Alla kategorier Mäklare Värmland Karlstad Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad

Drottninggatan 10, 652 25 Karlstad — Visa karta

Ska du göra en bostadsaffär i Karlstad? Här hittar du en naturskön stad intill både Klarälven och Vänern som har solen som sin symbol. Utmärkta kommunikationer finns i form av tåg, bussar och E18 och gör Karlstad till ett praktiskt ställe att bo på.

Om du funderar på att välja mäklare här i området är Länsförsäkringar Fastighetsförmedling ditt bästa alternativ. Vi erbjuder en helhetslösning för din bostadsaffär, och du kan anlita oss för allt från värdering till köp eller sälj. Vi tänker alltid på nytta och långsiktighet. Kontakta oss så visar vi dig hur!

Läs vad 291 kunder tycker om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad

• Carina B
    Carina B skrev om Amanda Nilsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Vi tycker att Amanda har varit trevlig och duktig i samband med försäljningen av vårt hus. Vi fick bra förtroende för Amanda från första stund, hon är lugn och professionell på alla sätt.

/ Carina och Lennart
  • Margareta D
    Margareta D skrev om Amanda Nilsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Professionellt, effektivt, snabbt, trevligt, tillmötesgående.
  • Emma T
    Emma T skrev om Amanda Nilsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Professionellt och positivt bemötande, lättillgänglig och bra på att återkoppla snabbt. Pedagogisk vid förklaring av olika delar i försäljningsprocessen.
  • Lennart S
    Lennart S skrev om Amanda Nilsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Amanda Nilsson
    Ett otroligt bra bemötande. Proffsig och kompetent. Noggrann. Informativ före och under budgivningen. Personlig och trevlig. Hjälpsam. Lyssnade på oss. En fixare. En pärla för Länsförsäkringar. Vi kommer att rekommendera på henne och Länsförsäkringar.
    Tack från oss
    Mona och Lennart Sennmark
  • Lillemor A
    Lillemor A skrev om Amanda Nilsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Amanda är utmärkt på alla sätt - proffsig, lugn, alltid hjälpsam och dessutom en mycket trevlig person. Vi kunde inte ha haft en bättre mäklare!
  • Lam M
    Lam M skrev om Amanda Nilsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Amanda är väldig professionell i sitt bemötande och var väldig bra med att kolla upp de frågor som vi ställde. Samtidigt var hon tillgänglig på telefon och hörde alltid av sig när vi försökte nå henne. Vi är väldig nöjda med hur hon skött hela husaffären.

Lam & Lovisa
  • Margareta W
    Margareta W skrev om Marika Westerberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Kändes direkt,vid första kontakten att vi ville anlita Marika för
    försäljningen av huset. Allt gick sedan väldigt smidigt till,
    vilket uppskattades. Högsta betyg!
  • Towe N
    Towe N skrev om Marika Westerberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Fick ett mycket bra bemötande och känslan av att Marika lade ner sig och gjorde allt hon kunde för att försäljningen skulle bli så bra som möjligt! Så nöjd jag kan vara med vår kontakt med Marika!
  • Margaretha H
    Margaretha H skrev om Marika Westerberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Bra och trevlig, kunnig och påläst. Om det var något hon inte kunde svara på från intresserade spekulanter tog hon reda på det och informerade dom. Har ständigt återkopplat till mig under hela säljprocessen. Mycket nöjd!
  • Kjell Åke S
    Kjell Åke S skrev om Marika Westerberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Mkt bra bemötande. Noga och ordentligt.Pålitlig.
  • David L
    David L skrev om Marika Westerberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Professionell, förberedd och fingertoppskänsla!
  • Benny S
    Benny S skrev om Marika Westerberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Snabbt och smidigt handlagt.

