Ann-Chatrin Olsson

Ann-Chatrin Olsson

Ann-Chatrin Olsson är mäklare på HusmanHagberg Karlstad

Ann-Chatrin Olsson har varit registrerad mäklare sedan 2006-07. Ann-Chatrin Olsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-12 och har fått 52 omdömen med ett betyg på 4.8. Ann-Chatrin Olsson har haft 12 försäljningar sen 2021-07 och har tillfrågat 36% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-07 - 2021-08

Läs vad 52 Läs vad Ann-Chatrin Olsson

2021-09-09
    Bra och trevlig mäklare som vet vad hon gör!
    2021-09-08
    Hej jag är jätte nöjd och allt har varit bra . Nu bara överlämning så blir vi klara .
    2021-08-03
    På ett mycket trevligt och uppmärksamt sätt.
    Ville ha svar på våra frågor och få stöd och råd när vi inte kom vidare själva. Kunna beskriva bland annat processen för oss och ha klart för sig hur förhållandena på husmarknaden i Kil är. Detta uppfylldes.
    Hon jobbade snabbt, smart och med stor kunskap. Hon informerade oss kontinuerligt
    2021-07-19
    Det har bara varit en positiv resa med mäklaren. Rekommenderar starkt!
    2021-07-10
    Kunde inte ha haft en bättre mäklare. Hon har hjälpt oss med allt och lite till.
    2021-02-24
    Vi sålde vårt hus och fick jättebra hjälp av en trevlig mäklare.
    Mycket tips och saker som ska göra och tänka på.
    Stort tack för ert förtroende och att jag fick möjligheten att hjälpa till att sälja er toppenfina villa. Ann-Chatrin Olsson
    2021-01-25
    Efter 28 år på samma adress ,varav 4 år utan min man som hastigt gick bort 2017 så blev det dags för mig att sälja vårt älskade hus.
    Huset med alla fina minnen, där våra barn växt upp och vi som familj haft en fantastisk tid .
    Ann-Chatrin på Husman Hagberg i Karlstad har lyssnat in alla mina önskemål ...
    Varit varm omtänksam och lyhörd.
    Mitt förtroende för henne är stort och genom sitt sätt att vara har hon hjälpt mig med försäljningen. Snart flyttar en ny liten familj in i vårt hus för att skapa fina minnen.
    Tack Anci och en stor kram till dig ✨
    2021-01-01
    Jag har sålt mitt hus och valde HusmanHagberg och Mäklaren Ann-Chatrin Olsson som har ordnat allt ifrån värdering, fotograf, besiktning och försäljning på ett utmärkt sätt. Ann-Chatrin har varit otroligt lätt att ha kontakt med och har svarat på mina frågor omgående. Lyhörd och flexibel. Jag kan varmt rekommendera Ann-Chatrin Olsson som mäklare
    2020-09-17
    Köpt hus på landet i Kils kommun. Blev bemött väldigt bra av mäklaren och mina förväntningar på hus och mäklare var som jag trott. Bra snabb affär utan krångel och proffsigt jobbat av mäklaren.
    Stort tack för ditt fina betyg! Hoppas nu att du kommer trivas gott i din lantliga idyll. Ann-Chatrin Olsson
  • Sven-Erik K
    skrev om Ann-Chatrin Olsson en del av HusmanHagberg Karlstad
    2020-09-11
    Vi har sålt vår villa . Vi kan inte få en bättre hjälp , än den vi fått .Vi kan mycket varmt rekommendera Husman och Hagberg , som er kommande mäklare .
    Stort tack för ditt fina omdöme. Det har varit ett lättsamt och roligt samarbete oss emellan. Jag tackar för förtroendet att få sälja er fina villa. Lycka till med renoveringen av nya bostaden! Ann-Chatrin Olsson