HusmanHagberg Karlstad

HusmanHagberg Karlstad

En del av HusmanHagberg www.husmanhagberg.se
  • BadgeEightYears

I Karlstad hittar du allt från fin natur till bra shopping, och sist men inte minst oss på HusmanHagberg! Vi hjälper dig gärna med bostadsaffären här i Värmland. Hos oss hittar du alltid passionerade och kunniga mäklare, som brinner för bostadsaffärer. Vi är inte knutna till någon bank eller någon speciell försäkring. Vad du...

554 omdömen om HusmanHagberg Karlstad

Sedan starten hos Reco 2017

Josefin H
Hynboholm

Mycket proffsig och kunnig mäklare som hjälpte oss på vägen till vårt första husköp. Rekommenderar starkt! :)

Fredrik R
Hynboholm

Mycket gott bemötande och behjälplig med samtliga frågor och funderingar vi hade!

Inge A
Hynboholm

Joachim Bäckström infriade alla förväntningar jag hade. Positiv, alltid kontaktbar vid frågor o framför allt ett enormt driv att fixa visningar, följa upp eventuella kunder och alltid ett kort informativt samtal till mig. Har bara gott att säga om Joachim 👍

Eleonor Birgitta A
Sålde sitt hus med hjälp av Joachim Bäckström en del av HusmanHagberg Karlstad

Gick ett bra bemötande Jag fick svar och hjälp med mina frågor

Markus F
Norrstrand

Den har varit bra från start tills slut.

Liv J
Norrstrand

Ett jättetrevligt bemötande. Mäklaren levde upp till alla våra förväntningar. En jättebra upplevelse tack vare Emil!

Helena L
Köpte sitt hus med hjälp av Joachim Bäckström en del av HusmanHagberg Karlstad

Proffsigt och trevligt bemötande samt bra service och återkoppling. Rekommenderas.

Hans-Ove S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Joachim Bäckström en del av HusmanHagberg Karlstad
Karlstad Centrum

Enkel,informativ och proffsigt👍

Johan N
Grums

Vi som förstagångsköpare tycker att Linda har varit väldigt bra. Alltid snabb på att svara på våra frågor och hjälpt oss hela köpet igenom.

Svar från Linda Nirs

Tack för ditt fina omdöme Johan. Det är precis vad jag strävar efter att ni som köpare ska känna när ni köpt en bostad genom mig. // Linda

Felix H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Joachim Bäckström en del av HusmanHagberg Karlstad
Karlstad Centrum

Superproffsig! Engagerad hela vägen från start till slut. Rekommenderar starkt!

Kristina G
Bellevue

Positivt och bra bemötande, lyhörd i diskussion och gav oss nya vinklar i försäljningsprocessen. Uppfyllde verkligen våra förväntningar på byrån, så vi rekommenderar verkligen Joachim!

Erna Linnéa Chatarina A
Sålde sitt hus med hjälp av Linda Nirs en del av HusmanHagberg Karlstad
Grums

Linda är en bra och hjälpsam mäklare och man får stort förtroende för henne

Svar från Linda Nirs

Tack Chatarina! Det har varit mycket trevligt att få hjälpa er med er försäljning. // Linda

Anita B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ann-Chatrin Olsson en del av HusmanHagberg Karlstad
Kilslund

Bra och korrekt bemötande. Fick all den information vi behövde. Finns inget att klaga på. Toppklass.

Carl-Henrik D
Sålde sin lägenhet med hjälp av Ann-Chatrin Olsson en del av HusmanHagberg Karlstad
Kilslund

Vänligt och bra bemötande,levde upp till våra förväntningar och mer därtill. Vi är mycket nöjda med våran mäklare och fick till en snabb och smidig affär tack vare henne.

Åsa A
Marieberg

Bra bemötande och noggrann Bara massa++++++

Jasemin O
Köpte sitt hus med hjälp av Linda Nirs en del av HusmanHagberg Karlstad

Ringde mig både innan och efter visning. Lätt att få tag i. Proffesionellt och trevlig. Skulle absolut kunna ha Linda som mäklare när jag själv säljer.

Svar från Linda Nirs

Tack för ett fint omdöme Jasemin. det värmer verkligen. Och jag hoppas naturligtvis att jag får möjligheten att hjälpa er fler gånger i framtiden. // Linda

Gösta A
Runnevål

Hon var bra, trevlig och duktig, vi kan varmt rekommendera henne.

Jonas B
Ulvsby

Bra koll, smidigt hanterat och väldigt trevlig.

Svar från Linda Nirs

Tack för ett fint omdöme Jonas! Hoppas att du njuter av att vara nybliven husägare. // Linda

Linda S
Herrhagen

Mycket trevlig och god kommunikation!

Kjell B
Sundsta

Bra bemötande, ställer upp när man behöver och agerade mycket professionellt

Ann-Louise A
Sålde sin stuga med hjälp av Ann-Chatrin Olsson en del av HusmanHagberg Karlstad
Säbytorp

Alltid proffsig, korrekt och hjälpsam. Snabb och effektiv. Fjärde försäljningen vi anlitat henne för och hoppas att det inte det blir en femte men om, så väljer vi henne igen!

Mathias A
Säbytorp

Ann-Chatrin överträffade våra förväntningar vid försäljningen. Hon är trevlig, professionell och mycket kompetent. Hon har en fantastisk förmåga att få hela processen att fungera på ett snabbt och smidigt sätt, för båda parter i affären.

Martin A
Herrhagen

Väldigt tillmötesgående, kunnig och trevlig person som vi inte hade några problem med. Personlig och ödmjuk service som lotsade oss genom kluriga ekonomiska tider.

