Svensk Fastighetsförmedling Hammarö

Björkhagsgatan 6, 663 30 Skoghall — Visa karta

På Svensk Fastighetsförmedling i Hammarö möts du av engagerade och personliga mäklare som strävar efter att göra bostadsaffären lyckad för både köpare och säljare. Eftersom vi har ett starkt kontaktnät i området och många års erfarenhet av att förmedla fastigheter här hjälper vi ofta våra kunder i både köp- och försäljningsprocess.

Svensk Fastighetsförmedling ger oss verktygen för att kunna erbjuda en bred mäklartjänst, vi skräddarsyr den för att passa er situation, er bostad och era behov. Även om ni inte ska köpa nytt eller sälja idag, kom förbi och berätta hur ni tänker kring ert framtida boende i Hammarö!

Läs vad 223 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Hammarö

• 2020-11-26

Anette J skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Sålt ett hus. Trevligt bemötande och det känns som han är kunnig i sitt område. Ger ett tryggt in tryggt. Läs mer
    2020-11-26 Johan N svarar Anette J
    Stort tack för ett fint omdöme Anette! Och tack för att jag fick hjälpa dig:)
  • 2020-11-26

Josefine B skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Vi köpte hus av Johan och det kändes tryggt. Inga frågetecken vid kontraktskrivning. Vi har varit trevligt bemötta hela vägen. Läs mer
    2020-11-26 Johan N svarar Josefine B
    Stort tack för du tog dig tid att svara och för ett fint omdöme:)
  • 2020-11-25

Niklas L skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Saklig, kunnig och involverande! Läs mer
    2020-11-25 Johan N svarar Niklas L
    Tack för ett fint omdöme Niklas! Kul att jag fick hjälpa er:)
  • 2020-11-23

Linus L skrev om Mattias Wassberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Bra och trevligt bemötande. Anpassad visning pga covid. Fick bra genomgång vid kontraktskrivning och tips om andra kontakter. Svarat när jag ringt eller ringt upp snabbt. Läs mer
  • 2020-11-22

Alicia E skrev om Mattias Wassberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Jag har såld en villa, mäklaren en fantastisk person på alla sätt. Jag vill rekommendera honom till alla som vill köpa eller sälja sin bostad. Tack så mycket för allt Mattias Wassberg från Alicja Eråker Sokol Läs mer
  • 2020-11-09

Jonas G skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Trevlig kunnig och hjälpsam, jag köpte en villa på Norrstand i Karlstad och Johan hjälpte till mycket bra genom hela processen Läs mer
    2020-11-10 Johan N svarar Jonas G
    Tack Jonas för ett fint omdöme! Roligt att du är nöjd:) Och grattis till ett härligt hus!
  • 2020-11-03

Stefan B skrev om Mattias Wassberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Kunnig, professionell och behaglig Läs mer
  • 2020-10-30

Anita J skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Johan har satt mitt väl och välbefinnande i första rummet!! Han vet att detta är en jobbig process för mig och han har tagit hänsyn till det. Samtidigt har han varit proffsigt i sitt jobb! Jag har känt och känner mig trygg med Johan!! Läs mer
    2020-11-01 Johan N svarar Anita J
    Stort tack för att du tog dig tid att svara och för ett fint omdöme Anita! Roligt att du är nöjd:)
  • 2020-10-25

Elin K skrev om Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Klas gjorde en svår köp process möjlig och det är jag evigt tacksam för! Under hela processen kände jag mig informerad och lyssnad på. Klas är lyhörd och ger ett glatt och professionellt intryck.
    Mina varmaste rekommendationer till Klas.
    Mvh Elin Läs mer
  • 2020-10-24

Peter E skrev om Mattias Wassberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Säljer en bostadsrätt och Mattias har hitintills skött affären proffsigt och personligt. Läs mer

Bertil S skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Bra bemötande. Informativ och öppen. Tack!
    Anja och Bertil Stenekas Läs mer
    2020-10-23 Johan N svarar Bertil S
    Stort tack till en fin reco och grattis till en fin bostad:)

Malin B skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Vi har sålt en lägenhet. Blivit jätte bra bemötta uppfyllt alla förväntningar. Kan varmt rekommendera Johan han har varit otroligt engagerad och haft mycke och bra kontakt till oss hela resan . Läs mer
    2020-10-22 Johan N svarar Malin B
    Stort tack för ett fint omdöme Malin! Kul att ni är nöjda! Det va riktigt roligt att få hjälpa er:)

Elisabeth R skrev om Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Hej
    jag har sålt en bostad( hus) som var min pappas.
    Har fått ett glatt och gott bemötande från första mötet.
    Mina förväntningar har uppnåtts.
    Har fått svar på mina frågor och ett gott stöd i något som jag inte gjort tidigare.
    Kommer att ta kontakt med er i gen om jag ska sälja något.
    Mvh Lisa Läs mer
  • 2020-10-20

Ulrik S skrev om Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Känns som en seriös och trovärdig fastighetsmäklare.
    Ordnad vårt köp av småhus på bästa tänkbara sätt. Läs mer
  • 2020-10-16

Ellinor G skrev om Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Smidig försäljning, trevligt bemötande helt nöjda! Läs mer
  • 2020-10-15

Alma R skrev om Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Claes är en duktig mäklare som har stenkoll på sina objekt och hade bra koll på fastighetens dokumentation (t.ex. frågelista och besiktningsprotokoll), vilket uppskattades av oss. Keep up the good work, Clabbe! Läs mer
  • Filip G

2020-10-14

Filip G skrev om Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Sålde ett hus ihop med Klas. Mycket trevlig och tillmötesgående. Mycket god service och väldigt nöjd med försäljningen. Läs mer
  • 2020-10-10

Maria Gunborg A skrev om Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Jag anitades Klas Ördell genon Skanska då jag var intresserad av en bostadsrätt i deras sista byggnad. Han redovisade vad som
    fanns och vi kom överens om en viss lägenhet.
    Vi hade en god kontakt, vilket gjorde att han fick sköta om
    min försäljning av den bostadsrätt jag ägde.
    Allt sköttes till min fulla bekåtenhet och jag kan ge honom de bästa rek. Läs mer
  • 2020-10-08

Daniel P skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Johan har hela tiden fört en öppen dialog med oss som kund, inte varit stressad i vårt velande fram och tillbaka angående försäljning.

alltid trevlig och tillmötesgående. Läs mer
    2020-10-08 Johan N svarar Daniel P
    Stort tack för ett fint omdöme Daniel! Roligt att ni är nöjda och tack för att jag fick hjälpa er med ert fina hem! Ha de gott så hörs vi snart!
  • 2020-10-08

Victor S skrev om Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Mycket trevlig Persson som kan läsa situationen smart och lungt. Läs mer
  • 2020-10-07

Ulla E skrev om Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Vid försäljning av min lägenhet var jag i stort behov av hjälp med allt från" Styling" till slutförsäljning. Allt sköttes väldigt bra från anbud, kontakter med HSB, banker och övriga involverade i affären. Jag kan varmt rekommendera Klas och Svensk Fastighetsförmedling. Läs mer
  • 2020-10-05

Anders J skrev om Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Jag har sålt mitt Hus.
    Blev otroligt bra bemött,från första telefon samtalet,tills affären var avslutad.
    Hade inte så storaa förväntningar,eftersom det var mitt första hus jag sålde.Jag blev väldigt postivt bemött och hade en superbra kontakt hela vägen under affären.
    Kan verkligen rekomendera Klas som en god och bra mäklare,
    proffsig och väldigt kunnig i sitt jobb
    en nöjd säljare Läs mer
  • 2020-10-05

My S skrev om Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Sålde hus efter avliden far. Klas är mycket kunnig, trovärdig och allmänt trevlig. Har absolut inget illa att säga om honom alls Läs mer
  • 2020-10-04

Carl Göran L skrev om Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Vi sålde vår bostadsrätt på Strand.
    Vi upplevde Klas som kunnig och flexibel. Han lyssnade på våra krav och skötte allt runt försäljningen till belåtenhet! Läs mer
  • 2020-10-02

Fredrik G skrev om Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Tredje bostadsförsäljningen med Klas, kunde inte varit mer nöjd, professionell, trevlig och allmänt lätt att ha att göra med.

Sen att han alltid lyckas få till en bra affär är också ett stort plus!

