Svensk Fastighetsförmedling Hammarö

Björkhagsgatan 6, 663 30 Skoghall — Visa karta

På Svensk Fastighetsförmedling i Hammarö möts du av engagerade och personliga mäklare som strävar efter att göra bostadsaffären lyckad för både köpare och säljare. Eftersom vi har ett starkt kontaktnät i området och många års erfarenhet av att förmedla fastigheter här hjälper vi ofta våra kunder i både köp- och försäljningsprocess.

Svensk Fastighetsförmedling ger oss verktygen för att kunna erbjuda en bred mäklartjänst, vi skräddarsyr den för att passa er situation, er bostad och era behov. Även om ni inte ska köpa nytt eller sälja idag, kom förbi och berätta hur ni tänker kring ert framtida boende i Hammarö!

Läs vad 193 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Hammarö

• 2020-06-22

Rebecca D skrev om Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Klas sålde min bostadsrätt. Han var mycket trevlig, professionell och kunnig. Vi hade väldigt bra kontakt under tiden och höll mig bra informerad om läget. Det blev en bra försäljning och kan verkligen rekommendera Klas som mäklare. Läs mer
  • 2020-06-20

Bernt J skrev om Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Köpt 2:a, 7 tr , hiss , 65 kvm, inglasad balkong, sol 13.00 - solnedgång, utsikt över Färjestad, bra skick 1 miljon kr
    Säljer tidigare läg 3.:a, 72 kvm, inglasad balkong sol 08.00.18,00, utgångspris 1095000 kr.
    Professionellt bemötande, förväntningar och verklighet matchade
    Jag har erfarenhet av många bostadsaffärer och Klas låg i det övre skiktet. Läs mer
  • 2020-06-08

Ludvig E skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Kunnig och trygg märklare som hjälper en genom hela affären. Läs mer
    2020-06-08 Johan N svarar Ludvig E
    Stort tack för en fin rekommendation Ludvig! Roligt att ni är nöjda! Och framförallt stort grattis till ett grymt fint hus!
  • 2020-05-25

Thérese B skrev om Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Jag har sålt ett parhus. När jag ringde till Klas så kom han på besök redan dagen efter då han fått veta att vi ville sälja snabbt. Han hade förberett allt jättebra. Han höll oss uppdaterade under försäljningen. Och gav oss råd och tips när det behövdes. En jättebra och erfaren mäklare med koll på läget. Jag är supernöjd!! Läs mer
  • 2020-05-24

Donchi B skrev om Mattias Wassberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Mattias Wassberg sålde min villa i Karlstad i maj 2020.
    Under hela processen presterade
    han högtkvalitativt arbete med sin yrkesskicklighet och levde upp till mina förväntningar.

Tillmötesgående, engagerad, lyhörd, realistisk, noggrann med
    att jag får rätt information och bra avstämning under förmedlingsuppdraget och jag vågar påstå att Mattias Wassberg är den bästa mäklare
    i Karlstad och jag varmt rekommenderar honom. Läs mer
    2020-05-26 Mattias W svarar Donchi B
    Tusen tack för ditt fantastiskt fina omdöme, vad glad jag blir! Jättekul att Ni är nöjda med affären och processen som ledde fram till slutresultatet. Ha en riktigt fin sommar! Mvh Mattias
  • 2020-05-19

Mikael L skrev om Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Rak, tydlig och engagerad!

Kort och gott en jäkligt bra mäklare! Läs mer

Bengt L skrev om Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Sålde vår bostadsrätt via Klas.
    Mycket bra bemötande och kunnig på säljprocessen.
    Bra att kommunicera med och alltid tillgänglig.
    Försäljningen gick jättesmidigt och vi är jättenöjda med Klas. Läs mer

Robin K skrev om Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Sålde en bostadsrätt och valde att gå via Klas, ett toppenval visade det sig vara!
    Oerhört bra bemötande och kunnande som gjorde att vi fick bra betalt för vårat boende. Hade gärna använt honom vid husköp om det gått men vi flyttar till ett annat län tyvärr. Läs mer
  • 2020-05-17

Carl-henrik J skrev om Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
  • 2020-05-16

Jonatan B skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Köpt en bostadsrätt.

