Leasify

Leasify

leasify.se
  • BadgeFiveYears
4.5

Leasingbranschens långa tradition av att inte vara transparent skapade grundidén för Leasify. Vi såg att företag ofta ingick i dyra och svåröverblickade avtal då avtalstid, ränta, månadskostnad och restvärde är olika från avtal till avtal. Det gör det omöjligt för företag att skapa sig en enhetlig bild av vad de faktiskt betalar....

89 omdömen om Leasify

Sedan starten hos Reco 2017

New Wave Group Ab N

Leasify har möjliggjort en mer effektiv uppföljning och hanteringen av våra leasingavtal och den effekt det får på redovisningen i enlighet med IFRS 16. Tidigare nyttjades Excel-filer för denna uppföljningen vilket dels var svåröversiktligt. Leasify bistod i onboarding med över 750 st leasingavtal samt var med för stöttning i både utbildning av tjänsten samt diskussioner kring hantering av specifika leasingavtal. Supporten var även mycket tillgänglig för frågor och diskussioner för smidig hantering. Över det hela...

Svar från Leasify

Hej och stort tack för er fina rekommendation av vår tjänst! Att vi lyckats med detta tillsammans är till stor del avhängt av en god kommunikation oss parter emellan och ett gott samarbete. Också en bra, smidig och användbar tjänst såklart:-) Låt oss utveckla den framåt och göra den ännu bättre för er bl.a via custom made reports. Tack! Leasify Teamet

Martin D
Skrev om Leasify

Leasify har möjliggjort en mer effektiv uppföljning och hanteringen av våra leasingavtal och den effekt det får på redovisningen i enlighet med IFRS 16. Tidigare nyttjades Excel-filer för denna uppföljningen vilket dels var svåröversiktligt och ineffektivt. Leasify bistod i onboarding med över 750 st leasingavtal samt var med för stöttning i både utbildning av tjänsten samt diskussioner kring hantering av specifika leasingavtal. Över det hela är vi väldigt nöjda med bemötandet och samarbetet med Leasify och upplever tjänsten som mycket bra och trovärdig.

Svar från Leasify

Hej och stort tack för er fina rekommendation av vår tjänst! Att vi lyckats med detta tillsammans är till stor del avhängt av en god kommunikation oss parter emellan och ett gott samarbete. Också en bra, smidig och användbar tjänst såklart:-) Låt oss utveckla den framåt och göra den ännu bättre för er. Tack! Leasify Teamet

Irras Ab I
Skrev om Leasify

Proffsiga och trevliga! Snabb återkoppling och alltid serviceminded.

Svar från Leasify

Hej och stort tack för recensionen, det värmer i november mörkret! Vi kommer fortsätta att lyssna på de viktigaste, våra kunder, för att bibehålla samt utveckla vår kompetens, kunnande och fokus på att lösa de utmaningar som kan uppstå. Tack för att ni ger oss möjlighet till det! Vänligen// Leasify teamet

Olympus Bidco Ab O

Onboarding har med Theodor i spetsen gått smidigt. Därtill har vi fått gedigen och snabb support. Stort tack Leasify för professionellt bemötande och bra tips. Förväntningarna var höga och de möttes med bravur.

Svar från Leasify

Hej och tack för fin reco och feedback för vår support och tjänst vilket verkligen är prioritet för vår verksamhet då vi alltid sätter våra kunder i fokus! Kul att vi tillsammans lyckats uppnå förväntningarna. Ha en fortsatt bra vecka!// Leasify teamet

I.a.r. Systems Group Ab I

Trevligt bemötande och kunnig personal som hjälper en framåt

Svar från Leasify

Hej och tack för er reco! Glada att ni är nöjda med vårt support och kompetens. Vänligen Leasify teamet

Member 24 M

Alltid trevligt bemötande vid kontakt. Jag förväntade mig mer användarvänlighet samt mindre egen handpåläggning som riskerar felaktigheter. Sammantaget är systemet bra för att ha alla avtal samlade på samma ställe samt som ett hjälpmedel till redovisningen. Men jag hade önskat mer tydlighet samt möjlighet att göra egna kontroller för att säkerställa beräkningar mm. Det finns en del luckor i bokföringsrapporterna och användarvänligheten i systemet.