Bästa mäklaren i stan. Läs mer
  • Jonas E

2020-09-22

Jonas E skrev om Mattias Wassberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Köpt villa via Mattias på Svensk Fastighetsförmedling i Karlstad. Blev väldigt trevligt bemött och han skötte processen väldigt proffesionellt och personligt! Läs mer

Sophie R skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Proffsig och tillmötesgående genomgående i hela förloppet gällande bostadsaffären, vid försäljningen av vår bostad. En trygg och tydlig mäklare med fokus på helheten. Rekommenderas! Läs mer
    2020-09-03 Johan N svarar Sophie R
    Stort tack för ett fint omdöme Sophie! Roligt att ni är nöjda:)

Peter F skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Vi har sålt en "premium-lägenhet" i Karlstad där Johan varit behjälplig. Vi fick kontakt i ett annat ärende och Johan gav ett bra intryck varför vi specifikt önskade att han skulle hantera vår försäljning.
    Johan med sin erfarenhet förstod snabbt vår situation och var lyhörd för våra tankar och önskemål. Samtidigt var han tydlig med sin vy på lämplig strategi och taktik för att uppnå ett för oss bra resultat.
    Under försäljningens gång har han varit mycket smidig att jobba med och resultatmässigt lyckades vi överträffa de realistiska målbilder vi satt upp tillsammans.
    Vi är mycket nöjda med Johan och Svenskfast och kommer att rekommendera honom till bekanta om de kommer i säljtankar. Läs mer
    2020-09-02 Johan N svarar Peter F
    Stort tack för ditt fina omdöme Peter! Det va riktigt kul att få hjälpa er att sälja er underbara lägenhet. Vi hörs snart igen!

Jonna R skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Både köpt och sålt. Otroligt bra service, pålitlig och trevlig. Vi är mycket nöjda med Johan. Läs mer
    2020-09-02 Johan N svarar Jonna R
    Stort tack för fina reco Jonna! Och grattis till två bra affärer!
  • 2020-08-23

Annica L skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Johan är en utomordentligt trevlig person som utstrålar lyhördhet och trygghet. Det behövs när man som jag står inför en stor omställning i livet då jag flyttar från hus till lägenhet. Jag har agerat utifrån magkänsla, Johan agerar utifrån erfarenhet och kunskap. Det blev en bra kombination! Läs mer
    2020-08-24 Johan N svarar Annica L
    Stort tack Annica för ett fint omdöme! Kul att du tar dig tid att svara och framförallt att du känner dig nöjd! Det är en underbar bostad du köpt! Ha de gott så hörs vi snart igen!
  • 2020-06-22

Rebecca D skrev om Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Klas sålde min bostadsrätt. Han var mycket trevlig, professionell och kunnig. Vi hade väldigt bra kontakt under tiden och höll mig bra informerad om läget. Det blev en bra försäljning och kan verkligen rekommendera Klas som mäklare. Läs mer
  • 2020-06-20

Bernt J skrev om Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Köpt 2:a, 7 tr , hiss , 65 kvm, inglasad balkong, sol 13.00 - solnedgång, utsikt över Färjestad, bra skick 1 miljon kr
    Säljer tidigare läg 3.:a, 72 kvm, inglasad balkong sol 08.00.18,00, utgångspris 1095000 kr.
    Professionellt bemötande, förväntningar och verklighet matchade
    Jag har erfarenhet av många bostadsaffärer och Klas låg i det övre skiktet. Läs mer
  • 2020-06-08

Ludvig E skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Kunnig och trygg märklare som hjälper en genom hela affären. Läs mer
    2020-06-08 Johan N svarar Ludvig E
    Stort tack för en fin rekommendation Ludvig! Roligt att ni är nöjda! Och framförallt stort grattis till ett grymt fint hus!
  • 2020-05-25

Thérese B skrev om Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Jag har sålt ett parhus. När jag ringde till Klas så kom han på besök redan dagen efter då han fått veta att vi ville sälja snabbt. Han hade förberett allt jättebra. Han höll oss uppdaterade under försäljningen. Och gav oss råd och tips när det behövdes. En jättebra och erfaren mäklare med koll på läget. Jag är supernöjd!! Läs mer
  • 2020-05-24

Donchi B skrev om Mattias Wassberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Mattias Wassberg sålde min villa i Karlstad i maj 2020.
    Under hela processen presterade
    han högtkvalitativt arbete med sin yrkesskicklighet och levde upp till mina förväntningar.

Tillmötesgående, engagerad, lyhörd, realistisk, noggrann med
    att jag får rätt information och bra avstämning under förmedlingsuppdraget och jag vågar påstå att Mattias Wassberg är den bästa mäklare
    i Karlstad och jag varmt rekommenderar honom. Läs mer
    2020-05-26 Mattias W svarar Donchi B
    Tusen tack för ditt fantastiskt fina omdöme, vad glad jag blir! Jättekul att Ni är nöjda med affären och processen som ledde fram till slutresultatet. Ha en riktigt fin sommar! Mvh Mattias
  • 2020-05-19

Mikael L skrev om Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Rak, tydlig och engagerad!

