Lackat & Klart - Nacka

3.1

8 omdömen om Lackat & Klart - Nacka

Martina Ö
Skrev om Lackat & Klart - Nacka

Väldigt nöjda med omlackering av våra garderobsdörrar! Pris och leverans som överenskommet. Kan rekommendera!

Anne-Charlotte Christina E
Skrev om Lackat & Klart - Nacka

Förstår inte alls tidigare recensioner. I min mening ett av stans mest kundvänliga och trevliga företag som levererar precis som utlovat. Superfint jobb, levererat som överenskommet och bra kommunikation under vägen. Har anlitat dem tidigare och hade då exakt samma upplevelse. Jag rekommenderar dem varmt

Mark
Skrev om Lackat & Klart - Nacka

Lackade om nyinköpta luckor i deras verkstad i Södermalm. Mycket nöjd med slutresultat. Snabbt och flexibelt utförande.

Marianne
Skrev om Lackat & Klart - Nacka

Mycket bra utfört arbete och trevlig kundservice.

Arne J
Skrev om Lackat & Klart - Nacka

Jag önskar att jag hade läst recesionerna innan jag anlitade det här företaget, men nu kan jag bara varna andra. ANLITA INTE DET HÄR FÖRETAGET! jag förklarade noggrannt vad jag ville ha gjort, ändå ringer två personer och frågar om precis det jag har förklarat för tjejen på kontoret. Sedan gör de fel ändå. Det var så mycket strul med leveransen och flera av beslagen är snett fastskruvade. Lacken ar redan börjat att spricka och till råga på allt blev slutfakturan bra mycket dyrare än offerten.

Monika S
Skrev om Lackat & Klart - Nacka

De målade mina köksluckor och luckorna blev till slut snyggt målade, men all service runt arbetet var HEMSK!!! Deras administratör är en KATASTROF och gjorde så många fel och misstag att jag orkar inte gå igenom hela listan. Inte en enda grej blev rätt från början, utan var tvungen att göras om. Jag rekommenderar verkligen inte att anlita det här företaget

Lisa C
Skrev om Lackat & Klart - Nacka

Vi lackerade om våra köksluckor i somras hos Lackat och Klart. Allt gick bra och med "endast" en påringning med påminnelse kom luckorna till oss. Det visade sig att en av luckorna var skadad och Bosse, som leverantören från L&K hette, lovade att fixa detta och att vi bara kunde ringa när vi var tillbaka efter semestern. Två veckor senare är vi tillbaka och här börjar jakten efter någon på L&K. Jag och min sambo ringer sammanlagt 10 gånger under två veckors tid och pratar in ett meddelande för varje gång med en önskan om...

janne k
Skrev om Lackat & Klart - Nacka

Lovar att ringa när jobben är klara men hör aldrig av sig. Håller aldrig deadline för när det ska vara klart.