Alla kategorier Skönhetssalong Västra Götaland Göteborg Lasermedicinska Kliniken

Lasermedicinska Kliniken

Engelbrektsgatan 28, 411 37 Göteborg — Visa karta

Läs vad 6 kunder tycker om Lasermedicinska Kliniken

• Eva D skrev om Lasermedicinska Kliniken
    Var där för att ta bort argrynkan med botox. Det var fruktansvärt smärtsamt. Nu har 1 vecka gått och argrynkan är kvar men hela pannan är bedövad. Har huvudvärk hela tiden. Kvinnan där försökte enträget sälja på mig flera behandlingar som jag inte ville ha. Kommer aldrig mer att gå dit. De är inte seriösa
    Dessutom tycker jag det är jättedåligt av företaget att ringa upp mig och skälla ut mig för att jag gav de ett dåligt betyg. Detta är hur jag upplevde besöket och att påstå att jag hört fel och missförstått är bara skitsnack Läs mer
    2018-12-07 Lasermedicinska Kliniken svarar Eva D
    Hej Eva,

När du kom till oss träffade du specialistläkaren som informerade dig innan du behandlades. Hur man upplever smärta är mycket individberoende men injektion av Botox upplevs av de allra flesta som mindre smärtsamt. Du skriver också att du inte är nöjd med effekten. Men du fick information om att det kan ta upp till en vecka innan effekten börjar synas. I ditt fall hade du en ganska djup rynka som tar längre tid innan resultatet visar sig. På vår hemsida har vi tydligt informerat om Botox behandlingar.

Erbjudandet som våra kunder köper via Lets Deal gäller bara 1 område men flera av kunderna vill behandla fler områden. Vi informerar våra kunder att de kan köpa fler områden till samma pris som de betalade till Lets Deal. Vi informerar också att de nästa gång inte kan köpa av Lets Deal men att vi erbjuder samma pris när man kommer till oss nästa gång.

Det är tråkigt att du inte kontaktar oss eller tar del av informationen på vår hemsida innan du skriver negativt.

MVH
    Sofia
    Jessica L, Staffan C gillar detta
  • Affi S
    Affi S skrev om Lasermedicinska Kliniken
    Som alla missnöjda som gått till denna fälla ställe!! Blev också lurad på pengar, köpte en lets deal för 1500 och va nöjd med botox behandlingen, och då hon i kassan sa : jag får boka en tid till om 3 månader för samma behandling till samma pris! Och det jag . och vid betalningen ,så säger hon den dealen gällde förra gången!😨 nu kostar det 3000 kr! Jag hade knappt så mkt pengar på kortet, men så otrevlig tvingar hon mig att betala. Tror hon tar d själv! Otroligt! Uselt! Läs mer
    2018-12-04 Lars svarar Affi S
    Normalt brukar vi inte svara på omdömen som skrivs men vi känner att våra kunder som ev använder Reco har rätt att ta del av detta.

Första gången du kom till oss betalde du 1500kr till Lets Deal för 1 område och 1500kr hos oss för ytterligare 1 område eftersom du ville behandla fler områden. Du fick information muntligt och skriftligt att du skulle få samma pris nästa gång men att du då inte längre kunde gå via Lets Deal eftersom du då inte längre var ny kund.

Nästa gång du kom fick du för 2 områden betala 3000kr, dvs lika mycket som förra gången. Vi förstår inte varför du klagar och kastar skit på oss? Hade du glömt att du hade betalt till Lets Deal första gången?

Vår rekommendation är att läsa och lyssna på den information du får innan du kastar skit oavsett vem du går till.

Vi är ett seriöst företag som har funnits under 18 år och hela tiden låtit enbart specialistläkare utföra dessa behandlingar. I vår bransch finns det tyvärr mängder av klinker/salonger som poppar upp som svampar och vars namn inte går att koppla ihop med någon juridisk firma.
  • Natalia S
    Natalia S skrev om Lasermedicinska Kliniken
    Hade ett stort pigment fläck på kinden som besvärade mig oerhörd! Såg mycket äldre ut med dem , samt åldersfläckar på händerna! Sofia tig hand om allt och efter 1,5 vecka är jag som ung igen! Mycket nöjd med resultaten! Rekommenderar varmt! Läs mer
  • Helene W
    Helene W skrev om Lasermedicinska Kliniken
    Hittade denna platsen via lets deal.
    Så innan jag skulle köpa dealen så besökte jag och min dotter kliniken för se om det som skulle tas bort ingick.
    Vi pratade med hon som skulle göra behandlingen och hon sa att jag kunde bara boka via kliniken direkt och gav ett fast pris på 1500 för ta bort allt.
    Eftersom det va ett väldigt bra pris så bokade vi tid, men när det kom till behandlingen ändrades priset radikalt.
    Allt som skulle tas bort för 1500 kr blev i stället att ta bort en fjärdedel av det som utlovades och priset för det lilla krävde hon nu 2500 kr.
    Känner mig otroligt missnöjd och lurad.
    Blev nöjd med det lilla som utfördes men känns inte rätt att säga ett pris och ge ett helt annat vid den inbokade tiden.
    Har väldigt svårt att säga nej om någon trycker på ett nytt pris speciellt när hon bara överraska mig med detta.
    Rekommenderar ingen att besöka detta stället. Läs mer
    Eva D gillar detta
  • Peter G skrev om Lasermedicinska Kliniken
    Trevlig personal, behandlingarna gav väldigt bra resultat. Rekommenderas varmt och läget är centralt. Läs mer
  • Adam A skrev om Lasermedicinska Kliniken
    samma klinik som förr med nytt namn. Det nya namnet på kliniken är Laser Medicinska Kliniken Läs mer

Engelbrektsgatan 28, 411 37 Göteborg