Kort och gott en jäkligt bra mäklare! Läs mer

Bengt L skrev om Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Sålde vår bostadsrätt via Klas.
    Mycket bra bemötande och kunnig på säljprocessen.
    Bra att kommunicera med och alltid tillgänglig.
    Försäljningen gick jättesmidigt och vi är jättenöjda med Klas. Läs mer

Robin K skrev om Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Sålde en bostadsrätt och valde att gå via Klas, ett toppenval visade det sig vara!
    Oerhört bra bemötande och kunnande som gjorde att vi fick bra betalt för vårat boende. Hade gärna använt honom vid husköp om det gått men vi flyttar till ett annat län tyvärr. Läs mer
  • 2020-05-17

Carl-henrik J skrev om Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
  • 2020-05-16

Jonatan B skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Köpt en bostadsrätt.

Bemöttes av en mycket trevlig mäklare som skötte affären smidigt och proffisionellt. Läs mer
    2020-05-18 Johan N svarar Jonatan B
    Stort tack för ett fint omdöme Jonatan! Roligt att ni känner er nöjda:)
  • 2020-05-15

Christina G skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Köpte en lägenhet i Karlstad.
    Johan upplevde jag som seriös och jag fick ett bra bemötande.
    J förklarade processen lugnt och sakligt. Läs mer
    2020-05-15 Johan N svarar Christina G
    Stort tack Christina för ett fint omdöme! Och framförallt grattis till en fin lägenhet!
  • 2020-05-13

Ulf B skrev om Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Trevlig, kunnig och tillmötesgående. Läs mer
  • 2020-04-16

Ann L skrev om Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Klas var tydlig, trevlig och tillgänglig.
    I försäljningen av vårt hus gick allt smidigt och förtroendeingivande till. Tack! Läs mer
  • 2020-04-13

Malin W skrev om Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Köpt villa, säljer lägenhet.
    Trevlig och uppriktig, inte "säljig" så kändes mer genuin. Läs mer
  • 2020-03-30

Patrik L skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    brabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabra Läs mer
  • 2020-03-25

Thomas P skrev om Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Klas har sålt vår bostadsrätt på Herrhagen. Väldigt bra på att kommunicera allt som händer i processen, lugn och säker från första mötet till överlåtelse. Kommer med bra förslag på hur olika moment görs på bästa sätt. Professionell och erfaren med att göra affärer, finns inget att anmärka på. Vi är väldigt nöjda! Läs mer
  • 2020-03-25

Jill E skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Jag har både köpt och sålt bostad via Johan. De två sista gångerna sökte jag själv upp Johan och bad honom företräda oss.
    Johan är trevlig, kunnig och hjälpsam. Han är lätt att få tag på och gör alltid det han lovar.
    Jag har stort förtroende för Johan och kommer fortsätta anlita honom.
    Ett extra plus är att han inte tillhör de mäklare som jagar en för att få företräda en. Läs mer
    2020-03-26 Johan N svarar Jill E
    Stort tack för ditt fina omdöme Jill! Uppskattar det verkligen. Alltid lika kul att göra affärer med er!
  • 2020-03-03

Linn Z skrev om Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Köpt radhus med Klas som mäklare. Mycket hjälpsam och trevlig. Löste så att vi kunde komma på visning med kort varsel vilket underlättade mycket för oss. Läs mer
  • 2020-03-02

Jacob W skrev om Mattias Wassberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Sålt bostadsrätt, utmärkt bemötande och extremt professionell! Kunde verkligen sin sak och fick bostaden såld via sitt kontaktnät. Blev rekommenderad att använda Mattias via familje medlem och han levde verkligen upp till förväntan! Kommer rekommendera Mattias till alla som söker mäklare i min omgivning! Läs mer
    2020-03-02 Mattias W svarar Jacob W
    Tusen tack Jacob! Så kul att du är nöjd med mitt jobb, det var ett nöje att hjälpa dig med din fina lägenhet! Ha det så fint! Mvh Mattias
  • 2020-03-02

Katarina K skrev om Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Klas sålde vårt parhus. Han var professionell och engagerad. De synpunkter vi hade löste han galant. Vi är mycket nöjda med Klas! Läs mer
    Klas Ö gillar detta

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte