Linda Nirs är mäklare på HusmanHagberg Karlstad

Linda Nirs har varit registrerad mäklare sedan 2005-08. Linda Nirs har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-01 och har fått 42 omdömen med ett betyg på 4.8. Linda Nirs har haft 4 försäljningar sen 2021-07 och har tillfrågat 50% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-07 - 2021-08

Läs vad 42 Läs vad Linda Nirs

• sålde sitt hus med hjälp av Linda Nirs en del av HusmanHagberg Karlstad
    • Norra Kroppkärr
    2021-09-11
    Superbra bemötande från första kontakt till försäljning.
    2021-09-09
    Tillgänglig även utanför kontorstider, hjälpsam.
    2021-03-04
    Fått hjälp att sälja vårt hus. Fantastik mäklare Linda hjälpte oss genom hela försäljningen och guidning för att få det så bra som möjligt. Upplevs ärlig och kunnig.
    2021-02-04
    Sålde min trea i centrala Karlstad via Linda. Hon levde upp till alla mina förväntningar och lite till. Hon var lugn och vänlig genom hela försäljningsprocessen. Trots upp och nedgångar så redde hon ut allt otroligt proffsigt. Kunde inte varit nöjdare med just mäklarbiten.
    Stort tack Anna. Jag hoppas verkligen att ni trivs i huset och att allt går bra för er.
    2021-01-04
    Linda bemötte oss på ett ytterst professionellt sätt när vi köpte vår gemensamma lägenhet. Hon hanterade hela affären på ett trevligt, snabbt och tryggt sätt: allt från första kontakt till visning och kontraktsskrivning. Linda lämnade oss inget övrigt att önska.
    Stort tack för dina fina ord Eva.
    Lycka till i nya lägenheten!
    2020-11-27
    Köpt en villa som Linda förmedlade på ett strålande sätt. Erfaren och kunnig kvinna!
    Stort tack Alexandra, det värmer att höra.
    Lycka till med er flytt och det nya huset nu!
    2020-11-02
    Sålt hus mäklaren Husman Hagberg Linda Nirsch hon har svarat upp till alla förväntningar kan verkligen rekommenderas har ordnat allt från början till slut på ett mycket professionellt sätt.
    Stort tack för dom fina orden Per. Det har verkligen varit roligt att få förmånen att följa er under er försäljning. Nu hoppas jag att ni kommer att stortrivas med livet som citybo!
    2020-10-25
    Trevligt bemötande i hela processen, från visning till avslut.
    Tack Kristina och lycka till med lägenheten när det blir dags!

2020-10-16
    Har sålt en bostadsrätt via Husman Hagberg. Mäklaren uppfattades från början som erfaren, seriös och kunnig om stadsdelen som lägenheten låg i .Under säljprocessen var mäklaren mycket engagerad och informerade dagligen om hur försäljningen fortgick. Helhetsintrycket av hela handläggningen ingav ett stort förtroende. Lite efterarbete återstår och vi ser med tillförsikt fram mot detta.
    Tack för era fina ord om mitt arbete. Nu har vi som du säger lite arbete kvar innan er flytt går och det ska vi se till att vi löser lika bra.
    Stort lycka till med ert nya boende när ni kommer dit!

2020-10-15
    Vi sålde vår bostadsrätt med hjälp av Linda Nirs och hela processen har sköts snabbt, tydligt och alltid med ett trevligt bemötande! Vi är mer än nöjda både med förloppet och resultatet! Vi kommer igen!
    Tack Helena det betyder mycket för mig :)
    Se nu till att hitta ert drömhus. Lycka till!!