Svensk Fastighetsförmedling Hammarö

Björkhagsgatan 6, 663 30 Skoghall — Visa karta

På Svensk Fastighetsförmedling i Hammarö möts du av engagerade och personliga mäklare som strävar efter att göra bostadsaffären lyckad för både köpare och säljare. Eftersom vi har ett starkt kontaktnät i området och många års erfarenhet av att förmedla fastigheter här hjälper vi ofta våra kunder i både köp- och försäljningsprocess.

Svensk Fastighetsförmedling ger oss verktygen för att kunna erbjuda en bred mäklartjänst, vi skräddarsyr den för att passa er situation, er bostad och era behov. Även om ni inte ska köpa nytt eller sälja idag, kom förbi och berätta hur ni tänker kring ert framtida boende i Hammarö!

Läs vad 246 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Hammarö

• 2020-03-30

Patrik L skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    brabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabra Läs mer
  • 2020-03-25

Tommy E skrev om Alexander Makrygiannis en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Har köpt en bostadsrätt 2 rok blev väldigt bra bemött, fick alla dom svar som jag var ute efter. Mycket tacksam över att han hjälpte till att hitta en bank som var villig att låna ut pengar till mig.
    Skönt att slippa ringa runt och ordna detta när man har svårt att komma i från på jobbet. Läs mer

Thomas P skrev om Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Klas har sålt vår bostadsrätt på Herrhagen. Väldigt bra på att kommunicera allt som händer i processen, lugn och säker från första mötet till överlåtelse. Kommer med bra förslag på hur olika moment görs på bästa sätt. Professionell och erfaren med att göra affärer, finns inget att anmärka på. Vi är väldigt nöjda! Läs mer

Jill E skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Jag har både köpt och sålt bostad via Johan. De två sista gångerna sökte jag själv upp Johan och bad honom företräda oss.
    Johan är trevlig, kunnig och hjälpsam. Han är lätt att få tag på och gör alltid det han lovar.
    Jag har stort förtroende för Johan och kommer fortsätta anlita honom.
    Ett extra plus är att han inte tillhör de mäklare som jagar en för att få företräda en. Läs mer
    2020-03-26 Johan N svarar Jill E
    Stort tack för ditt fina omdöme Jill! Uppskattar det verkligen. Alltid lika kul att göra affärer med er!
  • 2020-03-03

Linn Z skrev om Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Köpt radhus med Klas som mäklare. Mycket hjälpsam och trevlig. Löste så att vi kunde komma på visning med kort varsel vilket underlättade mycket för oss. Läs mer
  • 2020-03-02

Jacob W skrev om Mattias Wassberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Sålt bostadsrätt, utmärkt bemötande och extremt professionell! Kunde verkligen sin sak och fick bostaden såld via sitt kontaktnät. Blev rekommenderad att använda Mattias via familje medlem och han levde verkligen upp till förväntan! Kommer rekommendera Mattias till alla som söker mäklare i min omgivning! Läs mer
    2020-03-02 Mattias W svarar Jacob W
    Tusen tack Jacob! Så kul att du är nöjd med mitt jobb, det var ett nöje att hjälpa dig med din fina lägenhet! Ha det så fint! Mvh Mattias
  • 2020-03-02

Katarina K skrev om Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Klas sålde vårt parhus. Han var professionell och engagerad. De synpunkter vi hade löste han galant. Vi är mycket nöjda med Klas! Läs mer
  • 2020-02-28

Lars L skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Köpt en villa och Johan är oerhört tydlig, trevlig, tillmötesgående och duktig och Johan infriade alla mina förväntningar och mer därtill! En mycket trevlig upplevelse! Läs mer
    2020-02-29 Johan N svarar Lars L
    Stort tack för ett väldigt fint omdöme Lars! Kul att ni är nöjda! Hoppas ni får en fin helg!
  • 2020-02-25

