Alla kategorier Mäklare Värmland Karlstad Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad

Drottninggatan 10, 652 25 Karlstad — Visa karta

Ska du göra en bostadsaffär i Karlstad? Här hittar du en naturskön stad intill både Klarälven och Vänern som har solen som sin symbol. Utmärkta kommunikationer finns i form av tåg, bussar och E18 och gör Karlstad till ett praktiskt ställe att bo på.

Om du funderar på att välja mäklare här i området är Länsförsäkringar Fastighetsförmedling ditt bästa alternativ. Vi erbjuder en helhetslösning för din bostadsaffär, och du kan anlita oss för allt från värdering till köp eller sälj. Vi tänker alltid på nytta och långsiktighet. Kontakta oss så visar vi dig hur!

Läs vad 310 kunder tycker om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad

• Mohamad K
    Mohamad K skrev om Amanda Nilsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    nice, helpful, and quick to reply... Läs mer
  • Jeffrey J
    Jeffrey J skrev om Amanda Nilsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Amanda är professionell, hjälpsam, trevlig och har stor kunskap.
    Hon höll mig uppdaterad i alla skeden av min bostadsförsäljning och förklarade vad varje steg innebar.
    Jag skulle utan tvekan använda mig utav henne i framtida köp/försäljningar.
    Rekommenderas!/Jeff Läs mer
    2018-01-03 Amanda N svarar Jeffrey J
    Hjärtligt tack Jeffrey för dina fina ord, vad glad jag blir. Det har varit ett stort nöje att få hjälpa dig med försäljningen och du är alltid välkommen åter till mig i framtiden :) Vi ses snart igen vid tillträdet!
  • Jonas Norrby Bergqvist N
    Jonas Norrby Bergqvist N skrev om Kristin Bryntesson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Jag tyckte det var en utmärkt mäklare som gjorde det lätt att förstå och hade bra planering. Läs mer
    2017-12-28 Kristin B svarar Jonas Norrby Bergqvist N
    Hjärtligt tack för dina uppmuntrande ord Jonas! Roligt att göra affärer med er. God fortsättning och gott nytt år!
  • Sandra B
    Sandra B skrev om Kristin Bryntesson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Jag fick ett väldigt bra intryck av Kristin första gången jag träffade och haft fullt förtroende för henne under hela processen. Hon är väldigt tydlig och noga med att man verkligen hänger med och förstår vad som händer i alla skeden. Från fotograferingen av bostaden till kontraktskrivningen.
    Jag är mycket nöjd och skulle absolut rekommendera Länsförsäkringar och Kristin Bryntesson till andra som ska sälja sin bostad. Läs mer
    2017-12-23 Kristin B svarar Sandra B
    Tusen tack för dina fina ord Sandra, de värmer! Jag är glad att du är nöjd med min service och vill tacka dig för ett roligt samarbete i samband med försäljningen av din lägenhet. Hoppas att du kommer trivas riktigt bra i din nya bostad. Vi ses i januari igen! Bästa hälsningar Kristin
  • Marie N
    Marie N skrev om Kristin Bryntesson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Korrekt, saklig och inte minst trevlig Läs mer
    2017-12-22 Kristin B svarar Marie N
    Tack så hjärtligt för den fina rekommendationen! Roligt att göra affärer med er. Bästa hälsningar Kristin
  • Karin M
    Karin M skrev om Marika Westerberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    mycket bra, upplevdes som kunnig. Läs mer
  • Mona O
    Mona O skrev om Johanna Ivarsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Trevlig trovärdig kunnig och mycket tiöötesgående Läs mer
  • Bim H
    Bim H skrev om Marika Westerberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Bemötande o uppförande var helt jättebra.
    Hela affären sköttes proffsigt..
    Marika är en mycket sympatisk o trevlig person. Läs mer
  • Sara V
    Sara V skrev om Andreas Olsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Extremt hjälpsam och lösningsorienterad. Sålde lägenhet i annan stad än vad jag bor i och Andreas arbetsinsats har varit guld värd. Han engagerade sig och tog tag i problem som kom upp. Verkligen förtjänt av sitt arvode. Läs mer
    2017-12-12 Andreas O svarar Sara V
    Tusen tack Sara för ett fint omdöme och för förtroendet att hjälpa er med försäljningen. Det glädjer mig att ni är nöjda med vårt samarbete och jag önskar er all lycka till i framtiden! Ha nu en riktigt fin och trevlig jul, hälsningar Andreas.
  • Tony J
