Alla kategorier Skönhetssalong Västra Götaland Göteborg Lasermedicinska Kliniken

Lasermedicinska Kliniken

Engelbrektsgatan 28, 411 37 Göteborg — Visa karta

Läs vad 7 kunder tycker om Lasermedicinska Kliniken

• Affi S
    Affi S skrev om Lasermedicinska Kliniken
    Som alla missnöjda som gått till denna fälla ställe!! Blev också lurad på pengar, köpte en lets deal för 1500 och va nöjd med botox behandlingen, och då hon i kassan sa : jag får boka en tid till om 3 månader för samma behandling till samma pris! Och det jag . och vid betalningen ,så säger hon den dealen gällde förra gången!😨 nu kostar det 3000 kr! Jag hade knappt så mkt pengar på kortet, men så otrevlig tvingar hon mig att betala. Tror hon tar d själv! Otroligt! Uselt! Läs mer
  • Natalia S
    Natalia S skrev om Lasermedicinska Kliniken
    Hade ett stort pigment fläck på kinden som besvärade mig oerhörd! Såg mycket äldre ut med dem , samt åldersfläckar på händerna! Sofia tig hand om allt och efter 1,5 vecka är jag som ung igen! Mycket nöjd med resultaten! Rekommenderar varmt! Läs mer
  • A S
    A S skrev om Lasermedicinska Kliniken
    Inte nöjd. Otrevlig! Läs mer
    Affi S gillar detta
  • N
    N skrev om Lasermedicinska Kliniken
    Riktigt uselt!!!!!!
    Hade kontakt med en hudläkare som hade bekräftat att hennes arbete hade inte genomförts rätt och att jag ska ta en bild och i sin tur visa till henne. Innan jag hann visa och konfrontera henne med bild beviset började hon storma ut med massa ursäkter om att jag har fel och att hon är "läkaren". När jag väl visade henne bilden var hon fortfarande fastställd vid att jag har fel. Jag var i shock! Bestämde mig att det inte var värt att diskutera eftersom hon ville inte lyssna.
    Utför inte sitt jobb ordentligt och är EXTREMT otrevlig. rekommenderar inte detta stället till någon!!! Läs mer
    Affi S, A S gillar detta
  • Helene W
    Helene W skrev om Lasermedicinska Kliniken
    Hittade denna platsen via lets deal.
    Så innan jag skulle köpa dealen så besökte jag och min dotter kliniken för se om det som skulle tas bort ingick.
    Vi pratade med hon som skulle göra behandlingen och hon sa att jag kunde bara boka via kliniken direkt och gav ett fast pris på 1500 för ta bort allt.
    Eftersom det va ett väldigt bra pris så bokade vi tid, men när det kom till behandlingen ändrades priset radikalt.
    Allt som skulle tas bort för 1500 kr blev i stället att ta bort en fjärdedel av det som utlovades och priset för det lilla krävde hon nu 2500 kr.
    Känner mig otroligt missnöjd och lurad.
    Blev nöjd med det lilla som utfördes men känns inte rätt att säga ett pris och ge ett helt annat vid den inbokade tiden.
    Har väldigt svårt att säga nej om någon trycker på ett nytt pris speciellt när hon bara överraska mig med detta.
    Rekommenderar ingen att besöka detta stället. Läs mer
    A S gillar detta
  • Peter G
    Peter G skrev om Lasermedicinska Kliniken
    Trevlig personal, behandlingarna gav väldigt bra resultat. Rekommenderas varmt och läget är centralt. Läs mer
  • Adam A
    Adam A skrev om Lasermedicinska Kliniken
    samma klinik som förr med nytt namn. Det nya namnet på kliniken är Laser Medicinska Kliniken Läs mer

Bästa skönhetssalongerna i Göteborg: