Alla kategorier Mäklare Värmland Karlstad Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
Rekommenderat företag 2016 - Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
Rekommenderat företag 2015 - Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad

Drottninggatan 10, 652 25 Karlstad — Visa karta

Läs vad 182 kunder tycker om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad

• Bo Och Karin J
    Bo Och Karin J skrev om Marika Westerberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Bra bemötande och bra genomförda visningar.
  • Fredrik B
    Fredrik B skrev om Oscar Carlson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Alltid tillmötesgående och hjälpsam med allt. Riktigt säker!
  • Bertrand P
    Bertrand P skrev om Amanda Nilsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Nice deal and nice work.
    2016-11-28 Amanda N svarar Bertrand P
    Thank you Bertrand, I am looking forward to see you soon again :-)
  • Robert H
    Robert H skrev om Amanda Nilsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Mycket professionell och tillmötesgående samt snabb på att återkoppla
    2016-11-28 Amanda N svarar Robert H
    Stort tack för fint omdöme Robert, det uppskattar jag verkligen :-)
  • Per-ulrik J
    Per-ulrik J skrev om Marika Westerberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Mycket bra och professionellt bemötande.
  • Johannah S
    Johannah S skrev om Marika Westerberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Trevligt och proffesionellt bemötande. Värnar om kunden och tar sig tid för frågor och funderingar.
  • Sten S
    Sten S skrev om Marika Westerberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Professionellt Enkelt Tryggt Vänligt
  • Birgitta S
    Birgitta S skrev om Marika Westerberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Marika har varit mycket bra och informerande mäklare. Hon har också ställt upp på extravisning med kort varsel. Vi är mycket nöjda med allt.
    Med vänlig hälsning
    Nöjd kund
  • Eric B
    Eric B skrev om Marika Westerberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Väldigt nöjda med Marika.
    Troligen värmlands bästa mäklare.
  • Sara A
    Sara A skrev om Marika Westerberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Duktigt,jätte snäll och hjälpsam är hon! :)
  • Monika T
    Monika T skrev om Oscar Carlson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Bra bemötande från första kontakt,mäklaren gav snabba svar på frågor och återkoppling. Kändes tryggt och smidigt från visning till köp av lägenheten. Mycket nöjda.
  • Birgitta W
    Birgitta W skrev om Marika Westerberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Jättebra. Återkopplar direkt.
  • Lena H
    Lena H skrev om Marika Westerberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Bra trevligt bemötande. Fick förtroende och positiva förhoppningar! Mycket nöjd.
  • Berndt A
    Berndt A skrev om Marika Westerberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Marika är ett SUPERPROFFS, skulle jag skriva ner alla superlativer blev det ett långt mail. Vårt objekt var ett rivnings- alt. ett mycket komplicerat renoveringsobjekt. Objektet fordrade en mycket kvalificerad mäklare och det fick vi.
    Marika är ett GULDÄGG för sin arbetsgivare och deras kunder.
    Mvh Berndt
  • Christina V
    Christina V skrev om Marika Westerberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Marika ingav förtroende och var trevlig på ett naturligt sätt Hon kändes ödmjuk Det var viktigt för mig eftersom det var min mammas dödsbo Hon var också kunnig och insatt Jag har fått bra information om vad som varit på gång under hela processen
  • Björn I
    Björn I skrev om Marika Westerberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Mycket seriös mäklare som inte vill dölja något. Varken för säljare eller köpare. Mäklaren ställde upp till 100%, ringde även på helgen för att stämma av allt inför försäljningen. Kanon!!!
  • Maria F
    Maria F skrev om Marika Westerberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Mycket bra, kunnig, påläst, trygg. Som köpare har hon varit en klippa. Kan varmt rekommendera henne.
  • Mathias N
    Mathias N skrev om Oscar Carlson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Fantastiskt bra och lyhörd mäklare!
    2016-11-15 Oscar C svarar Mathias N
    Stort tack för det fina omdömet :) Uppskattas!
  • Elin N
    Elin N skrev om Amanda Nilsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Vi är mycket nöjda med hur Amanda skötte försäljningen av vår bostadsrätt. Amanda gav oss som kund det lilla extra, var lätt att få tag i, höll oss uppdaterade och engagerade sig igenom hela processen. Hon tog sitt uppdrag på stort allvar och visade en fin känsla för att maximera möjligheten att lyckas bra med försäljningen. Broschyren som hon tog fram var den finaste vi sett när det gäller val av bilder, layout och text. Vi kan varmt rekommendera Amanda som mäklare. Även Länsförsäkringar får plus i kanten genom att man får gratis tillgång till gratis stylisttips och så har de gott mäklargodis :).
