Lenbergs Begravning & Familjejuridik Borås

Lenbergs Begravning & Familjejuridik Borås

www.lenbergs.se
  • BadgeFourYears

Vårt mål är att skapa en personlig begravning som speglar den dödes personlighet och de anhörigas önskemål. Vi strävar så långt det är möjligt efter att du har samma kontaktperson genom hela processen, något som skapar trygghet och ger möjligheter att utforma ett fint avslut. Tjänster som vi erbjuder är: Begravningar, familjejuridik...

794 omdömen om Lenbergs Begravning & Familjejuridik Borås

Sedan starten hos Reco 2021

Fredrik B
Skrev om Lenbergs Begravning & Familjejuridik Borås

Bra professionellt bemötande och service från alla inblandade parter.

Marie P
Skrev om Lenbergs Begravning & Familjejuridik Borås

Snabb och proffsig hjälp Ibland svårt att få kontakt men generellt bra

Britt-Mari H
Skrev om Lenbergs Begravning & Familjejuridik Borås

Eftersom jag varit i kontakt med Lénbergs förut vet jag att man får det bästa bemötande så även denna gång. Förberedelser, genomförande och slutförande av begravning har skett på ett smidigt och vördsamt sätt.

Ove H
Skrev om Lenbergs Begravning & Familjejuridik Borås

Jag är mycket belåten med det arbete som utfördes i samband med min frus begravning

Annika E
Skrev om Lenbergs Begravning & Familjejuridik Borås

Vi är väldigt nöjda med begravningen och allt runt omkring, Linda var mycket trevlig och proffsig. Bouppteckningen gick lätt och smidigt tack vare Emelinas kunnande.

Jenny L
Skrev om Lenbergs Begravning & Familjejuridik Borås

Jag/vi har blivit bra bemöta och har får all den hjälp vi behövt med begravningen och allt därtill.

Ingemar R
Skrev om Lenbergs Begravning & Familjejuridik Borås

Vi upplevde att vi fick mycket kunnig och engagerad hjälp.

Carina M
Skrev om Lenbergs Begravning & Familjejuridik Borås

Lenbergs begravningsbyrå har en fantastisk service och professionella medarbetare. Jag kan varmt rekommendera deras tjänster.

Anette L
Skrev om Lenbergs Begravning & Familjejuridik Borås

Helt fantastiskt bra alltihop, bra service och hjälpsam personal. Vi är så nöjda.

Lars L
Skrev om Lenbergs Begravning & Familjejuridik Borås

Proffsigt bemötande med bra service. Hög prisnivå på tjänsterna t ex för bouppteckningar. Dessa är ju mer eller mindre svåra = olika pris i starten.

Gunn-Britt A
Skrev om Lenbergs Begravning & Familjejuridik Borås

Pålitliga men dyrt.Gör det man kan förvänta sig.

Ann-Kristin (annki) B
Skrev om Lenbergs Begravning & Familjejuridik Borås

Vi fick ett alldeles utomordentligt bemötande av Lenbergs. Vi fick hjälp med att anordna en begravning. Lenbergs lotsade oss genom hela processen på ett väldigt förstående och fint sätt.

Christer N
Skrev om Lenbergs Begravning & Familjejuridik Borås

Jag och min styvmor har bara gott att säga om Lenbergs

Kerstin L
Skrev om Lenbergs Begravning & Familjejuridik Borås

Så fint bra bemötande den bästa fina personalen Aldrig träffat så trevliga personer

Ingegerd B
Skrev om Lenbergs Begravning & Familjejuridik Borås

Fint bemötande , hjälpsamma, empati Jag hade inga förväntningar före Bouppteckningen är inte klar Jag köpte begravning och bouppteckning

Nancy P
Skrev om Lenbergs Begravning & Familjejuridik Borås

Dåligt bemötande och urusla foton från begravningen

Svar från Lenbergs Begravning & Familjejuridik Borås

Hej Nancy. Som du vet efter vårt möte är vi ledsna för din upplevelse och tar det på stort allvar.

Maria V
Skrev om Lenbergs Begravning & Familjejuridik Borås

Tycker Lenbergs har fantastiskt fin service i hela processen vid begravning, bouppteckning, och allt annat runt omkring. Fina trycksaker och minnesalbum. Och bra att man får den begravningsentreprenör man själv valt. Kan varmt rekommendera dem!

