HusmanHagberg Karlstad

HusmanHagberg Karlstad

I Karlstad hittar du allt från fin natur till bra shopping, och sist men inte minst oss på HusmanHagberg! Vi hjälper dig gärna med bostadsaffären här i Värmland. Hos oss hittar du alltid passionerade och kunniga mäklare, som brinner för bostadsaffärer.

Vi är inte knutna till någon bank eller någon speciell försäkring. Vad du än har för önskemål kan vi anpassa oss till din unika situation. Kontakta oss så hjälper vi dig vidare med din affär och ser till att du hittar ditt nya boende tryggt och säkert.

Läs vad 384 kunder tycker om HusmanHagberg Karlstad 2

• sålde sitt hus med hjälp av Ann-Chatrin Olsson en del av HusmanHagberg Karlstad
    2022-07-27 Verifierad kund
    Eftersom Ann-Chatrin gick på semester trädde Oscar Hauge in båda har varit till stor hjälp av min försäljning av huset . Mycket fint stöd för mej som behövde all hjälp jag kunde få . Är nöjd med försäljningssumma . Oscar en jättefin kille som är lätt att prata med . Heder åt dem båda .
  • köpte sitt hus med hjälp av Ann-Chatrin Olsson en del av HusmanHagberg Karlstad
    2022-07-27 Verifierad kund
    Detta avser Oscar Hauge som arbetade i Ann-Chatrins ställe under semestern: Mycket trevlig och tillmötesgående mäklare som med sin höga tillgänglighet och professionella samt lättsamma sätt gjorde vårt husköp enkelt och roligt! Vi kan inte vara mer nöjda!
    • Skived
    2022-07-25 Verifierad kund
    Mycket seriös och bra mäklare! God kommunikation.
    Fick ha tre olika mäklare under processen relaterat till sommarsemestrar, vilket var ett litet minus. Men fick mycket bra hjälp och gott bemötande av alla inblandade :)
  • köpte sitt hus med hjälp av Joachim Bäckström en del av HusmanHagberg Karlstad
    • Vålberg
    2022-07-19 Verifierad kund
    Bemötandet finns det inget att anmärka på, väldigt tillmötesgående. Hjälpsam, då vi fick hjälp med att få lite snabbare kontakt med banken.
    Kunnig, hade svar på de flesta frågor vi hade om huset.

Mycket trevlig och lättsam mäklare som jag skulle rekommendera varmt.
    • Vålberg
    2022-07-19 Verifierad kund
    Bra bemötande
    Snabba kontakter mellan säljare / köpare
  • köpte sin bostad med hjälp av Ann-Chatrin Olsson en del av HusmanHagberg Karlstad
    • Fågelvik
    2022-07-14 Verifierad kund
    Hon har gjort så gott hon kunnat givet förutsättningarna.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Isabell Fabbri en del av HusmanHagberg Karlstad
    • Högboda
    2022-07-08 Verifierad kund
    Tyckte vi fick ett bra möte med Isabell. Fick svar på det vi frågade om som vi kom på i farten. Vi väntar på svar från bostadsrättsföreningen och hoppas på att vi snart får svar, så vi verkligen kan glädja oss ordentligt. Trevlig att träffa sälgaren också. Isabell hadde en kille med sej som också var med på mötet, men det var bara positivt. Mvh Ingegerd och Jostein Nilsen
    • Ulvsby
    2022-07-08 Verifierad kund
    Trevligt bemötande.
    Ställde upp med kort varsel på ett föredömligt sätt.
    Tog tag i alla frågor och funderingar med allvar.
    Det han inte hade svar på tog han reda på info och återkom omg med svar.
    Omhändertagande och kunnig.
    / Mattias Tollin
    Nöjd Husköpare.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Joachim Bäckström en del av HusmanHagberg Karlstad
    • Orrholmen
    2022-07-05 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande vid visning liksom vid budgivning och kontraktsignering.
    Joachim var mycket hjälpsam kring allt vi behövde göra och ha koll på, vilket kändes mycket bra i och med att vi är förstagångsköpare.
    Sammantaget fick vi ett mycket gott intryck av Joachim och skulle gärna anlita honom vid eventuella framtida bostadsaffärer.
    • Orrholmen
    2022-07-05 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande vid såväl visningen som vid kontakter under budgivningen och kontraktssigneringen.
    Joachim gick igenom vad vi behövde göra vid köpet på ett tydligt sätt och gjorde det enkelt för oss som förstagångsköpare att känna oss trygga.
    Han har varit tillgänglig under hela processen och har besvarat alla frågor vi haft på ett snabbt och professionellt sätt.
    Sammanfattningsvis har vi fått en mycket god bild av Joachim som en professionell, kompetent och trevlig mäklare.
  • sålde sitt hus med hjälp av Joachim Bäckström en del av HusmanHagberg Karlstad
    • Tolita
    2022-06-24 Verifierad kund
    Han gjorde ett fantastiskt jobb.
    • Dalliden
    2022-06-23 Verifierad kund
    Professionell mäklare med bra bemötande & värderingar.
    Man kan verkligen känna sig i trygga händer när det gäller bostadsaffärer.