Positiv och trevligt bemötande.
  • Jenny G
    Jenny G skrev om Marika Westerberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Fick ett bra bemötande, inget att anmärka på.
  • Tony G
    Tony G skrev om Marika Westerberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Proffsigt och ärligt intryck. Inga konstigheter,
  • Henrik K
    Henrik K skrev om Marika Westerberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Mycket nöjda med Marikas service och bemötande, fem stjärnor 😊👍
  • Ingela H
    Ingela H skrev om Marika Westerberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Marika har hela tiden varit vänlig och kunnig. Vi har känt oss trygga med hennes sätt att informera oss, samt hennes sätt att sälja lägenheten. Jag/vi kan verkligen rekommendera henne.
  • Magnus H
    Magnus H skrev om Marika Westerberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Marika är en mycket kunnig mäklare som gör det där lilla extra som behövs för att få till en bra affär för alla parter.
  • Lars N
    Lars N skrev om Amanda Nilsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Mycket bra bemötande, hon läste av våra önskningar på ett utmärkt sätt. Förklarade enkelt och tydligt och man kände inte att någon fråga var dum.
    2017-10-24 Amanda N svarar Lars N
    Stort tack Lars för denna fina rekommendation! Det glädjer mig att ni känner att jag förklarat enkelt och tydligt för er. Det är viktigt för mig att ni som köpare känner er trygga med allting. Stort grattis till en fantastisk lägenhet!
  • Kerstin A
    Kerstin A skrev om Amanda Nilsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Amanda sköter sitt jobb till full belåtenhet genom att vara klar och tydlig i sin information och uppträder trevligt och tillmötesgående.
    2017-10-24 Amanda N svarar Kerstin A
    Varmt tack Kerstin för förtroendet att få sälja din fina lägenhet. Det har varit ett rent nöje! Och det glädjer mig att du känner att jag varit tillmötesgående och tydlig i mitt arbete. Tack för denna fina rekommendation!
  • Marianne N
    Marianne N skrev om Amanda Nilsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Vi hade lyckan att få Amanda till vår mäklare. Hon kom mycket väl förberedd. Hon är en mycket kunnig, förtroendeingivande, engagerad, omtänksam och varmhjärtad mäklare som vi rekommenderar på det varmaste.