Bo Christer F skrev om Alexander Makrygiannis en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Mycket nöjd med Alexander, trivsam, noggrann och hjäpsam. Kan bara rekommendera mäklarbyrån totalt sett. Känner mig trygg med deras verksamhet. Läs mer
  • 2020-02-23

Jerry G skrev om Alexander Makrygiannis en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Har sålt villa.
    Mycket bra bemött.
    Alexander levde upp till mer än vad förväntningarna var.
    Skulle rekommendera Alexander till andra. Läs mer
  • Mari K

2020-02-22

Mari K skrev om Alexander Makrygiannis en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Jag har sålt mitt hus på Hammarö. Jag ville jämföra mäklare och efter mötet med Alexander Makrygiannis var han ett självklart val. Alexander är väldigt engagerad och förstående och jag har känt mig väldigt trygg med honom genom försäljningen. Han är bäst helt enkelt. Läs mer
  • 2020-02-22

Christian L skrev om Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    En trevlig och kunnig mäklare som tar det extra steget. Läs mer
  • 2020-02-15

Lisa K skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Johan hjälpte mig att sälja min etta. Han va en trygg kontakt och en tydlig mäklare som gav mig det stöd jag behövde som förstagångs säljare. Är supernöjd! Läs mer
    2020-02-16 Johan N svarar Lisa K
    Stort tack för ditt fina omdöme Lisa! Roligt att du är nöjd med vårt arbete och tack att jag fick sälja din fina lägenhet!
  • 2020-02-14

Anna S skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Trevlig och tillmötesgående! Rekommenderas! Läs mer
    2020-02-14 Johan N svarar Anna S
    Stort tack för ett fint omdöme Anna! Kul att ni är nöjda och stort grattis till ett fint hus!
  • 2020-02-13

Kjell Erik N skrev om Alexander Makrygiannis en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Mycket bra samarbete vid försäljning av min lilla etta

Det blev mycket bättre än jag trodde Läs mer
  • 2020-02-08

Emma B skrev om Alexander Makrygiannis en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Vi har sålt vår lägenhet på Bärstad och Alexander var ett självklart val ifrån början. Han har alltid bemött oss väldigt ödmjukt och med respekt för vad vi vill och hur vi mår i processen.
    Vi hade inga direkt förväntningar, då vi aldrig sålt något tidigare utan mer en farhåga att mäklare kan vara ganska påstridiga..
    Tvärtom har Alexander varit helt fantastisk i processen och hjälpt oss genom allt med öppna armar och alltid svarat på frågor och kommit med tips.
    Det har varit klokrent ifrån början till slut! Läs mer
  • 2020-02-07

Robert R skrev om Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Klas Ördell är en mycket seriös o trevlig mäklare som jag band kontakt med nyligen via mitt förvärv av mitt drömhus! Läs mer
  • 2020-02-07

Stefan T skrev om Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Vi har sålt ett radhus på Stockfallet och Klas har tagit hand om försäljningen på bästa möjliga sätt. Från första mötet har Klas gett ett kompetent intryck och kunnat svara på alla våra frågor. Han har funnits tillgänglig under hela processen och det uppskattar vi verkligen. Läs mer

Josefine S skrev om Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Klas hjälpte mig att sälja min bostadsrätt. Hela processen var en jättebra upplevelse där jag fick känna mig hörd samtidigt som kunde få hjälp från Klas och hans erfarenheter och kunskaper. Duktig på relationer och alla frågor och funderingar var alltid välkomnande. Kan varmt rekommendera Klas som mäklare. Läs mer

Thomas B skrev om Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Vi har sålt en 1 1/2 plans villa byggd 1999.
    Vi blev bemötta av Klas Ördell på ett mycket bra, korrekt och förtroendefullt sätt.
    Våra förväntningar var att huset skulle säljas på ett seriöst sätt.
    Klas Ördell skötte försäljningen på ett föredömligt sätt till våran stora belåtenhet.
    Klas Ördell upplever vi som en mycket seriös och kompetent mäklare. Han har hållit oss mycket väl informerad under hela försäljningsprocessen.
    Vi kan mycket väl rekommendera Klas Ördell till andra som ska sälja sina fastigheter. Läs mer

Andreas A skrev om Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Klas sålde min 3a i centrum. Lätt att ha att göra med och bra bemötande. Mina förväntningar var en snabb försäljning och det blev det. Min sammanfattning är att han kan rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2020-02-02

Solveig Elisabet B skrev om Alexander Makrygiannis en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Alexander Makrygiannis har varit ett mycket stort stöd för mig under hela försäljningsproccesen av villan strax norr om Karlstad. Han har varit lyhörd, kunnig och förtroendeingivande. Jag har fått bästa tänkbara bemötande och känt mig trygg hela tiden. Läs mer
  • 2020-02-01

Ebba E skrev om Mattias Wassberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Trevlig mäklare! Kändes pålitlig och påläst när han förmedlade vår fina nya bostad. Läs mer
    2020-02-03 Mattias W svarar Ebba E
    Tack Ebba, kul att höra! Hoppas Ni kommer trivas i ert nya underbara hus! Ses på tillträdet om vi inte hörs innan dess. Mvh Mattias
  • 2020-02-01

Bengt L skrev om Mattias Wassberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Mycket god service. Professionellt! Läs mer
    2020-02-03 Mattias W svarar Bengt L
    Stort tack Bengt för det fina omdömet och ett gott samarbete! Vi hörs och ses igen under våren. Mvh Mattias
  • 2020-01-30

Henrik A skrev om Mattias Wassberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Mattias förmedlade vårt drömhus!

Mattias är en mäklare jag kommit i kontakt med vid ett flertal tillfällen, både vad gäller lägenhet, villa och fritidshus. Och både som köpare och säljare. Han är alltid påläst och inger förtroende, och kan både vara professionell och lättsam på samma gång. Dessutom är Mattias väl rotad i Karlstad med omnejd och kan marknaden på djupet.

Jag skulle utan tvekan använda Mattias om det någon gång blir aktuellt med någon framtida bostadsaffär. Läs mer
    2020-01-30 Mattias W svarar Henrik A
    Tusen tack Henrik för ditt fantastiskt fina omdöme! Jag är säker på att ni kommer stortrivas i ert nya fina hus som verkligen är ett av de finaste hem som jag förmedlat.

Ha det så bra så ses vi tillträde senare i år! /Mattias
  • 2020-01-28

Sanna S skrev om Alexander Makrygiannis en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Verkligen trevligt bemötande och tillgänglig för mina frågor. Jag var på besök i Karlstad och hade bara helgen på mig. Ställde upp även om det nu var på en helg, vi hade kontakt genom sms och jag kunde få se objektet sent på en söndag kväll. Ett stort plus.

Köpte lägenheten dagen efter på morgonen ( 40 kvm i Hammarö kommun)

Bra återkoppling på mina frågor och även efter köpet bra kontakt.
    // 5 Stjärnor till Alexander. ,-)) Läs mer
  • 2020-01-15

Ann-cathrine W skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Sålt en bostadsrätt.
    Johan är väldigt hjälpsam, även när vi köpte bostad av annan var han behjälplig. Väldigt snabb i svar. Kunnig. Trevlig.
    Gav bra råd. Engagerad. Läs mer
    2020-01-16 Johan N svarar Ann-cathrine W
    Stort tack för ert fina omdöme Ann-Cathrine! Kul att ni är nöjda med vårt jobb och tack för att jag fick förtroendet att sälja er fina bostad!
  • 2020-01-15

Eleonor R skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Köpt en bostadsrätt. Blev bemött på ett mycket positivt sätt och det var inga problem med att få en egen visning av bostadsrätten då det var ett kommande objekt. Johan var påläst om bostaden och det han inte visste tog han reda på omgående och återkopplade till mig. Han ordnade med besiktning som jag önskade, dock blev det en större besiktning (och därmed dyrare) än jag trodde, men det var faktiskt bra i slutändan att det blev så. Återkopplingen mellan mig och säljarna gick snabbt och vi fick till ett snabbt avslut. Vid kontraktsskrivandet blev Johan sjuk och fick ta in en kollega som hjälpte oss och detta fungerade också utmärkt.
    Jag är nöjd över hela processen och har inget att klaga på. Läs mer
    2020-01-15 Johan N svarar Eleonor R
    Stort tack för ditt omdöme Eleonor! Roligt att du känner dig nöjd!
  • 2020-01-10

