Svensk Fastighetsförmedling Hammarö

Svensk Fastighetsförmedling Hammarö

På Svensk Fastighetsförmedling i Hammarö möts du av engagerade och personliga mäklare som strävar efter att göra bostadsaffären lyckad för både köpare och säljare. Eftersom vi har ett starkt kontaktnät i området och många års erfarenhet av att förmedla fastigheter här hjälper vi ofta våra kunder i både köp- och försäljningsprocess.

Svensk Fastighetsförmedling ger oss verktygen för att kunna erbjuda en bred mäklartjänst, vi skräddarsyr den för att passa er situation, er bostad och era behov. Även om ni inte ska köpa nytt eller sälja idag, kom förbi och berätta hur ni tänker kring ert framtida boende i Hammarö!

Läs vad 270 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Hammarö 2

• köpte sitt hus med hjälp av Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    • Värmskog
    2021-06-24
    Högsta betyg, mycket tydlig och trevlig. Informerade bra under budgivningen även på obekväm tid.
    Tack för det fina omdömet Ulf! Och stort grattis till en underbar fastighet med svårslaget läge! Riktigt kul att göra affärer med er! Trevlig midsommar! Johan Nöbauer
  • köpte sitt hus med hjälp av Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    2021-06-23
    Klas var mycket trevlig första gången vi träffades, och är fortsatt mycket trevlig att ha att göra med. Han är hjälpsam, lugn, svarar på alla våra frågor med tålamod, och det känns super bra att ha honom som mäklare.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    2021-06-16
    Bra mäklare kan rekommenderas
  • köpte sitt hus med hjälp av Mattias Wassberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    • Romstad
    2021-06-10
    Mycket trevlig och bra bemötande genom hela processen från första bud till kontraktsskrivning. Hela tiden lätt att nå, bra att informera och mycket tydlig och ärlig kommunikation.
  • sålde sitt hus med hjälp av Mattias Wassberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    • Romstad
    2021-06-10
    Trevligt och professionellt bemötande. Kunnig och driven i sitt yrke.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    • Kasernhöjden
    2021-06-07
    Köpt bostadsrätt och Johan har ett bra bemötande, lätt att få tag på ringer alltid upp, grundlig med information och ett lugnt och bra bemötande.
    Tack för det fina omdömet Irene! Och stort grattis till en underbar bostad! Riktigt kul att göra affärer med er! Johan Nöbauer
  • sålde sitt hus med hjälp av Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    • Gunnarskär
    2021-06-07
    Sålde en villa, snabbt och enkelt samarbete med mäklaren. Lätt att få tag på och besvarade alla frågor på ett bra och enkelt sätt.
    Kort sagt ett enkelt och smidigt samarbete som kändes professionellt och tryggt.
    Stort tack för det fina omdömet och det goda samarbetet Andreas. Riktigt roligt att få göra affärer med er! Johan Nöbauer
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    2021-06-07
    Köpt lägenhet på stagnellsgstan och var smidigt och snabbt hanterat trotts säljare o köpare på olika ort. Ansvarsfull förmedling och tydlighet i genomförandet gav trygghet.

Nöjd köpare.
    2021-06-05
    Klas hjälpte mig sälja min BR. Han är mycket professionell och trevlig. Till sist fick jag ett pris över förväntan bl.a. tack vare att jag följde Klas råd i alla steg i försäljningsprocessen.
    Klas har också mycket goda kontakter med andra aktörer i bostadsbranschen t.ex. banker vilket kan vara avgörande i förmedlingen av en bostad.
    2021-06-01
    Vi sålde en bostadsrätt i centrala Karlstad med Klas som mäklare. Vi blev oerhört väl bemötta av honom. Vi vill lyfta fram egenskaper som hans lyhördhet, kompetens, värme och ödmjuka inställning som komponenter för en smidig överlåtelse. Vi har höga förväntningar på en mäklare. Vi anlitar kompetens i form av juridik och affärsavtal, kunnande som Klas verkligen visade prov på. Det har varit oerhört smidigt med Klas som mäklare, hans respektfulla inställning, hans taktkänsla och hans lyhördhet gör att vi varmt kan rekommendera Klas kompetens för både säljare och köpare.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    • Rud
    2021-05-20
    Sålt lägenhet i Karlstad med Johan.
    Trevligt och bra bemötande från Johan under hela processen.
    Mina förväntningar uppfylldes genom att det gick snabbt och smidigt att komma fram till överlåtelsen av bostaden till en ny ägare. Detta var mitt främsta mål för att kunna gå vidare mot annat boende.
    Jätteroligt att höra att ni är nöjda med mitt arbete och stort tack för förtroendet att få sälja er fina lägenhet. Johan Nöbauer
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Mattias Wassberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    • Tullholmsviken
    2021-05-17
    Trevligt och proffsigt bemötande. Effektiv och snabb, rekommenderas!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Wassberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    • Tullholmsviken
    Bostadsrätt
    Kunnig, bra service, löpande återkoppling.
    Gjort affär tidigare med Mattias och visste att det skulle fungera bra.
    2021-05-08
    Sålt en bostadsrätt