Med varma hälsningar
    Marianne och Leif Nilsson
    2017-10-16 Amanda N svarar Marianne N
    Hjärtligt tack, Marianne och Leif, för detta fantastiska omdöme. Ni vet att jag är tacksam och stolt över att få ha lyckan till att vara er mäklare. Jag ser fram emot tills vi ses igen!
  • Albin J
    Albin J skrev om Kristin Bryntesson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Kristin Bryntessons hjälp har varit super proffsig! Allt sköttes snabbt å smidigt. Världsklass!
    2017-10-09 Kristin B svarar Albin J
    Tusen tack för den fina recensionen Albin. Roligt att få jobba med er och er fina fastighet!
  • Hampus A
    Hampus A skrev om Kristin Bryntesson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Vi är supernöjda med Kristin, hon var alltid tillgänglig, ärlig och rolig så hela processen kändes bra! Affären avslutades så både säljare och köpare var nöjda! Hon är helt enkelt bäst i Karlstad!
    2017-10-09 Kristin B svarar Hampus A
    Oj vad glad jag blir för era värmande ord! Tusen tack för dem och för förtroendet att hjälpa er med försäljningen. Önskar er all lycka till med ert nya projekt - ska bli spännande att följa utvecklingen. Kristin
  • Malin K
    Malin K skrev om Amanda Nilsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Bra och kunnigt bemötande, väldigt hjälpsam och såg möjligheter till lösningar. Vi är väldigt nöjda med vår kontakt med Amanda
    2017-10-10 Amanda N svarar Malin K
    Tack så hjärtligt Malin för det fina omdömet. Jag är glad över att få varit en del av ert köp av lägenhet och få träffa dig!
  • Per Åke Ö
    Per Åke Ö skrev om Kristin Bryntesson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Lättsam, bra att ha och göra med, känns tryggt att låta henne sköta affären. Rekommenderar helt klart henne
    2017-10-06 Kristin B svarar Per Åke Ö
    Stort tack Perra för det fina betyget och för att du tog dig tid att skriva rekommendationen! Ett nöje att få arbeta med er!
  • Amanda J
    Amanda J skrev om Kristin Bryntesson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Super nöjd! Trevlig och väldigt tillmötesgående.
    2017-10-06 Kristin B svarar Amanda J
    Åh vilka härliga rader att få läsa på en fredag! Tack så mycket Amanda, hoppas du kommer stormtrivas i din nya, fina lägenhet!
  • Niklas J
    Niklas J skrev om Kristin Bryntesson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Kristin har ett bra bemötande och är lättsam i sin kommunikation. Känns proffsigt men ändå personligt
    2017-10-06 Kristin B svarar Niklas J
    Tusen tack för de fina orden Niklas! Hoppas ni får en härlig helg och att ni kommer trivas i huset.
  • Niklas E
    Niklas E skrev om Kristin Bryntesson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Mycket bra. Ödmjuk, tydlig och korrekt.
    2017-10-06 Kristin B svarar Niklas E
    Varmt tack för det fina betyget Niklas!
  • Ethel L
    Ethel L skrev om Amanda Nilsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Snabb på att svara, noggrann, trevlig
    2017-10-05 Amanda N svarar Ethel L
    Tack så hjärtligt för dina fina ord, Ethel!
  • Urban J
    Urban J skrev om Andreas Olsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Andreas är en mycket bra, kompetent förmedlare med god social kompetens. Engagerad i både köpare och säljare. Han upprättade kontakten utan att verka påflugen för att få uppdraget och höll mig sedan informerad under hela uppdraget.
    2017-10-02 Andreas O svarar Urban J
    Tack så hjärtligt för rekommendationen och för ett fantastiskt samarbete Urban! Har bara gott att säga om dig och det har varit ett rent nöje från min sida. Lycka till med allt i det nya huset så hörs vi och ses längre fram. Sköt om dig! Hälsningar Andreas
  • Monica N
    Monica N skrev om Amanda Nilsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Ödmjuk, inlyssnande, intresserad och säljande.
    2017-10-04 Amanda N svarar Monica N
    Hjärtligt tack Monica för förtroendet att hjälpa er med försäljningen och för ett fint omdöme. Det har varit roligt att få samarbeta med er! Hälsningar Amanda
  • Sofia R
    Sofia R skrev om Amanda Nilsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Jag köpte min lägenhet genom Amanda och är så glad att jag valde just henne! Hon är hjärtlig, har bra humor, är hjälpsam, bra på att kommunicera och förmedla allt det där som kan kännas svårt inför ett köp. Men mest av allt är hon en fantastisk duktig mäklare och underbar människa, med hjärtat på rätt ställe. Rekommenderas!
