Laodicea Städservice i Dalarna

Laodicea Städservice i Dalarna

laodicea.se
  • Badge2023

Välkommen till Laodicea Städservice i Dalarna! Tack vare vår kompetenta personal och vårt öga för detaljer har vi på kort tid blivit ett pålitligt namn inom städbranschen. Vi erbjuder en rad städtjänster, inklusive flyttstädning, hemstädning, byggstädning, fönsterputsning och kontorsstädning. Vi skräddarsyr varje uppdrag till...

14 omdömen om Laodicea Städservice i Dalarna

Sara L
Skrev om Laodicea Städservice i Dalarna

Städar bra och tillmötesgår önskemål.

Svar från Laodicea Städservice i Dalarna

Tack så mycket för feedbacken! Vi strävar alltid efter att leverera högkvalitativ städning och att uppfylla våra kunders önskemål. Vi uppskattar verkligen din positiva bedömning.

Kersti J
Skrev om Laodicea Städservice i Dalarna

Vi kan bara säga vilket fantastiskt bemötande och genomförande av Laodicea städservice i Dalarna. Vi hade fått offerter från fler andra och vi valde dem för deras naturliga och fina bemötande. Samt vi fastnade för den positiva andan i vi löser det. Vi fick offerter som var billigare. Men som sagt, vi fick mer än väl valuta för pengarna så vi rekommenderar dom starkt och det blir vårt naturliga val i framtiden.

Svar från Laodicea Städservice i Dalarna

Tack så mycket för dina vänliga ord! Vi är glada att höra att du var nöjd med vår service och att du uppskattade vårt bemötande och utförande. Vi strävar alltid efter att leverera högkvalitativ service till våra kunder och det glädjer oss att höra att du fick mer än vad du förväntade dig. Vi ser fram emot att fortsätta vara ditt naturliga val för städtjänster i framtiden. Tack igen för att du valde Laodicea Städservice i Dalarna!

Calle B
Skrev om Laodicea Städservice i Dalarna

Snabba mailsvar och offert. Bra utfört arbete till ett väldigt bra pris.

Svar från Laodicea Städservice i Dalarna

Hej Calle, Tack så mycket för ditt positiva omdöme! Vi är glada att höra att du är nöjd med vårt arbete och att du uppskattade vår snabba respons och våra konkurrenskraftiga priser. Det är vårt mål att leverera högkvalitativ service till alla våra kunder. Om det finns något mer vi kan göra för dig i framtiden, tveka inte att kontakta oss. Vi ser fram emot att fortsätta leverera utmärkt service till dig. Tack igen och ha en fantastisk dag! Vänliga hälsningar, Laodicea Städservice i Dalarna

Danne G

bra städning trevligt bemötand

Svar från Laodicea Städservice i Dalarna

Tack så mycket! Vi uppskattar din feedback och är glada att höra att du är nöjd med vår städning och service. Vi strävar alltid efter att leverera högkvalitativ städning och ge våra kunder ett trevligt bemötande. Om du har några ytterligare kommentarer eller om det är något annat vi kan göra för att förbättra din upplevelse, tveka inte att låta oss veta. Med vänliga hälsningar, Laodicea Städservice i Dalarna

Carmen V
Skrev om Laodicea Städservice i Dalarna

Mycket bra. Noggrant och snabbt. Trevligt bemötande. Prisvärt.

Svar från Laodicea Städservice i Dalarna

Tack så mycket för ditt positiva omdöme! Det gläder oss att höra att du upplevde våra tjänster som mycket bra och att du uppskattade noggrannheten och snabbheten. Vi strävar alltid efter att erbjuda ett trevligt bemötande och prisvärda tjänster. Om det är något mer vi kan göra för att förbättra din upplevelse, eller om du har några specifika önskemål, är vi här för att lyssna. Tack igen för att du valde våra tjänster!

Astrid P
Skrev om Laodicea Städservice i Dalarna

Hos Laodicea får man ett gott bemötande, och snabba tydliga svar på frågor man har. Flyttstädningen av vårt hus genomfördes till stor belåtenhet och ett mycket bra pris. Speciellt fönstren var mycket välputsade och rena.

Svar från Laodicea Städservice i Dalarna

Fantastiskt att höra att du är nöjd med bemötandet hos Laodicea och att du fick snabba och tydliga svar. Bra att flyttstädningen blev genomförd till stor belåtenhet och till ett mycket bra pris. Det extra plusset med välputsade och rena fönster är toppen! Om du har fler kommentarer eller frågor, är jag här för att hjälpa.