Inlyssnande
    Lugn
    Erfaren
    Förtroendegivande
  • sålde sitt hus med hjälp av Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    • Molkom
    2021-05-07
    har sålt mitt hus,
    en engagerad mäklare som man verkligen fick förtroende för.
  • skrev om Mattias Wassberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    2021-05-03
    Vänlig, tillmötesgående, påläst, stöttande i frågor kring dödsbo när vi skulle sälja vår mors lägenhet.
    • Marieberg
    2021-04-13
    Köpt en bostadsrätt. Johan har varit klar och tydlig i sin kommunikation under hela processen, och sett lika mycket till köparens som säljarens del i affären.
    Tack för det fina omdömet Emma! Och stort grattis till en underbar bostad! Riktigt kul att göra affärer med dig! Johan Nöbauer
    • Hultsberg
    2021-04-12
    Alltid trevligt bemötande, återkopplade alltid, fick bra förklaringar på mina frågor.
    Har bara superlativ att säga, bästa mäklaren 👍🏼
    Skötte husförsäljningen med bravur!
    Stort tack för det fina omdömet och det goda samarbetet Sanna. Riktigt roligt att få göra affärer med dig! Johan Nöbauer
    • Vågmästaren
    2021-03-31
    köpt lägenhet,
    bra bemötande
    förväntningarna var som de blev bemötta
    lite väl stressigt avslut från mäklarenssida, man behöver mer än 15 min att bestämma sig på
    2021-03-26
    Proffsigt och lyhört bemötande. Mina önskemål blev hörda i första hand.
    2021-03-26
    Trevligt bemötande och väldigt lätt att ha att göra med
    • Haga
    2021-03-23
    Otroligt proffsig och trevlig mäklare som var med oss hela vägen. God kontakt hela tiden och det kändes som en otroligt trygg affär då jag och min sambo köpte vår första gemensamma lägenhet tillsammans.
    2021-03-21
    Johan har ställt upp till 100% både vid försäljning av min bostadsrätt och hjälpt oss i jakten på hus. Att som Läge+kund ha haft en ”egen” mäklare att vända sig med frågor då man varit intresserad av ett objekt har varit ovärderligt. Johan har tagit sig tid att titta på besiktningsprotokoll och objektsbeskrivningar och kommit med råd inför visningar och budgivningar.
    Jätteroligt att höra att ni är nöjda med mitt arbete och stort tack för förtroendet att få sälja din vackra lägenhet. Johan Nöbauer
    • Hammar
    2021-03-01
    Vi har köpt en villa på Hammarö som Johan sålt. Johan är en tillmötesgående mäklare med kunden i fokus! Trots lördag eftermiddag/kväll så fick vi till en snabb och professionell kontraktsskrivning. Tack Johan för ditt professionella sätt!
    Tack för det fina omdömet Caroliné! Och stort grattis till en underbar bostad! Riktigt kul att göra affärer med er igen! Johan Nöbauer
  • Ulf S
    • Hammar
    2021-03-01
    Vi har sålt en villa.
    Johan har under hela tiden känts otroligt kunnig och proffsig, väldigt enkel och tydlig att kommunicera med.
    Toppbetyg i hela processen!
    Tack för det fina omdömet och det goda samarbetet Ulf. Riktigt roligt att få göra affärer med er! Johan Nöbauer
    • Viken
    2021-02-25
    Klas hjälpte mig att sälja min bostadsrätt. Bra och tydlig kommunikation och väldigt hjälpsam mot både mig och köparen. Det kändes tryggt hela vägen!
    2021-02-20
    Köpt en bostadslägenhet.

Blev fint bemött. Lätt att få kontakt med honom och trevlig. Affären gick smidigt.

Hade inte byggt upp några förväntningar alls i förväg.

Sammanfattningsvis var allt bra, jag har ingenting att anmärka på.
    • Centrum
    2021-02-17
    Mycket bra bemötande, tog hand om allting och gjorde försäljningen enkel för oss.
    Tack för det fina omdömet och det goda samarbetet Sofia. Riktigt roligt att få hjälpa dig att sälja din underbara lägenhet:) Johan Nöbauer
    • Bärstad
    2021-02-17
    Med en kombination av erfarenhet, optimism, god koll på marknaden och en lyhördhet för kundens behov gör att jag med gott samvete kan rekommendera Klas som din nästa mäklare.
    • Haga
    2021-02-15
    Köpt & sålt av Klas.
    Klas var klinisk i sitt arbete.
    Alla förväntningar infriades .
    2021-02-01
    Köpt lägenhet. Trevlig och kunnig mäklare.
    Tack för det fina omdömet Peter! Och stort grattis till en underbar bostad! Johan Nöbauer
    2021-01-30
    Jag har både köpt och sålt en lägenhet via Johan. Trevligt bemötande både som köpare och säljare. Dessutom är Johan väldigt engagerad och närvarande, en mäklare som rekommenderas starkt!
    Tack för det fina omdömet och det goda samarbetet Anders. Riktigt roligt att få göra affärer med dig igen! Johan Nöbauer
    2021-01-30
    Vi har köpt lägenhet i Karlstad tillsammans med vår dotter. Trevligt och proffsigt bemötande från mäklaren.
    • Viken
    2021-01-30
    Mycket väl bemött mäklare. Var väldigt seriös och man kunde lita på han till 100 procent. Han gjorde ett riktigt bra jobb.
    Tack för det fina omdömet och det goda samarbetet Ola. Riktigt kul att få sälja din fina lägenhet! Johan Nöbauer
    • Centrum
    2021-01-26
    Köpt bostad. Klas var väldigt trevlig och hjälpsam.
    • Rud
    2021-01-26
    Sålt min lägenhet Mossg Kd. Lätt att prata med och en positiv person.
  • skrev om Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    2021-01-20
    Jag har köpt en 3:a som förmedlades av Klas. Jag blev bemött på ett mycket professionellt och trevligt sätt där Klas höll mig väl uppdaterad under hela processen. Allt gick väldigt snabbt och smidigt.

