Linda Nirs

Linda Nirs

Linda Nirs är mäklare på HusmanHagberg Karlstad

Linda Nirs har varit registrerad mäklare sedan 2005-08. Linda Nirs har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-01 och har fått 97 omdömen med ett betyg på 4.8. Linda Nirs har haft 24 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

97 omdömen om Linda Nirs

Sedan starten hos Reco 2021
Jan-Åke Ö
Sålde sitt hus med hjälp av Linda Nirs en del av HusmanHagberg Karlstad
Åsmyren

Jag kontaktade Linda då hon gjorde ett kanonjobb när hon sålde det förra huset jag hade. Man blir alltid väl bemött av Linda, hon vet vad hon pratar om och kan marknaden, Jag kommer alltid rekommendera Linda som mäklare, man känner sig säker med henne som mäklare.

Kristina G

Duktig men ett minus att hon inte hörde av sig när det blivit problem.Hon ska representera både säljare och köpare. Hon ska inte garantera att det inte är någon fuktskada i ett badrum när hon inte är säker. Detta för att få en snabbt avslut och slippa ta in en besiktningsman. Hon ville tjäna pengar och övertalade köparen att inte krångla med besiktning.Det var en Stor fuktskada i ett badrum. Visserligen köparens ansvarsplikt men hennes säljtalang och trygghetsskapande personlighet kan bli avgörande i negativ bemärkelse.

Johan A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Linda Nirs en del av HusmanHagberg Karlstad

Service och tillgänglighet och proffesionell

Emil N
Viksta By

Uppmärksam, lätt att kommunicera med, effektiv och har klientens intressen i högsta värde.

Jörgen H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Linda Nirs en del av HusmanHagberg Karlstad
Rud

Bra info under tiden försäljningen pågick. Bra återkoppling efter visningar. Bra genomgång vid avtalsskrivningen.

Frida K
Herrhagen

Vi kunde inte varit nöjdare med Linda. Supertrevlig och informell för oss som gör detta för första gången! En mäklare som vi rekommenderar starkt!

Ulf L
Södra Råtorp

Kunnig och erfaren Korrekt och noggrann Saklig och trevligt bemötande

Johan N
Grums

Vi som förstagångsköpare tycker att Linda har varit väldigt bra. Alltid snabb på att svara på våra frågor och hjälpt oss hela köpet igenom.

Svar från Linda Nirs

Tack för ditt fina omdöme Johan. Det är precis vad jag strävar efter att ni som köpare ska känna när ni köpt en bostad genom mig. // Linda

Erna Linnéa Chatarina A
Sålde sitt hus med hjälp av Linda Nirs en del av HusmanHagberg Karlstad
Grums

Linda är en bra och hjälpsam mäklare och man får stort förtroende för henne

Svar från Linda Nirs

Tack Chatarina! Det har varit mycket trevligt att få hjälpa er med er försäljning. // Linda

Jasemin O
Köpte sitt hus med hjälp av Linda Nirs en del av HusmanHagberg Karlstad

Ringde mig både innan och efter visning. Lätt att få tag i. Proffesionellt och trevlig. Skulle absolut kunna ha Linda som mäklare när jag själv säljer.

Svar från Linda Nirs

Tack för ett fint omdöme Jasemin. det värmer verkligen. Och jag hoppas naturligtvis att jag får möjligheten att hjälpa er fler gånger i framtiden. // Linda