Alla kategorier Skönhetssalong Västra Götaland Göteborg Lasermedicinska Kliniken

Lasermedicinska Kliniken

Engelbrektsgatan 28, 411 37 Göteborg — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Lasermedicinska Kliniken

• Helene W
    Helene W skrev om Lasermedicinska Kliniken
    Hittade denna platsen via lets deal.
    Så innan jag skulle köpa dealen så besökte jag och min dotter kliniken för se om det som skulle tas bort ingick.
    Vi pratade med hon som skulle göra behandlingen och hon sa att jag kunde bara boka via kliniken direkt och gav ett fast pris på 1500 för ta bort allt.
    Eftersom det va ett väldigt bra pris så bokade vi tid, men när det kom till behandlingen ändrades priset radikalt.
    Allt som skulle tas bort för 1500 kr blev i stället att ta bort en fjärdedel av det som utlovades och priset för det lilla krävde hon nu 2500 kr.
    Känner mig otroligt missnöjd och lurad.
    Blev nöjd med det lilla som utfördes men känns inte rätt att säga ett pris och ge ett helt annat vid den inbokade tiden.
    Har väldigt svårt att säga nej om någon trycker på ett nytt pris speciellt när hon bara överraska mig med detta.
    Rekommenderar ingen att besöka detta stället.
  • Peter G
    Peter G skrev om Lasermedicinska Kliniken
    Trevlig personal, behandlingarna gav väldigt bra resultat. Rekommenderas varmt och läget är centralt.
  • Adam A
    Adam A skrev om Lasermedicinska Kliniken
    samma klinik som förr med nytt namn. Det nya namnet på kliniken är Laser Medicinska Kliniken

Engelbrektsgatan 28, 411 37 Göteborg