    2016-11-11 Amanda N svarar Elin N
    Stort tack Elin för fantastiskt fint omdöme, det värmer i hjärtat! Jag är glad och stolt över att ni valde att anlita mig som er mäklare. Och ni är alltid välkomna in på kontoret när ni har vägarna förbi och äta lite godis med mig :) Vi ses snart igen när det är dags för utflytt! Ta hand om er tills dess.
  • Pauli L
    Pauli L skrev om Amanda Nilsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Hon är den bästa mäklarn, alltid på plats att svara på tel,sms ,E-post toppen
    tjej som har affärs sinne service åt kunden
    2016-10-11 Amanda N svarar Pauli L
    Stort tack Pauli för mycket fina ord, det har varit ett nöje att få arbeta med dig och försäljningen av ditt hus! Ha det nu riktigt, riktigt bra, så hörs vi igen när du vill ha hjälp med deklarationen.
  • Leif V
    Leif V skrev om Amanda Nilsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Jag anlitade Amanda Nilsson på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad när jag skulle sälja min lägenhet.Ett val som jag inte har ångrat .Hon överträffade alla mina förväntningar med råge.Hon är trevlig, och väldigt kunnig.Jag kan varmt rekommendera henne till alla som ska sälja eller köpa en lägenhet i Karlstad
    2016-10-11 Amanda N svarar Leif V
    Stort tack Leif för riktigt fina ord! Jag är glad över att du valde just mig som din mäklare, och riktigt kul att resultatet blev så bra! Som mäklare lever man på rekommendationer så det betyder mycket att du tagit dig tiden och skrivit så fint. Vi hörs när det närmar sig utflytt :-)
  • Harry K
    Harry K skrev om Amanda Nilsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Jag har endast goda erfarenheter av henne som mäklare och behöver jag i framtiden en mäklare kommer jag att vända mig till henne. Hon jobbar effektivt
    och skötte mitt köp av lägenheten under ett veckoslut.
    2016-10-11 Amanda N svarar Harry K
    Tack så mycket Harry, det värmer med så fina ord! Ni är alltid välkomna åter till mig och jag önskar er all lycka mer er nya, fina lägenhet!
  • Marie S
    Marie S skrev om Amanda Nilsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Tillgänglig och hjälpsam. Trevligt bemötande!
    2016-10-11 Amanda N svarar Marie S
    Tack Marie för fint omdöme! Ser fram emot att träffa er vid tillträdet och jag önskar er all lycka till med ert nya fina hus!
  • Mari J
    Mari J skrev om Amanda Nilsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Amanda är en mkt kompetens mäklare som fick mig och min man att känna oss trygga genom hela processen. Hon producerade en otroligt bra annons. Kommer definitivt rekommendera henne!
    2016-10-11 Amanda N svarar Mari J
    Tack Mari, jag uppskattar dina ord så himla mycket! Jag är glad att jag fått hjälpa er med husförsäljningen, vi ses snart igen!
  • Joachim G
    Joachim G skrev om Kristin Bryntesson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Professionellt och trevligt bemötande. Noggrann och seriös, mån om att vi som säljare kände oss trygga i affären.
    2016-09-26 Kristin B svarar Joachim G
    Stort tack för det fina betyget och de fina orden. Att ni känner er nöjda och trygga är det viktigaste för mig! Lycka till med nya lägenheten. Bästa hälsningar
    Kristin
  • Niclas F
    Niclas F skrev om Kristin Bryntesson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Mycket bra! Ett bra första intryck som höll i sig hela vägen . Hjälpsam och lätt att fått tag i. Toppbetyg till Kristin! Mvh Niclas & Victoria (Edeby banvaktarstuga)
    2016-09-21 Kristin B svarar Niclas F
    Så roligt att få läsa era fina ord! Varmt tack för det och ett mycket bra samarbete. Lycka till med ert fina hus! /Kristin
  • Jens-peter D
    Jens-peter D skrev om Kristin Bryntesson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Christin tycker jag har skött försäljningen mycket bra, trevlig varje gång man pratar och kan sitt yrke
    2016-09-21 Kristin B svarar Jens-peter D
    Stort, varmt tack för ditt betyg och för förtroendet att få hjälpa till vid försäljningen av ditt mysiga hus. /Kristin
  • Ingeborg K
    Ingeborg K skrev om Kristin Bryntesson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Kristin har var mkt tillmötesgående och noga tagit reda på mina önskemål.
    Jag är väldigt nöjd med hennes bemötande.
    2016-09-21 Kristin B svarar Ingeborg K
    Tusen tack Ingeborg, dina ord värmer. Roligt att få jobba med dig! /Kristin
  • Jacob F
    Jacob F skrev om Kristin Bryntesson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Mäklaren var engagerad, tydlig och snabb på återkoppling. Varmt rekommenderad!