Svar från Leasify

Hej och tack för er reco. Vi är glada att ni uppskattar vår servicenivå och våra kontakter! Tack för feedback gällande användarvänlighet och egna kontroller. Vi kontaktar er så kan vi få input kring era önskemål mer i detalj och utveckla tjänsten framåt. Vänligen// Leasify teamet

Miljönären Hq Ab M

Bemötande = bra, har fått svar på våra frågor. Köpte Leasify för att få koll på leasingtider, var bilar finns fysiskt och för att få ut bokföringsunderlag. Allt verkar fungera.

Svar från Leasify

Hej och tack för reco! Ser att ni är väldigt nöjda med Leasify och det ni efterfrågar. Vi ska göra allt vi kan för att uppfylla en fem av fem reco framgent. Glad sommar! // Leasify Teamet

Rizzo Group Ab R

Har haft kontakt med Theodor Rohr. Väldig hjälpsam och kunnig person. Man får återkoppling så fort man kontaktar honom. Mycket bra service Leasify.

Svar från Leasify

Tack för er reco! Stolta vi blir att höra att ni uppskattar våra medarbetare och den servicenivå vi vi hela tiden eftersträvar. Glad sommar! // Leasify Teamet

Infracom Group Ab I

Bra introduktionsutbildning!! Flexibla och kunniga

Svar från Leasify

Tack för er reco! Kul att se att ni är nöjda och glada med er uppstart hos oss på Leasify. Ser fram emot fortsatt härligt samarbete. Glad sommar! // Leasify Teamet

Homemaid Ab H

Väldigt professionellt och serviceinriktad bemötande som gjorde vår onboarding smidig. Tack för detta!

Svar från Leasify

Tack för fin reco! Stolta över att ni är nöjda över vår support och service. Vi hoppas ni får ut fin nytta och effektivitet med Leasify. Vi finns här för mista fråga. Glad sommar! // Leasify Teamet

Liselotte T

Mycket bra bemötande och hjälp med att få system och rapporter på plats för vår IFRS rapportering. Kunnig och snabb support, kan verkligen rekommenderas.

Svar från Leasify

Tack för fin reco! Vad härligt att ni uppskattar Leasifys service och snabbhet kring vår tjänst. Glad sommar! // Leasify Teamet

H.f Oral Care H

Ett mycket bra bemötande och med stor kompetens och förståelse för våra behov.

Svar från Leasify

Hej! Tack för er fina reco. Det värmer och glädjer oss. Det ger oss ännu mer energi att fortsätta med det vi älskar, att sätta våra kunder i fokus. Önskar er en riktigt solig och trevlig sommar! // Leasify Teamet

Forefront Consulting Group Ab F

Vår upplevelse har varit jättebra. Vi fick den hjälp vi behövde för att förstå systemet. Theodor var pedagogisk och tillmötesgående och hade tålamod.

Svar från Leasify

Hej! Härligt och höra att ni är nöjda med vårt service och utbildning av Leasify's SaaS tjänst för leasingredovisning. Vi finns här för minsta fråga. Trevlig sommar! // Leasify Teamet

Arctic Paper Munkedals Ab A

Användarvänligt och lätt att komma igång med.

Svar från Leasify

Tack för ert Reco! Och vi är glada och så klart lite stolta att ni tycker Leasify är användarvänligt och att onboardingen varit smidig. Vi finns här för minsta fråga, så tveka inte att höra av er. Glad sommar! // Leasify Teamet

Nina L
Skrev om Leasify

Leasify har hjälpt oss framförallt i vår IFRS-rapportering genom att vi nu enkelt kan få ut rapporter för detta. Det är också bra att kunna samla alla våra avtal på ett ställe och få en bättre överblick. Snabb och tillmötesgående personal både vid onboarding och därefter.

