Alla kategorier Mäklare Värmland Karlstad Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad

Drottninggatan 10, 652 25 Karlstad — Visa karta

Läs vad 246 kunder tycker om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad

• Daniel E
    Daniel E skrev om Andreas Olsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Proffsigt från början till slut. Kunnig, snabba gensvar på frågor även på helger. Mäklare i absolut toppklass! Vi är mycket nöjda. Rekommenderas varmt.
    2017-07-15 Andreas O svarar Daniel E
    Stort tack Daniel för rekommendationen! Det uppskattas verkligen! Ett rent nöje att arbeta tillsammans med dig också. Hälsningar Andreas.
  • Annika A
    Annika A skrev om Andreas Olsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Jag upplever Andreas som en mycket engagerad och tillförlitlig person. Han toppade min förväntan när jag 21.00 en lördag kväll på Hemnet såg den lägenhet jag sökte, sms:ade direkt. Andreas svarade mig omedelbart bums.
    Dagen efter drog vi igång hela processen med köp, försäljning av min befintliga lägenhet.
    Han återkommer hela tiden med den information jag är intresserad av, sakligt och trevligt. Det känns tryggt med Andreas.
    Han får till en upplevelse att jag är hans enda kund, just då, det är inget inlärt säjlsnack det är medfött, social, påläst och ger en bra känsla. Det är känslan och inte orden som blir det viktigaste.
    2017-07-13 Andreas O svarar Annika A
    Tusen tack för din fina rekommendation Annika! Jag är så tacksam över att jag fått förtroendet att hjälpa dig med din bostadsaffär. Jag har bara gott att säga om dig också! Varma hälsningar från Andreas.
  • Sandra A
    Sandra A skrev om Kristin Bryntesson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Fantastisk på alla sätt och vis. Lätt att nå och höll en bra kontakt från början till slut. Engagerad till Max och det märks att hon brinner för det hon gör. Professionell ut till fingerspetsarna!
  • Johan K
    Johan K skrev om Marika Westerberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Bra och professionellt bemötande. Översteg mina förväntningar väldigt mycket då jag generellt inte har något förtroende för fastighetsmäklare
  • Staffan S
    Staffan S skrev om Marika Westerberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Har egentligen en väldigt begränsad erfarenhet av mäklare men Marika var väldigt bra att ha att göra med. Tillmötesgående, lättillgänglig och hjälpte till att lösa de problem som uppstod med vår dåvarande bank - det resulterade i att vi kunde genomföra köpet av lägenheten då vi bytte till länsförsäkringar bank.
  • Peter K
    Peter K skrev om Marika Westerberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Ett bra och kundanpassat bemötande. Tolkade vad vi ville och erbjöd bra lösning.
  • Thomas S
    Thomas S skrev om Marika Westerberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Kunde inte vara bättre, vi är helnöjda.
  • Anna L
    Anna L skrev om Marika Westerberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Mitt och Marikas sammarbete har gått mycket bra!
    Marika har varit kunnig, återkopplat och gett ett professionellt bemötande genom hela affären. Jag kan rekommendera Marika och Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad.
  • Mats K
    Mats K skrev om Marika Westerberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Hon var bäst av alla mäklare jag träffade i Karlstad och väldigt bra!
  • Thomas P
    Thomas P skrev om Marika Westerberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Vi fick ett mycket trevligt och proffsigt bemötande av Marika när vi sålde vår lägenhet i Karlstad. Med hennes förmåga till flexibilitet och driv så gick det snabbt att genomföra affären.
  • Henrik A
    Henrik A skrev om Marika Westerberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Snabbt och okomplicerad kontakt. Enkel att ha med att göra. Rekommenderas!
