Svensk Fastighetsförmedling Hammarö

Svensk Fastighetsförmedling Hammarö

På Svensk Fastighetsförmedling i Hammarö möts du av engagerade och personliga mäklare som strävar efter att göra bostadsaffären lyckad för både köpare och säljare. Eftersom vi har ett starkt kontaktnät i området och många års erfarenhet av att förmedla fastigheter här hjälper vi ofta våra kunder i både köp- och försäljningsprocess.

Svensk Fastighetsförmedling ger oss verktygen för att kunna erbjuda en bred mäklartjänst, vi skräddarsyr den för att passa er situation, er bostad och era behov. Även om ni inte ska köpa nytt eller sälja idag, kom förbi och berätta hur ni tänker kring ert framtida boende i Hammarö!

Läs vad 206 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Hammarö 2

• sålde sitt hus med hjälp av Mattias Wassberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    • Romstad
    2022-09-13 Verifierad kund
    Proff bemötan.
    Enkel prosess

Bortsett fra svagare marknad ble alle forventninger mött

Trygg
    Erfaren
    Positiv
    Proff
  • sålde sitt hus med hjälp av Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    • Hagalund
    2022-08-20 Verifierad kund
    Johan är en trevlig person som visar respekt och lyssnar när man pratar. Jag skulle rekommendera Johan till andra..
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    2022-08-09 Verifierad kund
    Trevlig. Tydlig. Han höll mig alltid uppdaterad. Hjälpte oss extra när vi bor långt bort, uppskattas.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    2022-07-09 Verifierad kund
    Han är yette snälla . Han är hjälpa oss så mycket!
    2022-06-13 Verifierad kund
    Gott bemötande, professionell och seriös. Snabb återkoppling.
    2022-06-11 Verifierad kund
    Proffsig

Hade inga direkta förväntningar

Jobbade på bra då vi hade lite ont om tid att få ut bostaden till försäljning innan semester tider
    2022-05-17 Verifierad kund
    Fick alltid löpande information om processen och Johan är tillgänglig och ger snabb återkoppling.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Mattias Wassberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    • Orrholmen
    2022-05-03 Verifierad kund
    Mattias är en mycket sympatisk och trevlig person, dessutom mycket kompetent i sitt yrke. Jag kände mig väl omhändertagen och trygg i samband med försäljningen av bostaden.
    2022-04-14 Verifierad kund
    Mycket trevlig och bra information kan varmt rekommenderas
    2022-04-11 Verifierad kund
    A very positive and helpful realtor.
    • Zakrisdalsudden
    2022-04-08 Verifierad kund
    Saklig. Kunnig och professionell.
    • Lunna
    2022-04-06 Verifierad kund
    Mycket positiv bemött
    Enkel och smidig försäljning
    2022-03-20 Verifierad kund
    Johan är superproffsig och har stor kunskap om marknaden och olika typer av objekt vilket gör honom till ett jättebra bollplank. Han har väglett oss genom säljprocessen på ett tryggt sätt, han har varit tillgänglig och snabb, och överträffade våra förväntningar! Dessutom är han himla trevlig! Vi rekommenderar Johan varmt!
    2022-03-19 Verifierad kund
    Mycket bra! Han hittade rätt kundkrets till vår lägenhet och informerade oss tydligt.
    • Bryggudden
    2022-03-10 Verifierad kund
    Snabbt, tydligt och effektivt.
    2022-03-08 Verifierad kund
    Lättsam, saklig och kunnig. Levde upp till våra förväntningar av en mäklare. Kommer rekommendera Johan till våra vänner och bekanta.
    • Kanikenäsbanken
    2022-03-04 Verifierad kund
    Trevligt och proffesionellt bemötande, duktig säljare.
    • Götetorp
    2022-02-21 Verifierad kund
    Johan har alltid varit tillmötesgående och är alltid tillgänglig. Han är ärlig och tydlig vilket gör att jag har stort förtroende för honom.
    • Inre Hamn
    2022-02-17 Verifierad kund
    Trevlig, engagerad alltid till hands kunnande
    • Bärstad
    2022-02-04 Verifierad kund
    Super trevlig, proffsig och lätt att prata med!
    • Klara
    2022-01-27 Verifierad kund
    Mycket bra. Han höll oss informerade hela tiden om processens gång. Fanns tillgänglig när vi behövde vid funderingar. Svarade direkt när man ringde. Kan starkt rekommendera honom och hans företag
    • Klara
    2022-01-26 Verifierad kund
    Trevligt och professionellt bemötande.
    Förväntningarna blev som mäklaren förutsade
    Sammanfattning: Bra och snabba beslut/information.
    2022-01-25 Verifierad kund
    Blev bemött jättebra av mäklaren. Han hade en bra kombination med att ge tips men samtidigt inte vara för på. Han lyssnade in och gav förslag (när vi pratade om renvoering) vilket hjälpte. Samt att han var väldigt kunnig. Som förstaköpare har han varit en trygghet för oss genom hela köpet. Vi är nöjda!
    2022-01-24 Verifierad kund
    Johan gav vid första mötet ett väldigt bra intryck. Proffsigt, väldigt tydlig och påläst. Alltid positiv, alltid tillgänglig och levererade vad han lovade. Mycket nöjd med min försäljning och Johan.
    • Alster
    2022-01-11 Verifierad kund
    Bemötandet från Johan Nöbauer har varit perfekt från början tills allt var klart. Mäklaren har alltid levt upp till våra förväntningar. Johan skötte försäljning utmärkt och han är trevlig och förklarar allt om hur försäljningen kommer gå till.
  • köpte sitt hus med hjälp av Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    • Väse
    2021-12-31 Verifierad kund
    Proffesionellt och trevligt bemötande! 👍
    2021-12-21 Verifierad kund
    Sålde min villa läge +snabbt och enkelt Johan är mäklaren med det lilla extra drivet. Lätt att få tag på och besvarade alla frågor på ett bra och enkelt sätt.
    Kort sagt professionellt och tryggt rakt igenom
    Med vänlig hälsning,
    Gunnel
    2021-12-19 Verifierad kund
    Trevlig, professionell och tillgänglig för frågor.
    Gott bemötande och trygghet för både köpare och säljare, speciellt när det dök upp lite överraskningar på besikningen. Hittade bra alternativ för båda.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Mattias Wassberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    • Haga
    2021-12-17 Verifierad kund
    Jag kände mig trygg med Mattias. Han var lugn och svarade på alla frågor. Var noggrann och kunnig.
    2021-12-17 Verifierad kund
    Grymt! John levde verkligen upp till förväntningarna. Försäljningen gick otroligt fort vilket vi hade önskemål om. Supernöjda! Rekommenderas!
    • Haga
    2021-12-15 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande, snabbt, proffsigt och med hög service nivå
    • Annebergsslingan
    2021-12-07 Verifierad kund
    Vi uppfattar att Johan erfarenheter av försäljning och rak och tydlig kommunikation med oss som säljare. Har skapat förutsättningar till att det blev en bra affär.

Vi som säljare är mycket nöjda med samarbetet

Mvh Anders Lidström
    • Götetorp
    2021-12-02 Verifierad kund
    Johan är en driven och mycket erfaren mäklare. Är hitintills mycket nöjd med samarbetet
    2021-11-19 Verifierad kund
    Han mötte oss med vänlighet och tog hand om oss på ett bra och trovärdigt sätt!

Vi väntade oss en bra och fin försäljning av vårat hus, vilket det också blev. Vi är jätte nöjda med Johan som vår mäklare
    Och även nöjda med köparna!

Vi kommer att rekommendera honom vidare! Mvh Britt-Marie & Lennart Larsson
    • Bärstad
    2021-11-11 Verifierad kund
    Bemötandet från Johan Nöbauer var jättebra han gav ett bra och proffsigt intryck. Han informerade oss på ett jättebra sätt så vi kände oss trygga vid kontraktsskrivningen.
    • Karlstad
    2021-11-07 Verifierad kund
    Trevlig och väldigt kunnig . Vi som haft kontakt med honom tycker allt varit kanonbra 👌😄
    2021-10-26 Verifierad kund
    Mattias gjorde ett bra jobb. Bra bemötande, levde upp till mina förväntningar.
    2021-10-23 Verifierad kund
    Super bra! Sanna var också super bra!😄
  • sålde en tomt med hjälp av Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    2021-10-18 Verifierad kund
    Har anlitat Johan vid flera uppdrag. Han har alltid varit starkt engagerad och noggrann. Kan varmt rekommendera honom.
    2021-10-13 Verifierad kund
    Vi har haft flera objekt med Johan och är helnöjda. Vi kan verkligen varmt rekomendera honom.
    2021-10-13 Verifierad kund
    Utmärkt o trevligt bemötande. Nöjd med resultatet
    2021-10-11 Verifierad kund
    Tydlig i sin beskrivning av vad som gäller och lätt att nå. Inga klagomål alls på honom bara positivt.
    Stort tack för ditt fina omdöme Björn! Roligt att du är nöjd! Och grattis till en fin bostad! Johan Nöbauer
    2021-10-11 Verifierad kund
    Har haft kontakt med Mattias sedan tidigare försäljning och eftersom vi då var mycket nöjda kände vi oss trygga med att anlita honom igen.
    Mattias har ett behagligt sätt och bemötande och man känner sig trygg med att han gör sitt bästa för att hjälpa till.
    Han lever upp till alla våra förväntningar.
    Han tar sig även tid att förklara om det är något man inte förstår och han har lagt ned tid på att förklara oklarheter för budgivarna så att även de känner sig trygga med vad de budar på.
    En stor eloge till honom och även till Helena som hjälper till med en del administrativa delar.
    Hej.
    Vi blev mycket proffsigt bemötta av Mattias.
    Vi hade höga förväntningar på affären som infriades med "råge".
    Snabba ryck från beslut till fotografering visning ,budgivning kontrakts skrivning. Allt till belåtenhet. Därav betyget.
    2021-09-30 Verifierad kund
    Vi sålde vår villa via Läge + med hjälp av Johan; en proffsig, tillmötesgående och trevlig mäklare! Johan fanns alltid tillgänglig och svarade utförligt på de frågor vi hade genom hela processen och det kändes tryggt att sälja med honom som mäklare. För några år sedan sålde vi vår lägenhet med hjälp av Johan och vi är lika nöjda nu som då. Vi kan varmt rekommendera Johan till dig som ska sälja din villa eller bostadsrätt och vill ha en erfaren och duktig mäklare med koll på läget. Vi hade inte kunnat vara mer nöjda med vår bostadsaffär!
    Stort tack för det fina omdömet Jacob! Det var riktigt kul att jag fick ert förtroende igen:) Johan Nöbauer
    • Tullholmsviken
    2021-09-09 Verifierad kund
    Vi blev mycket väl bemötta av Mattias Wassberg på Svensk Fastighetsförmedling Karlstad och han levde upp till våra höga förväntningar.
    • Tullholmsviken
    2021-09-09 Verifierad kund
    Vi har haft hjälp av Mattias tidigare när vi sålde vår förra lägenhet. Vi var mycket nöjda med hans engagemang, bemötande och kompetens. Därför föll det sig naturligt att vi nu när vi ville hitta ny lägenhet vände oss till honom igen.
    Vi känner oss trygga och vet att han gör allt för att det ska bli så bra som möjligt.
    Vi är även mycket nöjda med det bemötande vi fick av Klas och Helena när vi skrev under kontraktet.
    Kan varmt rekommendera Mattias och hans kollegor.
    • Hälltorp
    2021-08-29 Verifierad kund
    Respektfullt och kunnigt bemötande har känsla för kundens behov. Informativ och förklarande längs hela processen. Lämnar efter vägledning över till mig som kund inför beslut. Kan varmt rekommendera Johan Nöbauer
    Stort tack för det fina omdömet Anna-Lena! Och tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er sälja ert fina hus:) Johan Nöbauer
    • Lövnäs
    2021-07-19 Verifierad kund
    Jag fick ett förtroendegivande intryck och han va väldigt trevlig och genuin!
    Tack för det fina omdömet Robin! Och stort grattis till en riktigt fin bostad:) Hoppas ni får en härlig sommar! Johan Nöbauer
    • Inre Hamn
    2021-07-06 Verifierad kund
    Mattias har varit tillmötesgående och professionell i sitt bemötande vid köp av bostad.