Alla kategorier Övrigt Stockholms län Nacka Lackat & Klart - Nacka

Olof O:

Läs vad 4 kunder tycker om Lackat & Klart - Nacka

• Arne J
    Arne J skrev om Lackat & Klart - Nacka
    Jag önskar att jag hade läst recesionerna innan jag anlitade det här företaget, men nu kan jag bara varna andra. ANLITA INTE DET HÄR FÖRETAGET! jag förklarade noggrannt vad jag ville ha gjort, ändå ringer två personer och frågar om precis det jag har förklarat för tjejen på kontoret. Sedan gör de fel ändå. Det var så mycket strul med leveransen och flera av beslagen är snett fastskruvade. Lacken ar redan börjat att spricka och till råga på allt blev slutfakturan bra mycket dyrare än offerten.
    Peter gillar detta
  • Anna S
    Anna S skrev om Lackat & Klart - Nacka
    De målade mina köksluckor och luckorna blev till slut snyggt målade, men all service runt arbetet var HEMSK!!! Deras administratör är en KATASTROF och gjorde så många fel och misstag att jag orkar inte gå igenom hela listan. Inte en enda grej blev rätt från början, utan var tvungen att göras om. Jag rekommenderar verkligen inte att anlita det här företaget
  • Lisa C
    Lisa C skrev om Lackat & Klart - Nacka
    Vi lackerade om våra köksluckor i somras hos Lackat och Klart. Allt gick bra och med "endast" en påringning med påminnelse kom luckorna till oss.
    Det visade sig att en av luckorna var skadad och Bosse, som leverantören från L&K hette, lovade att fixa detta och att vi bara kunde ringa när vi var tillbaka efter semestern. Två veckor senare är vi tillbaka och här börjar jakten efter någon på L&K.
    Jag och min sambo ringer sammanlagt 10 gånger under två veckors tid och pratar in ett meddelande för varje gång med en önskan om att bli uppringd. En gång svarar till och med administratören och lovar att Bosse ska höra av sig till oss under veckan. Inget händer.
    11e gången jag ringer så svarar Bosse och menar att det är mitt fel eftersom att jag bara presenterade mig med mitt förnamn, då kunde han ju omöjligt veta vad saken gällde. Jag förklarade då för honom att jag, de 10 andra gångerna, hade presenterat mig med både för och efternamn samt telefonnummer.
    Så en tämligen arg och anklagande Bosse säger att han lämnar luckan i nästa vecka och lägger på luren.
    RIKTIGT USEL KUNDSERVICE. JAG REKOMMENDERAR INGEN ATT ANLITA DETTA BOLAG.
  • janne k
    janne k skrev om Lackat & Klart - Nacka
    Lovar att ringa när jobben är klara men hör aldrig av sig. Håller aldrig deadline för när det ska vara klart.

Gjutarvägen 5, 132 38 Saltsjö-boo