Kan varmt rekommendera Ann-Chatrin Olsson på HusmanHagberg för framtida försäljningar.

Med Vänlig Hälsning,

En mycket nöjd kund
    Marcus Johansson med familj.
  • köpte sitt hus med hjälp av Isabell Fabbri en del av HusmanHagberg Karlstad
    • Deje
    2022-06-22 Verifierad kund
    Isabell är duktig och vänligt.
    2022-06-22 Verifierad kund
    Bra bemötande och överträffade förväntningarna. Bra återkoppling och enkel att ha med att göra. Kanonbra mäklare.
    2022-06-22 Verifierad kund
    Ödmjuk. Kommunikativ. Seriös. Snabb.
    2022-06-22 Verifierad kund
    Kommunikativ, förtroendeingivande och tillgänglig!
    2022-06-22 Verifierad kund
    Mycket mycket bra!! - Joachim är proffsig med en ödmjukhet som vi uppskattat mycket (och känns smått unikt) i samband med våra husaffärer.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Ann-Chatrin Olsson en del av HusmanHagberg Karlstad
    • Skoghall
    2022-06-21 Verifierad kund
    Väldigt bra på alla sätt!Hade blivit tipsad om Ann -Chatrin Olsson.Är väldigt nöjd.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Joachim Bäckström en del av HusmanHagberg Karlstad
    • Karlstad Centrum
    2022-06-21 Verifierad kund
    Joachim är som vanligt en kunnig och pålitlig mäklare!
    Bemöter en alltid på bästa sätt och håller en väl uppdaterad kring alla detaljer.
    Det är den 3:e lägenheten Joachim säljer för min räkning och jag blir alltid lika nöjd med hans bemötande och kunnighet.
    Ingen tvekan om att det blir 5 PLUS!

Tack Jocke och proffsigt jobbat som vanligt!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Isabell Fabbri en del av HusmanHagberg Karlstad
    • Rud
    2022-06-10 Verifierad kund
    Toppenkontakt med mäklare då hon fixade allt och jag behövde inte åka upp vid kintraktskrivandet. Smidig och trevlig mäklare.
    2022-05-30 Verifierad kund
    Mycket noggrann och korrekt. Tack för fin hjälp!
    • Skåre
    2022-05-25 Verifierad kund
    Proffsig och serviceinriktad.
    Rekommenderas!
    2022-05-24 Verifierad kund
    Öppen, trevlig och ringer som utlovat.
    • Stodene
    2022-05-19 Verifierad kund
    Se text från Victoria Bergqvist
    2022-05-18 Verifierad kund
    Positivt vänligt bemötande, avspänt men professionellt.
    2022-05-16 Verifierad kund
    Vår resa började med en värdering flera år innan vi var redo att sälja. Vi blev både trevligt och proffsigt bemötta och det kändes helt naturligt att Linda skulle ta hand om försäljningen. Strax efter att vi kommit igång började marknaden bromsa in. Linda behöll dock fokus genom hela processen och så här i efterhand är vi helt övertygade att både vi som säljare och även köparen är nöjda med affären.