  • Marie-louise C
    Marie-louise C skrev om Amanda Nilsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Alla mina förväntningar har uppfyllts i möte med Amanda. Trevlig ,proffsig i att ge information under resans gång , verkar ha koll på allt runt omkring.En "Supermäklare" o så blev det ju åckså en bra affär!🤗🤗
  • Bo F
    Bo F skrev om Kristin Bryntesson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Proffsig,metodisk,lugn med trevligt bemötande.Kan varmt rekommendera Kristin.
    Bosse.
    2017-07-07 Kristin B svarar Bo F
    Tusen tack för din fina rekommendation Bosse! Ha en härlig sommar så ses vi snart igen. Varma hälsningar Kristin
  • Elisabeth G
    Elisabeth G skrev om Kristin Bryntesson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Mycket trevlig och professionell. Informativ och noggrann. Kände stort förtroende från första stund. Kan verkligen rekommendera Kristin som mäklare för dig som tänker sälja din bostad.
    2017-07-06 Kristin B svarar Elisabeth G
    Stort tack för dina fina ord Elisabeth, de värmer ända in i hjärtat! Jag är mycket stolt över att jag fick förtroendet att hjälpa dig med försäljningen. Önskar dig en härlig sommar! Bästa hälsningar Kristin
  • Per L
    Per L skrev om Kristin Bryntesson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Proffsig, förtroendeingivande.
    2017-07-06 Kristin B svarar Per L
    Tack så mycket för det fina omdömet Per Anders :)
  • Monika B
    Monika B skrev om Amanda Nilsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Vi fick ett mkt bra bemötande. Amanda höll oss underrättade hela tiden. Hon var trevlig och proffsig. Kan mkt väl tänka mig att anlita henne igen.
    2017-07-06 Amanda N svarar Monika B
    Åh tack snälla Monika för ett så fint omdöme! Jag är glad över förtroendet ni gav mig att hjälpa er med försäljningen. Jag önskar er en fantastisk sommar!
  • Susanne M
    Susanne M skrev om Amanda Nilsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Trevligt och proffsigt bemötande .
    2017-07-03 Amanda N svarar Susanne M
    Stort varmt tack för fina ord och att du tagit dig tiden att lämna detta omdöme! Jag önskar er en fantastisk sommar!
  • Åsa J
    Åsa J skrev om Kristin Bryntesson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Kristine kändes väldigt avslappnad och trevlig som mäklare med båda fötterna på jorden. Det passade oss väldigt bra.
    2017-06-15 Kristin B svarar Åsa J
    Stort, varmt tack Åsa. Båda fötterna på jorden gör mig extra glad! Ser fram emot att ses snart igen, när det blir dags för nycklarna till ert nya hem.
  • Birgitta W
    Birgitta W skrev om Kristin Bryntesson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Hon är vänlig, positiv och medkännande. Har skött sin uppgift mycket bra.
    Jag har känt mig trygg.
    2017-06-12 Kristin B svarar Birgitta W
    Varmt tack för dina fina ord Birgitta. Det är ett sant nöje att få jobba tillsammans med dig. Vi ses snart igen! Bästa hälsningar Kristin
  • Henrik M
    Henrik M skrev om Kristin Bryntesson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Trevlig och tillmötesgående.
    2017-06-10 Kristin B svarar Henrik M
    Tack så mycket Henrik! Hoppas ni kommer trivas gott i ert nya hus! Bästa hälsningar Kristin
  • Anne-louise K
    Anne-louise K skrev om Kristin Bryntesson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Jag kan inte tänka mig en bättre mäklare än Kristine.
    Lyhörd. Proaktiv. Informativ.Älskvärd.Ödmjuk etc
    2017-06-10 Kristin B svarar Anne-louise K
    Stort, varmt tack för dina fina ord Anne-Louise! Det gör mig otroligt glad att höra att du är nöjd. Ha en skön sommar så ses vi snart igen! Bästa hälsningar Kristin
  • Rose-marie L
    Rose-marie L skrev om Kristin Bryntesson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Mycket proffsig och kunnig mäklare. Vi var mycket nöjda med henne. Har rekommenderat henne i vårt umgänge. Skulle absolut anlita henne igen.
