Alla kategorier Försäkringsbolag Västra Götaland Mariestad Länsförsäkringar Skaraborg

Länsförsäkringar Skaraborg

Esplanaden 5, 542 30 Mariestad — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Länsförsäkringar Skaraborg

• Nils L
    Nils L skrev om Länsförsäkringar Skaraborg
    Bytte från Swedbank till LF Skaraborg och det är inget jag lär ångra. En helskön "jag fixar det"-attityd gällande allting som kommer på tal. Peter flyttade mitt billån från bilfirmans kreditbolag och det sänkte min månadskostnad på bilen med nästan 1000 kr. Jan sänkte min årskostnad på min bilförsäkring med 1000 kr jämfört med samma försäkring hos mitt gamla bolag Trygg Hansa.
  • Mattias R
    Mattias R skrev om Länsförsäkringar Skaraborg
    Helt enkelt den bästa försökringsbolag som jag eller någon i min familj har använt. Aldrig några problem i de lägen när man verkligen behöver hjälp från sitt försäkringsbolag. Man får snabb hjälp och ett bra stöd för att lösa sin oönskade situation. Man hör skräckhistorier om andra bolag som börjar ifrågasätta uppenbara försäkringsärenden och mer eller mindre skyller på sina kunder...SKÄMS PÅ ER!!! Välj länsförsäkringar, ett pålitligt företag som hjälper till när du som bäst behöver det.

Esplanaden 5, 542 30 Mariestad