Lenanders Grafiska AB

2.4

7 omdömen om Lenanders Grafiska AB

Elin L
Skrev om Lenanders Grafiska AB

Jättenöjd. Proffsigt och trevlig kontakt. Fin slutprodukt. Rekommenderar!

Magnus G
Skrev om Lenanders Grafiska AB

Jag rekommenderar Lenanders starkt. Dom har bra priser, hög kvalitet och mycket bra service. Jag tycker även dom är bland dom bästa tryckerierna i Sverige idag tack vare deras miljöarbete.

Henrik E
Skrev om Lenanders Grafiska AB

Det verkar som att de inte alltid riktigt lyssnar på kunden. Jag är väldigt noggrann och har varit tydlig i kontakten med dem. trycket blev över förväntan. Personligen gillar jag dem starkt men har varit inblandad i tryckprodukter där de inte skött sig så bra. Helhetsbetyget blir därefter.

Wilhelm P
Skrev om Lenanders Grafiska AB

Detta företaget är inget att egenteligen rekomendera. De tar inte riktigt kunden på allvar och gör lite som de själv tycker känns bra. Lyssnar inte ordentligt och gör det som passar de själva bäst. Många av deras tryck blir säkert bra men de missar också en del eftersom de inte riktigt lyssnar och gör som de själva vill.

Niklas O
Skrev om Lenanders Grafiska AB

Ett företag som har en väldigt oorganiserad personal och inte ser till kundens behov. De gör inga ansträngningar till kontakt av kunden utan det får kunden göra helt själv. Att de heller inte levererar det man har kommit överrens om gör inte saken bättre. De har ett bra bemötande till en början med prisuppgifter och instruktioner och har antagligen en ganska etablerad kundkrets, deras hemsida är bra.

Josefin P
Skrev om Lenanders Grafiska AB

håller inte vad de lovar. när fel uppstått måste man själv ringa upp dem för att reklammera och få veta vad som händer vid ärendet, trots att de ett antal gånger själva frågat efter nummer så att de kan ringa tillbaka. missat leveranstid tre gånger och när varorna äntligen kommer en månad försent så är varan fel tryckt.

Tobias E
Skrev om Lenanders Grafiska AB

Ett företag som inte håller vad de lovar. När jag anlitade en tjänst från företaget blev jag mycket missnöjd. Inte heller slutprodukten var något att vara nöjd med! Inget företag man vill komma tillbaka till eller anlita igen.