Lejonet & Björnen Sverige AB

Lejonet & Björnen Sverige AB

Ring 031-19 99 33 www.lejonetochbjornen.se
3.8

Med 30 olika glass- och sorbetsmaker och tiotalet olika glasstårtor vill vi erbjuda alla möjligheten att hitta sina favoriter när man vill vardagslyxa, helgnjuta eller fira något speciellt. Just nu vill vi puffa extra för vårt nya KRAV-sortiment.

4 omdömen om Lejonet & Björnen Sverige AB

Anette S
Skrev om Lejonet & Björnen Sverige AB

God men otroligt dyr glass... Bättre om priset var lägre så att man kan pröva flera smaker.

Robert M
Skrev om Lejonet & Björnen Sverige AB

Lejonet & Björnen tillverkar en av världens bästa glassar. Deras produkt serveras på stora middagar såsom nobellmiddagen då deras glass är av världsklass. Ifall du kommer till deras affär på Danska Vägen ska du testa en av deras sorb´er, de smälter verkligen i munnen på dig och efteråt vill du inte äta någon annan glass!

Helena O
Skrev om Lejonet & Björnen Sverige AB

Glassen som är i topp. Min egen favorit är den italienska chokladen, vilken är så god. Det märks att glassen här är av en prima kvalitet och smakerna är många och också valen. Vid fint väder sitter man gärna med glassen i handen utanför och gassar i solen. Priserna är okej med hänsyn till den oemotståndliga smaken

Olle J gillar detta
Jonas A
Skrev om Lejonet & Björnen Sverige AB

Klart bästa glassen i Göteborg, för att inte säga Sverige. Många spännande smaker, glass såväl som sorbéer. Dom har också väldigt goda glasstårtor. Man kan sitta och fika i sig glassen där eller ta med sig. Dom har dock en väldigt jobbig flashbaserad webbsida. (http://www.lejonetochbjornen.se/)

Olle J och Ronny M gillar detta