Alla kategorier Skönhetssalong Västmanland Västerås Laser & Estetik Mälardalen AB

Laser & Estetik Mälardalen AB

Stora Gatan 38, 722 12 Västerås — Visa karta

Västmannagatan 88, 11326, STOCKHOLM
Care of Skin
Carina L:
Bemötandet har alltid varit bra. Däremot är det ytterst irriterande att de alltid försöker sälja på en dyra produkter vilket förstör hela up...

Läs vad 7 kunder tycker om Laser & Estetik Mälardalen AB

• Karolin L
    Karolin L skrev om Laser & Estetik Mälardalen AB
    Jag kan starkt rekommendera Laser & Estetik, Västerås!!! En helt fantastisk klinik, alla tre som arbetar där har stor erfarenhet och jag känner mig alltid säker i deras händer och viktigast av allt, jag går ALLTID lika nöjd därifrån. De har ett trevligt bemötande och de vet vad de gör. Jag har varit kund hos dem i ca 4 år och innan de har jag varit runt på många andra kliniker som varit fruktansvärda och de har bara kostat mig massa onödiga pengar. Till slut blev jag varmt rekommenderad av mina vänninor att gå till Laser & Estetik, Västerås vilket är det bästa jag gjort. Jag har gjort många olika typer av behandlingar hos dem t.ex. hårborttagning, ansiktsbehandlingar, botox, fillers men också tagit bort några leverfläckar.

//Sandra Larsen Rafti
  • annelie e
    annelie e skrev om Laser & Estetik Mälardalen AB
    Hej jag heter Annelie Eriksson och har gått många år hos laser &estetik. Jag har blivit behandlad både av Peter, Amanda och Hayirce och har alltid gått nöjd därifrån. De behandlingar som jag har utfört är micropen, botox, fillers i kinder och läppar och har alltid fått bra resultat. Tycker även att alla de tre som har behandlat mig är väldigt trevliga. Detta är ett ställe som jag varmt skulle rekommendera till andra, vilket jag också gör :)
  • Cecilia A
    Cecilia A skrev om Laser & Estetik Mälardalen AB
    Ja det är väl klart att man byter klinik om man är missnöjd. Men samtidigt så vill man även varna andra. Detta är enda sajt där bolaget inte kunnat spärra för omdöme. Som på tex Rejta där har Laser och Estetik själv valt att inte låta kunder ge omdöme.
    Vad säger det egentligen?

Sen kan jag ju tycka det är märkligt att de 3 andra personer som gett topp betyg till denna klinik inte har visat sina riktiga namn och med bild.

Även dynamiken i skriften av dessa avslöjar att det mycket väl kan vara en och samma person som gjort alla 3 betyg.
  • Soso
    Soso skrev om Laser & Estetik Mälardalen AB
    Jag blir så trött på folk som springer bakom skärmen så fort dem blir missnöjda med något och när 99,9 gånger av 100 positivt så är det ingen som skriver och så leker dem att dem är felfri och naturlig fina 😤 jag rekommenderar kliniken varmt till alla som vill ha ärligt och professionellt bemötande med kvalité produkter och lång arbetserfarenhet. Jag har varit kund hos dem i mer än 2 år och blir lika nöjd varje gång. Hayriye har hjälpt mig otroligt mycket. Hon har varit ärlig och rak på sak även om jag inte kunde se det lika tydligt o nu efter 2 år är det bästa jag har gjort är att lita på hennes omdöme. Varmt varmt varmt rekommenderad bästa kliniken i hela Västerås ❤
    // nöjd kund som har testat massa andra kliniker innan
    Karolin L gillar detta
  • Malin B
    Malin B skrev om Laser & Estetik Mälardalen AB
    Vill verkligen varna samtliga för detta oseriösa företag.
    De har felbehandlat mig samt när jag kom tillbaks och var missnöjd och visade upp detta så sa ägaren att jag skulle gå hem och lägga mig så skulle svullnaden lägga sig. Natten därpå vaknade jag o fick inte upp ena ögat.
    Har fått reda på av två andra kliniker att man inte lägger de två preparaten samtidigt pga stor risk för komplikationer.
    Fick knappt hjälp och dessutom var ägaren mycket otrevlig!
    Vad ni än gör - gå inte dit!
  • Katarzyna L
    Katarzyna L skrev om Laser & Estetik Mälardalen AB
    Har gått hit på 12 LPG behandlingar än så länge och har 2 kvar just nu och kommer fortsätta gå hit oavsett om jag fortsätter med LPG eller om jag vill göra annan behandling. Tycker Hayriye är väldigt professionell på alla sätt och det hon utför och hon är väldigt trevlig också. Jag rekommenderar henne till alla mina vänner och bekanta.
  • Fanny R
    Fanny R skrev om Laser & Estetik Mälardalen AB
    Tjejen som jobbar där är så sjukt otrevlig! Hon ville bara få tandblekningen överstökad kändes det som. Ännu ett minus var att behandlingen gick fel och blekningsmedlet läckte ut i munnen och sved något fruktansvärt! Hon avbröt behandlingen och jag gick därifrån med brännblåsor i munnen. Gå inte dit!!!

Stora Gatan 38, 722 12 Västerås