Alla kategorier Mäklare Värmland Karlstad Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad

Drottninggatan 10, 652 25 Karlstad — Visa karta

Ska du göra en bostadsaffär i Karlstad? Här hittar du en naturskön stad intill både Klarälven och Vänern som har solen som sin symbol. Utmärkta kommunikationer finns i form av tåg, bussar och E18 och gör Karlstad till ett praktiskt ställe att bo på.

Om du funderar på att välja mäklare här i området är Länsförsäkringar Fastighetsförmedling ditt bästa alternativ. Vi erbjuder en helhetslösning för din bostadsaffär, och du kan anlita oss för allt från värdering till köp eller sälj. Vi tänker alltid på nytta och långsiktighet. Kontakta oss så visar vi dig hur!

Läs vad 296 kunder tycker om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad

• Johan O skrev om Andreas Olsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Köpt en bostadsrätt. Mycket bra bemötande av mäklaren och lätt att ha att göra med. Tyckte allt gick mycket smidigt och riktigt trevlig mäklare. Läs mer
    2018-11-14 Andreas O svarar Johan O
    Stort tack Johan! Var roligt att du var nöjd med allting! Jag önskar dig lycka till med lägenheten så ses säkert vi framöver. Ha det gött!
  • Hans G skrev om Andreas Olsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Köpt bostadsrätt. Oklanderligt uppträdande från mäklaren. Läs mer
    2018-11-14 Andreas O svarar Hans G
    Tusen tack för den fina rekommendationen Hans. Sköt om er så ses vi snart på tillträdet!
  • Linnéa W skrev om Frida Finn en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Sålt bostadsrätt. Jätte bra bemötande av Frida, professionell och engagerad! Läs mer
  • Gunilla E skrev om Frida Finn en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Allt flöt på jättebra, trevligt bemötande av alla Läs mer
  • Fanny N skrev om Andreas Olsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Jag anlitade Andreas för att få hjälp att sälja min etta på Malmtorgsgatan i Klara. Från dag ett har Andreas agerat professionellt, alltid varit informativ och visat ett stort engagemang för bostadsaffären. Andreas besitter därutöver en väldigt stor kunskap, inte bara om bostäderna i Karlstad, men även marknaden i sin helhet. Andreas har alltid varit lyhörd för mina funderingar som säljare och tar väl hand om sina kunder vilket visat sig genom att han ständigt engagerar sig i såväl säljare som köpare. Detta har gjort att jag kunnat känna mig trygg genom hela köpprocessen, från förmedlingsavtal till kontrakt. Jag ger Andreas mina varmaste rekommendationer och kommer utan tvekan att ringa Andreas vid nästa bostadsförsäljning! Läs mer
    2018-09-24 Andreas O svarar Fanny N
    Tusen tack Fanny för att du gav mig förtroendet att få hjälpa till vid försäljningen av din fina lägenhet! Och tack snälla för det fina omdömet. Det glädjer mig att nöjd med vårt samarbete och jag önskar dig all lycka till framöver! Ha det bra så ses vi snart igen :)
  • Camilla L skrev om Marika Westerberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Marika fick uppdraget att sälja min 1:a i Karlstad efter att ha träffat några olika mäklare. Jag fick en bra känsla redan på första mötet då hon kändes positiv, ärlig och driven. Under hela processen har hon återkopplat till mig och gett råd så jag har känt mig trygg. Förväntningarna på slutpriset var höga men de överträffades och jag kan inte vara annat än jättenöjd med min försäljning och val av mäklare. Marika får högsta betyg och jag kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • Fredrik W skrev om Marika Westerberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    - Köpt Ulvsbygatan 25D, trea á 75,5 kvm.
    - Professionellt bemött, inga klagomål.
    - Hade gärna sett att mer dokumentation var redo för att redovisas, t.ex. certifikat på fuktskydd.
    - Överlag väldigt nöjd med affären i sin helhet. Läs mer
  • Tony G skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Mycket nöjd, fick mycket förtroende för mäklaren,
    seriös och mycket trevlig :)
    köpte liten gård Läs mer
    2018-09-18 Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad svarar Tony G
    Tack så mycket Tony! Så roligt att just du köpte den fina gården - hoppas att du kommer trivas gott.
  • Desirée B skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Bostadsrätt på Bärstad Hammarö Läs mer
    2018-09-18 Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad svarar Desirée B
    Tack så mycket för att du tog dig tid att lämna en rekommendation Desirée!
  • Magnus H skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Kommentarer överflödig, Helnöjd!! Läs mer
