HusmanHagberg Karlstad

HusmanHagberg Karlstad

I Karlstad hittar du allt från fin natur till bra shopping, och sist men inte minst oss på HusmanHagberg! Vi hjälper dig gärna med bostadsaffären här i Värmland. Hos oss hittar du alltid passionerade och kunniga mäklare, som brinner för bostadsaffärer.

Vi är inte knutna till någon bank eller någon speciell försäkring. Vad du än har för önskemål kan vi anpassa oss till din unika situation. Kontakta oss så hjälper vi dig vidare med din affär och ser till att du hittar ditt nya boende tryggt och säkert.

Läs vad 268 kunder tycker om HusmanHagberg Karlstad 2

• Kilslund
    2021-08-03
    På ett mycket trevligt och uppmärksamt sätt.
    Ville ha svar på våra frågor och få stöd och råd när vi inte kom vidare själva. Kunna beskriva bland annat processen för oss och ha klart för sig hur förhållandena på husmarknaden i Kil är. Detta uppfylldes.
    Hon jobbade snabbt, smart och med stor kunskap. Hon informerade oss kontinuerligt
    2021-07-31
    Väldigt trevlig och positiv person
    2021-07-29
    Första intrycket gav mig en bra känsla och den följde även efter allt eftersom tiden gick. Jag hade kontakt med flera mäklare i och med att det var semestertider och alla gav ett kunnigt och tryggt intryck. Jag kände mig hela tiden sedd och fick bra löpande information. Jag rekommenderar Husman Hagberg till fullo och har redan rekommenderat dem till vänner.
    • Råtorp
    2021-07-26
    Allt gick snabbt och smidigt! Bra bemötande och service.
    • Norrstrand
    2021-07-21
    Trevlig, påläst, engagerad mäklare. Var lättsam att prata med.
    Vi gjorde en snabb och smidig affär där mina förväntningar infriades.
    Skönt för mig att släppa allt till Joakim, hade fullt förtroende för honom
    • Ulleberg
    2021-07-21
    Ja fick bra kontakt med mäklaren 👍👍👍
  • Amanda S
    köpte sitt hus med hjälp av HusmanHagberg Karlstad
    • Skattkärr
    2021-07-19
    Joachim är otroligt proffsig, trevlig och bra att ha och göra med. Han ger ett intryck av att vara en väldigt ärlig och omtänksam person, han känns som någon man kan lita på. Han har dessutom gett många bra tips inför husköpet.
    • Mon
    2021-07-19
    Det har bara varit en positiv resa med mäklaren. Rekommenderar starkt!
    • Centrala Kil
    2021-07-10
    Kunde inte ha haft en bättre mäklare. Hon har hjälpt oss med allt och lite till.
    • Inre hamn
    2021-07-03
    Joachim Bäckström genomförde affären på ett mycket smidigt sätt. Vi fick löpande information om vad som skedde, vad nästa steg var och vilka tänkbara alternativ som fanns.
  • köpte sin stuga med hjälp av HusmanHagberg Karlstad
    • Kroppkärrs Koloniområde
    2021-07-02
    Trevligt bemötande. Snabb att bekräfta olika saker. Tydlig.
    • Inre hamn
    2021-07-02
    MYCKET trevlig och förtroendeingivande mäklare, informerade och följde upp och förklarade på ett utmärkt sätt. Kommer att rekommendera Joachim Bäckström till vänner som önskar kontakt med mäklare.
    2021-06-20
    Jag anlitade Isabell Fabbri som mäklare vid försäljningen av min lägenhet. Bemötandet från henne var under hela processen trevligt och glatt. Hon förklarade informativt på ett tydligt sätt alla delar av försäljningen. Om jag skulle behöva anlita en mäklare igen så väljer jag gärna Isabell igen.
    2021-06-14
    Mäklare fungerade kanon! Men ett automatiskt system för uppdatering av nya bud behövs. Här lade mäklaren in dem manuellt.
    • Norra Färjestad
    2021-06-03
    Köpte en bostadsrätt och blev bemött på ett mycket professionellt sätt. Mäklaren var mycket hjälpsam och kunnig som gjorde att han levde upp till mina förväntningar.
    2021-05-18
    Jag anlitade Husman Hagberg när jag sålde min pappas hus.Mäklaren Isabell är en pålitlig ,kunnig
    och kompetent mäklare.Så är mycket nöjd!
    2021-05-17
    Köpte ett parhus, mäklaren var väldigt hjälpsam och hade bra kunskaper. Jättenöjd!
    • Centrala Kil
    2021-05-14
    Är mer än nöjd. Köpte hus nyligen. Professionell och empatisk mäklare. Rekommenderar varmt
    • Mons Backe
    2021-05-06
    Proffsig hjälp av kompetent personal vid försäljning av min bostad.
    2021-05-04
    Vi köpte en villa i Karlstads kommun.
    Vi blev vänligt och professionellt bemötta med mycket bra service.
    Vi är mycket nöjda med Husman Hagberg Karlstad och rekommenderar dem varmt.
    • Sommarro
    2021-05-03
    Köpte bostadsrätt. Trevligt bemötande. Tydlig information.
  • Annica H
    2021-05-03
    Mycket bra bemötande, stunder som jag tvivlade så fick jag bara bra bemötande av er att, ni aldrig var oroade av att det inte var några problem att sälja. Mina förväntningar var att det skulle gå fort, och det gjorde det. Fint bemötande och väldigt bra återkoppling. Heder o ära till Er.
    2021-05-03
    Jag har fått hjälp med att sälja mitt hus och köpa en lägenhet på bästa sätt
    • Sommarro
    2021-05-03
    Vi kontaktade HusmanHagberg för att få hjälp att sälja vår övernattningslägenhet. Vi har tidigare anlitat dem och varit helnöjda.
    Nu fick vi kontakt med Joachim, som vi genast fick förtroende för. Han utstrålar både professionalism och ett genuint intresse för människor, vilket gör att både säljare och köpare kan känna sig trygga.
    Hela processen löpte på både snabbt och smidigt, så vi har inget övrigt att önska.
    2021-04-14
    Jag anlitade husmanhagberg till att sälja min lägenhet. Mitt mål med försäljningen var att bli av med den så fort som möjligt och det fick jag hjälp med ganska så omgående med ett välmötande av mäklaren. Smidig affär och en trevlig mäklare! Inga konstigheter alls.
    2021-04-13
    Köpte bostad i Molkom och det var aldrig några problem och Joakim var en riktigt problemlösare
    • Centrum
    2021-04-06
    Bra bemötande från början till slut. Lätt att förstå honom. Bra att förklara saker som har med försäljningen
    2021-04-06
    Jag har köpt en bostadsrätt. Jag blev väl mött av mäklaren.
    Mäklaren har varit mycket hjälpsam under hela köpet
    2021-04-05
    blivit bra bemött. fått bra information om lägenheten jag har köpt
    helt suveränt!
    • Stenåsen
    2021-04-03
    Bostadsrättsradhus. Mäklare som ville sälja bostaden och inte sälja in sig själv, bra bemötande och allt flytit på bra. Enkelt att få kontakt med och bra svar vid frågor. Suverän service!
    2021-03-12
    En 4:a i Kil.

