HusmanHagberg Karlstad

HusmanHagberg Karlstad

En del av HusmanHagberg www.husmanhagberg.se
  • BadgeEightYears

I Karlstad hittar du allt från fin natur till bra shopping, och sist men inte minst oss på HusmanHagberg! Vi hjälper dig gärna med bostadsaffären här i Värmland. Hos oss hittar du alltid passionerade och kunniga mäklare, som brinner för bostadsaffärer. Vi är inte knutna till någon bank eller någon speciell försäkring. Vad du...

580 omdömen om HusmanHagberg Karlstad

Sedan starten hos Reco 2017

Fredrik R
Köpte sin bostad med hjälp av Ann-Chatrin Olsson en del av HusmanHagberg Karlstad

Det märktes att Ann-Chatrin hade lång erfarenhet som mäklare, professionell och saklig från första visningen till kontraktskrivning.

Aref F
Viken

Trevlig, lättsam och kunnig mäklare. Förtroendegivande! Rekommenderas!

Per H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Joachim Bäckström en del av HusmanHagberg Karlstad
Haga

Toppen! Perfekt! Bara positivt. Kunde svara på alla frågor.

Ludvig J
Herrhagen

Vi är mycket nöjda! Emil lyckas vara professionell och lättsam samtidigt. Han är väldigt duktig på att kommunicera så att man känner sig trygg genom hela processen. Kan varmt rekommendera Emil som mäklare.

Claudia M
Herrhagen

Har varit i kontakt med många mäklare den senaste tiden och Emil utmärker sig på alla sätt och vis. Emil ger ett tryggt och proffesionellt intryck och han är enkel att ha att göra med. Kan varmt rekommendera Emil till andra! Tycker även att det märks att mäklare från Husmanhagberg gör det där lilla extra, uppskattas mycket!

Elin W
Klara

Trevlig, duktig, informativ, noggrann och gör extra samtal/kontakt med bank och kunder för att göra kunder nöjda.

Jan-Åke Ö
Sålde sitt hus med hjälp av Linda Nirs en del av HusmanHagberg Karlstad
Åsmyren

Jag kontaktade Linda då hon gjorde ett kanonjobb när hon sålde det förra huset jag hade. Man blir alltid väl bemött av Linda, hon vet vad hon pratar om och kan marknaden, Jag kommer alltid rekommendera Linda som mäklare, man känner sig säker med henne som mäklare.

Anton S
Molkom

Ett trevligt och professionellt bemötande. Tillgänglig och bra på att berätta hur allt fungerar. Jag är jättenöjd som säljare och kan varmt rekommendera honom till andra!

Gustav B
Herrhagen

Otroligt professionell, hårt arbetande och hjälpsam. jag upplevde stor trygghet med honom som mäklare. Tydlig kommunikation utan att överösa med samtal och sms. Är väldigt nöjd.

Markus S
Klara

Blev mycket bra bemött, han levde upp till alla förväntningar jag hade. Joachim var informell och med glimten i ögat, mycket bra! Mvh Markus Sahlberg

Kristina G
Skrev om Linda Nirs en del av HusmanHagberg Karlstad

Duktig men ett minus att hon inte hörde av sig när det blivit problem.Hon ska representera både säljare och köpare. Hon ska inte garantera att det inte är någon fuktskada i ett badrum när hon inte är säker. Detta för att få en snabbt avslut och slippa ta in en besiktningsman. Hon ville tjäna pengar och övertalade köparen att inte krångla med besiktning.Det var en Stor fuktskada i ett badrum. Visserligen köparens ansvarsplikt men hennes säljtalang och trygghetsskapande personlighet kan bli avgörande i negativ bemärkelse.

Ayse S
Grums

Jag vill varmt rekommendera Emil som mäklare! Från första mötet visade Emil en imponerande professionalitet och en genuin omtanke för våra behov och önskemål. Han har en djupgående kunskap om fastighetsmarknaden och visade sig vara en skicklig förhandlare som alltid sätter sina klienters intressen främst. Emil var alltid tillgänglig för att svara på våra frågor och erbjöd tydlig och noggrann vägledning genom hela processen. Hans kommunikationsförmåga och förmåga att hålla oss informerade och trygga var en stor tillgång....