    2016-09-19 Kristin B svarar Jacob F
    Varmt, stort tack för ditt fina betyg! All lycka till med din nya lägenhet!
  • Michael E
    Michael E skrev om Kristin Bryntesson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Kristin är trevlig, saklig, kunnig, informativ tjej och har glimten i ögat
    2016-09-19 Kristin B svarar Michael E
    Tusen tack snälla Michael och stort lycka till med ditt nya hus :)
  • Fredrik G
    Fredrik G skrev om Kristin Bryntesson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Perfekt försäljning av lurigt hus! Kan bara rekommendera.
    2016-09-19 Kristin B svarar Fredrik G
    Tack så mycket för det fina omdömet Fredrik!
  • Kim S
    Kim S skrev om Kristin Bryntesson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Mycket kompetent och professionell.
    2016-09-19 Kristin B svarar Kim S
    Tusen tack Kim, ett sant nöje att samarbeta med dig!
  • Andreas Z
    Andreas Z skrev om Amanda Nilsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Proffsig och seriös mäklare.
    Amanda gjorde ett toppenbra jobb med försäljningen av min lägenhet som slutade bättre än vad jag väntat mig. Hon kan jag varmt rekommendera.
    2016-09-12 Amanda N svarar Andreas Z
    Stort tack Andreas för fint omdöme, det värmer i hjärtat och det uppskattar jag mycket! Så glad över att du gav mig förtroendet till att hjälpa dig med försäljningen!
  • Marcus L
    Marcus L skrev om Amanda Nilsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Mäklaren hade ett bra bemötande, hjälpsam och gjorde hela processen väldigt bekväm för mig.
    Då jag befinner mig på annan ort än där bostaden såldes så skötte hon allt och jag är väldigt tacksam för all hjälp!

Rekommenderas varmt!
    2016-09-05 Amanda N svarar Marcus L
    Jag blir så himla glad, tack Marcus för fint omdöme! Det uppskattar jag verkligen! :-)
  • Sophie B
    Sophie B skrev om Amanda Nilsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Amanda var supertrevlig och professionell från första stund! Har bara gott att säga om vår upplevelse av henne som mäklare. Kan varmt rekommenderas!
    2016-09-05 Amanda N svarar Sophie B
    Vad glad jag blir Sophie för ditt fina omdöme, det värmer verkligen! Jag är glad och tacksam över förtroendet att få hjälpa er med försäljningen! :-) Ha det riktigt bra så hörs och ses vi igen när det närmar sig tillträdet.
  • Christer H
    Christer H skrev om Amanda Nilsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Jag tycker hon har varigt mycket trevlig och tydlig, det har funkat bra
    2016-09-02 Amanda N svarar Christer H
    Tack Christer för fint omdöme! Hoppas du kommer trivas kanonbra i din nya bostad. Vi ses snart igen :-)
  • Ulla G
    Ulla G skrev om Amanda Nilsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Amanda har varit mycket tillmötesgående, hjälpsam, trevlig och ordnat allt till det bästa med tanke på det avstånd som finns mellan oss, Karlstad och Storuman.
    Hon har följt upp ärendet och hållit mig uppdaterat så gott som varje dag.
    2016-09-02 Amanda N svarar Ulla G
    Tack snälla Ulla för så fint omdöme! Du vet att jag har tyckt det varit jättekul att få uppdraget att jobba tillsammans med dig. Tack för att du gav mig förtroendet till det :-) Vi hörs igen när jag hjälper dig med deklarationen, trevlig helg!
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Amanda Nilsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Amanda har skött överlåtelseprocessen exemplariskt! Jag är jättenöjd!
    2016-09-02 Amanda N svarar Mikael S
    Stort tack Mikael för fint omdöme! Det uppskattar jag! Trevlig helg!
  • Ulrika A
    Ulrika A skrev om Petra Stensson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Mkt trevligt och bra bemötande! Jättenöjd med affären😊
  • Brunhilde B
    Brunhilde B skrev om Oscar Carlson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Vänligt bemötande. Mycket proffsig i sitt yrkesutövande. Rekommenderas! Kommer att rekommendera honom till alla mina vänner som står i begrepp att köpa eller sälja bostad eller fastighet. Kommer att anlita honom om och när det blir aktuellt igen!