Jan & Sophia
    2022-05-04 Verifierad kund
    Bra bemött, och duktig att förklara , jag litade helt på henne
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Linda Nirs en del av HusmanHagberg Karlstad
    • Herrhagen
    2022-05-02 Verifierad kund
    Superbt bemötande av kund på individnivå!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Linda Nirs en del av HusmanHagberg Karlstad
    • Herrhagen
    2022-04-28 Verifierad kund
    Bra bemötande och snabb återkoppling!
    • Mellsjö
    2022-04-28 Verifierad kund
    Trevlig, hjälpsam och tillmötesgående!
    2022-04-27 Verifierad kund
    Kändes tryggt vid första mötet med Anncatrine. Mycket kunnig i allt jag undrade över.
    Kände mig väl omhändertagen från första början.
    Mvh. Ingalill
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Ann-Chatrin Olsson en del av HusmanHagberg Karlstad
    2022-04-16 Verifierad kund
    Smidigt, rakt på sak och enkelt
    Alltid på bra humör och trevlig att ha och göra med
    2022-04-02 Verifierad kund
    Bra bemötande och alltid väldigt proffsig!
    2022-03-31 Verifierad kund
    Vänligt bemötande och hjälp med svar på alla frågor. Trevlig i sin framtoning och skapar en trygghetskänsla genom hela proceduren. Effektiv och säker på sin sak.
    • Anneberg
    2022-03-18 Verifierad kund
    Bra bemötande, hade väl inga förväntningar på mäklaren, det var bostaden vi ville köpa och inte mäklaren :-)

Bra och saklig genomgång vid kontrakt skrivandet.
    2022-03-16 Verifierad kund
    Jättetrevlig och proffsig mäklare! Rekommenderas!
    • Centralt
    2022-03-10 Verifierad kund
    Trevlig och stöttande mäklare dom har gjort allt för att hjälpa till och se till att allt blir köpt så smidigt och snabbt som möjligt.
    • Edsvalla
    2022-03-07 Verifierad kund
    Fantastiskt bemötande, och försäljning utöver alla förväntningar.
    Trevlig, kunnig och mäklaren rekommenderas starkt till alla som vill ha en trygg bostadsaffär.
    • Edsvalla
    2022-03-05 Verifierad kund
    Proffetionellt och bra bemötande, påläst om bostaden. Ger väldigt bra intryck!
    • Kronoparken
    2022-03-01 Verifierad kund
    Har aldrig møtt henne. Hon har varit engasjerad och haft ett bra bemøtande i telefon och via mail. Har ringt snabbt tilbaka om jag inte fått svar.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Linda Nirs en del av HusmanHagberg Karlstad
    • Viken
    2022-02-22 Verifierad kund
    Linda är en mycket proffsig mäklare. Det är fjärde gången som
    vi har haft med Linda i lägenhetsaffärer.
    Hon jobbade på ett mycket effektivt sätt och lägenheten blev
    såld på en vecka.
    • Inre hamn
    2022-02-06 Verifierad kund
    En duktig, trevlig mäklare som är sig själv. Det kändes tryggt och vi hade fullt förtroende för Isabell genom hela försäljningen.
    • Centralt
    2022-02-06 Verifierad kund
    *Mycket bra bemötande.
    *Absolut, bra kontakt och bra respons när vi önskat.
    *Bra och kunnig mäklare. Fått den hjälp och den förväntade försäljningen vi önskat.
    2022-02-03 Verifierad kund
    Jag är helnöjd med bemödandet.
    • Sörby
    2022-01-28 Verifierad kund
    Väldigt bra i bemötande, lugn och trevlig. Snabb att svara på alla frågor, har utförlig information om sina objekt.
    • Skattkärr
    2022-01-26 Verifierad kund
    Bra upplevelse av mäklaren. Trevlig, vänlig, tillmötesgående, kompetent, hjälpsam.
    • Råtorp
    2022-01-20 Verifierad kund
    Jag fick ett jättebra bemötande av Linda. Hon är trevlig och väldigt hjälpsam. Kan varmt rekommendera Linda!
    2022-01-20 Verifierad kund
    Toppenkille👍 Blev jättebra bemött, hjälpsam på alla sätt o vis.
  • sålde sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Karlstad
    2022-01-20 Verifierad kund
    Vi är helt nöjda med Julia, mycket bra
    • Råtorp
    2022-01-19 Verifierad kund
    Trevlig, proffsig och kunnig. Alltid tillgänglig. Bra dokumentation. Snabb affär.
    Det var vår andra affär med Linda.
    Kan varmt rekommendera Linda.