Lerums Begravningsbyrå AB

Snittbetyg
4.8
Ring 0302-47 91 91 Dela

Om företaget

Välkommen till Lerums Begravningsbyrå – Vi har varit en auktoriserad begravningsbyrå sedan 1941. Vi står för trygghet och förtroende. Vi förstår att det kan vara svårt när en anhörig går bort. Därför är vi på Lerums begravningsbyrå flexibla och lyhörda för dina önskemål. Vi finns alltid nära till hands och vet hur vi tar hand...

155 omdömen om Lerums Begravningsbyrå AB

Sedan starten hos Reco 2021

Visar 155 omdömen med 4.8 i snittbetyg
Erik A
Skrev om Lerums Begravningsbyrå AB

Vl är inte klara än men så här långt är jag mycket nöjd. Bouppteckngen är kvar.

Karin R
Skrev om Lerums Begravningsbyrå AB

Kan varmt rekommendera Lerums Begravningsbyrå! Vårt samarbete har fungerat utmärkt.

Lars E

Trevligt och förstående bemötande

Britt L
Skrev om Lerums Begravningsbyrå AB

Både jag och min son ger högsta betyg. Respektfullt, tryggt och kompetent. Har blivit väl omhändertagen i en stund då allt kändes oerhört jobbigt.

Eleonor H
Skrev om Lerums Begravningsbyrå AB

mycket vänliga och tillmötesgående i den djupasorjen

Henrik M
Skrev om Lerums Begravningsbyrå AB

Här fick vi ett inkännande mottagande när vi som mest behövde det, i samband med att en anhörig lämnade oss. Lerums Begravningsbyrå guidade oss med förtroendeingivande erfarenhet och tillvaratog samtidigt våra önskemål med stor lyhördhet.

Björn P
Skrev om Lerums Begravningsbyrå AB

Bra bemötande och förstod hur vi ville ha det. Vi är supernöjda!

Christina M
Skrev om Lerums Begravningsbyrå AB

Vi blev väldigt bra bemötta och har fått stöd och hjälp med planering av allt som behöver fixas. Begravning och efterföljande stund i församlingshemmet var ljus och fint arrangerad. Maten och serveringen blev också väldigt lyckad.

Jan Olof Å
Skrev om Lerums Begravningsbyrå AB

Allt har varit jättebra. Vi har fått bra bemötande och personalen har alla varit trevliga.

Kate P
Skrev om Lerums Begravningsbyrå AB

Bara positivt i alla avseenden. Alltid vänliga, trevliga och hjälpsamma på alla sätt.

Camilla L
Skrev om Lerums Begravningsbyrå AB

Kan varmt rekommendera denna byrå. Personligt och mycket trevliga. Duktiga och mycket kunniga. Flexibla och kommer med goda råd. Ni kommer att bli nöjda.

Susann W
Skrev om Lerums Begravningsbyrå AB

Jordfästning, all annonsering bokning av lokal, officiant mat o dryck m m till minnesstunden. Allt fungerade till full belåtenhet. Testamentsskrivni ng Proffsigt handlagt av Katarina

Johan M
Skrev om Lerums Begravningsbyrå AB

Utmärkt service och god förståelse för oss i sorg. Rekommenderas starkt.

Helena M
Skrev om Lerums Begravningsbyrå AB

Suverän service och omtanke i samband med vår svåra sorg

Annette G

Är tacksam för allt stöd. Kan rekomendera denna Begravningsbyrå. Annette

Lennart P
Skrev om Lerums Begravningsbyrå AB

Kunnig, bra service, snabba besked, Bra hjälp i en svår stund

Sebastian S
Skrev om Lerums Begravningsbyrå AB

Stöttande och respektfulla i en tung situation. Väldigt lyhörda för personliga önskemål!

Peter T
Skrev om Lerums Begravningsbyrå AB

Allt klaffade perfekt ,trevligt bemötande. Kort sagt med beröm godkänt.

Roger P
Skrev om Lerums Begravningsbyrå AB

Vi är jättenöjda med bemötandet och allt annat från första samtalet till själva begravningen av Lerums begravningsbyrå. / Roger

Kaj L
Skrev om Lerums Begravningsbyrå AB

Rekommenderas starkt! Väldigt fint bemötande, professionellt, snabba och effektiva och väldigt trevliga.

Mofida E
Skrev om Lerums Begravningsbyrå AB

Jag blev bemött på ett trevligt, respektfullt och sympatiskt sätt. Jag upplevde förtroende och mina förväntningar gick i uppfyllelse. Min man gick bort så jag köpte kista, urna och begravningskostnader. Jag är mycket nöjd!

Kerstin S
Skrev om Lerums Begravningsbyrå AB

I stort nöjd. Blev bra bemött. Fick svar och åtgärd på det jag fungerade på. Enda taggen som sitter kvar är att när jag fick tidningsannonsen för kontroll var det fel namn på min mamma och det känns fortfarande inte helt bra i mitt hjärta.

Linda F
Skrev om Lerums Begravningsbyrå AB

Proffsig och ödmjukt bemötande. Vi blev väl omhändertagna från början till slut.

Ann B
Skrev om Lerums Begravningsbyrå AB

Jättefin service med en väldigt trevlig och saklig anställd. Hon tar ofta kontakt dubbelkollar och lämnar bra information. Är helnöjd.

Petri Ö
Skrev om Lerums Begravningsbyrå AB

Dom levde upp till alla förväntningar vi hade. De är mycket effektiva, professionella och trevliga och får våra allra bästa rekommendationer.