    2018-09-18 Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad svarar Magnus H
    Tusen tack Magnus. Kul att få arbeta tillsammans med er!
  • Jan H
    Jan H skrev om Andreas Olsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Sålt lägenhet 123 kvm i Inre Hamn.
    Andreas är kunnig och förklarade förutsättningar och säljprocessen på ett pedagogiskt sätt.
    Dessutom lättillgänglig under hela processen. Läs mer
    2018-07-09 Andreas O svarar Jan H
    Hjärtligt tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen och tack för det fina betyget Jan! Ha en riktigt fin sommar så ses vi snart igen!
  • Johannes K skrev om Andreas Olsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Sålt min 1:a, god hjälp och bra bemötande! Läs mer
    2018-07-09 Andreas O svarar Johannes K
    Stort tack Johannes för den fina rekommendationen och för att jag fick äran att hjälpa dig med försäljningen! Hoppas du får en riktigt trevlig sommar så ses vi snart igen!
  • Eva F skrev om Marika Westerberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Vi har sålt en villa i Karlstad. Är mycket nöjda med hu vi blivit bemötta. Marika gav från början ett mycket proffsigt intryck. Lugn sansad och jordnära. Hon hade en realistisk bedömning av marknaden som stämde.
    Vi kan rekommendera henne henne som mäklare! Läs mer
  • Magnus A skrev om Marika Westerberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Vi har sålt en sommarstuga.
    Marika har gett ett kunnigt och säkert intryck. Läs mer
  • Carina E skrev om Marika Westerberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Köpt hus och sålt lägenhet. Marika är en kvinnan med båda fötterna på jorden och är därmed väldigt trevlig att "umgås" med. Dessutom glad ! Läs mer
  • Lars R skrev om Marika Westerberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Vi köpte Väse-Solberg 215 där Marika var mäklare. Vi tycker att hon är förtroende igivande, ärlig, kunnig och allmänt professionell.
    Allt var bara jättebra och vi är supernöjda! Läs mer
  • Håkan E skrev om Marika Westerberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Jag är helt nöjd med Marika. Har svårt att se att någon kunde gjort det bättre. Jag är helnöjd med mitt nya boende. Läs mer
  • Emma J skrev om Marika Westerberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Köpte ett hus, blev väldigt bra bemött. Hon va trevlig och proffisionell. Jag fick förtroende för henne. Läs mer
  • Lennart A skrev om Marika Westerberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Sålt villa, utmärkt bemötande, på ett professionellt sätt Läs mer
  • Tobias M skrev om Marika Westerberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Marika kan beskrivas med tre ord: kompetent, tydlig och driven. Läs mer
  • Östen H skrev om Oscar Carlson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Gjorde ett sakligt och förtroendeingivande intryck.
    En duktig mäklare Läs mer
  • Hilda L skrev om Oscar Carlson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Vi har köpt bostadsrätt i Karlstad.
    Vi blev otroligt trevligt och proffsigt bemötta.
    Allt var sakligt och mycket trevligt genomfört
    Eftersom vi är mer än nöjda så är allt från vår sida helt positivt.
    Behöver vi mäklare igen kommer vi kontakta Oscar!
    MVH
    Hilda och Henry Ladekvist Läs mer
  • Stefanie M skrev om Oscar Carlson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Smidig, snabb och proffsig försäljning av vår bostadsrätt. Jag ger Oscar på Länsfast mina varmaste rekommendationer! Läs mer
  • Ximena D
    Ximena D skrev om Oscar Carlson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Jag sålde min BR och kontakten med Oscar kändes tryggt från fösta början. Han var alltid tillgänglig och svarade på alla mina funderingar. Kände mig aldrig besvärlig utan han bemötte mig på ett artigt och trevligt sätt hela tiden. Kunnig mäklare som gjorde allt för att jag skulle känna mig tillfredsställd. Läs mer
  • Magnus A skrev om Oscar Carlson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Oscar blev tidigt involverad i försäljningen av vårt hus. Han var väldigt lyhörd och förstod vilka önskemål vi hade. Han förklarade försäljningsprocessen på ett pedagogiskt och bra sätt och detta innebar att vi kände oss väldigt trygga med honom. Vi hittade ett gemensamt mål med försäljningen som både vi och Oscar kände sig bekväma med. Sammanfattningen är att vi är helnöjda med affären. Det gick otroligt smidigt och Oscar var med som ett stöd genom hela affären. 10 av 10 :-) Läs mer
  • Nicola O skrev om Oscar Carlson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Köpt en lägenhet och har sålt ett radhus.