Thomas E
Skrev om Lenbergs Begravning & Familjejuridik Borås

Känner sig väl mottagen, lyssnad på om våra önskemål. En fantastisk fin minnesstund vid urnsättningen av Roger. Vi är alla supernöjda med det sista avskedet

Borås Stad Försörjningsenheten J
Skrev om Lenbergs Begravning & Familjejuridik Borås

Jag har fått bra information och tålmodigt bemötande.

Gunnemar K
Skrev om Lenbergs Begravning & Familjejuridik Borås

Min tidigare men nu avlidna maka, Ingegerd Helgesson, var sedan länge väl förtrogen med Lenbergs Begravning & Famijejuridik, bland annat i samband med sitt arbete. Ingegerd gav mig i uppdrag att verkställa sin begravning enligt sitt "Vita arkiv" där hon valt Lenbergs. Jag kan intyga att det var ett mycket klokt val där Ingegerds önskemål hänsynsfullt och proffisionellt togs tillvara vilket på många sätt underlättade avskedet av Ingegerd. Gunnemar Karlsson

Lars G
Skrev om Lenbergs Begravning & Familjejuridik Borås

Gott och professionellt bemötande. Kompetens och personlig omsorg i god förening.

Sofia S
Skrev om Lenbergs Begravning & Familjejuridik Borås

I all sorg och ångest ett dödsfall för med sig, så va Jan-Erik Selin på Lenbergs ett stort och varmt stöd genom hela processen. Är honom oändligt tacksam för begravningsceremonin han höll vid min mammas bortgång.

Elisabeth L
Skrev om Lenbergs Begravning & Familjejuridik Borås

Vi fick hjälp med begravning efter min pappas död. Fantastiskt bemötande från början till slut. Vi hade höga förväntningar från tidigare erfarenheter och de infriades med råge. Tack Lars och övriga medarbetare att vårt avsked av pappa blev så fint.

Jari B

Fantastiska. Väldigt bra bemötande och omhändertagande 🤗

Anna-Katharina M
Skrev om Lenbergs Begravning & Familjejuridik Borås

Gillade juristen som vi hade Emma!

Bengt A
Skrev om Lenbergs Begravning & Familjejuridik Borås

Mycket bra bemötande och fantastiska människor som löste allt på ett mycket proffsigt sätt

Marie P
Skrev om Lenbergs Begravning & Familjejuridik Borås

Har haft kontakt med Lenbergs via arbetet (socialtjänst) för att ta hand om en kremering och askspridning, oerhört smidigt bemötande och prisvärt!

Britt-Marie S
Skrev om Lenbergs Begravning & Familjejuridik Borås

De har ett mycket gott bemötande och man upplever sig omhändertagen under hela processen. Från första samtalet om bisättning till boupptäckningen. Fina kort från blommorna vid begravningen. Tror inte att någon annan kan göra det bättre.

Tomas D

mina kontakter med Lenbergs beskriver jag som: Lugnt, samlat, kompetent

Per L
Skrev om Lenbergs Begravning & Familjejuridik Borås

De tog hand om min mors begravning på ett väldigt professionellt sätt.

Gunvor A
Skrev om Lenbergs Begravning & Familjejuridik Borås

Vänligt o proffsigt bemötande Förväntningarna vi hade infriades med råge Begravningen blev en vacker o lugn familjehögtid. Mycket tack vare Roger Sandström som hjälpte oss alla som deltog att känna stor gemenskap även utom familjen. Både med minnen och med sång o musik förgyllde han dagen på vår Åkes sista resa. Elin, har med sitt kunnande och god hjälp genomfört bouppteckningen o allt vad det innebär. Stort tack till Elin.

Anette C
Skrev om Lenbergs Begravning & Familjejuridik Borås

Hjälpte till att göra allt som har med begravning och allt runt omkring perfekt. Kan bara lovorda dom, så proffsiga i allt dom gjorde. Stort tack.

Siv H
Skrev om Lenbergs Begravning & Familjejuridik Borås

Engagerad och kunnig personal. Vi har varit mycket nöjda med hantering och engagemang vid både begravning och bouppteckning. Man har visat omtanke och respekt för våra önskningar

Ulla-Britt Marianne G

Är nöjd med begravningsentreprenörer Och Juristen

Pernilla B
Skrev om Lenbergs Begravning & Familjejuridik Borås

Vilket fantastiskt bemötande vi fick när min pappa hade gått bort. Alla våra önskemål blev uppfyllda och begravningsakten blev ett stort ljust fint minne. Otroligt duktiga och professionella från början till slut.

