Alla kategorier Försäkringsbolag Skåne Helsingborg Länsförsäkringar Skåne - Ömsesidigt

Länsförsäkringar Skåne - Ömsesidigt

Södergatan 15, 252 25 Helsingborg — Visa karta

Järnvägsgatan 9, 25224, Helsingborg

Försäkringsbolag nära Länsförsäkringar Skåne - Ömsesidigt:

Järnvägsgatan 9, Helsingborg
Få ett rikare liv med iZave! Läs mer ›
Rasmus A:
Fått hjälp med finansiell rådgivning. Trevligt bemötande, informativt och professionellt.

Läs vad 3 kunder tycker om Länsförsäkringar Skåne - Ömsesidigt

• Håkan
    Håkan skrev om Länsförsäkringar Skåne - Ömsesidigt
    Hej
    Jag sa upp min bilförsäkring över en månad sedan och nu får jag en faktura som är utskriven den 31/7 17 och när jag önskade få en offert och den uteblev .
    Tack
  • O S
    O S skrev om Länsförsäkringar Skåne - Ömsesidigt
  • Johanna L
    Johanna L skrev om Länsförsäkringar Skåne - Ömsesidigt
    Min lägenhet utsattes för en stor vattenskada. Jag kontaktade Länsförsäkringar angående min "hem försäkring".
    Fick omedelbar hjälp på plats. Första personen anlände inom 1h. Han gjorde samtal att det behövdes personer som akut började med att hämta tekniska saker, de anlände inom 20-30min. Dagen efter hämtade de möbler. Sedan fortsatte det på detta viset under en 5-6 veckors period. Länsförsäkringar tog ett ansvar hyresvärden borde tagit. Länsförsäkringa stod även för flytthjälp när jag skulle flytta tillbaka.
    Kontakten med länsförsäkringar tog nog 6-8månader. Mycket pappersarbete. Samtidigt svar på alla frågor och inga problem vid utbetalning av ersättning. Jag blev mycket (positivt) förvånad över bemötandet från försäkringsbolaget.
    Helt klart "5/5 recos" ett betyg jag sällan använder.
    Kerstin A, Kerstin A gillar detta

Södergatan 15, 252 25 Helsingborg