Åker ca 9 mil enkel för att se på lägenheten, och hade räknat med att jag o min sambo skulle få vara ensamma med mäklaren nr vi skulle se på lägenheten, särskilt i dessa coronatider och vi är dessutom åldersrika. Tyvärr kom en annan spekulant med samtidigt som gärna höll sej i närheten av oss...vi hade ju försett oss bl a med tumstock för att mäta, div frågor men vi kom av oss, jodå jag ställde några frågor om bostadsrättsföreningens ekonomi där jag fick känslan att jag var besvärlig....
    dessutom kände man ingen riktig glädje eftersom den andra spekulanten berättade i hissen upp, med tårarna i ögonen, att det hade brunnit för dem så ....hon hade även sett lägenheten vid den tidigare visningen...nja visningen blev inte som man tänkt, vi fick heller inte se tvättstuga o förråd, mäklaren fick tel att ytterligare ett par fanns på plats för att kolla, så.., nej det var inte som vi väntat .... stressigt...
    2021-03-12
    Allt har gått perfekt . bra bilder, bra mäklare , lätt försäjning.
    2021-03-10
    Vi kände förtroende för mäklaren direkt och är väldigt nöjda med försäljningen av våran villa.
    2021-03-04
    Fått hjälp att sälja vårt hus. Fantastik mäklare Linda hjälpte oss genom hela försäljningen och guidning för att få det så bra som möjligt. Upplevs ärlig och kunnig.
    2021-03-04
    Isabell Fabbri
    Jag var inställd på att 4 olika mäklare ska lämna offert. Isabell var först ut, jag var bestämd att 4 personer ska kolla.

Isabell kom in självsäker och sålde in sig helt perfekt så jag kunde inte säga nej! Jag tänkte att om hon är så i härdig, så är hon det när vi säljer :)

köpte bostaden 450, sålde 850

jättebra mäklare, tack Isabell
  • Andreas L
    • Herrhagen
    2021-03-03
    Under 2019 började vi gå i säljtankar och tog då kontakt med Joachim Bäckström på HusmanHagberg. Vi önskade få input på huruvida en planerad helrenovering skulle gynna en försäljning och fick då goda råd samt en preliminär värdering. 2021 gjorde vi slag i saken och valde att gå vidare med försäljning av vår tvåa på 64 kvadrat på Herrhagen i Karlstad och kan inte vara annat än supernöjda.