Bemöttes av en mycket trevlig mäklare som skötte affären smidigt och proffisionellt. Läs mer
    2020-05-18 Johan N svarar Jonatan B
    Stort tack för ett fint omdöme Jonatan! Roligt att ni känner er nöjda:)
  • 2020-05-15

Christina G skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Köpte en lägenhet i Karlstad.
    Johan upplevde jag som seriös och jag fick ett bra bemötande.
    J förklarade processen lugnt och sakligt. Läs mer
    2020-05-15 Johan N svarar Christina G
    Stort tack Christina för ett fint omdöme! Och framförallt grattis till en fin lägenhet!
  • 2020-05-13

Ulf B skrev om Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Trevlig, kunnig och tillmötesgående. Läs mer
  • 2020-04-16

Ann L skrev om Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Klas var tydlig, trevlig och tillgänglig.
    I försäljningen av vårt hus gick allt smidigt och förtroendeingivande till. Tack! Läs mer
  • 2020-04-13

Malin W skrev om Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Köpt villa, säljer lägenhet.
    Trevlig och uppriktig, inte "säljig" så kändes mer genuin. Läs mer
  • 2020-03-30

Patrik L skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    brabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabra Läs mer
  • 2020-03-25

Thomas P skrev om Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Klas har sålt vår bostadsrätt på Herrhagen. Väldigt bra på att kommunicera allt som händer i processen, lugn och säker från första mötet till överlåtelse. Kommer med bra förslag på hur olika moment görs på bästa sätt. Professionell och erfaren med att göra affärer, finns inget att anmärka på. Vi är väldigt nöjda! Läs mer
  • 2020-03-25

Jill E skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Jag har både köpt och sålt bostad via Johan. De två sista gångerna sökte jag själv upp Johan och bad honom företräda oss.
    Johan är trevlig, kunnig och hjälpsam. Han är lätt att få tag på och gör alltid det han lovar.
    Jag har stort förtroende för Johan och kommer fortsätta anlita honom.
    Ett extra plus är att han inte tillhör de mäklare som jagar en för att få företräda en. Läs mer
    2020-03-26 Johan N svarar Jill E
    Stort tack för ditt fina omdöme Jill! Uppskattar det verkligen. Alltid lika kul att göra affärer med er!
  • 2020-03-03

Linn Z skrev om Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Köpt radhus med Klas som mäklare. Mycket hjälpsam och trevlig. Löste så att vi kunde komma på visning med kort varsel vilket underlättade mycket för oss. Läs mer
  • 2020-03-02

Jacob W skrev om Mattias Wassberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Sålt bostadsrätt, utmärkt bemötande och extremt professionell! Kunde verkligen sin sak och fick bostaden såld via sitt kontaktnät. Blev rekommenderad att använda Mattias via familje medlem och han levde verkligen upp till förväntan! Kommer rekommendera Mattias till alla som söker mäklare i min omgivning! Läs mer
    2020-03-02 Mattias W svarar Jacob W
    Tusen tack Jacob! Så kul att du är nöjd med mitt jobb, det var ett nöje att hjälpa dig med din fina lägenhet! Ha det så fint! Mvh Mattias
  • 2020-03-02

Katarina K skrev om Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Klas sålde vårt parhus. Han var professionell och engagerad. De synpunkter vi hade löste han galant. Vi är mycket nöjda med Klas! Läs mer
  • 2020-02-28

Lars L skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Köpt en villa och Johan är oerhört tydlig, trevlig, tillmötesgående och duktig och Johan infriade alla mina förväntningar och mer därtill! En mycket trevlig upplevelse! Läs mer
    2020-02-29 Johan N svarar Lars L
    Stort tack för ett väldigt fint omdöme Lars! Kul att ni är nöjda! Hoppas ni får en fin helg!
  • 2020-02-22

Christian L skrev om Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    En trevlig och kunnig mäklare som tar det extra steget. Läs mer
  • 2020-02-15