    Tony J skrev om Andreas Olsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Fick ett mycket proffsigt bemötande såväl mot köpare o säljare. En bra mäklare Läs mer
    2017-12-11 Andreas O svarar Tony J
    Tack så hjärtligt för rekommendationen Tony! Hoppas du får en riktigt fin jul. Hälsningar Andreas Olsson Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
  • Hanna C
    Hanna C skrev om Kristin Bryntesson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Utför sin roll som mäklare ypperligt! Tydlig i sina förklaringar och snabb med besked! Läs mer
    2017-12-11 Kristin B svarar Hanna C
    Tack så mycket för dina fina ord Hanna!
  • Inger A
    Inger A skrev om Amanda Nilsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Mycket nöjd med Amanda som är professionell och mycket omtänksam, vänlig och tillmötesgående. Läs mer
    2017-12-13 Amanda N svarar Inger A
    Hjärtligt tack Inger för fina ord. Du har varit helt fantastisk under försäljningen med allting ni fixat och ordnat i huset. Vi ses snart igen!
  • Per O
    Per O skrev om Kristin Bryntesson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Helt ok. Gör ett bra jobb. Inga problem tycker jag. Läs mer
    2017-12-12 Kristin B svarar Per O
    Tack så mycket för ett bra samarbete i båda dina bostadsrättsförsäljningar! Hoppas vi snart får tillfälle att samarbeta igen. Bästa hälsningar Kristin
  • Sandra K
    Sandra K skrev om Kristin Bryntesson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Bästa Kristin! Proffsigt och trevligt bemötande. Mycket hjälpsam och svarat på alla våra frågor angående vårt husköp! Vi är supernöjda med Kristin! Läs mer
    2017-12-09 Kristin B svarar Sandra K
    Tusen tack, vilka fina ord! Jätteroligt att få vara er mäklare. Bästa hälsningar Kristin
  • Camilla S
    Camilla S skrev om Andreas Olsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Trevlig, och upplevdes som professionell och kunnig. Väldigt tillgänglig, vilket gjorde att jag kände mig trygg. Läs mer
    2017-12-08 Andreas O svarar Camilla S
    Stort tack Camilla för den fina rekommendationen! Har varit ett rent nöje att samarbeta med dig och jag hoppas att du kommer stortrivas i nya lägenheten. Ha en riktigt fin jul och ett gott nytt år! Hälsningar Andreas Olsson Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
  • Agneta S
    Agneta S skrev om Amanda Nilsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Positivt bemötande. Har bara träffat Amanda vid ett tillfälle, så jag har inte så mkt mer att säja. Hon uttryckte att hon uppskattade våra försök att få huset till sin fördel inför visningen.
    Min syster Inger har varit med vid övriga möten. Vet att hon uppskattade Amanda mycket. Läs mer
    2017-12-07 Amanda N svarar Agneta S
    Tack Agneta för fint omdöme och för ert förtroende att hjälpa er sälja huset. Jag uppskattar mycket allt du fixade med blommor och så inför visningarna och foto, det blev jättebra. Allt gott!
  • Lina K
    Lina K skrev om Andreas Olsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Mycket nöjd! Superduktig mäklare! Kändes som han hade full koll på det mesta! Läs mer
    2017-12-08 Andreas O svarar Lina K
    Tusen tack för den fina rekommendationen Lina! Det glädjer mig att ni är nöjda med försäljningen. Hoppas ni får en riktigt fin jul och ett gott nytt år. Hälsningar Andreas Olsson Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Amanda Nilsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Trevligt och professionellt bemötande. Kunnig. Läs mer
    2017-12-06 Amanda N svarar Mikael S
    Hjärtligt tack Mikael för fint omdöme. Det har varit superkul att hjälpa dig med försäljningen och det glädjer mig att du är en återkommande kund :) Vi ses snart igen!
  • Malin M
    Malin M skrev om Amanda Nilsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Proffsig mäklare som med hjälp av sitt kundkontaktnät hjälpte mig med försäljningen på ett väldigt smidigt och förtroendeingivande sätt! Läs mer
    2017-12-06 Amanda N svarar Malin M
    Hjärtligt tack Malin för förtroendet att få hjälpa dig med försäljningen. Det har varit superroligt att få hjälpa dig med din fina lägenhet! Vi ses snart igen :)
  • Carina B
    Carina B skrev om Amanda Nilsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Vi tycker att Amanda har varit trevlig och duktig i samband med försäljningen av vårt hus. Vi fick bra förtroende för Amanda från första stund, hon är lugn och professionell på alla sätt.

/ Carina och Lennart Läs mer
    2017-11-25 Amanda N svarar Carina B
    Tack så hjärtligt Carina och Lennart! Det är väldigt roligt att få vara del både av ert köp av lägenhet och försäljning av hus. Tycker det var roligt att få jobba med säljare som är så engagerade och delaktiga i processen som ni var!
  • Margareta D
    Margareta D skrev om Amanda Nilsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Professionellt, effektivt, snabbt, trevligt, tillmötesgående. Läs mer
    2017-11-25 Amanda N svarar Margareta D
    Hjärtligt tack Margareta för de fina orden. Det är så roligt att få vara en del av ert bostadsköp och att nu också få vara en del av er försäljning! Tack för förtroendet!
  • Emma T
    Emma T skrev om Amanda Nilsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Professionellt och positivt bemötande, lättillgänglig och bra på att återkoppla snabbt. Pedagogisk vid förklaring av olika delar i försäljningsprocessen. Läs mer
    2017-11-25 Amanda N svarar Emma T
    Stort, varmt tack för förtroendet att hjälpa er med försäljningen! Och inte minst för dessa fina ord. Jag är tacksam och stolt över vårt samarbete!
  • Lennart S
    Lennart S skrev om Amanda Nilsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Amanda Nilsson
    Ett otroligt bra bemötande. Proffsig och kompetent. Noggrann. Informativ före och under budgivningen. Personlig och trevlig. Hjälpsam. Lyssnade på oss. En fixare. En pärla för Länsförsäkringar. Vi kommer att rekommendera på henne och Länsförsäkringar.
    Tack från oss
    Mona och Lennart Sennmark Läs mer
    2017-11-25 Amanda N svarar Lennart S
    Hjärtligt tack Mona och Lennart för det otroligt fina orden. Jag är tacksam och stolt över förtroendet att få hjälpa er med försäljningen av er fantastiska lägenhet. Jag ser fram emot när vi ses igen!
  • Lillemor A
    Lillemor A skrev om Amanda Nilsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Amanda är utmärkt på alla sätt - proffsig, lugn, alltid hjälpsam och dessutom en mycket trevlig person. Vi kunde inte ha haft en bättre mäklare! Läs mer
    2017-11-25 Amanda N svarar Lillemor A
    Hjärtligt tack Lillemor för denna fantastiska rekommendation. Det värmer i mitt hjärta.
    Och tack för förtroendet att få hjälpa er med försäljningen av er fina lägenhet!
  • Lam M
    Lam M skrev om Amanda Nilsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Amanda är väldig professionell i sitt bemötande och var väldig bra med att kolla upp de frågor som vi ställde. Samtidigt var hon tillgänglig på telefon och hörde alltid av sig när vi försökte nå henne. Vi är väldig nöjda med hur hon skött hela husaffären.

Lam & Lovisa Läs mer
    2017-11-25 Amanda N svarar Lam M
    Varmt tack, Lam och Lovisa för den fina rekommendationen. Det känns jättekul att få vara en del av ert husköp, jag hoppas ni kommer trivas riktigt riktigt bra när ni väl får flytta in :-)
  • Margareta W
    Margareta W skrev om Marika Westerberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Kändes direkt,vid första kontakten att vi ville anlita Marika för
    försäljningen av huset. Allt gick sedan väldigt smidigt till,
    vilket uppskattades. Högsta betyg! Läs mer
  • Towe N
    Towe N skrev om Marika Westerberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Fick ett mycket bra bemötande och känslan av att Marika lade ner sig och gjorde allt hon kunde för att försäljningen skulle bli så bra som möjligt! Så nöjd jag kan vara med vår kontakt med Marika! Läs mer
  • Margaretha H
    Margaretha H skrev om Marika Westerberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Bra och trevlig, kunnig och påläst. Om det var något hon inte kunde svara på från intresserade spekulanter tog hon reda på det och informerade dom. Har ständigt återkopplat till mig under hela säljprocessen. Mycket nöjd! Läs mer
  • Kjell Åke S
    Kjell Åke S skrev om Marika Westerberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Mkt bra bemötande. Noga och ordentligt.Pålitlig. Läs mer
  • David L
    David L skrev om Marika Westerberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Professionell, förberedd och fingertoppskänsla! Läs mer
  • Benny S
    Benny S skrev om Marika Westerberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Snabbt och smidigt handlagt.