    2017-06-10 Kristin B svarar Rose-marie L
    Jag blir så glad av att läsa din recension Rose-Marie! Varmt tack för den och för att du tipsar andra. Önskar er en riktigt härlig sommar, hoppas vi råkas snart igen! Bästa hälsningar Kristin
  • Martin M
    Martin M skrev om Kristin Bryntesson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Kunnig, trevlig, informativ och ett mycket bra och proffesionellt bemötande. Vi är väldigt nöjda.
    2017-06-10 Kristin B svarar Martin M
    Stort tack Martin & Frida! Vad roligt att ni är så nöjda, det är det allra viktigaste för mig. Ha en härlig sommar så ses vi snart igen när ni ska flytta in i er fina bostad! Bästa hälsningar Kristin
  • Anneli T
    Anneli T skrev om Kristin Bryntesson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Mycket bra bemötande, alltid anträffbar eller återkom direkt, positiv, seriös
    2017-06-10 Kristin B svarar Anneli T
    Tusen tack Anneli för de fina orden! Ser fram emot att träffas snart igen! Bästa hälsningar Kristin
  • Matts G
    Matts G skrev om Kristin Bryntesson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Trevlig engagerad trots vi var besvärliga kunder.
    2017-06-10 Kristin B svarar Matts G
    Tack så mycket för recensionen Matts! Ni var inte besvärliga. Varje affär är unik och med ett bra samarbete fick vi ett gott avslut!
  • Kjell L
    Kjell L skrev om Kristin Bryntesson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Vi var väldigt nöjda med vår mäklare.Vi har rekommenderat henne till våra vänner som går i säljtankar.
    2017-06-10 Kristin B svarar Kjell L
    Tusen tack Kjell för era rekommendationer! Det har varit så roligt att få jobba med er. Ha en fin sommar! Bästa hälsningar Kristin
  • Johan H
    Johan H skrev om Amanda Nilsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Vi är jättenöjda med amanda! Har under hela processen varit väldigt lättillgänglig. Hela tiden hållit oss uppdaterade och snabbt återkopplat då vi haft frågor eller funderingar.
    Upplever henne som mycket proffessionell i sin yrkesroll samt har ett väldigt bra bemötande.

Kan absolut rekommendera Amanda

/ Johan och Frida
    2017-06-05 Amanda N svarar Johan H
    Åh, tack kära ni för så fina och värmande ord! Det betyder otroligt mycket för mig att ni är nöjda. Jag är både stolt och glad över att få möjligheten att jobba med er. Jag ser fram emot när vi ses igen och för er skull längtar jag tills ni får flytta in i ert nya hus :-) Ta hand om er så länge!
  • Lena B
    Lena B skrev om Amanda Nilsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Jätte nöjd med Amanda! Positivt och trevligt bemötande. Hjälpsam. Amanda käns lugn och trygg. Hon levde mycket väl upp till förväntningarna.
    2017-05-30 Amanda N svarar Lena B
    Tack så hjärtligt Lena för fina ord och för att du tagit dig tiden att lämna ett omdöme. Det betyder mycket! Jag ser fram emot att träffa dig när det är dags för överlämnandet av nycklar och inflytt.
  • Andreas D
    Andreas D skrev om Amanda Nilsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Trevlig vänlig ödmjuk varm proffsig och duktig.
    2017-05-30 Amanda N svarar Andreas D
    Åh vad fina ord, tack snälla ni - det värmer! Jag måste säga att det har varit fantastiskt roligt att få vara den av just Ert husköp när jag vet att ni letat så länge! Jag håller nu tummarna för er försäljning :-)
  • Andreas D
    Trevlig och sympatisk mäklare :)
    2017-05-25 Amanda N svarar Andreas D
    Stort tack Andreas för fina ord och för att du tagit dig tid att lämna ett omdöme!
  • Olov K
    Olov K skrev om Amanda Nilsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Helt underbar mäklare! Professionell trevlig och otroligt lätt att ha och göra med.