Mohammad A
Skrev om Laodicea Städservice i Dalarna

Bättre resultat än förväntat mycket bra, lätt att hantera

Svar från Laodicea Städservice i Dalarna

Tack för din feedback! Det är fantastiskt att höra att du har upplevt bättre resultat än förväntat och att det har varit mycket bra för dig. Hälsningar, Laodicea Städservice i Dalarna

Patrik K
Skrev om Laodicea Städservice i Dalarna

Väldigt noga å väldigt bra städat

Svar från Laodicea Städservice i Dalarna

Tack så mycket för ditt vänliga omdöme! Vi är glada över att höra att du är nöjd med vår städning och att den uppfyllde dina förväntningar. Vi strävar alltid efter att leverera noggranna och högkvalitativa städtjänster. Om du i framtiden behöver våra tjänster igen eller om det är något annat vi kan hjälpa dig med, tveka inte att kontakta oss. Vi är här för att göra din tillvaro ren och bekväm. Tack igen och ha en fantastisk dag! Med vänliga hälsningar, Laodicea Städservice i Dalarna

Lenairene L
Skrev om Laodicea Städservice i Dalarna

Jag blev väldigt väl bemött. Hade förväntningar om att få mitt hem ordentligt städat. De levde verkligen upp till de förväntningarna. Gjorde ett mycket bra arbete. Var noggrann och arbetade kontinuerligt i flera timmar intensivt för att bli klar. Lyssnade in mina behov. Kan varmt rekommendera denna firma. Du blir inte besviken. Mvh lenairene Larsson

Svar från Laodicea Städservice i Dalarna

Hej Lenairene! Tack så mycket för din fantastiska bedömning och dina vänliga ord. Vi är glada att höra att du blev väl bemött och att vårt team lyckades uppfylla dina förväntningar genom att utföra en noggrann och intensiv städning. Att du upplevde att vi lyssnade in dina behov och att du kan rekommendera vår firma värmer verkligen våra hjärtan. Vi värdesätter din feedback och ditt förtroende i våra tjänster. Om du någonsin har ytterligare behov av städning eller om det är något mer vi kan göra för att hjälpa dig, är du...

Marie-Louise Å
Skrev om Laodicea Städservice i Dalarna

Vänligt bemötande, bra utförd städning, rekommenderas varmt,

Svar från Laodicea Städservice i Dalarna

Hej Marie-Louise! Tack så mycket för ditt vänliga omdöme! Vi är verkligen glada över att höra att du uppskattade vårt bemötande och att du är nöjd med den städning vi utförde hos dig. Att veta att vårt arbete har bidragit till att du känner dig nöjd och att du rekommenderar oss varmt betyder mycket för oss. Vi strävar alltid efter att leverera högkvalitativa städtjänster med fokus på detaljer och kvalitet. Om det är något annat vi kan hjälpa dig med i framtiden, eller om du har ytterligare feedback eller önskemål, är...

Abdul S
Skrev om Laodicea Städservice i Dalarna

Laodicea imponerade verkligen på mig med sin lägenhetsstädningstjänst. Redan från första kontakten utmärkte sig deras professionalism. Städlaget kom i tid, välutrustade, och lämnade ingen hörn obesatt. Deras uppmärksamhet på detaljer överträffade mina förväntningar, och min lägenhet kändes uppfriskad efteråt. Jag valde deras omfattande paket och blev överväldigad av resultaten. Laodiceas service är exceptionell, och jag kommer definitivt att anlita dem igen!

Svar från Laodicea Städservice i Dalarna

Hej Abdul! Tack så mycket för ditt vänliga och uppmuntrande meddelande. Det gläder oss verkligen att höra att du är nöjd med vår lägenhetsstädningstjänst och att vi har kunnat överträffa dina förväntningar. Vi är stolta över att ha kunnat erbjuda dig en professionell och omfattande städning som lämnade din lägenhet skinande ren och uppfriskad. Vår hängivenhet till detaljer och vår strävan efter hög kvalitet är viktiga delar av vår servicefilosofi. Det betyder mycket för oss att veta att du uppskattade vår professionalism,...

Karl-Erik B
Skrev om Laodicea Städservice i Dalarna

Mycket bra städföretag över mina förväntningar mycket noggranna Allt till full belåtenhet,jag kan varmt rekommendera dem BRAAAAAAAAVO

Svar från Laodicea Städservice i Dalarna

Det är fantastiskt att höra att du är nöjd med Laodicea Städservice i Dalarna och att vi överträffade dina förväntningar! Vi strävar alltid efter att leverera noggrann och tillfredsställande service till våra kunder, så det är mycket uppskattat att höra att vi har lyckats med det hos dig. Tack så mycket för din rekommendation och för att du valde oss för din städning!

Göran H
Skrev om Laodicea Städservice i Dalarna

snabbt o fantastiskt resultat på kort tid

Svar från Laodicea Städservice i Dalarna

Hej Göran! Tack så mycket för din bedömning! Vi är glada att höra att du är nöjd med resultatet av vår tjänst och att vi kunde uppfylla dina förväntningar på ett snabbt och fantastiskt sätt. Vi är alltid glada över att höra feedback från våra kunder och det gör oss stolta över vårt arbete. Vi ser fram emot att hjälpa dig igen i framtiden om du behöver vår hjälp. Tack igen för att du valde vår tjänst och för att du tog dig tid att ge oss din feedback. Vänliga hälsningar, Rami, Laodicea Städservice i Dalarna

Karin S
Skrev om Laodicea Städservice i Dalarna

Trevliga, snabba killar, och vänligt bemötande! Jag har jättefina rena fönster nu!

Svar från Laodicea Städservice i Dalarna

Tack så mycket för att du valde våra tjänster! Vi är glada att kunna hjälpa dig och ser fram emot att fortsätta arbeta med dig i framtiden.