Ann-Chatrin Olsson

Ann-Chatrin Olsson

Ann-Chatrin Olsson är mäklare på HusmanHagberg Karlstad

Ann-Chatrin Olsson har varit registrerad mäklare sedan 2006-07. Ann-Chatrin Olsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-12 och har fått 117 omdömen med ett betyg på 4.8. Ann-Chatrin Olsson har haft 35 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 90% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

117 omdömen om Ann-Chatrin Olsson

Sedan starten hos Reco 2021
Fredrik R
Köpte sin bostad med hjälp av Ann-Chatrin Olsson en del av HusmanHagberg Karlstad

Det märktes att Ann-Chatrin hade lång erfarenhet som mäklare, professionell och saklig från första visningen till kontraktskrivning.

Karl P
Köpte sitt hus med hjälp av Ann-Chatrin Olsson en del av HusmanHagberg Karlstad
Centrala Forshaga

Trevlig och tillmötesgående.

Sandra A
Köpte sitt hus med hjälp av Ann-Chatrin Olsson en del av HusmanHagberg Karlstad
Centrala Forshaga

Ann-Chatrin Olsson är jättetrevlig! Man känner sig välkommen, hörd och välinformerad av henne!

Mathias J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ann-Chatrin Olsson en del av HusmanHagberg Karlstad
Centrala Kil

Trevlig, tydlig och professionell.

Anita B
Kilslund

Bra och korrekt bemötande. Fick all den information vi behövde. Finns inget att klaga på. Toppklass.

Carl-Henrik D
Sålde sin lägenhet med hjälp av Ann-Chatrin Olsson en del av HusmanHagberg Karlstad
Kilslund

Vänligt och bra bemötande,levde upp till våra förväntningar och mer därtill. Vi är mycket nöjda med våran mäklare och fick till en snabb och smidig affär tack vare henne.

Gösta A
Sålde sitt hus med hjälp av Ann-Chatrin Olsson en del av HusmanHagberg Karlstad
Runnevål

Hon var bra, trevlig och duktig, vi kan varmt rekommendera henne.

Ann-Louise A
Sålde sin stuga med hjälp av Ann-Chatrin Olsson en del av HusmanHagberg Karlstad
Säbytorp

Alltid proffsig, korrekt och hjälpsam. Snabb och effektiv. Fjärde försäljningen vi anlitat henne för och hoppas att det inte det blir en femte men om, så väljer vi henne igen!

Mathias A
Säbytorp

Ann-Chatrin överträffade våra förväntningar vid försäljningen. Hon är trevlig, professionell och mycket kompetent. Hon har en fantastisk förmåga att få hela processen att fungera på ett snabbt och smidigt sätt, för båda parter i affären.

Sandra K
Sålde sitt hus med hjälp av Ann-Chatrin Olsson en del av HusmanHagberg Karlstad
Gunnita

Ann-Cathrin är mycket professionell och duktig. Hon har lång erfarenhet och god kunskap om området, samt en stor kundkrets. Vi är mycket nöjda med att vi valde henne som mäklare!