Alla kategorier Guldsmed Stockholms län Stockholm Södermalm Gamla Stan Jewel House AB

Jewel House AB

Västerlånggatan 10, 111 29 Stockholm — Visa karta

Guldsmeder nära Jewel House AB:

Nybrogatan 35, STOCKHOLM
Vi på Juvelia skräddarsyr dina ringar och diamantsmycken. Dessutom utför vi repa... Läs mer ›
Leonard A:
Jag fick ett infall att ge min fru något riktigt speciellt i födelsedagspresent och bokade en tid för ett möte hos Juvelia. Det resultera...

Läs vad 1 kund tycker om Jewel House AB

• Mia S
    Mia S skrev om Jewel House AB
    Var inne i den här butiken efter att jag åkt på en rejäl blåsning på en skinnbutik längre ner på Drottningatan.

Var lite skeptiskt till butiken i början (såg lite b ut) men bemöttes av en väldig trevlig personal. Köpte en muddjacka och en herrkavaj för 2500kr tillsammans. Muddjackans blixtlås gick upp efter 1 månad så jag gick tillbaka med jackan utan kvitto men det var inga som helst problem, det tog 1 vecka för de att reparera jackan, den har hållit sig hel i 3 år nu. Kan varmt rekommendera denna butik även om den ser lite B ut, 4+/ 5. Skulle ha varit 5 av 5 om reparationen hade varit snabbare.

Har handlat 3 jackor till familjen sen dess och även fått datortips då det visade sig att en av personalen var utbildad tekniker!!

Västerlånggatan 10, 111 29 Stockholm