Svar från Leasify

Hej och tack för er reco! Kul att Leasify möjliggjort en enklare och samlad bild för era avtal och sätt att jobba kring redovisning av leasingskuld. Glada även att ni är nöjda med vår support och service! Vänligen//Leasify teamet

Ab Svensk Bilprovning A

Bra bemötande och pedagogisk utbildning av systemet

Svar från Leasify

Tack för er reco! Det har varit en fröjd att få hjälpa er i uppstarten hos Leasify samt att vi med er feedback kunnat utveckla funktionaliteter i tjänsten som ni efterfrågade. Bra samarbete! Vänligen, Leasify teamet

Connect Bus Sverige Ab C

Leasify är en bra tjänst som hjälper oss att få till ett effektivt arbete på ekonomifunktionen. Supertrevliga och drivna personer som hjälper till att lösa problemen för vår verksamhet.

Svar från Leasify

Hej och stora tack för er recension! Vad glada vi blir att ni uppfattar Leasify på detta sätt. Inte svårt med en trevlig och tillmötesgående kund där vi kan finna en kommunikation med högt i tak och fokus på att skapa en enklare vardag för er på Connect Bus. Ha en bra start på veckan! Vänligen Leasify Teamet

Accountor Ekonomi & Rådgivning Ab A

Leasify har enkla rapporter att stämma av mot och som underlag till konsolideringen (IFRS 16 rapportering). Suverän support som alltid hjälper till på kort varsel med uppföljningar/avtalsförändringar. Kan verkligen Leasify!

Svar från Leasify

Hej och tack för fina ord och vi är glada att ni har den erfarenheten av Leasifys tjänst samt vår support! Vi fortsätter att ta feedback från kunder, partner, revisorer, redovisningsspecialister m.m. så vi kan finjustera vår tjänst ytterligare och maximera våra kunders användarvänlighet och skapa en effektivare redovisningsvardag! Vänligen //Leasify teamet

Vitec Software Group Ab (publ) V

Bra, användarvänligt system. Leasify kan bli bättre på att kommunicera ut nyheter.

Svar från Leasify

Tack för bra feedback, och at ni tycker vår true cloud tjänst är användarvänlig! Vi är ett väldigt agilt bolag där många nya, smarta och positiva användarfunktioner släpps löpande för att underlätta våra kunders vardag. Vi håller med om att kommunikationen kring nyheter har varit bristfällig. Därav har vi sedan augusti 2022 anlitat en ny samarbetspartner för marketing och contentarbete så hoppas att ni ska märka av större skillnad under Q4 2022 gällande förbättrad kommunikation. Trevlig helg! // Leasify teamet

Apoteksgruppen I Sverige Ab A

Proffsigt bemötande, snabb hjälp och bra och användarvänlig tjänst!

Svar från Leasify

Hej och stort tack för er rekommendation! Vi är glada att vi lyckats leverera det vi står för och att vi kan uppnå och förhoppningsvis överträffat era förväntningar. Vi ses och hörs snart! // Leasify teamet

Ernströmgruppen Ab E

Trevligt bemötande och alltid snabb återkoppling. Bra tjänst som är väldigt användarvänlig

Svar från Leasify

Vi är glada att ni tycker vår tjänst, support och bemötande är enligt önskemål. Vi fortsätter sätta kunden i fokus både personligt och via tjänsten! Varma hälsningar//Leasify teamet

Teqt Group Ab T

Proffsigt bemötande i alla led. Bra process för onboarding av oss som ny kund.

Svar från Leasify

Tackar ödmjukast för er rekommendation! Vi försöker alltid arbeta med utgångspunkt enkelt och smidigt. Vi är glada att ni anser att vi lyckats:-) Vi hörs och ses! //Vänligen Leasify teamet

Oscar Properties Förvaltning Ab O

Trevligt bemötande. Tar sig tid och går igenom allt grundligt i systemet. Väldigt nöjd med helheten.

Svar från Leasify

Tack för era fina ord och feedback! Vi är glada att ni som kund tar er tiden att lyssna, det kommer möjlighet för ännu effektivare och smartare hantering av era leasingavtal och IFRS 16 redovisning. Allt gott! // Leasify teamet

Hantverksdata Sverige Ab H

Mycket professionellt bemötande, bra tjänst som ständigt utvecklas. Lättanvänd.