Tina N
Skrev om Lenbergs Begravning & Familjejuridik Borås

Fantastiskt personligt bemötande av all personal på Lenberg. Fick hjälp med allt man behöver tänka på när en nära anhörig gått bort. Dom är verkligen öppna för nya idéer och förslag som vi hade på min fars minnesstund. Blev den bästa tänkbara minnesstunden. Kan varmt rekommendera dom. Stort tack speciellt till Anna Lenberg och Roger Sandström ni gjorde ett fantastiskt jobb.

Carolina K
Skrev om Lenbergs Begravning & Familjejuridik Borås

En Omtänksam och Vacker Begravningstjänst Då vi inte bor i Borås vände vi oss till en lokal begravningsbyrå för att få hjälp med att ordna en minnesvärd avskedsceremoni. Lenbergs, känd för sin värme och omtanke, levererade en tjänst som överträffade alla förväntningar. Redan vid första mötet blev vi bemötta med stor respekt och empati. Lenbergs representanter lyssnade noggrant på våra önskemål och förstod snabbt våra värderingar och föreslog en ceremoni som speglade personlighet och livsglädje. På begravningsdagen var...

Anders H
Skrev om Lenbergs Begravning & Familjejuridik Borås

Hög klass på bemötande och service

Anna-Karin S
Skrev om Lenbergs Begravning & Familjejuridik Borås

Fin o go personal, som hjälper kunden på bästa sätt i en svår tid.

Bo J
Skrev om Lenbergs Begravning & Familjejuridik Borås

Trevligt bemötande ordnade med det mesta som efterfrågades

Magnus J
Skrev om Lenbergs Begravning & Familjejuridik Borås

Det kändes fint att helt okomplicerat få hjälp och stöd på den nivå som passade oss i en tung period när vår Mamma gick bort.

Ann-Britt H
Skrev om Lenbergs Begravning & Familjejuridik Borås

Fantastiskt professionellt och så snälla, hjälpsamma. Tog sig tid och kom med jättebra förslag. Vi anlitade till begravning, bouppteckning annonser.

Susanna Å
Skrev om Lenbergs Begravning & Familjejuridik Borås

Fint och personligt bemötande, och trygg, varm och kompetent hjälp av Anna. Ibland långa svarstider. Överlag väldigt nöjd och tacksam för allt Lenbergs gjort kring begravningen.

Anette H
Skrev om Lenbergs Begravning & Familjejuridik Borås

Skötte begravningen helt perfekt. Var snabba med att sköta alla praktiska detaljer. Svarade på mejl och telefon omgående. Personligt bemötande men ändå professionellt. Allt blev som vi ville ha det.

Birgitta E
Skrev om Lenbergs Begravning & Familjejuridik Borås

Mycket bra bemötande och service

Pia K
Skrev om Lenbergs Begravning & Familjejuridik Borås

Tillmötesgående, förtroende ingivande, fint bemötande

Stig O
Skrev om Lenbergs Begravning & Familjejuridik Borås

Som God man har jag fått ta ansvar för många begravningar i Borås med omnejd. Har funnit att Lenbergs Begravningsbyrå är den bästa. Så när min fru skulle begravas var det självklart att Lenbergs skulle få uppdraget att hjälpa till. Lenbergs Begravningsbyrå genom denna till vår fulla belåtenhet

Ulf S
Skrev om Lenbergs Begravning & Familjejuridik Borås

Vänligt och omtänksamt bemötande och professionellt genomförande.

Claes A
Skrev om Lenbergs Begravning & Familjejuridik Borås

Med ett stort engagemang har personalen på Lenbergs hjälpt oss genom en tid av sorg och stress. De ger en fantastisk trygghet och kunskap i något man ofta inte vill tänka på. Tack

Catarina E
Skrev om Lenbergs Begravning & Familjejuridik Borås

Vi är mer en nöjda med både förberedelsen o begravningen i uppståndelsens kapell. Vi hade en grund som vi hade tänkt oss, och efter lite diskussioner, blev det ännu bättre. Allt blev ett fint minne! Tack