Lisa K skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Johan hjälpte mig att sälja min etta. Han va en trygg kontakt och en tydlig mäklare som gav mig det stöd jag behövde som förstagångs säljare. Är supernöjd! Läs mer
    2020-02-16 Johan N svarar Lisa K
    Stort tack för ditt fina omdöme Lisa! Roligt att du är nöjd med vårt arbete och tack att jag fick sälja din fina lägenhet!
  • 2020-02-14

Anna S skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Trevlig och tillmötesgående! Rekommenderas! Läs mer
    2020-02-14 Johan N svarar Anna S
    Stort tack för ett fint omdöme Anna! Kul att ni är nöjda och stort grattis till ett fint hus!
  • 2020-02-07

Robert R skrev om Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Klas Ördell är en mycket seriös o trevlig mäklare som jag band kontakt med nyligen via mitt förvärv av mitt drömhus! Läs mer
  • 2020-02-07

Stefan T skrev om Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Vi har sålt ett radhus på Stockfallet och Klas har tagit hand om försäljningen på bästa möjliga sätt. Från första mötet har Klas gett ett kompetent intryck och kunnat svara på alla våra frågor. Han har funnits tillgänglig under hela processen och det uppskattar vi verkligen. Läs mer

Josefine S skrev om Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Klas hjälpte mig att sälja min bostadsrätt. Hela processen var en jättebra upplevelse där jag fick känna mig hörd samtidigt som kunde få hjälp från Klas och hans erfarenheter och kunskaper. Duktig på relationer och alla frågor och funderingar var alltid välkomnande. Kan varmt rekommendera Klas som mäklare. Läs mer

Thomas B skrev om Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Vi har sålt en 1 1/2 plans villa byggd 1999.
    Vi blev bemötta av Klas Ördell på ett mycket bra, korrekt och förtroendefullt sätt.
    Våra förväntningar var att huset skulle säljas på ett seriöst sätt.
    Klas Ördell skötte försäljningen på ett föredömligt sätt till våran stora belåtenhet.
    Klas Ördell upplever vi som en mycket seriös och kompetent mäklare. Han har hållit oss mycket väl informerad under hela försäljningsprocessen.
    Vi kan mycket väl rekommendera Klas Ördell till andra som ska sälja sina fastigheter. Läs mer

Andreas A skrev om Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Klas sålde min 3a i centrum. Lätt att ha att göra med och bra bemötande. Mina förväntningar var en snabb försäljning och det blev det. Min sammanfattning är att han kan rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2020-02-01

Ebba E skrev om Mattias Wassberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Trevlig mäklare! Kändes pålitlig och påläst när han förmedlade vår fina nya bostad. Läs mer
    2020-02-03 Mattias W svarar Ebba E
    Tack Ebba, kul att höra! Hoppas Ni kommer trivas i ert nya underbara hus! Ses på tillträdet om vi inte hörs innan dess. Mvh Mattias
  • 2020-02-01

Bengt L skrev om Mattias Wassberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Mycket god service. Professionellt! Läs mer
    2020-02-03 Mattias W svarar Bengt L
    Stort tack Bengt för det fina omdömet och ett gott samarbete! Vi hörs och ses igen under våren. Mvh Mattias
  • 2020-01-30

Henrik A skrev om Mattias Wassberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Mattias förmedlade vårt drömhus!

Mattias är en mäklare jag kommit i kontakt med vid ett flertal tillfällen, både vad gäller lägenhet, villa och fritidshus. Och både som köpare och säljare. Han är alltid påläst och inger förtroende, och kan både vara professionell och lättsam på samma gång. Dessutom är Mattias väl rotad i Karlstad med omnejd och kan marknaden på djupet.

Jag skulle utan tvekan använda Mattias om det någon gång blir aktuellt med någon framtida bostadsaffär. Läs mer
    2020-01-30 Mattias W svarar Henrik A
    Tusen tack Henrik för ditt fantastiskt fina omdöme! Jag är säker på att ni kommer stortrivas i ert nya fina hus som verkligen är ett av de finaste hem som jag förmedlat.

