Ann-Chatrin Olsson

Ann-Chatrin Olsson

Ann-Chatrin Olsson är mäklare på HusmanHagberg Karlstad

Ann-Chatrin Olsson har varit registrerad mäklare sedan 2006-07. Ann-Chatrin Olsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-12 och har fått 113 omdömen med ett betyg på 4.8. Ann-Chatrin Olsson har haft 37 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

113 omdömen om Ann-Chatrin Olsson

Sedan starten hos Reco 2021
Anita B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ann-Chatrin Olsson en del av HusmanHagberg Karlstad
Kilslund

Bra och korrekt bemötande. Fick all den information vi behövde. Finns inget att klaga på. Toppklass.

Carl-Henrik D
Sålde sin lägenhet med hjälp av Ann-Chatrin Olsson en del av HusmanHagberg Karlstad
Kilslund

Vänligt och bra bemötande,levde upp till våra förväntningar och mer därtill. Vi är mycket nöjda med våran mäklare och fick till en snabb och smidig affär tack vare henne.

Gösta A
Runnevål

Hon var bra, trevlig och duktig, vi kan varmt rekommendera henne.

Ann-Louise A
Sålde sin stuga med hjälp av Ann-Chatrin Olsson en del av HusmanHagberg Karlstad
Säbytorp

Alltid proffsig, korrekt och hjälpsam. Snabb och effektiv. Fjärde försäljningen vi anlitat henne för och hoppas att det inte det blir en femte men om, så väljer vi henne igen!

Mathias A
Säbytorp

Ann-Chatrin överträffade våra förväntningar vid försäljningen. Hon är trevlig, professionell och mycket kompetent. Hon har en fantastisk förmåga att få hela processen att fungera på ett snabbt och smidigt sätt, för båda parter i affären.

Sandra K
Gunnita

Ann-Cathrin är mycket professionell och duktig. Hon har lång erfarenhet och god kunskap om området, samt en stor kundkrets. Vi är mycket nöjda med att vi valde henne som mäklare!

Lars L
Gunnita

Ann-Chatrin uppfyllde alla de önskemål vi hade med försäljningen, det var proffsigt utförande, bemötande och mycket väl genomfört. Hela affären har för oss säljare kännts trygg och lugn och vi har blivit väl vägledda i vad vi ska göra. Ordning och reda var viktigt för oss då vi hade mycket att göra under försäljningen

Marina B
Västra Lersätter

Trevlig, kunnig och engagerad. Kan varmt rekommendera henne.

Dan L
Stodene

Trevligt bemötande, hjälpsam, serviceinriktad, kunnig.

Ann N
Hultsberg

Hon är trevlig, proffsig och helt enkelt bäst 🌹