Länna

Alltid aktuella och förmånliga - BAUHAUS interneterbjudanden
Birger Jarlsgatan 43, 11145, Stockholm
Kvik Stockholm City
Kristoffer H:
Bemötandet har varit mycket bra! Köket blev bättre än jag hoppades på och har fått mycket hjälp av er på Kvik. Det var häftigt att se i förv...

Läs vad 2 kunder tycker om Länna

• Tobias B
    Tobias B skrev om Länna
    Bauhaus agerar många gånger räddare i nöden. I helgen pajjade en vattenledning under huset och efter idogt mekande körde jag in till Bauhaus för att köpa lite VVS-prylar. Livrädd för att de inte skulle ha det jag efterfrågade fick jag hjälp av en påläst och rapp snubbe i personalen. Inom en minut hade han hittat den del som jag behövde (klämring 15mm som skulle passa i den koppling som vi redan hade mellan två rör). Priset var hissnande 17 SEK. Enormt sortiment, hyfsade priser och i mitt tycke, trevlig personal.

Nu har vi rinnande vatten i stugan (på landet för er Stockholmare) igen och Bauhaus gör sig ständigt påmind när jag slår på vattenkranen. Bauhaus Länna rekommenderas varmt!
  • Daniel T
    Daniel T skrev om Länna
    Bauhaus har som alltid ett enormt sortiment och suveräna öppettider. Tyvärr består personalen (iaf på helgerna) av bakfulla tonåringar som är helt omotiverade och faktiskt inte har en aning om vad de säljer. Om du vet vad du ska ha och du vet hur det fungerar kan Bauhaus.

Gamla Nynäsvägen 600, 142 51 Skogås