Bemötandet var gott.
    Förväntningarna uppfylldes i och med att huset blev sålt, med de ekonomiska förhoppningarna infriades ej. Läs mer
  • Gudrun L skrev om Andreas Olsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Köpt bostad, Andreas var med beröm godkänd, lyhörd, omtänksam, informativ allt som man kan begära Läs mer
    2018-06-26 Andreas O svarar Gudrun L
    Stort tack för rekommendationen Gudrun och hoppas du trivs bra i din nya lägenhet. Önskar dig en riktigt trevlig sommar!
  • Daniel J skrev om Andreas Olsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Väldigt trevlig och proffsig.
    Sålde min bostad på Norrstrand, 44kvm. Läs mer
    2018-06-26 Andreas O svarar Daniel J
    Tusen tack Daniel för den fina rekommendationen och för att jag fick förtroendet att hjälpa dig med försäljningen av din lägenhet. Hoppas du får en riktigt trevlig sommar!
  • Britta F skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Kundvänlig, trevlig med ett behagligt sätt.
    Gav saklig information.
    Med andra ord:
    Rätt kvinna på rätt plats.

Britta Forsberg Läs mer
    2018-05-16 Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad svarar Britta F
    Tusen tack för den fina rekommendationen Britta! Tar med mig dina ord och sträcker lite extra på mig. Varit mycket härligt att lära känna dig - ser fram emot att ses snart igen!
    Varma hälsningar
    Kristin Bryntesson
  • Martin H
    Martin H skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Enkelt, raka besked och med stort personligt engagemang! Kan inte vara mer nöjd! Läs mer
    2018-05-16 Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad svarar Martin H
    Hjärtligt tack Martin! Jättekul att få vara er mäklare i köpet. Stort lycka till med renoveringen - ser med spänning fram emot slutresultatet!
  • Agnetha J skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Bostadsrätt, bra dialog under processen Läs mer
    2018-05-16 Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad svarar Agnetha J
    Tack så mycket Agnetha. Roligt att få jobba med er!
    Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad gillar detta
  • Janet E skrev om Andreas Olsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Köpte en bostadsrätt. Fick ett proffsigt och bra bemötande. Inget krångel. Läs mer
    2018-04-25 Andreas O svarar Janet E
    Hjärtligt tack för att du tog dig tid att svara och tack för den fina rekommendationen Janet! Sköt om er så ses vi snart igen!
  • Staffan B skrev om Andreas Olsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Sålt villa i Karlstad.
    Mycket trevligt och serviceinriktat bemötande.

Nådde inte förväntad prisnivå (utpris), men marknaden styr ju.
    Vet inte hur förhandlingen med kunden bedrevs konkret (vad som sades och hur), men har en känsla av att Andreas hade väldigt många bollar i luften samtidigt och kanske inte hade möjlighet att fokusera nog.
    Men vi är nöjda med resultatet. Läs mer
    2018-04-24 Andreas O svarar Staffan B
    Tack Staffan för ditt omdöme och kommentar. Uppskattar verkligen att mina kunder tar sig tid att fylla i detta. Det glädjer mig att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen och att ni är nöjda med resultatet! Sköt om er så ses vi snart igen.
  • Per-ola J skrev om Andreas Olsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Sålde min lägenhet via Andreas på LF. Andreas var mycket trevlig och proffsig och alltid tillgänglig. Han skötte allt på ett mycket bra sätt och jag fick ett bra pris för lägenheten.
    Så jag är mycket nöjd. Läs mer
    2018-04-23 Andreas O svarar Per-ola J
    Stort tack P-O för att den fina rekommendationen! Jag är så stolt att jag fick förtroendet att hjälpa dig med försäljningen. Det glädjer mig också att du är nöjd med resultatet av försäljningen. Ha en fortsatt fin dag så ses vi snart igen!
  • Daniel S skrev om Andreas Olsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Har köpt en bostadsrätt i Inre hamn.

