Lenbergs Begravning och Juridik Ulricehamn

Lenbergs Begravning och Juridik Ulricehamn

Sedan lång tid tillbaka hjälper vi Ulricehamnarna att skapa personliga begravningar och sköta ärenden inom både dödsfallsjuridik och familjejuridik. Vi tar emot besök på vårt kontor på Prästgårdsgatan, via telefon eller teams.

Hos oss strävar vi efter att du ska ha samma kontaktperson genom hela begravningsärendet. Det skapar en trygghet både för dig och för oss. Tillsammans skapar vi en unik begravning utifrån den dödes personlighet och de anhörigas önskemål.

Välkommen till oss i Ulricehamn

Läs vad 9 kunder tycker om Lenbergs Begravning och Juridik Ulricehamn 2

2021-10-21
    Jag är mycket nöjd med bemötande i telefon o personligt. Vi fick hjälp med allt kring begravningen. Minnesstund o kontakt med företag gällande gravering av gravsten. Vi ska även ha bouppteckning.
    2021-10-21
    En jättebra kontakt (Henrik P)
    Bra stöttning genom hela processen

Vi är jättenöjda
    2021-10-21
    Fint och värdigt bemötande i samband med allt gällande från första mötet via telefon till personligt möte och allt gällande begravning av närstående.
    Tack
    2021-10-15
    Jag blev bemött med frågetecken ang papper min bror lovat att inkomma med, annars bra. Min syster blev däremot efter vi avsäger oss uppdragen vår bror ville nyttja. Pga brist på pengar
    2021-10-09
    Blev bemött på ett proffsigt och bra sätt. Allt fungerade bra och smidigt.
    Fick mycket bra stöd och hjälp i samband med begravningen.
    Begravningsgudstjänsten sköttes väldigt fint! Allt kändes mycket bra!
    2021-10-07
    Super trevlig, hjälpsam, omhändertagande personal. Man kände sig trygg med dem hela tiden.
    Hade inga förväntningar då detta var min första kontak med begravningsbyrån.
    Mycket bra upplevelse .
    Hämtning av mor från resurscenter.
    Köp kista Urna medverkan vid kyrka.förberedelser. Allt pappersarbete
    Bouppteckningen
    2021-10-07
    Nöjd med det hela bra info och vägledning
    2021-10-05
    Bra hjälp och goda råd. Vänliga och kunniga. Fick hjälp med det jag behövde. Då jag inte visste något själv om hur allt går till vid en begravningsceremoni så ställde de upp och ordnade allt.
    2021-10-05
    Blev mycket fint bemött, kändes så lätt att prata med Henrik Pettersson som gjorde det så fint/bra.

Stora förväntningar på erkänt fint företag, som verkligen levde upp till det..

Varan vi köpte var till belåtenhet.

Med vänlig hälsning
    Birgitta Hallengren