Svar från Leasify

Stora tack från hela personalen på Leasify! Vi är glada och ödmjuka för recensionen. Samtidigt så är det viktigaste av allt att vi har kunder som hjälper oss med feedback för att tjänsten ska bli ännu bättre över tid. Tack! // Leasify teamet

Wellness Studio Sverige Aktiebolag W

Bra produkt/tjänst. Lite tight med tid i onboardingen, annars mycket bra! Vi har lagt upp avtal för att redovisa enligt K3.

Svar från Leasify

Hej och tack för reco! Kul att ni är nöjda med vår tjänst och vår snabba support och service för era rapporter med mera. Vi ser fram emot ett fortsatt gott samarbete. Fortsatt trevlig sommar! Hälsningar Leasify teamet!

Eniro Ab E
Skrev om Leasify

Blir alltid trevligt bemött av de jag har kontakt med på Leasify. De förväntningar som vi hade på detta system och med de som har hjälpt oss att sätta upp det har uppnåtts. Det fungerar utmärkt för oss som då endast behöver använda funktionen för att kunna få bokföringen rätt för IFRS 16. Leasify är väldigt snabba på att svara och återkomma med den hjälp som man behöver vilket uppskattas mycket då man oftast har lite tid under bokslut.

Svar från Leasify

Stort tack för er fina feedback! Vi blir såklart stolta och glada att ni har denna erfarenhet och känsla gällande vår tjänst. Det hade aldrig fungerat att utföra en bra service om vi våra kunder likt ni, alltid har högt i tak, raka dialoger och förståelse utifrån allas perspektiv. Nu fortsätter vi utveckla marknadens bästa tjänst för leasingrelaterade funktioner. Ha en riktigt bra sommar! Vänligen//Leasify Teamet

Flexbuss Sverige Ab F

Ett riktigt bra och översiktligt system för våra leasingavtal. Enkelt att lägga in avtalen. Rapporterna tar fram den information vi behöver för att kunna rapportera enligt IFRS16 varje månad till koncernen. Mycket bra support när vi har frågor. De återkommer på mail/telefon inom bara någon timme. Leasifytjänsten och supporten uppfyller verkligen våra höga förväntningar på ett bra system !

Svar från Leasify

Vi bugar och bockar och tackar ödmjukast för den fina feedbacken! Vi gör alt vi kan för att utveckla vår tjänst till marknadens smartaste och mest användarvänliga leasingtool. Bli både lättare och bättre när vi får bra idéer från våra kunder gällande affärsutveckling samt har en rak och bra kommunikation. Önskar er en riktigt härlig sommar! Vänligen//Leasify teamet

Ess Hotel Group Ab E

Snabb och tydlig återkoppling om det skulle vara något!

Svar från Leasify

Tack för feedback! Vi gör vårt bästa för att ge en hög servicenivå. Blir enklare när vi har bra dialog med er som kund, tack! // Leasify teamet

Clinton Mätkonsult Aktiebolag C

Bra bemötande och uppnådde våra förväntningar.

Svar från Leasify

Tack för recension! Kul att höra att ni är nöjda med våra tjänster och service. Glad sommar! //Leasify teamet

Clinton Mätkonsult Aktiebolag C

Toppen support vid implementeringen av systemet. Kunniga konsulter som kunde svara på och lösa våra komplexa frågeställningar. Vår tjänst är mestadels för IFRS/K3 rapporter och dess avtal. Även positivt att företaget vill utveckla tjänsten med tex ett sidoregister för utlösta finansiella leasingavtal.

Svar från Leasify

Stort tack för er fina feedback! Vi strävar alltid efter att göra det bästa och mesta för våra kunder. Men det krävs two to tango och vi är glada att ni är förstående och ger oss möjligheten att skapa marknadens mest användarvänliga och träffsäkra SaaS tjänst för leasing. Glad sommar! //Leasify teamet

Bharat Forge Kilsta Ab B

Vi är ett svenskt dotterbolag som ägs av ett indiskt börsbolag, vi rapporterar enligt IFRS16, behöver ett enkelt verktyg som möter vårt behov av bokföringsrapporter. Snabb leverans och förståelse av Leasify kring vad vi efterfrågar!

