Lerums Begravningsbyrå AB

Lerums Begravningsbyrå AB

Läs vad 8 kunder tycker om Lerums Begravningsbyrå AB 2

2022-01-11
    Vi är jättenöjda med allt runt Britt-Maries begravning. Bara positivt att säga om Lerums begravningsbyrå
    2022-01-10
    Mycket Vänligt o proffetionellt. Kändes direkt tryggt o lätt att kommunicera .stort stöd Företaget lever upp till förväntningarna
    Är mycket tacksam o nöjd. Fortsatt kontakt
  • MARIA S
    skrev om Lerums Begravningsbyrå AB
    2022-01-07
    Då vi haft ”klippkort” senaste åren hos Lerums Begravningsbyrå så vill jag säga följande: När man är ledsen, chockad och utan energi så är det väldigt skönt att ha proffsig, inkännande och underbar personal som hjälper en i svåra val, lyfter en när man inte själv orkar och bara finns där♥️ Tusen Tack för allt som ni gjort för oss!🙏🏻
    Att få finnas vid Er sida hela vägen har varit så fint. Tack hela familjen. / Lerums Begravningsbyrå-Katarina Stanleysdotter Hallmén Lerums Begravningsbyrå AB
    2022-01-07
    Mycket värdigt och smakfullt anordnat.
    Lerums Begravningsbyrå skötte det hela mycket proffsigt och utan några som helst problem.
    2022-01-07
    Vi är väldigt nöjda med hur Lerums begravningsbyrå hjälpte oss inför och under vår käras begravning.
    Att få finnas där för Er Patricia värmer så mycket. Jag finns alltid här för Er. / Lerums Begravningsbyrå-Katarina Stanleysdotter Hallmén Lerums Begravningsbyrå AB
    2022-01-07
    Väldigt bra bemötande. Värdigt genomfört. Bra stöd och hjälp.
    2022-01-06
    Trevligt bemötande, väl förberedda och och snabba med att svara på frågor och mail. Det blev en mycket fin begravning och efterföljande minnesstund.
    2022-01-06
    Köpte begravningstjänst. Nöjd.