Joachim har under hela processen, som tagit uppåt 2 år, haft stort tålamod med frågor och löpande feedback på vad som varit värt att lägga krutet på gällande renovering. Så fort vi kände oss redo att köra igång med försäljning gick allting väldigt snabbt och smidigt och lägenheten blev fotad, utlagd och såld med påskrivna papper på 6 dagar. Vi upplever mäklaren som seriös och med gedigen kunskap om den lokala bostadsmarknaden, korrekt och uppriktig samt noggrann att allting blir gjort på rätt sätt.
    2021-03-02
    Under en tuff situation behövde vi sälja vår fantastiska villa i ett eftertraktat område. Vår mäklare vägledde oss tydligt och försiktigt i processen. Eftersom vi hade fullkomlig tillit till henne kunde vi slappna av i detta.

Vår mäklare hanterade även vår situation med jordnära och varm kontakt, vilket öppnade upp en öppenhet mellan oss alla.
    Hon gav bra tips och råd på vägen som ledde till en otroligt fin försäljning som vi är oerhört nöjda med, trots det svåra beslutet.
    Utöver detta har hon också hjälpt oss med råd och tips till kommande bostäder.

Jag är stort tacksam för vår mäklare (Linda Nirs) och kommer fortsatt handplocka henne / HusmanHagberg vid framtida affärer.

Tack!
    2021-03-02
    Min mäklare har ett riktigt bra bemötande och svarar på alla frågor med respekt. Hon visar att hon är duktig på det hon gör genom svaren man får av henne. Hon är lyhörd och tillgänglig vid behov.
    Jag var nöjd med Isabell Fabbri från första kontakten hittills.
    • Hultsberg
    2021-02-26
    Joachim är en utmärkt mäklare. Kompetent, engagerad och trevlig. Rekommenderas.
  • Charlotte S
    • Edsgatan
    2021-02-24
    För oss finns det BARA ett valbart alternativ vid val av mäklare, HusmanHagberg Karlstad. De uppfyller alla önskemål man kan tänka sig som både köpare och säljare
    • Karlslund
    2021-02-24
    Vi sålde vårt hus och fick jättebra hjälp av en trevlig mäklare.
    Mycket tips och saker som ska göra och tänka på.
    Stort tack för ert förtroende och att jag fick möjligheten att hjälpa till att sälja er toppenfina villa. HusmanHagberg Karlstad
    2021-02-23
    Sålde en lägenhet. Joachim var kunnig, trevlig och professionell. Uppdaterar kontinuerligt och är tydlig gällande processens alla steg, vilket skapar trygghet. Jag är mycket nöjd med valet av mäklare och kan varmt rekommendera Joachim!
    2021-02-23
    I och med vår lägehetsförsäljning så anlitade vi Joachim Bäckström och vi uppskattade väldigt mycket den service vi fick.

Joachim har bra insikt om marknaden och kan därifrån ge kompetenta råd och tips och vi uppskattade mycket att vi aldrig behövde söka information utan vi blev hela tiden uppdaterade om statusen på försäljningen.

Sammanfattning av Joachim:
    * Serviceinriktad
    * Kompetent
    * Proffsig!
    • Kvarnberget
    2021-02-21
    Snabbt, enkelt, inget krångel! Tillgänglig när som helt på dygnet. Precis som det ska vara.
    2021-02-20
    Sålt en mindre bostadsrätt.
    Proffsigt bemötande. Det kändes tryggt och ärligt.
    Absolut ingenting att klaga på.
    Mycket nöjd!
    2021-02-19
    Har köpt en bostadsrätt- fick ett mycket bra bemötande och mäklaren var snabb att hitta lösningar för avtalstecknandet på distans då resa inte var möjlig.
    2021-02-19
    Jag har köpt en lägenhet på Trekantsgatan 4.
    Mäklaren var smidig och anpassningsbar med ett professionellt bemötande. Löste problemen som uppstod under vägen på jättebra sätt och jag fick alltid ett bra bemötande.
    2021-02-19
    Köpt en villa, väl bemött av mäklaren, flexibel och tjänstvillig.
    2021-02-19
    Tillmötesgående och tydlig, mycket positiv upplevelse.
    2021-02-19
    Sålde en liten gård. Mäklaren gjorde ett utmärkt jobb, är kunnig, trygg och prisvärd. Gården såldes före visning högt över utgångspris så jag är mycket nöjd.