Anette R
Skoghall

Lugn, saklig, informativ. Fick oss verkligen att känna oss trygga i vårat husköp. Kan rekommendera Emil som mäklare starkt både för köp av bostad samt vid försäljning av bostad.

Sanna R
Skoghall

Lugn, saklig informativ, fick oss att verkligen känna en trygghet i vårt husköp, vi hade gett honom förtroendet att sälja vår lgh innan. Öppen för frågor, det han inte kan svara på ber han om att återkomma med. Vilket han gör skyndsamt. Pålitlig förtroende givande. Mäklare Rekommenderar starkt!

Johan A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Linda Nirs en del av HusmanHagberg Karlstad

Service och tillgänglighet och proffesionell

Karl P
Köpte sitt hus med hjälp av Ann-Chatrin Olsson en del av HusmanHagberg Karlstad
Centrala Forshaga

Trevlig och tillmötesgående.

Sandra A
Köpte sitt hus med hjälp av Ann-Chatrin Olsson en del av HusmanHagberg Karlstad
Centrala Forshaga

Ann-Chatrin Olsson är jättetrevlig! Man känner sig välkommen, hörd och välinformerad av henne!

Alma S
Våxnäs

Professionell i sitt yrke, trevligt bemötande.

Julia T
Sålde sin lägenhet med hjälp av Joachim Bäckström en del av HusmanHagberg Karlstad
Klara

Bra bemötande från Joachim! Alltid lätt att komma i kontakt med. Snabb återkoppling som resulterade i en smidig affär!

Mathias J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ann-Chatrin Olsson en del av HusmanHagberg Karlstad
Centrala Kil

Trevlig, tydlig och professionell.

Arnfinn H
Lillängsberget

Trevlig saklig och kunnig Bra återkoppling

Emil N
Viksta By

Uppmärksam, lätt att kommunicera med, effektiv och har klientens intressen i högsta värde.

Eva L
Våxnäs

Fick ett mycket bra första möte med Joachim Bäckström. Kände att jag fick förtroende för honom och att han var proffsig, jättetrevlig och glad. Blev ändå överraskad av att han var så drivande och snabb med alla visningar. Resultatet blev därför en snabb försäljning. Jag blev också så nöjd med fotografen. Kan verkligen rekommendera Joachim.

Jörgen H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Linda Nirs en del av HusmanHagberg Karlstad
Rud

Bra info under tiden försäljningen pågick. Bra återkoppling efter visningar. Bra genomgång vid avtalsskrivningen.

Frida K
Herrhagen

Vi kunde inte varit nöjdare med Linda. Supertrevlig och informell för oss som gör detta för första gången! En mäklare som vi rekommenderar starkt!

Ulf L
Södra Råtorp

Kunnig och erfaren Korrekt och noggrann Saklig och trevligt bemötande

Josefin H
Hynboholm

Mycket proffsig och kunnig mäklare som hjälpte oss på vägen till vårt första husköp. Rekommenderar starkt! :)

Fredrik R
Hynboholm

Mycket gott bemötande och behjälplig med samtliga frågor och funderingar vi hade!

Inge A
Sålde sitt hus med hjälp av Joachim Bäckström en del av HusmanHagberg Karlstad
Hynboholm

Joachim Bäckström infriade alla förväntningar jag hade. Positiv, alltid kontaktbar vid frågor o framför allt ett enormt driv att fixa visningar, följa upp eventuella kunder och alltid ett kort informativt samtal till mig. Har bara gott att säga om Joachim 👍

Eleonor Birgitta A
Sålde sitt hus med hjälp av Joachim Bäckström en del av HusmanHagberg Karlstad

Gick ett bra bemötande Jag fick svar och hjälp med mina frågor

Markus F
Norrstrand

Den har varit bra från start tills slut.

Liv J
Norrstrand

Ett jättetrevligt bemötande. Mäklaren levde upp till alla våra förväntningar. En jättebra upplevelse tack vare Emil!