Ha det så bra så ses vi tillträde senare i år! /Mattias
  • 2020-01-15

Ann-cathrine W skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Sålt en bostadsrätt.
    Johan är väldigt hjälpsam, även när vi köpte bostad av annan var han behjälplig. Väldigt snabb i svar. Kunnig. Trevlig.
    Gav bra råd. Engagerad. Läs mer
    2020-01-16 Johan N svarar Ann-cathrine W
    Stort tack för ert fina omdöme Ann-Cathrine! Kul att ni är nöjda med vårt jobb och tack för att jag fick förtroendet att sälja er fina bostad!
  • 2020-01-15

Eleonor R skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Köpt en bostadsrätt. Blev bemött på ett mycket positivt sätt och det var inga problem med att få en egen visning av bostadsrätten då det var ett kommande objekt. Johan var påläst om bostaden och det han inte visste tog han reda på omgående och återkopplade till mig. Han ordnade med besiktning som jag önskade, dock blev det en större besiktning (och därmed dyrare) än jag trodde, men det var faktiskt bra i slutändan att det blev så. Återkopplingen mellan mig och säljarna gick snabbt och vi fick till ett snabbt avslut. Vid kontraktsskrivandet blev Johan sjuk och fick ta in en kollega som hjälpte oss och detta fungerade också utmärkt.
    Jag är nöjd över hela processen och har inget att klaga på. Läs mer
    2020-01-15 Johan N svarar Eleonor R
    Stort tack för ditt omdöme Eleonor! Roligt att du känner dig nöjd!
  • 2020-01-10

Bengt K skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Jag har sålt vårt radhus
    Johan Nöbauer har skött försäljning på ett snabbt
    och bra sätt
    Med vänlig hälsning Bengt Karlsson Läs mer
    2020-01-11 Johan N svarar Bengt K
    Stort tack för ett fint omdöme Bengt! Roligt att ni är nöjda med vårt arbete!
  • 2019-12-16

Inga Britt S skrev om Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Efter kontakt m Klas Ördell lämnas följande omdöme. Detta utan att gå in på andra faktorer i ärendet:

Alert, trevlig snabb i återkoppling o kunnig
    ang projekten.
    Man får lätt kontakt, han uppfattas som
    pålitlig o seriös.
    Han levde absolut upp t våra förväntningar
    Föredrar unga alerta grabbar på dessa tjänster - om man nu får säga så?

mvh tack Paulsons Läs mer
  • 2019-12-09

Hannah Ö skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Johan hjälpte oss vid försäljningen av vår bostadsrätt. Den som vill ha en seriös, engagerad och pålitlig mäklare bör anlita Johan. Läs mer
    2019-12-09 Johan N svarar Hannah Ö
    Stort tack för ert fina omdöme Hannah! Hoppas ni trivs bra i ert nya hus!
  • 2019-12-08

Anita P skrev om Mattias Wassberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Vi köpte en stor villa på Hammarö och Mattias visade ett mycket professionellt bemötande under försäljningen. Mattias var tydlig och rak men ändå lyhörd i sin kommunikation. Läs mer
  • 2019-12-06

Åsa T skrev om Mattias Wassberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Sålt villa. Tydlig och rak kommunikation. Bra kännedom om området.
    Höll oss informerade och gjorde affären smidig. Läs mer
  • 2019-11-23

Hans S skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    köpt j.b. fastighet. bra o trevligt bemötande. stämde bra med vad jag förväntade mej av mitt-vårat bemötande av johan . Läs mer
    2019-11-24 Johan N svarar Hans S
    Tack för en fin reco Hans! Kul att få hjälpa er med affären. Ha de gott!
  • 2019-11-14

Lena A skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Jag har sålt en mindre bostadsrätt. Bemötandet från Johan har varit super trevligt och professionellt från början till slut. Jag som säljare har känt mig trygg med Johan från första stund.
    Mina förväntningar är att jag ska kunna känna mig trygg som kund och att jag ska känna att jag är en del av processen. Det har jag definitivt känt under hela processen.
    Mina upplevelser är enbart positiva, jag kommer att rekommendera Johan till vänner och bekanta och Svensk Fastighetsförmedling. Läs mer
    2019-11-14 Johan N svarar Lena A
    Tack Lena för en fin Reco! Kul att ni uppskattade processen och vårt arbetssätt. Det har varit väldigt kul att få hjälpa er att sälja er fina lägenhet!
  • 2019-11-14

Jörgen A skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Vi har sålt en 1.a på herrhagsgatan 15B
    Johan har sköt affären väldigt bra från första kontakt till avlutande kontraktskrivning och jag kan varmt rekommendera honom till vänner och bekanta.