    2017-05-25 Amanda N svarar Olov K
    Tack Olov, ert omdöme gjorde hela min dag! Jag är så glad för er skull som nu köpt ert fina hus - och jag är glad över att ha fått träffa er! Vi ses snart igen!
  • Lena H
    Lena H skrev om Amanda Nilsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Det har varit mycket plock inför visningarna men det har oxå varit kul att samarbeta med Amanda.Hon har gjort ett bra jobb.
    2017-05-23 Amanda N svarar Lena H
    Stort tack Lena och Sten för förtroendet ni gav mig att hjälpa er med försäljningen av huset! Ni gjorde ett strålande jobb med plock och städ inför foto och visning, och jag förstår att ni slitit! Hoppas ni nu kan njuta till fullo när huset är sålt! :-)
  • Erik A
    Erik A skrev om Oscar Carlson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Vältalig och professionell med ett bemötande som är högst önskvärd i branschen han verkar i.
  • Roland B
    Roland B skrev om Amanda Nilsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Mycket trevlig, ödmjuk och lyssnar på våra önskemål.
    2017-04-28 Amanda N svarar Roland B
    Stort tack Roland för ett fint omdöme och för förtroendet att hjälpa dig och dina föräldrar med försäljningen av huset!
  • Melodi H
    Melodi H skrev om Amanda Nilsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Otroligt trevlig och väldigt duktig, vilket också gör att man som köpare känner sig trygg, som i sin tur ledde till att hela köpet gick snabbt.
    2017-04-24 Amanda N svarar Melodi H
    Stort tack Melodi för ett så fint omdöme som du tagit dig tiden till att lämna. Det allra viktigaste för mig är att du som köpare känner dig trygg och det gör mig glad att du känt så! Det var varit jättekul att träffa just dig och jag ser fram emot när vi ses igen när det är dags för nyckelöverlämning :-)
  • Sophia H
    Sophia H skrev om Amanda Nilsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Fantastisk mäklare! Vi var supernöjda under hela processen. Trevlig, ambitiös och väldigt kompetent.
    2017-04-24 Amanda N svarar Sophia H
    Tack Sophia för ett så fint omdöme, det värmer i mitt hjärta. Att ni är nöjda är det allra viktigaste för mig! :-) Stort tack för att du tagit dig tiden att lämna ett omdöme!
  • Elias L
    Elias L skrev om Amanda Nilsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Amanda gav ett professionellt intryck från början.
    Hon har hög tillgänglighet och svarade alltid snabbt på frågor.
    Hon gav oss en marknadsföringsplan på vår lägenhet som överskred förväntningarna.
    Vi är mkt nöjda med slutpriset på vår bostad
    2017-04-24 Amanda N svarar Elias L
    Stort tack Elias för ett fantastiskt omdöme! Jag är stolt och glad över att ni valde mig till er mäklare och det betyder mycket för mig att ni tagit er tiden att lämna ett omdöme. Ser fram emot att träffa er snart igen!
  • Johanna E
    Johanna E skrev om Amanda Nilsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Trevlig och tillmötesgående. Kändes ärlig.
    2017-04-20 Amanda N svarar Johanna E
    Varmt tack Johanna för att du tagit dig tiden att skriva ett omdöme. Fina ord som värmer! Det har varit roligt att träffa er och jag ser fram emot när vi ses igen vid tillträdet! :-)
  • Charlotta J
    Charlotta J skrev om Oscar Carlson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Seriös, kunnig, tillgänglig, stöttande och trevlig! Ord som beskriver Oscars arbete i vår försäljningsprocess.
  • Ulf B
    Ulf B skrev om Kristin Bryntesson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Kristin har skött uppdraget fantastiskt bra och varit behjälplig långt över vad vi kunnat begära. Dessutom en väldigt trevlig person och lätt att ha att göra med. Väl insatt i regelverk och annat av relevans. Toppen alltså.
    2017-04-06 Kristin B svarar Ulf B
    Stort tack till er för era värmande ord! Blir mycket glad över att läsa er fina rekommendation. Det betyder otroligt mycket för mig att ni är nöjda med affären. Ha det gott och ta hand om er!
  • Eva G
    Eva G skrev om Amanda Nilsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Amanda är kunnig, noggrann och kompetent. Hon ger ett proffsigt intryck och ett jättetrevligt bemötande.
    2017-04-11 Amanda N svarar Eva G
    Hjärtligt tack Eva för så fint omdöme, det värmer i hjärtat. Jag är mycket tacksam och glad över att jag fått förtroendet av er till försäljningen. Ser fram emot när vi ses igen! :-)
  • Helena C
    Helena C skrev om Amanda Nilsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Förtroendeingivande och kunnig.
    Trevligt bemötande. Jag fick en trygg känsla av att hon gjorde sitt bästa för att ge mig bra service. Skulle gärna anlita henne igen för tex egen försäljning av bostad.
    2017-04-11 Amanda N svarar Helena C
    Stort, varmt tack Helena för så fint omdöme. Att man som köpare känner sig trygg med mig är väldigt viktigt och jag är jätteglad över att fått träffa dig! Du är alltid hjärtligt välkommen att höra av dig om du vill sälja lägenheten någon gång men jag hoppas du kommer trivas så bra så att det dröjer lääänge :-)
  • Anna O
    Anna O skrev om Marika Westerberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Jag är nöjd med Maritas bemötande. Hon är flexibel och kuning i det som hon gör.
  • Christina L
    Christina L skrev om Oscar Carlson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Alltid ett vänligt bemötande. Mycket proffsigt arbete under hela affären.
    Rekommenderar Oscar och LF Fastighetsförmedling
  • Eva N
    Eva N skrev om Amanda Nilsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Tillmötes gående, trevlig. Tog reda på det hon inte kände till och återkom snabbt.
    2017-03-20 Amanda N svarar Eva N
    Tack Eva för att du tagit dig tid till att skriva ett så fint omdöme! Det har varit väldigt kul att träffa dig i samband med köpet av din nya, otroligt fina, lägenhet! Nu håller vi tummarna för din försäljning!
  • Michael J
    Michael J skrev om Petra Stensson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Petra ägnade mycket tid åt våran försäljning och var alltid tillgänglig.
    Även då hon hade semester så ordnades papper fram, löste även så att vi kunde skriva innan nyår.
    Petra är alltid trevlig och glad och inget är omöjligt, väldigt glad att vi valde just Länsförsäkringar och Petra.
    Jag rekommenderar Petra å det varmaste och har bara positiva saker att säga om vår försäljning.
    2017-03-23 Petra S svarar Michael J
    Å så fina ord och omdöme, blir så stolt och glad att ni är nöjda. Jag är också väldigt tacksam att ni valde mig som mäklare, det har varit ett nöje att jobba med er och er fina gård.
    Ses snart på tillträdet. Varma hälsningar från Petra
  • Stig-olov B
    Stig-olov B skrev om Marika Westerberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Ett mycket bra bemötande. Seriös utan det jag ibland uppfattar som mäklarklyschor .
  • Lotta J
    Lotta J skrev om Kristin Bryntesson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Glad och positiv. Mycket hjälpsam och proffisionell. Trygg och kunnig.
    2017-03-20 Kristin B svarar Lotta J
    Tusen tack för din fina rekommendation Lotta, det är ett sant nöje att få jobba med dig och din fina lägenhet!
  • Gabriella T
    Gabriella T skrev om Maria Ekängen en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Väldigt bra bemötande. Bra information under hela tiden.
  • Lisa N
    Lisa N skrev om Oscar Carlson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Kunnig och hjälpsam. Är väldigt nöjd med både mäklaren och fastighetsbyrån.
Amanda Nilsson
Oscar Carlson