Svar från Leasify

Tack för er feedback! Vi kommer göra allt för att ni ska vara nöjda med vår tjänst för IFRS16 som ständigt utvecklas! Vänligen Leasify Teamet

Storekey Ab S

Leasify har för oss förenklat den löpande redovisningen avseevärt och är ett verktyg jag kan rekommendera.

Svar från Leasify

Tack för fin rekommendation! Glada att vi kan hjälpa er med en effektivare vardag. Nu utvecklar vi vidare! :-) Vänligen//Leasify Teamet

B3 Consulting Group Ab (publ) B

Otroligt enkelt och superbra service

Svar från Leasify

Hej och tack för feedback! Kul att ni tycker tjänsten är smidig och enkel samt att ni upplever vår service som god. Vi är tacksamma och ödmjuka att få ha er som kund. Nu siktar vi på att utveckla tjänsten än mer så vi kan underlätta er vardag ytterligare. Framåt! Vänligen//Leasify Teamet

Willab Garden Ab W

Alltid ett trevligt bemötande och förståelse för vad det är man behöver hjälp med. Jag har bara positivt att säga om avtalstjänsten vi köpt och vår kontaktperson på Leasify.

Svar från Leasify

Hej och tack för recensionen! Glada över att ni uppfattar oss som bemötande och positiva. Det är vi såklart glada över, och stolta över att vi har så trevliga och förstående kunder. Vi hörs och ses snart! Vänligen/Leasify Teamet

Swoosh Miljöföretaget I Umeå Ab S

Bra bemötande och bra system. Det enda jag tycker är att det är lite klurigt att ta ut rapporter.

Svar från Leasify

Tack för recension! Kul att ni tycker systemet är bra och att det är användarvänligt! Det är snabbt och enkelt att ta ut rapporter. Vi kontaktar er så går vi igenom det så ni känner er bekväma för framtiden. Vänligen//Leasify Teamet

Rederiaktiebolaget Eckerö R

Kunnig person som hjälpte oss. Tog även in önskemål om förbättringar i systemet som sedan även byggdes i nästa version. Använder delen gällande IFRS16.

Svar från Leasify

Tack för er recension! Det träffar oss i hjärtat när vi som jobbar på Leasify läser att vi får goda vitsord från er som kunder, tack! Det värmer såklart också än mer med positiv respons att vi är lyhörda och utvecklar tjänsten efter er feedback. Det är det som skapar en win win på riktigt. Tack! Vänligen//Leasify Teamet

Stockholm Vatten Ab S

Vi använder Leasifys system för att lägga in leasingavtal och sedan ta fram underlag för rapportering av finansiell leasing (som ett komplement till andra system där vi inte kan få fram det). Tidigare använde vi Excel för detta och systemet har underlättat mycket för oss. Det är enkelt och smidigt att lägga in de uppgifter som krävs och att ta ut rapporter med den information vi behöver. Systemet ger också påminnelser om när kontrakt håller på att löpa ut vilket gör det lätt att komma ihåg att plocka bort dem. Våra kontaktpersoner...

Svar från Leasify

Tack för er rekommendation! Vi blir glada över at läsa att vår tjänst underlättar er löpande rapportering samt totala kontroll av leasingavtal. Vi fortsätter att utveckla tjänsten hela tiden och ny, ännu smartare funktionalitet släpps löpande under året. När det kommer till service är det något vi aldrig tullar på. Vi ses snart! Vänligen//Leasify Teamet

Bioarctic Ab B

Leasify är en jättesmidig helhetslösning för hantering av leasingavtal och upphandlingar. Den webbaserade portalen håller hög kvalité är lätt att hitta i och ger en bra kontroll över företagets leasingavtal. Vi har alltid fått riktigt bra service från företagets kundsupport, som ger snabb återkoppling och fungerar som ett bra stöd för oss i leasingfrågor. Vi är riktigt nöjda med Leasify och rekommenderar de till alla bolag som behöver hjälp att hantera sina leasingavtal.