Utmärkt arbete!

MVH
    Jörgen Andrén Läs mer
    2019-11-14 Johan N svarar Jörgen A
    Stort tack Jörgen för ert fina omdöme! Blir väldigt glad att ni uppskattar mitt arbete! Och tack för att jag fick ert förtroende att sälja er fina lägenhet! Ha de gott så hörs vi närmare tillträdet!
  • 2019-11-05

Daniel O skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Väldigt duktig och trevlig mäklare Läs mer
    2019-11-05 Johan N svarar Daniel O
    Tack för er reco Daniel. Kul att ni uppskattade mitt arbete. Nu är det bara att börja förbereda för flytten:).
  • 2019-10-29

Anders A skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Trevlig, öppen och ödmjuk inför uppgiften och sälja vårt radhus. Johan gjorde det med bravur! Läs mer
    2019-10-29 Johan N svarar Anders A
    Tack för en fin Reco Anders. Kul att ni uppskattade processen och vårt arbetssätt. Nu är det bara att börja förbereda för flytten till skärgården.
  • 2019-10-25

Ulrika P skrev om Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Så bra och proffsigt bemötande! Läs mer
  • 2019-10-25

Marcus H skrev om Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Proffsigt och kunnigt bemötande. Hög kompetens inom huskunskap. Mycket nöjd! Läs mer
  • 2019-10-22

Johan R skrev om Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Köpte en villa. Trevlig bemötande som hade stor koll och gav gott förtroende. Läs mer
  • 2019-10-22

Johanna R skrev om Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Köpt hus. Fick bra information. Snabba svar på frågor. Gott bemötande. Superbra mäklare enligt oss! Läs mer
  • 2019-10-15

Anita P skrev om Johan Nöbauer en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Vi sålde vårt hus på Hammarö och Johan gjorde ett jättebra jobb. Känns som att han verkligen lyssnade på hur vår situation såg ut och la upp försäljningen utifrån det på ett väldigt bra sätt. Han återkopplade bra, bland annat när det tillkom intressenter. Känns också som att han var väl påläst när det gäller avtalen. Han satte våra förväntningar på en bra nivå och levererade ett resultat som överträffade på alla sätt. Läs mer
    2019-10-15 Johan N svarar Anita P
    Stort tack för ert fina omdöme! Blir väldigt glad att ni uppskattar mitt arbete! Och tack för att jag fick ert förtroende att sälja ert fina hus!
  • 2019-10-14

Sven-Åke K skrev om Klas Ördell en del av Svensk Fastighetsförmedling Karlstad
    Köpt en lägenhet.
    Osäker vid skrivande av handlingar.
    Uppgav inte alla fakta vilket innebar att vi skrevs på fel
    lägenhetsnummer. När detta uppdagades tog hand inte sitt ansvar.
    Kommer inte att välja Klas vid nästa affär.
    Mäklare från andra byråer har varit betydligt bättre Läs mer
    2019-10-17 Klas Ö svarar Sven-Åke K
    Hej Sven-Åke! Tack för att du tog dig tid och lämna en reco. Tyvärr så är det inte första gången, eller sista för den delen, att det blir fel vid adressändring/flyttanmälan - jag vet att det är lätt att blanda ihop lägenhetens objektsnummer och skatteverkets numrering. Du säger även att jag inte tog mig ansvar vid felet, men att folkbokföra människor ingår inte i mitt uppdrag som mäklare. Hoppas detta löser sig och att ni kommer trivas i Er lägenhet!

Björkhagsgatan 6, 663 30 Skoghall