Bengt K skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Jag har sålt vårt radhus
    Johan Nöbauer har skött försäljning på ett snabbt
    och bra sätt
    Med vänlig hälsning Bengt Karlsson Läs mer
    2020-01-11 Johan N svarar Bengt K
    Stort tack för ett fint omdöme Bengt! Roligt att ni är nöjda med vårt arbete!
  • 2020-01-02

Ann-christin N skrev om Alexander Makrygiannis en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Jag upplevde Alexander Makrygiannis att ha ett positivt och förtroendegivande tillvägagåendesätt i sin roll som mäklare. Han står för sitt ord och är även mycket förstående och hjälpsam. Kände mig 100% trygg genom hela köp-och säljprocessen och rekommenderar därav Alexander starkt till alla som behöver mäklarstöd i sina bostadsaffärer. Läs mer
  • 2019-12-27

Eva Emelie J skrev om Alexander Makrygiannis en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Vi har köpt ett hus på i hammarö kommun. Mäklaren var alltid lättillgänglig och noga med att ringa tillbaka och att återkoppla till oss köpare. Han gjorde klausul i avtal för att trygga köpet för oss då säljarna drog ut på tiden trots att det inte fanns andra budgivare. Mycket trevlig och inlyssnande! Läs mer
  • 2019-12-16

Inga Britt S skrev om Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Efter kontakt m Klas Ördell lämnas följande omdöme. Detta utan att gå in på andra faktorer i ärendet:

Alert, trevlig snabb i återkoppling o kunnig
    ang projekten.
    Man får lätt kontakt, han uppfattas som
    pålitlig o seriös.
    Han levde absolut upp t våra förväntningar
    Föredrar unga alerta grabbar på dessa tjänster - om man nu får säga så?

mvh tack Paulsons Läs mer
  • 2019-12-09

Hannah Ö skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Johan hjälpte oss vid försäljningen av vår bostadsrätt. Den som vill ha en seriös, engagerad och pålitlig mäklare bör anlita Johan. Läs mer
    2019-12-09 Johan N svarar Hannah Ö
    Stort tack för ert fina omdöme Hannah! Hoppas ni trivs bra i ert nya hus!
  • 2019-12-08

Anita P skrev om Mattias Wassberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Vi köpte en stor villa på Hammarö och Mattias visade ett mycket professionellt bemötande under försäljningen. Mattias var tydlig och rak men ändå lyhörd i sin kommunikation. Läs mer
  • 2019-12-06

Åsa T skrev om Mattias Wassberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Sålt villa. Tydlig och rak kommunikation. Bra kännedom om området.
    Höll oss informerade och gjorde affären smidig. Läs mer
  • 2019-12-05

Andreas Roger L skrev om Alexander Makrygiannis en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Alexander har varit en exemplariskt mäklare under detta köpet. Alexander är väldigt lätt att ha att göra med och det har varit en otroligt gemytlig stämning under våran kontakt mellan varandra. Läs mer
  • 2019-11-23

Hans S skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    köpt j.b. fastighet. bra o trevligt bemötande. stämde bra med vad jag förväntade mej av mitt-vårat bemötande av johan . Läs mer
    2019-11-24 Johan N svarar Hans S
    Tack för en fin reco Hans! Kul att få hjälpa er med affären. Ha de gott!
  • 2019-11-23