Svar från Leasify

Tack för feedback! Klart att vi blir stolta och glada när våra kunder är tacksamma. Men vi blir aldrig nöjda och fortsätter utveckla nya smarta och effektiva funktioner i tjänsten så ni kan förbli en nöjd kund. Servicen får ni på köpet, den tullar vi inte på. Är det något ni känner inte fungerar helt ok eller något som kan bli bättre så hör ni av er. Då får vi en chans att skapa magi tillsammans! //Vänligen Leasify Teamet

Sem Ab S
Skrev om Leasify

Oftast bra bemött. Ibland snabba svar ibland lite längre väntetid. Hade höga förväntningar. Inte varit så tydligt när förändringar skett i systemet. Bra att förnyelse sker hela tiden. En testmodul skulle vara bra. Ex när man vill testa olika sätt att lägga upp ett nytt avtal för att kunna se hur utfallet blir. Bra att ha alla avtal samlat på ett ställe och att det går att fördela på alla avdelningar.

Svar från Leasify

Tack för feedback och recension. Vi är en tjänst som hela tiden utvecklar och skapar det bästa för våra kunder för att göra det enklare och effektivare i vardagen när det kommer till hantering, analys och redovisning av leasingavtal. Det medför att det släpps nyheter och förbättringar relativt ofta. Låt oss ta till oss er feedback. Vi återkommer till er och bokar ett möte så vi kan förstå er förväntansnivå och kommunikation i relation till tjänstens leverans och pris. Då an vi bli bättre tillsammans! Vänligen//Leasify Teamet

Sivers Semiconductors S

Genomgick 2 timmars utbildning i verktyget. Fick noggrann och utförlig genomgång samt god återkoppling med inspelat material och anteckningar.

Svar från Leasify

Tack för recension! Vi hoppas att utbildningen ger er en bra utveckling i att nyttja vår tjänst maximalt. Tack för att ni nyttjar Leasify! Vänligen//Leasify Teamet

Linjemontage I Grästorp Aktiebolag L

Man blir alltid väldigt bra bemött på Leasify, alla är trevliga, hjälpsamma och väl insatta i systemet. Lyhörda för de behov man har.

Svar från Leasify

Hej och tack för er recensionen! Vi gör allt vårt yttersta för att alltid ge bästa service till våra kunder och vi är glada att det upplevs så även från er. Vi fortsätter utveckla vår tjänst med nya smarta funktionaliteter som ni kan nyttja över tid. Vänligen//Leasify Teamet

Nordic Wellness N

Allt började genom ett pilotprojekt för drygt 3 år sedan som mynnat ut i ett riktigt bra system och har förenklat vår hantering av finansiella avtal. Det finns även moduler som förenklar arbetet kring forecast och är för oss ett bra verktyg. Teamet bakom systemet ger väldigt bra support och pedagogiska förklaringar om problem skulle uppstå. Vi är väldigt nöjda kunder!

Svar från Leasify

Tack för den fina recensionen! Ja, vem kunde tror att vi skulle vara där vi är i vårt samarbete idag när vi startade det där pilotprojektet för ca 3 år sedan. Jo, vi båda parter, då vi visat stor förståelse, respekt och ödmjukhet inför våra respektive verksamheter. Det har varit vårt gemensamma framgångsrecept! Extra kul också att utvecklingen av vår tjänst med olika moduler skapar en enklare, smartare och mer effektiv vardag för er. Tack för ert förtroende! Vänligen//Leasify Teamet

Thunderful Group Ab T

Vi har fått ett mycket bra och trevligt bemötande från den dagen vi tog kontakt med Leasify. De har också en väldigt bra support med snabb återkoppling. Vi förväntade oss en förenkling och tidsbesparing för hantering av våra leasingavtal i koncernen. Vi upplever att vi har besparat otroligt mycket tid på att lägga över alla våra leasingavtal till Leasify. Dessutom ingick uppläggning av alla befintliga avtal i on-boardingen vilket också var en stor tidsvinst. Bra utbildning och genomgång. Lätt att använda programmet och...

