Eivor Gustafsson Söderberg

33 omdömen om Eivor Gustafsson Söderberg

Sedan starten hos Reco 2017
Lars N
Skrev om Eivor Gustafsson Söderberg en del av Lexus Stockholm Norr

Har köpt en Lexus RX 450h. Bemötandet av Eivor Gustafsson Söderberg var förnämligt, proffsigt och mycket kunnig på området. Jag blev väl omhändertagen från provkörningstillfället samt vid leveransen. Fick flera mail beträffande återkoppling av köpet, mycket trevligt. En i min värld fantastisk säljare.

Svar från Eivor Gustafsson Söderberg

Hej Lars! Tack så mycket för ditt fina omdöme, det uppskattar jag verkligen! Roligt att du valde en Lexus denna gång, hoppas du blir nöjd med den! Skulle det dyka upp några frågor kring bilen är du välkommen förbi så hjälper vi dig gärna. Ha en fin sommar och kör försiktigt! Mvh Eivor

Stefan H
Skrev om Eivor Gustafsson Söderberg en del av Lexus Stockholm Norr

Jag har bara bra att säga om eivior. Bra bemötande från beställning av min Lexus RH 450 till leverans.

Svar från Eivor Gustafsson Söderberg

Hej Stefan! Tack desamma! Du var en väldigt trevlig och enkel kund att ha att göra med! Hoppas att din fina RX motsvarar dina förväntningar också. Skulle det dyka upp några frågor på vägen är det bara att höra av sig. Ha en bra arbetsvecka och hälsa brorsan! :-) Mvh Eivor

Tommy T
Skrev om Eivor Gustafsson Söderberg en del av Lexus Stockholm Norr

Fantastisk. Fick jättestort förtroende för Eivor och kändes oss trygga i affären. Däremot att trycka på en länk likt denna känns tyvärr inte lika tryggt i dessa tider.

Svar från Eivor Gustafsson Söderberg

Hej Tommy! Tack för att ni valde en Lexus! Hoppas att den motsvarar era förväntningar och att ni är nöjda med ert köp. Ha en fin sommar! Mvh Eivor

Lars Ö
Skrev om Eivor Gustafsson Söderberg en del av Lexus Stockholm Norr

Trevligt och kompetent presentation av bilutbud och bilmodell

Svar från Eivor Gustafsson Söderberg

Hej Lars! Roligt att höra att du är nöjd med vår presentation av Lexus! Skulle det dyka upp några nya frågor kring bilen är det bara att höra av dig så hjälper vi gärna till. Lycka till och ha en fin helg! Mvh Eivor

Ulf H

Lexus 300 säljaren var kunnig och väldigt trevlig

Svar från Eivor Gustafsson Söderberg

Hej Ulf! Tack för din återkoppling! Hoppas att ni får ett stort utbyte av er fina NX. Den röda färgen gör sig extra bra på våren när solen skiner. :-) Tveka inte att höra av er ifall ni har några frågor. Ha en fin helg! Mvh Eivor

Farhad K
Skrev om Eivor Gustafsson Söderberg en del av Lexus Stockholm Norr

Det var väldigt fin och fresch butik. Alla var väldigt trevliga fram för allt Eivor. Det var verkligen henne att övertogs mig att köpa bilen. Jag skulle bara titta till men hon var så duktig och sålde bilen till slut till mig. Och känns är jätte bra förresten . Ibland känner man att en säljare tvingade mig och hen lurade mig . Men hon var så duktig och jag gratulera till Lexus att har en sådan duktig säljare.

Svar från Eivor Gustafsson Söderberg

Hej Freddie! Tack så mycket, vad glad jag blir! Det var väldigt fint av dig att överraska din fru med en bil. Så det var extra roligt att få sälja en bil till dig. Hoppas att hon är nöjd, och till nästa vinter har ni en motorvärmare monterad också. Hör gärna av er ifall det dyker upp några frågor. Ha en trevlig helg! Med vänlig hälsning Eivor.

Tom-erik U
Skrev om Eivor Gustafsson Söderberg en del av Lexus Stockholm Norr

Trevligt bemötande, hade höga förväntningar efter tidigare köp, men det blev levd upp till

Svar från Eivor Gustafsson Söderberg

Hej Tom-Erik! Tack för din återkoppling! Det var roligt att få sälja bil till er! Hoppas att ni blir lika nöjda med denna Lexus. Snart är våren här och då är det lättare att hålla den snygga svarta lacken ren. Välkomna åter! Med vänlig hälsning Eivor

Dan O
Skrev om Eivor Gustafsson Söderberg en del av Lexus Stockholm Norr

Mycket bra, trevligt och professionellt bemötande.

Svar från Eivor Gustafsson Söderberg

Hej Dan! Tack så mycket! Vad roligt att du kände dig väl bemött hos oss! Vi på Lexus strävar alltid efter att ge kunden en fin upplevelse i äkta japansk anda. Ordet Omotenashi står för gästvänlighet och det vill vi gärna ge våra kunder. Ha en fin vecka! Med vänlig hälsning Eivor

Olof C
Skrev om Eivor Gustafsson Söderberg en del av Lexus Stockholm Norr

Topp. Inga problem. Bara trevligt och service-minded. Bra återkoppling.

Svar från Eivor Gustafsson Söderberg

Hej Olof! Tack för att du tog dig tid att svara på reco.se och för din fina recension! Nu ska bilen upp till bevis också men det är vi inte oroliga för. :-) Ha en bra vecka och var försiktig i trafiken! Med vänlig hälsning Eivor

Mats M
Skrev om Eivor Gustafsson Söderberg en del av Lexus Stockholm Norr

Fantastiskt bra från första bemötande till leveransdagen.

Svar från Eivor Gustafsson Söderberg

Hej Mats! Tack för din fina återkoppling! Roligt att Frida fick äran att köra hem den fina bilen. :-) Kom förbi anläggningen i vår när det är dags att byta däck så bjuder vi på en kopp kaffe. Ha en fin vecka och kör försiktigt! Med vänlig hälsning Eivor