Lenbergs Begravning och Juridik Borås

Lenbergs Begravning och Juridik Borås

Vårt mål är att skapa en personlig begravning som speglar den dödes personlighet och de anhörigas önskemål. Vi strävar så långt det är möjligt efter att du har samma kontaktperson genom hela processen, något som skapar trygghet och ger möjligheter att utforma ett fint avslut.

Tjänster som vi erbjuder är: Begravningar, familjejuridik samt Juridik vid dödsfall. Med lång erfarenhet inom personliga begravningar hyllar vi det liv som varit.

Vi har öppet dygnet runt då du kan nå vår jourverksamhet vid akuta frågor.

Välkommen till oss i Borås, Bollebygd och Herrljunga.

Läs vad 25 kunder tycker om Lenbergs Begravning och Juridik Borås 2

2021-10-22
    Mycket bra och även fortlöpande konversation.
    2021-10-20
    Vi blev bemötta på ett fint, ödmjukt och medkännande sätt.
    Vi blev proffsigt omhändertagna mitt i sorgen vilket var oerhört skönt och tryggt.
    Vi är mer än nöjda och tacksamma för all hjälp runt begravning och bouppteckning efter en älskad maka.
    2021-10-18
    Företaget skötte uppdraget enligt mina förväntningar på ett proffsigt sätt. Våra önskemål tillgodosågs inom alla delar av uppdraget .
    2021-10-16
    Proffsigt bemötande, hjärtligt och personlig hjälp med det mesta.jag är väldigt nöjd med allt!
    2021-10-14
    Nöjd med hela upplägget.
    Lätt och fint samarbete.
    Bra förta möte och hjälp och råd kring planeringen.
    2021-10-14
    Jag fick hjälp med allt kring min pappas begravning och även bouppteckningen och jag blev väldigt bra bemött och de var så hjälpsamma.
    2021-10-11
    Mycket bra och vänligt bemött. Vi har haft Lenbergs förut och visste vilken fantastisk hjälp vi skulle få.

Vi hade begravning, bouppteckning och hjälp med att avveckla lägenheten.

Vi är alla mycket tacksamma för den fina hjälp vi fick.!
    2021-10-11
    Väldig vänligt och fint bemötandet med respekt våran sorg ni var väldigt bra på alla set stor tack för allt
    2021-10-07
    Blev vänligt bemött av en super trevlig kvinna,!
    Hjälte mig att lösa allt med begravningen på ett mycket proffsigt sätt. Rekommenderar varmt denna byrå, Hade ett ovanligt ärende och fick hjälp direkt o det kändes att dom verkligen brydde sig om mig som kund o människa.
    Dom hjälpte till med kremiering o hemforslande av urnan till Gbg.
    Med andra ord är jag en väldigt nöjd kund.
    2021-10-07
    Vi är väldigt nöjda med den kunskap och expertis som finns på Lenbergs. Vi fick hjälp med begravningen och bouppteckningen.
    Vi blev väl bemötta
    Henrik Pettersson gav ett otroigt bra intryck och var behjälplig med råd och input.

Begravning av min mor
    2021-10-07
    All kontakt från första samtalet till senaste fakturan har varit till belåtenhet. Proffsigt!
    2021-10-07
    Väldigt fint bemötande,en otroligt fin begravning i allt,mannen som skötte det hela var fantastisk
    2021-10-07
    Trevligt och respektfullt beteende av all personal som varit inblandad vid min mammas bortgång .
    Seriöst och välkomnande bemötande
    De förväntningar vi hade uppfylldes helt
    2021-10-05
    Mycket bra bemötande av all personal vi varit i kontakt med
    2021-10-05
    Allt bemötande var mycket bra och det kändes personligt. Det enda negativa var att mina kontaktpersoner var svåra att få tag i.
    Tack för ditt omdöme Christer. Det är så värdefull återkoppling för oss. Vi tar till oss din feedback. Lenbergs Begravning och Juridik Borås
    2021-10-05
    Proffsigt bemötande och man känner sig trygg, när man inte har en aning själv i samband med pappas begravning.
    2021-10-05
    Allt var kanon, finns inget att klaga på. Supertrevliga, hög servicekänsla 👍🏻 Helt enkelt kanon
    2021-10-05
    Vänligt och professionellt bemötande. Inkännande och lyssnande.
    Snabb och effektiv service. Tydlighet och återkoppling i varje fråga.
    Jag köpte begravningsakt, borgerlig begravning, allt ingick; från annonsering till utförande, programblad, snittar till mingel, dokumentation från högtidstillfället.
    Förväntningarna var höga och företaget levde i allra högsta grad upp till dem. Ett flertal av gästerna berömde ceremonin och officianten. Familjen är extremt nöjd med det avslut vår anhörige fick.
    2021-10-05
    Allt fungerade utmärkt med stor medmänsklighet och professionalism.
    2021-10-05
    Fick ett bra bemötande men lite stressigt. Kändes som om vi inte riktigt hann fundera innan de hade sprungit iväg och fixat vissa saker. Han ville säkert väl och var väldigt trevlig men vi kände när vi gick därifrån att vi inte riktigt visste vad som var bestämt med musik bl a. Men han ringde flera gånger till mig och kollade upp vissa saker, så allt ordnade sig jättebra.
    Vi beställde kista och urna, blomsterdekorationer, handbuketter, programkort och solosång. Visste redan innan att han sjunger otroligt bra.
    Maten efter akten beställde vi själva, eftersom vi samlades hemma hos ett barnbarn till mamma
    Det blev en väldigt fin och ljus begravning, så vi är väldigt nöjda..
    2021-10-05
    Jag blev vänligt bemött av kunnig personal.
    Jag fick fin hjälp med de frågor och funderingar jag hade kring mitt testamente.
    Det känns bra att kunna arkivera testamentet hos er.

Med vänliga hälsningar

Monica Johansson.
    2021-10-05
    Fantastiskt varmt och familjärt mottagande.
    Fick ledsagande hjälp igenom tiden från dödstillfället till gravsättningen samt även den juridiska delen efter.
    2021-10-05
    Begravning till tre föräldrar och svärföräldrar under de senaste 18 månaderna. Professionellt bemötta med stor lyhördhet för våra önskemål. Vi hade klara förväntningar när vi kontaktade dem och de uppfylldes.
    Vi har även anlitat dem till bouppteckningar, även de väldigt bra bemötande och proffsigt utförande. Mycket nöjda.