    2017-10-04 Amanda N svarar Sofia R
    Åh tack kära Sofia för ett helt fantastiskt omdöme som värmer hela mitt hjärta! Det har varit ett rent nöje att få hjälpa dig hitta bostad och jag hoppas nu att ni kommer trivas riktigt bra när ni väl flyttar in och får fixa som ni önskar. Åter igen, tack! :-)
  • Fredrik N
    Fredrik N skrev om Amanda Nilsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Jätte trevligt bemötande, jag är hel nöjd!
    2017-10-04 Amanda N svarar Fredrik N
    Tusen tack Fredrik för ett fint omdöme och för förtroendet att hjälpa dig. Roligt med en så smidig affär som inte ens behövde ut på öppna marknaden :) Vi ses snart igen!
  • Fredrik N
    Jätte trevligt bemötande, jag är hel nöjd!
  • Jan J
    Jan J skrev om Andreas Olsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Duktig med ett trevligt bemötande.
    2017-09-18 Andreas O svarar Jan J
    Tusen tack för att jag fick förtroendet att sälja er lägenhet! Och stort tack till rekommendationen, det har varit riktigt trevligt att samarbeta med dig och Lisbeth! Sköt om er så ses vi på tillträdet!
  • Lena-marie A
    Lena-marie A skrev om Amanda Nilsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Vi kan varmt rekommendera Amanda! Hon arbetar professionellt ger all information på ett tydligt och klart sätt, är anträffbar och tryggar kunden att lita på att hom tar hand om affären. Är engagerad och påläst, och har ett varmt och trevligt sätt både mot oss som säljare och men även mot våra köpare.
    Ett stort tack Amanda!🏵🌸🏵
    2017-09-05 Amanda N svarar Lena-marie A
    Tack kära Lena-Marie för detta fantastiska omdöme. Jag är glad att ni upplevt affären som trygg, att ni känner trygghet är för mig är A och O i dessa stora affärer. Jag är glad att ni valde att höra av er till mig för att hjälpa er med husförsäljningen. Vi ses snart igen!
  • Jesper K
    Jesper K skrev om Amanda Nilsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Grymt nöjd med Amanda mycket trevlig och hjälpsam fanns inget att klaga på.
    2017-08-30 Amanda N svarar Jesper K
    Åh hjärtligt tack Jesper för ditt dina omdöme. Jag är nöjd över att ni är nöjda - det är det viktigaste för mig! :)
  • Erika E
    Erika E skrev om Amanda Nilsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Otroligt bra och proffsigt bemötande. Vi kunde inte varit nöjdare.
    2017-08-28 Amanda N svarar Erika E
    Jag är så himla glad att ni är nöjda. Och jag är tacksam för förtroendet ni gav mig att hjälpa er med försäljningen. TACK! :-)
  • Elin B
    Elin B skrev om Amanda Nilsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Mycket trevligt bemötande, proffesionellt, bra hjälp, lever absolut upp till förväntan. Får svar på alla frågor och känner mig trygg som kund.
    2017-08-25 Amanda N svarar Elin B
    Hjärtligt tack Elin för ditt fina omdöme och för att du tagit dig tiden att lämna ett. Jag tycker det har varit superkul att få träffa dig i samband med köpet av din fina lägenhet och finns alltid till din hjälp om du i framtiden undrar på något. Ser fram emot att träffa dig snart igen :)
  • Henrik E
    Henrik E skrev om Amanda Nilsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Proffsigt, trevligt och tillmötesgående
    2017-08-25 Amanda N svarar Henrik E
    Stort tack Henrik för att du tagit dig tid att lämna ett omdöme! Jag är glad över förtroendet jag fått att hjälpa er med försäljningen.
  • Jimmie F
    Jimmie F skrev om Amanda Nilsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Väldigt bra mäklare. Bra bemötande, jobbar hårt och får saker gjort. Allt sköttes perfekt.
    2017-08-29 Amanda N svarar Jimmie F
    Hjärtligt tack Jimmie för att du tagit dig tiden att lämna ett omdöme. Jag tyckte det var så himla kul att få hjälpa dig sälja stugan.
  • Ulla-britt N
    Ulla-britt N skrev om Andreas Olsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Trevlig bra återkoppling av försäljning och återkoppling av läget.
    2017-08-14 Andreas O svarar Ulla-britt N
    Stort tack för rekommendationen Ulla-Britt! Det gläder mig att du är nöjd med din bostadsaffär. Ha en fortsatt trevlig sommar! Hälsningar Andreas
  • Joakim F