Svar från Leasify

Tack för er feedback! Vi är glada och ödmjuka inför de fina orden. Vi strävar alltid efter att sätta våra kunder i första rummet. Kul när det lyckas:-) Men det behövs alltid två parter för att kunna uppnå samt överträffa förväntningarna, så vi är tacksamma för vår öppna kommunikation och dialog. Vi ser framåt för vidare utveckling av tjänsten! Vänligen//Leasify teamet

Christian Berner Tech Trade Ab C

Behjälplig personal och snabb återkoppling. Positivt att de fokuserar på att utveckla systemet.

Svar från Leasify

Tack för er feedback! Vi strävar alltid efter att ha den mest användarvänliga tjänsten samt att vara i framkant tekniskt, funktionellt och redovisningsmässigt. Därför är ni kunder viktigast med all den kompetens och erfarenhet ni delger oss för att fortsätta ha en bra tjänst för er. Allt gott! //Leasify teamet

Ulf Erik S
Skrev om Leasify

Bara positiva omdömen! Snabb hjälp, trevliga, kunniga. Föredömliga rapporter till IFRS-bokslut.

Svar från Leasify

Hej! Vad kul att ni är nöjda med vår tjänst och service. Det betyder mycket för oss för att fortsätta vårt sätt att utvecklas och jobba framåt. Vänligen //Leasify teamet

Ge-te Media Aktiebolag G

Bra bemötande av säljare och sedan övriga kontakter. Verkar vara ett program som uppfyller våra förväntningar

Svar från Leasify

Hej oh tack för recensionen! Vi är glada att ni uppskattat vår service redan från start. Det är viktigt för oss att våra kunder känner stöd i både tjänsten och personerna bakom. Välkomna till Leasify och vi ser fram emot vår fortsatta dialog. Vänligen Leasify teamet

Bst Brandskyddsteamet Ab B

Väldigt proffsig och kunnig personal. Tjänsten är enkel att använda och har allt vi eftersökte, mycket bra!

Svar från Leasify

Hej och stort tack för recensionen! Kul att ni valde Leasify som er lösning för att hantera era leasingavtal. Vi utvecklar tjänsten ständigt och hoppas ni nyttjar alla nyheter som kommer så kan det underlätta er vardag ännu mer. Gott nytt 2022! Hälsar Leasify teamet!

Charge Amps Ab C

Min upplevelse av onboardingen är att vi fick allt det stöd vi behövde för att på mycket kort tid få in alla relevanta leasingavtal kopplade till IFRS 16. Vi håller fortfarande på att lära oss Leasify men känner att vi nu har det systemstöd som vi behöver framöver.

Svar från Leasify

Hej och tack för era fina ord! Det är alltid enklare att ge god service när motparten har lätt för att kommunicera och vi tillsammans kan bli så effektiva som möjligt. Lycka till med uppstarten och vi finns här så snart ni behöver stöd! Vänligen Leasify teamet!

Nybergs Bygg & Måleri Nbm Ab N

Hej Kan än så länge inte bedöma programmet särskilt mycket då jag precis börjat använda det. Bra introduktion och utbildningar samt snabb återkoppling vid funderingar gör att så här långt känner jag mig nöjd./Marie

Svar från Leasify

Hej Tack för ert svar och er känsla över våra utbildningar och servicenivå! Vi är övertygade om att ni kommer vara nöjda med tjänsten och vi finns alltid här vid minsta fråga. Vänligen Leasify teamet!

Myriam S
Skrev om Leasify

Leasify underlättar hanteringen av våra leasingavtal och hjälp oss på en snabbare och enklare sätt att ta fram rapporter för vår K3 redovisning. Vi har haft en bra kontakt med deras team och fortsätter gärna med samarbetet att utveckla våra behov!

Svar från Leasify

Tack för era ord! Vi är glada att vår tjänst hjälper och effektiviserar er vardag. Det är vi glada för. Vi uppskattar även den nära och öppna dialog vi har så vi kan hjälpas åt att göra tjänsten än smartare och bättre för er framgent. Ha en fin tisdag! //Leasify teamet