Anna Maria E skrev om Alexander Makrygiannis en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Vi har köpt en 2-plansvilla. Ett positivt och ärligt bemötande av Alexander. Vi känner oss verkligen trygga med vårt köp. Våra förväntningar på mäklare är just ärlighet och att hen ser till vårt bästa, dvs inte säljer vad som helst till vilket pris som helst. Alexander har varit rak med vad som behöver göras på den villa vi köpt samt gett ett på det hela mycket positivt intryck! Läs mer
  • 2019-11-14

Lena A skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Jag har sålt en mindre bostadsrätt. Bemötandet från Johan har varit super trevligt och professionellt från början till slut. Jag som säljare har känt mig trygg med Johan från första stund.
    Mina förväntningar är att jag ska kunna känna mig trygg som kund och att jag ska känna att jag är en del av processen. Det har jag definitivt känt under hela processen.
    Mina upplevelser är enbart positiva, jag kommer att rekommendera Johan till vänner och bekanta och Svensk Fastighetsförmedling. Läs mer
    2019-11-14 Johan N svarar Lena A
    Tack Lena för en fin Reco! Kul att ni uppskattade processen och vårt arbetssätt. Det har varit väldigt kul att få hjälpa er att sälja er fina lägenhet!
  • 2019-11-14

Jörgen A skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Vi har sålt en 1.a på herrhagsgatan 15B
    Johan har sköt affären väldigt bra från första kontakt till avlutande kontraktskrivning och jag kan varmt rekommendera honom till vänner och bekanta.

Utmärkt arbete!

MVH
    Jörgen Andrén Läs mer
    2019-11-14 Johan N svarar Jörgen A
    Stort tack Jörgen för ert fina omdöme! Blir väldigt glad att ni uppskattar mitt arbete! Och tack för att jag fick ert förtroende att sälja er fina lägenhet! Ha de gott så hörs vi närmare tillträdet!
  • 2019-11-08

Christian S skrev om Alexander Makrygiannis en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Trevlig hjälpsam go kille
    Allt gick smidigt tack vare alexander Läs mer
  • 2019-11-05

Daniel O skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Väldigt duktig och trevlig mäklare Läs mer
    2019-11-05 Johan N svarar Daniel O
    Tack för er reco Daniel. Kul att ni uppskattade mitt arbete. Nu är det bara att börja förbereda för flytten:).
  • 2019-10-29

Anders A skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Trevlig, öppen och ödmjuk inför uppgiften och sälja vårt radhus. Johan gjorde det med bravur! Läs mer
    2019-10-29 Johan N svarar Anders A
    Tack för en fin Reco Anders. Kul att ni uppskattade processen och vårt arbetssätt. Nu är det bara att börja förbereda för flytten till skärgården.
  • 2019-10-25

Elina S skrev om Alexander Makrygiannis en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Alexander är tydlig och ärlig i alla svar på frågor. Det lyser igenom att han älskar sitt jobb! Han Inger ett förtroende och gör det lätt att känna sig trygg! Läs mer

Ulrika P skrev om Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Så bra och proffsigt bemötande! Läs mer

Marcus H skrev om Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Proffsigt och kunnigt bemötande. Hög kompetens inom huskunskap. Mycket nöjd! Läs mer
  • 2019-10-24

Tommas och Agneta S skrev om Alexander Makrygiannis en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Vi har köpt en bostadsrätt. Vi blev väldigt bra bemötta av mäklaren.Mäklaren gav oss bra svar på våra frågor och var humoristisk samtidigt som han tog sitt uppdrag på fullaste allvar. Han var påläst och kunnig.Vår upplevelse av alla möten med mäklaren var mycket positivt, han får högsta betyg och vi rekommenderar gärna honom till andra. Läs mer
  • 2019-10-24

Gustav S skrev om Alexander Makrygiannis en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Mycket bra och förtroendeingivande! Läs mer
  • 2019-10-24

Jennie skrev om Alexander Makrygiannis en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Mycket professionellt bemötande av Alexander. Läs mer
  • 2019-10-22

Johan R skrev om Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Köpte en villa. Trevlig bemötande som hade stor koll och gav gott förtroende. Läs mer

Björkhagsgatan 6, 663 30 Skoghall