Ann-Chatrin Olsson

Ann-Chatrin Olsson

Ann-Chatrin Olsson är mäklare på HusmanHagberg Karlstad

Ann-Chatrin Olsson har varit registrerad mäklare sedan 2006-07. Ann-Chatrin Olsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-12 och har fått 111 omdömen med ett betyg på 4.8. Ann-Chatrin Olsson har haft 39 försäljningar sen 2023-02 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-02 - 2024-01

111 omdömen om Ann-Chatrin Olsson

Sedan starten hos Reco 2021
Gösta A
Runnevål

Hon var bra, trevlig och duktig, vi kan varmt rekommendera henne.

Ann-Louise A
Sålde sin stuga med hjälp av Ann-Chatrin Olsson en del av HusmanHagberg Karlstad
Säbytorp

Alltid proffsig, korrekt och hjälpsam. Snabb och effektiv. Fjärde försäljningen vi anlitat henne för och hoppas att det inte det blir en femte men om, så väljer vi henne igen!

Mathias A
Säbytorp

Ann-Chatrin överträffade våra förväntningar vid försäljningen. Hon är trevlig, professionell och mycket kompetent. Hon har en fantastisk förmåga att få hela processen att fungera på ett snabbt och smidigt sätt, för båda parter i affären.

Sandra K
Gunnita

Ann-Cathrin är mycket professionell och duktig. Hon har lång erfarenhet och god kunskap om området, samt en stor kundkrets. Vi är mycket nöjda med att vi valde henne som mäklare!

Lars L
Gunnita

Ann-Chatrin uppfyllde alla de önskemål vi hade med försäljningen, det var proffsigt utförande, bemötande och mycket väl genomfört. Hela affären har för oss säljare kännts trygg och lugn och vi har blivit väl vägledda i vad vi ska göra. Ordning och reda var viktigt för oss då vi hade mycket att göra under försäljningen

Marina B
Västra Lersätter

Trevlig, kunnig och engagerad. Kan varmt rekommendera henne.

Dan L
Stodene

Trevligt bemötande, hjälpsam, serviceinriktad, kunnig.

Ann N
Hultsberg

Hon är trevlig, proffsig och helt enkelt bäst 🌹

Catharina E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Ann-Chatrin Olsson en del av HusmanHagberg Karlstad
Mons Backe

Alltid glad och positiv, försäljningen gick snabbt och enkelt. Hon kommunicerar rakt och öppet , lyssnade och tog till sig mina önskemål. Men kommer också med goda råd och säger vad hon anser när jag undrat vänt och vridit på mina funderingar. Jag är toppennöjd 🌸☀️

Anna Elisabet K
Stodene

Lätt att samarbeta trevlig och hjälpsam