Ann-Chatrin Olsson

Ann-Chatrin Olsson

Ann-Chatrin Olsson är mäklare på HusmanHagberg Karlstad

Ann-Chatrin Olsson har varit registrerad mäklare sedan 2006-07. Ann-Chatrin Olsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-12 och har fått 82 omdömen med ett betyg på 4.8. Ann-Chatrin Olsson har haft 46 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 82 Läs vad Ann-Chatrin Olsson

• sålde sitt hus med hjälp av Ann-Chatrin Olsson en del av HusmanHagberg Karlstad
    • Östra Lersätter
    2022-09-26 Verifierad kund
    Positiv erfarenhet, bra kommunikation, skötte husaffären på ett bra sätt
  • köpte sitt hus med hjälp av Ann-Chatrin Olsson en del av HusmanHagberg Karlstad
    • Vålberg
    2022-08-31 Verifierad kund
    Vi känner att vi blev bra och sakligt bemötta av Ann-Chatrin. Vi fick svar på frågor och funderingar om och det kändes bra att göra våran första bostadsaffär med henne. Hon var tydlig med vad som gäller och vi kände att vi kunde ställa frågor utan att känna sig dum. Vad hade inga speciella förväntningar, men det var skönt att ha en mäklare som inte var för ”på” utan respektfull och lät oss i lugn och ro titta på bostaden.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Ann-Chatrin Olsson en del av HusmanHagberg Karlstad
    • Stenåsen
    2022-08-16 Verifierad kund
    Trevligt och proffisonellt bemötande.
    • Säldebråten
    2022-08-12 Verifierad kund
    Mycket bra.vänlig kunnig och snabba svar på mina undringar och frågor
    Mvh Oscar
    2022-07-27 Verifierad kund
    Eftersom Ann-Chatrin gick på semester trädde Oscar Hauge in båda har varit till stor hjälp av min försäljning av huset . Mycket fint stöd för mej som behövde all hjälp jag kunde få . Är nöjd med försäljningssumma . Oscar en jättefin kille som är lätt att prata med . Heder åt dem båda .
    2022-07-27 Verifierad kund
    Detta avser Oscar Hauge som arbetade i Ann-Chatrins ställe under semestern: Mycket trevlig och tillmötesgående mäklare som med sin höga tillgänglighet och professionella samt lättsamma sätt gjorde vårt husköp enkelt och roligt! Vi kan inte vara mer nöjda!
  • köpte sin bostad med hjälp av Ann-Chatrin Olsson en del av HusmanHagberg Karlstad
    • Fågelvik
    2022-07-14 Verifierad kund
    Hon har gjort så gott hon kunnat givet förutsättningarna.
    • Dalliden
    2022-06-23 Verifierad kund
    Professionell mäklare med bra bemötande & värderingar.
    Man kan verkligen känna sig i trygga händer när det gäller bostadsaffärer.

Kan varmt rekommendera Ann-Chatrin Olsson på HusmanHagberg för framtida försäljningar.

Med Vänlig Hälsning,

En mycket nöjd kund
    Marcus Johansson med familj.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Ann-Chatrin Olsson en del av HusmanHagberg Karlstad
    • Skoghall
    2022-06-21 Verifierad kund
    Väldigt bra på alla sätt!Hade blivit tipsad om Ann -Chatrin Olsson.Är väldigt nöjd.
    2022-05-04 Verifierad kund
    Bra bemött, och duktig att förklara , jag litade helt på henne