Marika Westerberg

Marika Westerberg

Marika Westerberg är mäklare på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad

Marika Westerberg har varit registrerad mäklare sedan 2007-04. Marika Westerberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-11 och har fått 50 omdömen med ett betyg på 4.8. Marika Westerberg har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

50 omdömen om Marika Westerberg

Camilla L

Marika fick uppdraget att sälja min 1:a i Karlstad efter att ha träffat några olika mäklare. Jag fick en bra känsla redan på första mötet då hon kändes positiv, ärlig och driven. Under hela processen har hon återkopplat till mig och gett råd så jag har känt mig trygg. Förväntningarna på slutpriset var höga men de överträffades och jag kan inte vara annat än jättenöjd med min försäljning och val av mäklare. Marika får högsta betyg och jag kan varmt rekommendera henne.

Fredrik W

- Köpt Ulvsbygatan 25D, trea á 75,5 kvm. - Professionellt bemött, inga klagomål. - Hade gärna sett att mer dokumentation var redo för att redovisas, t.ex. certifikat på fuktskydd. - Överlag väldigt nöjd med affären i sin helhet.

Eva F

Vi har sålt en villa i Karlstad. Är mycket nöjda med hu vi blivit bemötta. Marika gav från början ett mycket proffsigt intryck. Lugn sansad och jordnära. Hon hade en realistisk bedömning av marknaden som stämde. Vi kan rekommendera henne henne som mäklare!

Magnus A

Vi har sålt en sommarstuga. Marika har gett ett kunnigt och säkert intryck.

Carina E

Köpt hus och sålt lägenhet. Marika är en kvinnan med båda fötterna på jorden och är därmed väldigt trevlig att "umgås" med. Dessutom glad !

Lars R

Vi köpte Väse-Solberg 215 där Marika var mäklare. Vi tycker att hon är förtroende igivande, ärlig, kunnig och allmänt professionell. Allt var bara jättebra och vi är supernöjda!

Håkan E

Jag är helt nöjd med Marika. Har svårt att se att någon kunde gjort det bättre. Jag är helnöjd med mitt nya boende.

Emma J

Köpte ett hus, blev väldigt bra bemött. Hon va trevlig och proffisionell. Jag fick förtroende för henne.

Lennart A

Sålt villa, utmärkt bemötande, på ett professionellt sätt

Tobias M

Marika kan beskrivas med tre ord: kompetent, tydlig och driven.