Angela H
Skrev om Lerums Begravningsbyrå AB

Lyhördhet för våra tankar och önskemål. Mina förväntningar överträffades.

Bengt Göran G
Skrev om Lerums Begravningsbyrå AB

Utmärkt och respektfullt samt att de bestod med mkt goda råd.

Gunilla N
Skrev om Lerums Begravningsbyrå AB

Vi fick ett lugn och professionellt bemötande. Jag och mina döttrar har varit nöjda och de fanns alltid till hands och kunde hjälpa oss i planeringen. Skönt och tryggt att ha en begravningsbyrå så nära. Vi har anlitat dem flera gånger och har varit väldigt nöjda varje gång.

Ursula R
Skrev om Lerums Begravningsbyrå AB

Vi bemöttes med vänlighet och empati och med bra vägleding i en svår stund. Tack för hjälpen. Ursula och Kent, Mirjam och Håkan Vi kan varmt rekommendera Lerums Begravningsbyrå och dess personal.

Ulf H
Skrev om Lerums Begravningsbyrå AB

Väldigt fint och proffsigt bemötande. Enkel och snabb hantering av allt som måste ordnas.

Lena B
Skrev om Lerums Begravningsbyrå AB

Respektfullt och fint bemötande präglat av lyhördhet och professionellt kunnande. Min nu avlidne make tog under sin sista tid själv kontakt med begravningsbyrån och tillsammans fick vi möjlighet att gå igenom hur begravningen, gravsättning osv skulle genomföras. Både vi, närmast anhöriga, men också många vänner som deltog i begravningsgudstjänsten var så nöjda och det blev precis så högtidligt och fint som min man önskat. Mina kontakter med representanterna på Lerums begravningsbyrå har varit mycket bra, präglade av varm omsorg och omtanke.

Catharina D
Skrev om Lerums Begravningsbyrå AB

Was very pleased with all their work!

Christer Ä
Skrev om Lerums Begravningsbyrå AB

Helt fantastiskt i denna svåra stund! Underbar personal samt ett ärligt korrekt omhändertagande från start till mål. MVH L C Ängberg

Britt B
Skrev om Lerums Begravningsbyrå AB

Denna begravningsbyrå har alltid använts inom släkten och även denna gång levde företaget upp till förväntningarna och jag är mycket nöjd.

Magnus P
Skrev om Lerums Begravningsbyrå AB

Fantastiskt fint bemötande från personalen genom hela bergravningsprocessen.

Susann W
Skrev om Lerums Begravningsbyrå AB

Tillmötesgående personal. Mycket hjälpsam. Dom tog hand om allt så vi slapp att gå in i processen av vår mammas bortgång.

Anders R
Skrev om Lerums Begravningsbyrå AB

En mycket trevlig begravningsbyrå. Fantastiskt bemötande med ödmjuk personal. Detta är andra gången som jag anlitat dom och är väldigt nöjd . Jag rekommenderar dem alla dagar i veckan.

Elinor H
Skrev om Lerums Begravningsbyrå AB

Bara positivt, från början till slut , väldigt trevlig personal

Gunilla P
Skrev om Lerums Begravningsbyrå AB

Fint och bra bemötande när man träffar dem, men svårt att få svar på Mail och telefon

Bodel Ö
Skrev om Lerums Begravningsbyrå AB

Med ett varmt mottagande och mycket värdig i sitt uppdrag. Stor erfarenhet med stort kontaktnät för att utföra önskemål i enlighet med den avlides sista önskan. Mötet med efterlevande. Tillgänglighet under processen via mejl, sms och telefonsamtal har värderats högt. Det uppstår ju många tankar och funderingar under tiden. Genom andra och egna tolkningar av dödsannonser valde vi Lerums Begravningsbyrå. Trygga och stabila! Begravning, konvolut, handbukett, minnesstund med smörgås o kaffe och transporter.

Iréne J

Varmt, medkännande, personligt, proffsigt

Kenneth Y
Skrev om Lerums Begravningsbyrå AB

Mycket personlig och bra service

Ing-Marie P
Skrev om Lerums Begravningsbyrå AB

Jag och min bror kände oss väl bemötta. Det var lätt att komma i kontakt fast det var helg. De tog hand om allt och gav många bra råd.

Olof S
Skrev om Lerums Begravningsbyrå AB

Redan vid första besöket, i samband med dödsfallet, uppskattade vi Lerums Begravningsbyrå. Kontoret uppfyllde alla våra förväntningar på ett trevligt och professionellt sätt. Vi köpte en totaltjänst men utan blomsterdelen.

Maria S
Skrev om Lerums Begravningsbyrå AB

Lugnt och trevligt bemötande, allt fungerar och man får bra info om olika alternativ.

Matthew R
Skrev om Lerums Begravningsbyrå AB

Tack för allt stöd och all hjälp!

Margareta A
Skrev om Lerums Begravningsbyrå AB

Hej Jag tyckte allt sköttes väldigt bra och smidigt i samband med pappas bortgång. Allt samordnades fint och även stödet i kyrkan under begravningen

Bengt Ove L
Skrev om Lerums Begravningsbyrå AB

Trevliga!. Kunniga! Hjälpsamma! Kunde varit lite mer information om kringkostnader. Men överlag nöjd.

Marie W
Skrev om Lerums Begravningsbyrå AB

Gott bemötande och fin service. Själva begravningen sköttes proffsigt och fint.

Mats W
Skrev om Lerums Begravningsbyrå AB

Proffsigt jobbat från början till slut, snabb återkoppling. Kan varmt rekommendera Lerums begravningsbyrån

Filtrera omdömen