Levonline

Olof O:

Läs vad 3 kunder tycker om Levonline

• Erik
    Erik skrev om Levonline
    Dyrt, obefintlig kundservice. Oseriöst.

Levonline är ett skämt! Dyrare.. mycket dyrare än sina konkurrenter, vilket är helt ok om man presterar därefter.
    Levonline gör inte det. Snarare tvärtom. Kundsupporten är omöjlig att få tag i , svarar inte på supportnumret under öppettider, svarar inte heller på mail. Enormt enerverande när man fått problem som måste lösas fort.

Jag lyckades snoka rätt på att företaget servage har samma ägare, samma adress, etc och kontaktade deras support istället. Fick till svar att man inte kunde hjälpa till, men idag kommer ett svar på ett mail jag skickat till Levonlines support, FRÅN SERVAGE!?

Vid lite vidare efterforskning är det Oniva Online Group Europe AB som äger båda dessa företag och många fler. Koncernmodern blöder pengar, röda siffror ända sedan start 2003. Lika så de flesta av företagen i koncernen. Kanske är det därför man skiter helt i att lägga de surt förvärvade på att faktiskt ta hand om sina kunder.

Till er som ev. funderar på att anlita dessa skojare, vänd och spring för livet!
  • Patrik J
    Patrik J skrev om Levonline
    Har haft LevOnline i flera år, fungerar utan problem och alltid bra!
  • Erik
    Erik skrev om Levonline
    Jag har mina domäner på Levonline dit jag flyttat dem då andra leverantörer har haft problem med tillgängligheten vilket aldrig hänt på Levonline. De ligger inte i framkant vad gäller nya grejjor utan verkar satsa på stabilitet i stället vilket jag och mina medarbetare uppskattar.

Norra Stationsgatan 93, 113 64 Stockholm