Alla kategorier Övrigt Södermanland Flen Landsbergs Data AB

Olof O:

Läs vad 2 kunder tycker om Landsbergs Data AB

• Lena P
    Lena P skrev om Landsbergs Data AB
    Panareko är, som det tidigare skrivits, en legend i flen. En legend för att det är en av dom mest oseriösa firmorna som någonsin funnits. Dålig service, dåligt kunnande, firmans ekonomi är totalt körd i botten så till den milda grad att företaget inte ens får handla på faktura från ett antal leverantörer. Sen vill jag bara varna: lämna ALDRIG in en dator där!!! Jag kan berätta ett exempel på varför: Jag köpte en gång en hårddisk där men ganska snabbt så gick den sönder. Inget jag säger något om, saker går ju sönder ibland, men det som jag reagerade över var att när jag kom upp med hårddisken för att få en annan på garantin så tog Anders helt enkelt och skruvade ur en ur en annan kunds dator!!! Lita ALDRIG på panareko!!!
  • Johanna O
    Johanna O skrev om Landsbergs Data AB
    Panareko-Anders är närmast en ledend i Flen! Han har hjäpt oss många gånger, och alltid gjort sitt bästa för att förklara vad felet med vår dator varit. Nackdelen på ett så litet företag, är att det ibland brukar kunna ta tid om de har många reparationer på en gång. Då blir inte datorn alltid klar på utsatt tid. Dock alltid trevliga där!

Storgatan 10, 642 37 Flen