La saga Asplund services

Vi är ett multitjänster företag som utför städtjänster, flyttningar och snöröjning. Vår ansvarsförsäkring är tecknad hos Trygg-Hansa. Vi försöker alltid vara tillgängliga och svara på både telefon och mejl så snart som möjligt. Kvalitet, punktlighet, tillgänglighet, flexibilitet och kompetens är otroligt viktiga ord för oss. I "La saga Asplund services är klienten vår första prioritet".
Vi har högt kvalificerad och erfaren personal som försäkrar dig om en service av högsta kvalitet:
Montering och demontering av möbler.
Packning och uppackning.
Balkong, trapphus och hiss fungerar.
Förflyttning och överföring av kassaskåp, pianon, konstverk, antikviteter och glas.
Transport av dina varor med försäkring.
Förpackningsmaterial.
Borttagning och förflyttning av lampor, takfläktar, vägglampor och gardiner.

Läs vad 12 kunder tycker om La saga Asplund services 2

2022-09-30 Insamlad av företaget
    Städer super fint väldigt nöjd men har ökat pris helt plötsligt
    Hej Faryal,
    Tack för ditt omdöme. Du är och kommer alltid att vara en av våra bästa kunder.
    Tyvärr går världen igenom ett stadium av inflation, där det har skett en allmän prishöjning. Företag är inte undantagna från denna inflation. Så vi tvingas också höja våra priser för att kunna anpassa oss till detta skede. Vi hoppas att allt kommer att förbättras i framtiden och att vi återigen kan få prisstabilitet.
    Vänliga hälsningar
    2022-09-24 Insamlad av företaget
    Supernöjd med storstädningen, helt klart över förväntan. Jag rekommenderar!
    Hej Rebecca,
    Tack för att du tog dig tid att ge oss en så stor komplimang. Vi uppskattar att du rekommenderar våra tjänster i dina kommentarer och vi är glada att höra att du hade en underbar upplevelse hos oss.
    2022-09-21 Insamlad av företaget
    Överlag bra, trevlig och ringde upp och följde upp städningen. Dock missades golvbrunn och vattenlås men detta åtgärdades dagen efter. Kan absolut rekommendera dem.
    Hej Camilla,
    Dina kommentarer har delats med resten av La saga Asplund services team. När vi hör från nöjda kunder som dig sprider vi positiviteten.
    Vi hoppas kunna betjäna dig snart igen.
    Tack så jättemycket!
    2022-09-20 Insamlad av företaget
    La Saga Asplund services har ett trevligt och tydligt bemötande med en stor lyhördhet för våra önskemål.
    Flyttstädningen de utförde gjorde att lägenheten såg ut som ny. Personalen var helt underbar!
    Jag kan verkligen rekommendera La Saga Asplund services!
    Hej Erik,
    Vi är mycket glada över att vi kunde ge er 5-stjärnig service.
    Du och din fru var också väldigt snälla mot våra arbetare.
    Vi uppskattar verkligen att ni delar dina åsikter om oss.
    Å hela teamets vägnar, tack för att ni fick hjälpa er!.
    Vi önskar er det bästa!
    2022-09-19 Insamlad av företaget
    Super ! Wonderful service and very nice people !
    Thank you Carlo for your review, it means a lot to us . You and your wife are one of our favorite customers.. It is always a pleasure working for you. Art and education mixed with elegance!
    Grazie mille!!
    2022-09-19 Insamlad av företaget
    Beställde flyttstäd och de glömde att städa vår inglasade balkong. När jag påpekade detta va de snabba med att skicka en person som fixade det dagen efter.
    I övrigt trevliga och duktiga.
    Hej Victoria,
    Tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme om oss.
    Jag ville bara berätta hur mycket din recension betyder för oss. Vi gör vårt bästa för att ge våra kunder den bästa servicen.
    Vi tar alla kommentarer som ett verktyg för att bli bättre varje dag
    Tack igen och vi ser fram emot att hjälpa dig i framtiden när du behöver det.
    2022-09-19 Insamlad av företaget
    Jag är nöjd! Kommer att återkomma. De var duktiga.
    Hej Berit,
    Tack för att du lämnade ditt positiva omdöme om oss.
    Kommentarer som dina motiverar oss att göra vårt bästa dag för dag.
    2022-09-18 Insamlad av företaget
    Flyttstädningen var utan anmärkningar.
    Bra pris för arbetet, kan rekommenderas.
    Hej Mikael,
    Vi är glada att höra att du hade en trevlig upplevelse hos oss.
    Vårt team tycker om vad de gör på grund av kunder som dig.
    Ditt omdöme har gjort vår dag!
    Tack så mycket!
    2022-09-17 Insamlad av företaget
    Superbra och supereffektivt arbete. Hur bra kontakt och bemötande med som det bara går att ha. Rekommenderas varmt!
    Hej Elias,
    Din kommentar har gjort vår dag! Hela vårt team arbetar mycket hårt för att hålla våra kunder nöjda, men vi kan bara göra det på grund av fantastiska kunder som dig. Våra grabbarna var också glada över din vänlighet.
    Tack igen, och vi ser fram emot att betjäna dig snart igen.
  • Ano N
    skrev om La saga Asplund services
    2022-09-14 Insamlad av företaget
    De städade hos mig och snodde 5000kr från min lägenhet. Efter mycket tjafs betalade dom tillbaka summan
    Hej Ano,

Tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme om oss.
    När det gäller ditt fall utav flyttstäd så var detta en tom lägenhet vi städade i. Jag och mina kollegor har svårt att se att det skulle ligga 5000 SEK i en tom lägenhet som dessutom beställt flyttstäd.
    Det är väldigt tråkiga anklagelser och har sett över ärendet och hittar ingen polisanmälan från dig till oss.

Vi är en seriös firma som utför tjänster som flyttstäd, snöröjning mm.
    I dag är vi med på Reco för att vi står för allt vi gjort inom företaget och ser att man går in på en seriös nivå och skriver. Vi tar gärna emot seriös feedback och har alltid dialogen med kunden som högsta prioritet.

Jag och min personal önskar dig en fortsatt fin dag
    2022-09-14 Insamlad av företaget
    Väl bemötande och serviceinriktade, smidig kommunikation.
    Hej Ulla,
    Det var ett nöje att arbeta för dig. Du är en väldigt snäll och underbar person.
    Tveka aldrig att kontakta oss om du behöver våra tjänster igen. Vi gärna hjälper dig.
    2022-09-14 Insamlad av företaget
    Mycket bra samarbete och kundsupport. Bra kommunikation och fantastiskt utför arbete.
    Hej Lina,
    Det är fantastiskt att veta att du haft en positiv upplevelse med La saga Asplund services.
    Vårt team kommer att vara glada att veta att deras arbete har lönat sig. Om det finns något vi kan göra för att hjälpa dig ytterligare, vänligen meddela oss.