Jag kan varmt rekommendera Klas!
    • Klara
    2021-01-19
    Köpt en bostadsrätt som förmedlades av Klas. Bemötandet var genom hela processen professionellt och tillmötesgående sedan första kontakt. Kan strakt rekommendera Klas!
    • Lorensberg
    2021-01-18
    Fick tips via annan husförsäljning och valde Johan till att sälja vårt hus. Mycket bra och korrekt bemötande. Hade nog inga förväntningar då vi inte gjort detta tidigare, men vi var mycket trygga med det upplägg som Johan gjorde och vi upplevde att vi var i goda händer utifrån hans stora erfarenhet.
    Hej! Väldigt roligt att höra att ni är nöjda med mitt arbete och jag är mycket tacksam för förtroendet att sälja detta fina hus. Johan Nöbauer
    2020-12-29
    Sålt ett radhus.
    Trevligt och informativt bemötande. Engagerad, seriös och positiv i sitt arbete.
    Klas sprider lugn och trygghet vilket gör att vi kommer rekommendera honom till andra säljare/köpare framöver.
    Vi valde själva Klas efter rekommendation vilket vi inte ångrar.
    2020-12-20
    Med Johan har vi haft ett mycket bra samarbete vid försäljningen av vår tvåfamiljsvilla. Han har varit kommunikativ, engagerad och hållit oss som säljare väl informerade och involverade hela tiden. Han har ett förstående och inlyssnande sätt och har varit tydligt mån om att lyssna in både oss säljare och de berörda köpintressenterna på ett seriöst och professionellt sätt. Samtidigt har Johan kunnat ge oss som säljare råd och stöd inför de slutliga besluten inför affärsavslut. Vi är mycket nöjda med Johan Nösbauer som vår mäklare.
    Härligt med ett så fint omdöme Louise och tack för det goda samarbetet! God Jul på er! Johan Nöbauer
    2020-12-20
    2 familjshus på Färjestad såldes till vad vi tror rätt familjer.
    Hab har varit trevlig och tydlig - rekomederar honom.
    Tack för Recon och ett gott samarbete Kristina! Hoppas ni får en bra Jul! Johan Nöbauer
    2020-12-18
    Köpt: Villa
    Bemötande: Mycket bra. Tryggt förtroendeingivande intryck. Inget säljsnack utan svarade på tilltal och höll sig annars vid sidan av. Mycket bra.
    Förväntningar: Inga, imponerad av Johans sätt att sköta saker.

Sammanfattning: Läs punkt bemötande.
    Stort tack för ett fint omdöme Frey! Roligt att ni är nöjda:) Johan Nöbauer
    • Skoghall
    2020-12-11
    Jag sålde min lägenhet precis i början på pandemin så tiden var inte den bästa.Johan skötte detta på ett föredömligt sätt och jag rekommenderar gärna honom.Mycket nöjd.Mvh Ingrid
    • Våxnäs
    2020-12-05
    En professionell och lätt tillgänglig mäklare!
    Tack för ett fint omdöme Emma och grattis till en fin lägenhet:) Johan Nöbauer
    • Våxnäs
    2020-12-03
    Johan har varit med länge i branschen och han kan sin sak. Väldigt trevlig och lätt att göra med.
    Tack för ett fit omdöme Soleiman! Kul att få hjälpa er igen:) Johan Nöbauer
    • Södra Kroppkärr
    2020-11-26
    Sålt ett hus. Trevligt bemötande och det känns som han är kunnig i sitt område. Ger ett tryggt in tryggt.
    Stort tack för ett fint omdöme Anette! Och tack för att jag fick hjälpa dig:) Johan Nöbauer
    • Södra Kroppkärr
    2020-11-26
    Vi köpte hus av Johan och det kändes tryggt. Inga frågetecken vid kontraktskrivning. Vi har varit trevligt bemötta hela vägen.
    Stort tack för du tog dig tid att svara och för ett fint omdöme:) Johan Nöbauer
    • Kristinehamn
    2020-11-25
    Saklig, kunnig och involverande!
    Tack för ett fint omdöme Niklas! Kul att jag fick hjälpa er:) Johan Nöbauer