Andreas gav ett väldigt trevligt och professionellt bemötande! Han var väldigt hjälpsam under hela processen och kontakten funkade jättebra. Läs mer
    2018-04-23 Andreas O svarar Daniel S
    Tusen tack för den fina rekommendationen Daniel! Vad kul att du är nöjd med vårt samarbete. Sköt om dig så ses vi snart igen!
  • Carina K
    Carina K skrev om Marika Westerberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    En mycket proffsig och erfaren mäklare.
    Redan vid första mötet kände vi förtroende för henne. Hon presenterade upplägget, från prisbild till fotografering, visningar, försäljning och kontraktsskrivning. Allt gick som smort och lägenheten var såld inom en vecka till önskat pris. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Barbro E skrev om Marika Westerberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    En mycket bra mäklare på alla vis. Trevlig kunnig bra på att informera och lätt att nå när vi ville komma i kontakt. Hon får högsta betyg. Läs mer
  • Eva A skrev om Andreas Olsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Mycket bra bemötande från Andreas som är trevlig och ger bra information, vilket gör att man känner sig väl bemött och omhändertagen samt trygg att man blir lotsade genom köpprocessen på ett bra sätt. Jag är mycket nöjd med min kontakt med Andreas och kan rekommendera honom som mäklare i en fastighetsaffär.
    Eva Artursson Läs mer
    2018-03-29 Andreas O svarar Eva A
    Stort tack Eva för den fina rekommendationen! Det glädjer mig att du är nöjd med vårt samarbete. Sköt om dig och hoppas du får det riktigt trevligt i påsk!
  • Lampros N skrev om Andreas Olsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Duktig och proffsig mäklare!!!
    Stark rekommenderar Läs mer
    2018-03-29 Andreas O svarar Lampros N
    Tusen tack Lampros för det fina betyget! Jag är så glad att jag fick chansen att hjälpa er med försäljningen. Sköt om er så ses vi snart igen!
  • Jesper W skrev om Andreas Olsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Proffsig mäklare med stort servicetänk. Mycket nöjda med vår bostadsaffär. Läs mer
    2018-03-21 Andreas O svarar Jesper W
    Stort tack Jesper och Isabelle för det fina betyget! Det glädjer mig att ni är nöjda med affären. Det har varit ett rent nöje att samarbeta med er! Ha det bra så länge så ses vi snart igen.
  • Patrik S
    Patrik S skrev om Andreas Olsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Mycket bra, kunnig på effektivt vis, han hörde av sej så vi fick vara med och veta hela tiden vad som hände. Läs mer
    2018-03-21 Andreas O svarar Patrik S
    Stort tack Patrik för det fina betyget och för att du tog dig tid att skriva rekommendationen! Jag är jätteglad att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen. Ha det bra så ses vi snart igen!
  • Per H skrev om Andreas Olsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Jag tycker att Andreas var riktigt bra och mycket trevlig, och han uppfyllde min förväntan. Läs mer
    2018-03-06 Andreas O svarar Per H
    Stort tack Per för den fina rekommendationen och för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen! Det glädjer mig att du är nöjd med vårt samarbete. Sköt om dig så hörs vi snart igen, hälsningar Andreas.
  • Kristian T skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Ställer upp och gör det lilla extra. Möter väl våra förväntningar och man känner sig omhändertagen i stor affär. Läs mer
    2018-02-27 Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad svarar Kristian T
    Varmt tack för den fina rekommendationen Kristian! Det har varit en ära att få hjälpa er i husförsäljningen. Vi ses snart igen!
  • Åsa M skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Verkar kunnig och professionell. Trevligt bemötande. Återstår att se om hon lyckas hjälpa oss att sälja vår lägenhet.😀 Läs mer
    2018-02-27 Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad svarar Åsa M
    Stort tack Åsa! Ja, nu är det upp till bevis :D Och jag kommer göra allt i min makt för att ni ska bli supernöjda även med försäljningen!
    Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad gillar detta
  • Johan A skrev om Andreas Olsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Mycket trevlig och lyhörd.
    Hittade rätt ton och funkade väldigt bra ihop med mig. Läs mer
    2018-02-21 Andreas O svarar Johan A
    Tusen tack Johan för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen. Det glädjer mig att ni är nöjda! Sköt om er så ses vi snart igen, hälsningar Andreas.
  • Lennart T skrev om Andreas Olsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Andreas Olsson är trevlig tillmötesgående kunnig lättsam, jag kan varmt rekommendera honom till andra. Läs mer
    2018-02-20 Andreas O svarar Lennart T
    Tusen tack för den fina rekommendationen Lennart! Jag är så stolt över att jag fick förtroendet att sälja din lägenhet. Ha en fortsatt fin dag så ses vi snart igen! Hälsningar Andreas
  • Bertil J skrev om Andreas Olsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Jag är mycket nöjd med Andreas Olsson. Läs mer
    2018-02-19 Andreas O svarar Bertil J
    Stort tack Bertil! Vad kul att ni är nöjda med vårt samarbete, det glädjer mig. Ha en fortsatt fin dag! Med vänliga hälsningar, Andreas Olsson
  • Martin K skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Kompetent, lyhörd och proffsig. Läs mer
    2018-01-17 Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad svarar Martin K
    Stort tack för din rekommendation Martin och förtroendet att hjälpa er. Vi ses snart igen!
  • Mohamad K skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    nice, helpful, and quick to reply... Läs mer
  • Jonas Norrby Bergqvist N skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Jag tyckte det var en utmärkt mäklare som gjorde det lätt att förstå och hade bra planering. Läs mer
    2017-12-28 Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad svarar Jonas Norrby Bergqvist N
    Hjärtligt tack för dina uppmuntrande ord Jonas! Roligt att göra affärer med er. God fortsättning och gott nytt år!
Oscar Carlson
Marika Westerberg