Alla kategorier Vitvaror Stockholms län Sollentuna Lg Electronics Nordic AB

Esbogatan 18, 164 74 Kista — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om Lg Electronics Nordic AB

• Niclas S
    Niclas S skrev om Lg Electronics Nordic AB
    Hej har lite blandade erfarenheter av LG som märke varav TV är bra i funktionell bemärkelse. När det gäller datormöss så verkar kabelbrott mer vanligt än vid grävarbeten... Det som verkligen gör att bägaren rinner över är som redan tidigare påtalat kundtjänst. Min nya TV inkluderar ingen standard fjärrkontroll men på begäran ingår det kostnadsfritt. Uppenbarligen ligger uppskattningsvis 5 på posten och skvalpar i etern eller så har de seriösa organisationsproblem då jag försökt få denna hemskickad sedan juni. Då jag själv arbetat i CRM och med största sannolikhet större logistik så kan jag inte förstå hur de kan misslyckas så många gånger? Tekniskt-fel/kompetensproblem/lagerbrist om det inte går posta den själv som sista utväg! Sannolikt har mina samtal kostat mer än om de skickat mig pengar att köpa en LG universal men troligtvis hade inte pengarna kommit fram heller?
  • Lars-Gunnar T
    Lars-Gunnar T skrev om Lg Electronics Nordic AB
    Smart TV support för Flash URUSELT!
    Jag rekommenderar inte LG Smart TV.
    Uruselt att inte kunna se på Nationella Tv kanalerna via Smart Tv Funktionen.
    Vems är Felet?? SVT som uppgraderar hela tiden Flash?
    Eller Lg Electronics som inte uppgraderar alls.??
    Från LG Himself!!!
  • Pedro S
    Pedro S skrev om Lg Electronics Nordic AB
    Dålig kundtjänst, bryr sig inte om sina kunder. Ingnorant och nedvärderande personal.
  • Kenneth L
    Kenneth L skrev om Lg Electronics Nordic AB
    Lucky Goldstar är bland det sämsta skit jag haft. TVÅ svindyra Plasma TV sönder sedan 2005. Det kommer aldrig några produker från LG innanför min dörr igen.
  • Martin Ö
    Martin Ö skrev om Lg Electronics Nordic AB
    Har haft min TV på reparation i en månad nu. Har ringt 6 ggr och de lovar bara att höra av sig så snart som möjligt. De vet inte var TVn är någonstans eller när den kommer vara färdigservad. Vid varje samtal vill de bara bli av med en (de säger rakt ut att de måste ta ett nytt samtal nu), team-leaders och andra ansvariga är alltid i möte. Vid senaste samtalet lade killen (Samin) på luren efter 18 minuter (inklusive kö-tid). De är totalt snurriga och lämnar olika besked varje gång man pratar med dem, påstår att man inte ringt till dem innan eller att de inte lovat att höra av sig. Vad ni än gör, köp aldrig en TV från LG! Det finns så många andra som behandlar sina kunder på ett trevligt sätt - välj de istället.
    Kenneth L gillar detta

Esbogatan 18, 164 74 Kista