proffsig hantering. Många bra tips och råd.

Pierre S
Skrev om Kylslaget AB

Kom i tid, trevlig och bra service och bra tips.

Cristian S
Skrev om Kylslaget AB

Snabb och professionell servicetekniker.

Jan O
Skrev om Kylslaget AB

Jag har inget att anmärka på. Vi är nöjda.

sven
Skrev om Kylslaget AB

Väl utfört jobb. Trevligt bemötande

Klara T
Skrev om Kylslaget AB

Mycket bra service och bra hjälp.

Jan R
Skrev om Kylslaget AB

Kunnig personal,duktiga på att skicka påminelse när dom skulle komma

Michael S
Skrev om Kylslaget AB

Trevlig tekniker o nöjd med jobbet

Annika E
Skrev om Kylslaget AB

Trevlig och sakkunnig. Ordningssam.

Carl Christofer Thorleif S

Trevlig och bra utförd service av min värmepump

Thomas S
Skrev om Kylslaget AB

Bra jobb.Trevlig tekniker. Information v

Filtrera omdömen