Markus M
Köpte sitt hus med hjälp av Emil Tysk en del av HusmanHagberg Karlstad

Svarade på alla frågor! Trevlig respektfull och spred glädje . Riktigt nöjd

Marie Louise H
Sålde sitt hus med hjälp av Emil Tysk en del av HusmanHagberg Karlstad

Påläst proffsig och mycket trevlig. Mvh Marie-louise

Frida G
Norrstrand

Som förstagångsäljare och allmänt orolig själ så var Joachim guld! Noggrann, pedagogisk och lätt att få kontakt med. 5 av 5 🌟

Katarina H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Linda Nirs en del av HusmanHagberg Karlstad
Centrala Kil

Alltid ett vänligt och positivt bemötande och hela tiden info om hur försäljningen fortlöpte.

Ronja I
Kronoparken

Emil var engagerad, hjälpsam och proffsig under försäljningen av min lägenhet. Jag blev ofta uppdaterad längs vägen och kände fullt förtroende för honom och HusmanHagberg. Rekommenderar.

Elias W
Kronoparken

Tyckte att Emil var en väldigt hjälpsam mäklare som alltid försökte be den bästa hjälpen vid frågor eller funderingar. Har inga som alls klagomål eller avvikelser. Toppklass

Per W
Kronoparken

Kunnig, hjälpsam, omhändertagande, informativ.

Sandra K
Gunnita

Ann-Cathrin är mycket professionell och duktig. Hon har lång erfarenhet och god kunskap om området, samt en stor kundkrets. Vi är mycket nöjda med att vi valde henne som mäklare!

Lars L
Gunnita

Ann-Chatrin uppfyllde alla de önskemål vi hade med försäljningen, det var proffsigt utförande, bemötande och mycket väl genomfört. Hela affären har för oss säljare kännts trygg och lugn och vi har blivit väl vägledda i vad vi ska göra. Ordning och reda var viktigt för oss då vi hade mycket att göra under försäljningen

Ricard I
Kronoparken

Emil har varit duktig på att, under hela säljprocessen, uppdatera oss som kund, och gjort det med professionalism och ett gott humör. Emil får våra bästa rekommendationer.

Eva-Lotte O
Skåre

Joachim har varit ett bra stöd genom hela försäljningsprocessen. Han har hjälpt oss att lägga utgångspris och våra förväntningar på rätt nivå. Försäljningen har gått riktigt bra. Klart på 1 1/2 vecka till det pris vi hade hoppats på. Tack Joachim

Ann-christine F
Skåre

Joachim har varit ett stort stöd i försäljningen av mammas villa. Han är oerhört kompetent ödmjuk o proffsig.

Ralf Lennart B
Sålde sitt hus med hjälp av
Kristinehamn

Utmärkt! Snabb, lyssnande o hjälpsam. RB

Albin K
Köpte sitt hus med hjälp av
Kristinehamn

Otroligt bemötande! Tydlig, trygg och positiv kille. Vet inte riktigt vad jag skulle förvänta mig då detta var första kontakten med en mäklare i sådant sammanhang, men otroligt proffesionell service samt sammarbete!

Jannik S
Granhult

Joachim är en rigtig skön mäklare, lysande och tog redo på voran frågar!! Bra och tydelig kommunikation och follow up!

Anna H
Granhult

Tydlig, informativ, engagerad och lätt att få kontakt med! Vi fick ett mycket bra intryck direkt från första kontakt.

Rebecka N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Linda Nirs en del av HusmanHagberg Karlstad
Bellevue

Proffsig, noggrann och utmärkt arbetssätt

Margareta L
Sålde sitt hus med hjälp av Linda Nirs en del av HusmanHagberg Karlstad
Färjestad

Det har varit kämpigt, men vi Linda o jag har kämpat på. Linda gav sig inte o det blev resultatet. Då det blev utdraget har det varit många visningar o många samtal. Har erfarenhet av Linda tidigare i vår familj, så valet var lätt. Ingen mer flytt för mig men Linda får vara kvar i vår familj. 🌹

Elin P
Herrhagen

Proffsigt och personligt bemötande. Tagit reda på funderingar som vi haft och lätt att få tag på! Kan varmt rekommendera Joachim.

Erik A
Köpte sitt hus med hjälp av Emil Tysk en del av HusmanHagberg Karlstad
Fagerås

En trevlig gubbe. Fick snabbt svar på alla mina frågor, både före, under och efter visningen. Svarar snabbt på samtal och sms.

Anna Therese H
Sålde sitt hus med hjälp av Emil Tysk en del av HusmanHagberg Karlstad
Skived

Lättsam trevlig och engagerad. Lätt att få kontakt med.

Kerstin S
Rud

Trevlig positiv kille, är bra på att höra av sig. Känt mig trygg med han. Är så nöjd.

Nathalie M
Deje

Helt fantastisk mäklare, väldigt lätt att få tag på oavsett om det är dag eller kväll. Har svar på alla frågor och gör affären klar snabbt och smidigt!

Andreas B
Skåreberget

Proffsig och kunnig ! Vi hade inte kunnat hitta en bättre mäklare!

Kerstin O
Sålde sin lägenhet med hjälp av Gustav Ståhl en del av HusmanHagberg Karlstad
Centrala Kil

Gustav på HusmanHagberg i Karlstad gjorde en grundlig utredning inför värdering och lyckades i och med detta också slå huvudet på spiken. Mycket tydlig och härlig mäklare som gjorde min säljupplevelse till ett rent nöje. Rekommenderas varmt!

Lina J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Linda Nirs en del av HusmanHagberg Karlstad
Södra Råtorp

Bra bemötande och professionellt hanterat, bra information vid köp av lägenhet

Per W
Klara