Positiv och trevligt bemötande. Läs mer
  • Jenny G
    Jenny G skrev om Marika Westerberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Fick ett bra bemötande, inget att anmärka på. Läs mer
  • Tony G
    Tony G skrev om Marika Westerberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Proffsigt och ärligt intryck. Inga konstigheter, Läs mer
  • Henrik K
    Henrik K skrev om Marika Westerberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Mycket nöjda med Marikas service och bemötande, fem stjärnor 😊👍 Läs mer
  • Ingela H
    Ingela H skrev om Marika Westerberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Marika har hela tiden varit vänlig och kunnig. Vi har känt oss trygga med hennes sätt att informera oss, samt hennes sätt att sälja lägenheten. Jag/vi kan verkligen rekommendera henne. Läs mer
  • Magnus H
    Magnus H skrev om Marika Westerberg en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Marika är en mycket kunnig mäklare som gör det där lilla extra som behövs för att få till en bra affär för alla parter. Läs mer
  • Lars N
    Lars N skrev om Amanda Nilsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Mycket bra bemötande, hon läste av våra önskningar på ett utmärkt sätt. Förklarade enkelt och tydligt och man kände inte att någon fråga var dum. Läs mer
    2017-10-24 Amanda N svarar Lars N
    Stort tack Lars för denna fina rekommendation! Det glädjer mig att ni känner att jag förklarat enkelt och tydligt för er. Det är viktigt för mig att ni som köpare känner er trygga med allting. Stort grattis till en fantastisk lägenhet!
  • Kerstin A
    Kerstin A skrev om Amanda Nilsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Amanda sköter sitt jobb till full belåtenhet genom att vara klar och tydlig i sin information och uppträder trevligt och tillmötesgående. Läs mer
    2017-10-24 Amanda N svarar Kerstin A
    Varmt tack Kerstin för förtroendet att få sälja din fina lägenhet. Det har varit ett rent nöje! Och det glädjer mig att du känner att jag varit tillmötesgående och tydlig i mitt arbete. Tack för denna fina rekommendation!
  • Marianne N
    Marianne N skrev om Amanda Nilsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Vi hade lyckan att få Amanda till vår mäklare. Hon kom mycket väl förberedd. Hon är en mycket kunnig, förtroendeingivande, engagerad, omtänksam och varmhjärtad mäklare som vi rekommenderar på det varmaste.

Med varma hälsningar
    Marianne och Leif Nilsson Läs mer
    2017-10-16 Amanda N svarar Marianne N
    Hjärtligt tack, Marianne och Leif, för detta fantastiska omdöme. Ni vet att jag är tacksam och stolt över att få ha lyckan till att vara er mäklare. Jag ser fram emot tills vi ses igen!
  • Albin J
    Albin J skrev om Kristin Bryntesson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Kristin Bryntessons hjälp har varit super proffsig! Allt sköttes snabbt å smidigt. Världsklass! Läs mer
    2017-10-09 Kristin B svarar Albin J
    Tusen tack för den fina recensionen Albin. Roligt att få jobba med er och er fina fastighet!
  • Hampus A
    Hampus A skrev om Kristin Bryntesson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Vi är supernöjda med Kristin, hon var alltid tillgänglig, ärlig och rolig så hela processen kändes bra! Affären avslutades så både säljare och köpare var nöjda! Hon är helt enkelt bäst i Karlstad! Läs mer
    2017-10-09 Kristin B svarar Hampus A
    Oj vad glad jag blir för era värmande ord! Tusen tack för dem och för förtroendet att hjälpa er med försäljningen. Önskar er all lycka till med ert nya projekt - ska bli spännande att följa utvecklingen. Kristin
  • Malin K
    Malin K skrev om Amanda Nilsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Bra och kunnigt bemötande, väldigt hjälpsam och såg möjligheter till lösningar. Vi är väldigt nöjda med vår kontakt med Amanda Läs mer
    2017-10-10 Amanda N svarar Malin K
    Tack så hjärtligt Malin för det fina omdömet. Jag är glad över att få varit en del av ert köp av lägenhet och få träffa dig!
  • Per Åke Ö
    Per Åke Ö skrev om Kristin Bryntesson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Lättsam, bra att ha och göra med, känns tryggt att låta henne sköta affären. Rekommenderar helt klart henne Läs mer
    2017-10-06 Kristin B svarar Per Åke Ö
    Stort tack Perra för det fina betyget och för att du tog dig tid att skriva rekommendationen! Ett nöje att få arbeta med er!
  • Amanda J
    Amanda J skrev om Kristin Bryntesson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Super nöjd! Trevlig och väldigt tillmötesgående. Läs mer
    2017-10-06 Kristin B svarar Amanda J
    Åh vilka härliga rader att få läsa på en fredag! Tack så mycket Amanda, hoppas du kommer stormtrivas i din nya, fina lägenhet!
  • Niklas J
    Niklas J skrev om Kristin Bryntesson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Kristin har ett bra bemötande och är lättsam i sin kommunikation. Känns proffsigt men ändå personligt Läs mer
    2017-10-06 Kristin B svarar Niklas J
    Tusen tack för de fina orden Niklas! Hoppas ni får en härlig helg och att ni kommer trivas i huset.
  • Niklas E
    Niklas E skrev om Kristin Bryntesson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Mycket bra. Ödmjuk, tydlig och korrekt. Läs mer
    2017-10-06 Kristin B svarar Niklas E
    Varmt tack för det fina betyget Niklas!
  • Ethel L
    Ethel L skrev om Amanda Nilsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Snabb på att svara, noggrann, trevlig Läs mer
    2017-10-05 Amanda N svarar Ethel L
    Tack så hjärtligt för dina fina ord, Ethel!
  • Urban J
    Urban J skrev om Andreas Olsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Andreas är en mycket bra, kompetent förmedlare med god social kompetens. Engagerad i både köpare och säljare. Han upprättade kontakten utan att verka påflugen för att få uppdraget och höll mig sedan informerad under hela uppdraget. Läs mer
    2017-10-02 Andreas O svarar Urban J
    Tack så hjärtligt för rekommendationen och för ett fantastiskt samarbete Urban! Har bara gott att säga om dig och det har varit ett rent nöje från min sida. Lycka till med allt i det nya huset så hörs vi och ses längre fram. Sköt om dig! Hälsningar Andreas
  • Monica N
    Monica N skrev om Amanda Nilsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Ödmjuk, inlyssnande, intresserad och säljande. Läs mer
    2017-10-04 Amanda N svarar Monica N
    Hjärtligt tack Monica för förtroendet att hjälpa er med försäljningen och för ett fint omdöme. Det har varit roligt att få samarbeta med er! Hälsningar Amanda
  • Sofia R
    Sofia R skrev om Amanda Nilsson en del av Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Karlstad
    Jag köpte min lägenhet genom Amanda och är så glad att jag valde just henne! Hon är hjärtlig, har bra humor, är hjälpsam, bra på att kommunicera och förmedla allt det där som kan kännas svårt inför ett köp. Men mest av allt är hon en fantastisk duktig mäklare och underbar människa, med hjärtat på rätt ställe. Rekommenderas! Läs mer
    2017-10-04 Amanda N svarar Sofia R
    Åh tack kära Sofia för ett helt fantastiskt omdöme som värmer hela mitt hjärta! Det har varit ett rent nöje att få hjälpa dig hitta bostad och jag hoppas nu att ni kommer trivas riktigt bra när ni väl flyttar in och får fixa som ni önskar. Åter igen, tack! :-)
Amanda Nilsson
Kristin Bryntesson