Helena L
Köpte sitt hus med hjälp av Joachim Bäckström en del av HusmanHagberg Karlstad

Proffsigt och trevligt bemötande samt bra service och återkoppling. Rekommenderas.

Hans-Ove S
Karlstad Centrum

Enkel,informativ och proffsigt👍

Johan N
Grums

Vi som förstagångsköpare tycker att Linda har varit väldigt bra. Alltid snabb på att svara på våra frågor och hjälpt oss hela köpet igenom.

Svar från Linda Nirs

Tack för ditt fina omdöme Johan. Det är precis vad jag strävar efter att ni som köpare ska känna när ni köpt en bostad genom mig. // Linda

Felix H
Karlstad Centrum

Superproffsig! Engagerad hela vägen från start till slut. Rekommenderar starkt!

Kristina G
Bellevue

Positivt och bra bemötande, lyhörd i diskussion och gav oss nya vinklar i försäljningsprocessen. Uppfyllde verkligen våra förväntningar på byrån, så vi rekommenderar verkligen Joachim!

Erna Linnéa Chatarina A
Sålde sitt hus med hjälp av Linda Nirs en del av HusmanHagberg Karlstad
Grums

Linda är en bra och hjälpsam mäklare och man får stort förtroende för henne

Svar från Linda Nirs

Tack Chatarina! Det har varit mycket trevligt att få hjälpa er med er försäljning. // Linda

Anita B
Kilslund

Bra och korrekt bemötande. Fick all den information vi behövde. Finns inget att klaga på. Toppklass.

Carl-Henrik D
Sålde sin lägenhet med hjälp av Ann-Chatrin Olsson en del av HusmanHagberg Karlstad
Kilslund

Vänligt och bra bemötande,levde upp till våra förväntningar och mer därtill. Vi är mycket nöjda med våran mäklare och fick till en snabb och smidig affär tack vare henne.

Åsa A
Marieberg

Bra bemötande och noggrann Bara massa++++++

Jasemin O
Köpte sitt hus med hjälp av Linda Nirs en del av HusmanHagberg Karlstad

Ringde mig både innan och efter visning. Lätt att få tag i. Proffesionellt och trevlig. Skulle absolut kunna ha Linda som mäklare när jag själv säljer.

Svar från Linda Nirs

Tack för ett fint omdöme Jasemin. det värmer verkligen. Och jag hoppas naturligtvis att jag får möjligheten att hjälpa er fler gånger i framtiden. // Linda

Gösta A
Sålde sitt hus med hjälp av Ann-Chatrin Olsson en del av HusmanHagberg Karlstad
Runnevål

Hon var bra, trevlig och duktig, vi kan varmt rekommendera henne.

Jonas B
Ulvsby

Bra koll, smidigt hanterat och väldigt trevlig.

Svar från Linda Nirs

Tack för ett fint omdöme Jonas! Hoppas att du njuter av att vara nybliven husägare. // Linda

Linda S
Herrhagen

Mycket trevlig och god kommunikation!

Kjell B
Sundsta

Bra bemötande, ställer upp när man behöver och agerade mycket professionellt

Ann-Louise A
Sålde sin stuga med hjälp av Ann-Chatrin Olsson en del av HusmanHagberg Karlstad
Säbytorp

Alltid proffsig, korrekt och hjälpsam. Snabb och effektiv. Fjärde försäljningen vi anlitat henne för och hoppas att det inte det blir en femte men om, så väljer vi henne igen!

Mathias A
Säbytorp

Ann-Chatrin överträffade våra förväntningar vid försäljningen. Hon är trevlig, professionell och mycket kompetent. Hon har en fantastisk förmåga att få hela processen att fungera på ett snabbt och smidigt sätt, för båda parter i affären.

Martin A
Herrhagen

Väldigt tillmötesgående, kunnig och trevlig person som vi inte hade några problem med. Personlig och ödmjuk service som lotsade oss genom kluriga ekonomiska tider.

Markus M
Runnevål