Joachim Bäckström

Joachim Bäckström

Joachim Bäckström är mäklare på HusmanHagberg Karlstad

Joachim Bäckström har varit registrerad mäklare sedan 2018-07. Joachim Bäckström har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-11 och har fått 167 omdömen med ett betyg på 4.9. Joachim Bäckström har haft 31 försäljningar sen 2023-03 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-03 - 2024-02

167 omdömen om Joachim Bäckström

Sedan starten hos Reco 2021
Åsa A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Joachim Bäckström en del av HusmanHagberg Karlstad
Marieberg

Bra bemötande och noggrann Bara massa++++++

Linda S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Joachim Bäckström en del av HusmanHagberg Karlstad
Herrhagen

Mycket trevlig och god kommunikation!

Kjell B
Sundsta

Bra bemötande, ställer upp när man behöver och agerade mycket professionellt

Martin A
Herrhagen

Väldigt tillmötesgående, kunnig och trevlig person som vi inte hade några problem med. Personlig och ödmjuk service som lotsade oss genom kluriga ekonomiska tider.

Frida G
Norrstrand

Som förstagångsäljare och allmänt orolig själ så var Joachim guld! Noggrann, pedagogisk och lätt att få kontakt med. 5 av 5 🌟

Eva-Lotte O
Sålde sitt hus med hjälp av Joachim Bäckström en del av HusmanHagberg Karlstad
Skåre

Joachim har varit ett bra stöd genom hela försäljningsprocessen. Han har hjälpt oss att lägga utgångspris och våra förväntningar på rätt nivå. Försäljningen har gått riktigt bra. Klart på 1 1/2 vecka till det pris vi hade hoppats på. Tack Joachim

Ann-christine F
Sålde sitt hus med hjälp av Joachim Bäckström en del av HusmanHagberg Karlstad
Skåre

Joachim har varit ett stort stöd i försäljningen av mammas villa. Han är oerhört kompetent ödmjuk o proffsig.

Jannik S
Köpte sitt hus med hjälp av Joachim Bäckström en del av HusmanHagberg Karlstad
Granhult

Joachim är en rigtig skön mäklare, lysande och tog redo på voran frågar!! Bra och tydelig kommunikation och follow up!

Anna H
Köpte sitt hus med hjälp av Joachim Bäckström en del av HusmanHagberg Karlstad
Granhult

Tydlig, informativ, engagerad och lätt att få kontakt med! Vi fick ett mycket bra intryck direkt från första kontakt.

Elin P
Herrhagen

Proffsigt och personligt bemötande. Tagit reda på funderingar som vi haft och lätt att få tag på! Kan varmt rekommendera Joachim.