I dag fick jag min luftvärmepump installerad. Installationen blev proffsigt utfört av en riktigt trevlig installatör. Jag kan verkligen rekommendera kylslaget.
Kylslaget AB
Om företaget
Välkommen till Kylslaget AB! Vi har varit med i branschen sedan 2007 och har därför stött på alla möjliga typer av problem och på så vis blivit väldigt bra på att lösa det mesta inom kategorin luftvärmepump. Vi är idag ett av Sveriges största installationsföretag inom luft-luftvärmepump. Alla våra tekniker är utbildade och...
5695 omdömen om Kylslaget AB
Sedan starten hos Reco 2020
det har varit utmärkt positivt från dag ett, trevliga tekniker och väl utfört arbete och service på den av kylslaget monterade luft värme pumpen, och återkoppling på telefon och varit perfekt !!!
Service på tre luftvärmepumpar, jätte trevlig serviceman och jätte nöjd.
Utfört arbete med service och felsökning har varit tryggt och professionellt utfört. Tekniker visar trygg och bra kompetens och ärlighet. Betyget åker dock ner något på grund av lång väntan på reparation.
Mycket trevlig och kunnig servicetekniker
Vi är mycket nöjda med bemötandet och engagemanget som visades oss.
Vänligt bemötande och snyggt jobbat. Funktionen av pumpen är inte ännu kontrollerad. /Leif P.
Hade service på värmepumpen, mycket nöjd med teknikern som utförde arbetet. kunnig man och mycket trevlig. Tack Kylslaget.
Såg ut som att de, det va två personer, plockade isär o rengjorde luftvärmepumpen inomhus. Utedelen såg jag inte. De tog bilder o visade mig. Trevliga båda två. Behövs 2 personer med var sin skåpbil är frågan. Kanske var den ena en lärling, men 2 skåpbilar? De kom punktligt.
När kompressorn havererade tog det 5 månader innan anläggningen åter fungerade. Senaste servicen fungerade mycket bra efter ombokning av tid. Ok
Mycket trevlig tekniker och väl utfört jobb! Rekomenderas.
Trevlig tekniker som kom till oss. Hörde av sig i god tid innan ankomst.
Mycket professionell, trevlig och kunning Tekniker !
Superfina killar som gjorde ett fint jobb Mvh Gun
Tack för bra service och ett trevligt bemötande. Jag är nöjd med den hjälp jag fick och uppskattar ert arbete.
Bra, noggrann och trevlig service.
Mycket duktig hantverkare som gjorde ett bra jobb.
Den ursprungliga installationen av vämepumen blev inte bra -ca tre år sedan- men det är fixat av en lokal elektriker. Den senaste servicen var mycket bra (genomförd av en trevlig kille från Tomelilla)
Service på luftvärmepump. Jag tycker att fungerade alldeles utmärkt. Kompetent och trevlig sercice man. Inget att anmärka på
Mycket positiv. Det gäller alla gånger jag har haft service sedan 2014.
Bra och omsorgsfull rengöring gjord av trevlig tekniker.
Utmärkt service. Professionellt, punktligt och artigt bemötande av teknikern.
I tid, trevlig, tålmodig, god servicekänsla, bra att serviceteknikern går igenom service protokoll/arbete efter utförd service.
Teknikern som kom var kunnig, trevlig och noggrann.
Tekniskt helt OK. Bökigt och inte helt tydligt med transporten till ön och transporten mellan kunderna på ön
Mycket bra……………………………………………………
Hejsan, Kan ni maila faktura till mig
Verkar ha dålig koll på när dom va här sist, ringde redan i januari när min tid är på våren. Sen priset, helt omotiverat, över 3000 för en timmes arbete. Nej tack använder dom inte mer, finns företag som är seriösa. Mitt betyg är som flera av mina grannar tycker, uruselt, tack för mig.
Alltid lika proffsiga. Har varit nöjd i alla år.
Bra service. Flexibla när nödvändigt byta tid pga storm på havet
Duktig serviceperson som med omsorg uppdaterade vår värmepump till nyskick
Jag har under många år anlitat Kylslaget och uppskattar deras service och punktlighet. Bra och trevlig personal som lyssnar på kunden. Serviceteknikerna upplever jag som kunniga och noggranna samt att man får ett dokument på genomförandet. Affe
Utmärkt utförd service av värmepump. Företaget rekommenderas starkt.
Fungerade bra. Antar att jag får det jag betalar för. Trevlig serviceman
Trevligt bemötande, kunnig. Väldigt nöjd!
De gjorde vad de skulle
Det var bra . Men nu blåser det bara svagluft . Men jag har 20 grader i hallen . Han som va här satte den på 19 grader men det tyckte jag var för lågt . Väñlig hälsning från Camilla
Bra bemötande och proffsig hantering. Många bra tips och råd.
Kom i tid, trevlig och bra service och bra tips.
Snabb och professionell servicetekniker.
Jag har inget att anmärka på. Vi är nöjda.
Väl utfört jobb. Trevligt bemötande
Mycket bra service och bra hjälp.
Kunnig personal,duktiga på att skicka påminelse när dom skulle komma
Trevlig tekniker o nöjd med jobbet
Trevlig och sakkunnig. Ordningssam.
Trevlig och bra utförd service av min värmepump
Bra jobb.Trevlig tekniker. Information v
Bra arbetsinsats och trevligt bemötande. Lite dyr faktura dock