Mycket kunnig och informativ. Toppbetyg!
Laddboxkillarna AB - Syd
923 omdömen om Laddboxkillarna AB - Syd
Sedan starten hos Reco 2024
Bra och snabb återkoppling efter första kontakt. Noah som monterade var responsiv och gjorde det snyggt. Hade kunnat vara lite bättre svar & respons efter att man fått offert och bokat installation då det fanns vissa grejer som fortfarande var öppna. Överlag rekommenderas och prisvärda.
Hugo som kom ut och installerade var extremt proffsig, kompetent och supertrevlig!
Mycket trevlig och hjälpsam. Gjorde ett bra jobb. Städade efter sig.
Trevlig och kunnig! Var där i tid.
Mycket bra service och installation
Jag hade beställt en laddbox Zaptech GO och det var också vad jag fick, snyggt och flinkt installerat av er trevlige och medarbetare Sami Helal. Jag hade väl själv en liten ide om hur kablaget skulle dras, men som alltid när man har med en driven elektriker att göra så kommer en ännu listigare och smidigare lösning på dragningen fram. Som sagt , installerat med elegans och på för mig imponerande kort tid. Dessutom fungerar det ! Tack för ett bra jobb och trevligt bemötande, Sami!
Väldigt smidigt och snabbt jobb. Trots att det var trångt att komma åt elcentralen klagade han inte. Min enda invändning, som inte rör Edison, var att priset inte överensstämde med den offert jag fått per telefon. Enligt den senare skulle monteringen med 10 m kabel ingå i priset. Nu lade Edison till monterungen, 990:-, men kvittade den mot en laddkabel som vi egentligen intre behövde, då vi redan hade en som tillhörde den nya bil vi fick samma dag.
Bra kontakt och service Både kundtjänsten och elektrikern
Snabbt svar. Proffsig installatör. Trevligt bemötande. 5/5!
Ediaon är en fantastisk kille som var väldigt positiv och bemötte alla mina frågor på bästa sätt. Han var super trevlig och erbjöd även sig att hjälpa till i efterhand om jag behöver något. Håll hårt i honom!
Trevlig kille som kommunicerade tydligt när han skulle komma och kom den tiden. Snabbt proffsigt arbete, förklarade hur laddaren funkade och vad allt var till för mm. Lämnade arbetsplatsen renstädad och fin. Bara positivt att säga
Bra killar och snabb installation All fungerade med en gång Hugo en mycket duktig och trevlig kille
En av de bästa, trevligaste och mest lyhörda hantverkare jag någonsin anlitat. Högt förtroende och jag skulle gladeligen använda Edison fler gånger. Håll hårt i Edison, han är en perfekt representant för företaget!
Punktlig, trevlig, snabb och gav bra info hur allt funkar. 👍
Tog kontakt tidigt för att avtala närmre tid och höll tiden. Kunnig och lyhörd för frågor och önskemål. Snabb och effektiv. Trevligt bemötande. Installerade en Charge Amps Luna laddbox.
Noah var mycket trevlig och duktig, laddaren monterades upp snyggt och fint fö där jag ville ha den
Började med att bli dåligt bemött i telefon, efter ett samtal till säljaren jag haft kontakt med så fick jag ett samtal från regionchefen och sedan ett samtal med en ursäkt från Sami, det fysiska mötet är helt utan klagomål och han avslutade även det med en ytterliggare ursäkt. Extra stjärna till det.
Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme och för att du gav oss möjligheten att rätta till situationen. Vi beklagar att ditt första intryck inte levde upp till den service vi vill erbjuda. Samtidigt uppskattar vi att du lyfter fram att vi tog kontakt, bad om ursäkt och att det fysiska mötet motsvarade dina förväntningar. Ett extra tack för de fina orden om Sami. Vi tar med oss både din kritik och din uppskattning för att fortsätta bli bättre. Vänliga hälsningar, Laddboxkillarna
Köpte ett startpaket med zaptec go som jag är mycket nöjd med. Tydlig kommunikation när installatören skulle komma och enkelt och bra bemötande. Helnöjd faktiskt.
Snabbt, väl utfört och professionellt!
Super trevlig och löste uppgiften utan problem
Bra kontakt. Snabba på uppdraget. Bra genomfört.
Jag kan varmt rekommendera Sami Helal! Sami är mycket professionell, pålitlig och levererar alltid med hög kvalitet. Från första kontakt till färdigt arbete har kommunikationen varit tydlig och smidig, och allt har genomförts enligt överenskommelse både vad gäller tid och resultat. Det märks att Sami har god kunskap inom sitt område och ett stort engagemang för att kunden ska bli nöjd. Jag uppskattar särskilt det trevliga bemötandet och den höga servicenivån. Jag är mycket nöjd med samarbetet och skulle utan tvekan anlita Sami igen!
10 av 10 från början till slut. Mycket bra kommunikation, lyhörda för kundens behov, besvarar alla frågor, snabb återkoppling. Riktiga proffs!