    2016-08-15 Oscar C svarar Brunhilde B
    Hej på er,
    Tack för det fina omdömet. Detta är något jag uppskattar väldigt mycket och jobbar hårt för. Så stort tack för förtroendet att få ha hjälpa er med försäljningen av ert fina hus. Vi ses och hörs! /Oscar
  • Mikael R
    Mikael R skrev om Oscar Carlson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Vi anlitade LF FM till försäljningen av vår bostadsrätt i Karlstad våren 2016. Under försäljningsresans gång har vi fått hjälp och svar på allt för att affären skall kännas trygg för oss säljare. Kontakten med Länsförsäkringar och deras samarbetspartners (styling, fotograf osv) har varit helt klanderfri. Vi är mycket nöjda med resultatet av vår försäljnng som vi vet beror på till stor del av vår mäklares (Oscar Carlson) engagemang för potentiella köpare och sina kunder. Kan varmt rekommendera LF Fastighetsförmedling till er nästa affär.
    2016-08-15 Oscar C svarar Mikael R
    Hej Micke,
    Tack för de fina orden. Alltid mycket uppskattat och jag hoppas ni trivs fint i er nya lägenhet :)
    Oscar
  • Patrik N
    Patrik N skrev om Oscar Carlson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Oscar är överlägset den mest professionella och skickliga mäklare jag haft förmånen att samarbeta med. Mitt råd till LFF är att försöka konceptuliasera hans engagemang och känsla.
    2016-08-15 Oscar C svarar Patrik N
    Hej Patrik,

Det var verkligen roligt att höra ditt omdöme och det har varit väldigt roligt att samarbeta med er både i försäljningsprocess samt i köpprocess. Hoppas ni haft en härlig sommar i Kroatien och lycka till med nya jobbet! :)
    /Oscar
  • Benita P
    Benita P skrev om Kristin Bryntesson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Hon var lugn och kunde svara på det frågor jag ställde. Budgivningen gick snabbt och effektivt med bra uppdateringar. Allt gick snabbt och lätt vid överlämning och kontrakt. Flexibel och jag är nöjd
    2016-07-18 Kristin B svarar Benita P
    Stort tack för din fina rekommendation Benita! Ha en härlig sommar och stort lycka till med dina nya lägenhet!
  • Sohelia H
    Sohelia H skrev om Kristin Bryntesson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Bra kommunikation, information, väl bemötande,
    Bra jobbat, effektiv.
    2016-07-05 Kristin B svarar Sohelia H
    Tack för det fina betyget Sohelia - ha en härlig sommar!
  • Soraya H
    Soraya H skrev om Kristin Bryntesson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Trevlig, kunnig samarbetsvillig och noggrann☆
    2016-07-05 Kristin B svarar Soraya H
    Tusen tack för dina fina ord Soraya! Ha en härlig sommar :)
  • Oscar S
    Oscar S skrev om Amanda Nilsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Försäljningen sköttes väldigt bra överlag, professionellt och snabbt. Rekommenderar Länsförsäkringar samt Amanda Nilsson.
    2016-07-27 Amanda N svarar Oscar S
    Stort tack Oscar för fint omdöme! Är tacksam över att få jobba med er!
  • Gun-britt F
    Gun-britt F skrev om Amanda Nilsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Världens bästa Amanda lugn och saklig. Förklarar tydligt och bra. Ett mycket vänligt bemötande.
    2016-06-30 Amanda N svarar Gun-britt F
    Tack snälla ni för att ni gav mig förtroendet att hjälpa er med försäljningen av huset och för de mycket fina orden. Ni är helt underbara kunder! Ha en kanonsommar så hörs vi av när det närmar sig tillträdet!
  • Nathalie K
    Nathalie K skrev om Kristin Bryntesson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Kristin var en mycket tillmötesgående och bra mäklare. Hon gav lagom med information och höll oss bra uppdaterade under hela köpet.
    Var lätt att nå och hjälpte oss direkt med det vi behövde.
    Jag har rekommenderat Länsförsäkringar Fastighetsförmedling till nära och kära.
    2016-06-27 Kristin B svarar Nathalie K
    Stort, varmt tack för din fina rekommendation Nathalie! Ser fram emot att ses snart igen. Ha en härlig sommar så länge! Varma hälsningar Kristin
  • Peter A
    Peter A skrev om Kristin Bryntesson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Allt har fungerat riktigt bra. Kristina var mycket proffesionell.
    Det har varit väldigt enkelt att ha henne som mäklare och kan verkligen rekommendera henne för andra som skall sälja sin bostad
    2016-06-27 Kristin B svarar Peter A
    Hjärtligt tack för dina fina ord Peter! Hoppas ni kommer trivas riktigt bra och att ni får en fin sommar. Varma hälsningar Kristin
  • Veronica I
    Veronica I skrev om Kristin Bryntesson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Mycket trevlig och hjälpsam. Proffsig genomgång av mäklartjänst vid första träff.
    2016-06-16 Kristin B svarar Veronica I
    Tack för dina fina ord och stort tack för förtroendet! Varmt lycka till med er nya lägenhet!
Oscar Carlson
Amanda Nilsson