Alla kategorier Skönhetssalong Västmanland Västerås Laser & Estetik Mälardalen AB

Laser & Estetik Mälardalen AB

Stora Gatan 38, 722 12 Västerås — Visa karta

Västmannagatan 88, 11326, STOCKHOLM
Care of Skin
Anita N:
Har varit kund sedan mitten av 80-talet, då företaget kom till Vanadisplan. I början gick jag mer frekvent , men nu efter 80 år fyllda då...

Läs vad 3 kunder tycker om Laser & Estetik Mälardalen AB

• Malin B
    Malin B skrev om Laser & Estetik Mälardalen AB
    Vill verkligen varna samtliga för detta oseriösa företag.
    De har felbehandlat mig samt när jag kom tillbaks och var missnöjd och visade upp detta så sa ägaren att jag skulle gå hem och lägga mig så skulle svullnaden lägga sig. Natten därpå vaknade jag o fick inte upp ena ögat.
    Har fått reda på av två andra kliniker att man inte lägger de två preparaten samtidigt pga stor risk för komplikationer.
    Fick knappt hjälp och dessutom var ägaren mycket otrevlig!
    Vad ni än gör - gå inte dit!
  • Katarzyna L
    Katarzyna L skrev om Laser & Estetik Mälardalen AB
    Har gått hit på 12 LPG behandlingar än så länge och har 2 kvar just nu och kommer fortsätta gå hit oavsett om jag fortsätter med LPG eller om jag vill göra annan behandling. Tycker Hayriye är väldigt professionell på alla sätt och det hon utför och hon är väldigt trevlig också. Jag rekommenderar henne till alla mina vänner och bekanta.
  • Fanny R
    Fanny R skrev om Laser & Estetik Mälardalen AB
    Tjejen som jobbar där är så sjukt otrevlig! Hon ville bara få tandblekningen överstökad kändes det som. Ännu ett minus var att behandlingen gick fel och blekningsmedlet läckte ut i munnen och sved något fruktansvärt! Hon avbröt behandlingen och jag gick därifrån med brännblåsor i munnen. Gå inte dit!!!

Stora Gatan 38, 722 12 Västerås