Vi träffade en glad och positiv tjej med trevligt bemötande. Hon var proffsig och visade oss hur allt fungerade samt vilka valmöjligheter vi hade. In
Jag bra bemött av Ronja Vi kom överens om dragning av kabel samt placering av laddbox Hon gjorde ett snabbt och proffesionellt arbete Jag är mycket nöjd
Bra service. Punktlig och flexibel.
Snabbt och bra svar vid första kontakten. Bra information och vägledning. Mycket väl utfört arbete av en trevlig tekniker. Så här långt är vi mycket nöjda över både utrustning och kontakten med Laddboxkillarna AB - Syd.
Väldigt proffsig, tydlig och kompetent. Tack för ett mycket bra jobb.
Blev positivt glad överraskad av en trevlig kille som förklarade mycket på kort stund och installerade boxen . Förklarade olika extra detaljer som kostade extra på ett bra sätt vilket gjorde att jag köpte till ngt extra. Det ångrats jag inte. Trevlig snabb effektiv = kanon 👍
Mycket snabb och noggrann installatör! Mycket trevlig och duktig!
Bra bemötande men man skulle leverera tjänsten komplett vilket hon inte hade gjort på första besöket. Jag fick inte ladda bilen efter att hon slutade jobbet hos mig och tvingade kontakta AI att komma igång med laddningen vilket jag inte lyckade. Jag laddade bilen med att koppla kabeln till vanligt vägguttag. Dagen efter kontaktade Ronja och övertygade henne att komma tillbaka och avsluta jobbet och testa att ladda bilen något som hon inte vill göra i början. Problemet var att hon inte visade mig hur man hantera genom appen Zaptec .
Hej Fred, Tack för att du delar din upplevelse med oss. Vad bra att bemötandet upplevdes som positivt, men vi beklagar att installationen inte blev komplett vid första besöket och att du inte kom igång med laddningen direkt efteråt. Det är självklart inte så vi vill att en leverans ska upplevas. I en färdig installation ska kunden känna sig trygg med att laddboxen fungerar och få den hjälp som behövs för att förstå hur laddningen hanteras, inklusive appen när det är aktuellt. Här har vi uppenbart brustit i både avslut...
Ett vänligt bemötande från Laddboxkillarna AB-Syd ang tids bokning. Man har sedan en direkt kontakt med teknikern som ringer dig om han blir bara lite försenad. Teknikern Hugo, som installerade laddbox hos mig, var trevlig och gjorde ett proffsigt jobb. Hugo hittade snabbt en bra och säker väg genom väggar och golv från el-centralen i källarvåningen upp till carporten. Hugo hjälpte mig också att få igång laddbox appen. Laddade bilen för första gången i natt och det funkade som planerat. Jag köpte ett paket med LaddBox och installation. Bekvämt och tryggt för mig.
Hela processen med att få en laddbox på plats gick mycket smidigt och sköttes professionellt från Laddboxkillarnas sida. Bra information och tydliga svar på frågor i de inledande kontakterna och själva installationen och driftsättningen av elektrikern Hugo gick hur fint som helst. Jag rekommenderar Laddboxkillarna helt enkelt.
Kunnig och noggrann. Ronja var lyhörd för våra önskemål
Sami var artig och trevlig. Svarade informativt på våra frågor.
Superbra i allt. Kommunikativ. Bra utfört arbete. 😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀
Proffsig och trevlig samt att allt gick väldigt smidigt och enkelt
Väldigt trevlig och tillmötesgående. Förklarade bra. Blir det han i Småland I sommarstugan också ? Mvh/Kennet
Proffsigt bemötande från början till slut. Installationen av laddboxen gick snabbt och smidigt, de kom på uttalad tid. Installatörer var mycket hjälpsam och visade alla appar som behövdes. Levde mer än väl upp till förväntningarna och kan varmt rekommenderas till andra kunder.
Blev en del tokigheter men sånt kan ju hända. Skötte det ganska bra men satte inte laddboxen där jag visat. Lite trist.
Hej Per, Tack för ditt omdöme. Kul att höra att du ändå tycker att vi hanterade de problem som uppstod på ett bra sätt. Samtidigt förstår jag att det känns tråkigt att laddboxen inte hamnade där du hade tänkt dig från början. Tack för att du lyfter det. Vi tar med oss din feedback och fortsätter jobba för att både kommunikationen och utförandet ska bli ännu bättre framöver. Med vänliga hälsningar, Alexander Riddargård VD, Laddboxkillarna
Mycket trevlig och kunnig kille, gjorde installationen snabbt och snyggt och hjälpte till med alla inställningar. Toppen.
Bästa upplevelsen. Snabbt, proffsigt och ett trevligt bemötande.
Trevligt bemötande och fick jobbet gjort på kort tid. Tänk på hur man drar kopplingar, vad är bäst för det estetiska utseendet.
Trevligt och proffsigt bemötande.
Pedagogisk och kunnig. Kompetent!
Bra bemötande. Snabb installation. Engagerad och proffsig.
Trevligt bemötande och lösningsinriktad
Helt perfekt! Fick svar på alla mina frågor och monteringen blev jättebra 😊
Bra kille som kunde sin sak ,var även trevlig