    Joakim F skrev om Andreas Olsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Andreas var otroligt proffsig och tillmötesgående. Han hjälpte mig igenom min första lägenhetsförsäljning på bästa tänkbara sätt genom att vara tydlig vart i processen vi befinner oss och vad som händer här näst.
    2017-08-11 Andreas O svarar Joakim F
    Tusen tack för rekommendationen och de vänliga orden! Jag är så glad att du är nöjd med affären och vårt samarbete Joakim. Önskar dig all lycka till i framtiden! Med vänliga hälsningar, Andreas.
  • Elin T
    Elin T skrev om Amanda Nilsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Bemötandet jag fick var på topp! Jag kunde inte blivit nöjdare och hon fick mig verkligen att känna mig trygg och glad över mitt lägenhetsköp. Jag är otroligt glad över den otroliga service som erbjöds! Tack!
    2017-08-10 Amanda N svarar Elin T
    Åh tack Elin, vilket fint omdöme! Det gör mig så himla glad att du känner dig nöjd och glad över ditt köp. Det är en riktigt fin lägenhet som jag tror kommer passa dig perfekt :-) Du är alltid välkommen att höra av dig om du undrar på något i framtiden. Jag ser fram emot att träffa dig igen vid inflytt! :-)
  • Fredrik T
    Fredrik T skrev om Andreas Olsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Proffsig, Kunnig och otroligt Trevlig!
    2017-08-11 Andreas O svarar Fredrik T
    Tack så hjärtligt för rekommendationen och för förtroendet att sälja din bostad Fredrik! Ett rent nöje att arbeta med dig.
  • Michael L
    Michael L skrev om Marika Westerberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Bra bemötande där hon förklarade hur allt skulle gå till.
  • Daniel E
    Daniel E skrev om Andreas Olsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Proffsigt från början till slut. Kunnig, snabba gensvar på frågor även på helger. Mäklare i absolut toppklass! Vi är mycket nöjda. Rekommenderas varmt.
    2017-07-15 Andreas O svarar Daniel E
    Stort tack Daniel för rekommendationen! Det uppskattas verkligen! Ett rent nöje att arbeta tillsammans med dig också. Hälsningar Andreas.
  • Annika A
    Annika A skrev om Andreas Olsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Jag upplever Andreas som en mycket engagerad och tillförlitlig person. Han toppade min förväntan när jag 21.00 en lördag kväll på Hemnet såg den lägenhet jag sökte, sms:ade direkt. Andreas svarade mig omedelbart bums.
    Dagen efter drog vi igång hela processen med köp, försäljning av min befintliga lägenhet.
    Han återkommer hela tiden med den information jag är intresserad av, sakligt och trevligt. Det känns tryggt med Andreas.
    Han får till en upplevelse att jag är hans enda kund, just då, det är inget inlärt säjlsnack det är medfött, social, påläst och ger en bra känsla. Det är känslan och inte orden som blir det viktigaste.
    2017-07-13 Andreas O svarar Annika A
    Tusen tack för din fina rekommendation Annika! Jag är så tacksam över att jag fått förtroendet att hjälpa dig med din bostadsaffär. Jag har bara gott att säga om dig också! Varma hälsningar från Andreas.
  • Sandra A
    Sandra A skrev om Kristin Bryntesson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Fantastisk på alla sätt och vis. Lätt att nå och höll en bra kontakt från början till slut. Engagerad till Max och det märks att hon brinner för det hon gör. Professionell ut till fingerspetsarna!
    2017-08-07 Kristin B svarar Sandra A
    Det är precis en sån mäklare jag vill vara! Tusen tack för de fina orden, det värmer i hjärtat. Det har varit jätteroligt att få jobba med er och er mysiga gård! Hoppas ni har en riktigt fin sommar!
  • Johan K
    Johan K skrev om Marika Westerberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Bra och professionellt bemötande. Översteg mina förväntningar väldigt mycket då jag generellt inte har något förtroende för fastighetsmäklare
  • Staffan S
    Staffan S skrev om Marika Westerberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Har egentligen en väldigt begränsad erfarenhet av mäklare men Marika var väldigt bra att ha att göra med. Tillmötesgående, lättillgänglig och hjälpte till att lösa de problem som uppstod med vår dåvarande bank - det resulterade i att vi kunde genomföra köpet av lägenheten då vi bytte till länsförsäkringar bank.
Amanda Nilsson
Oscar Carlson