Libanon Catering

Libanon Catering

Call 073-770 71 08 www.libanoncatering.se

About company

Hummus, Baba Ganough, Falafel eller Fatajer. Vilken favorit du än har i libanesisk matväg finner du det mesta hos Libanon Catering. I över 30 har har grundaren Elias Alekji varit i restaurangbranschen. Han var en av de första med att presentera libanesisk matkultur i Stockholm och driver idag flera toppklassiga restauranger...

236 omdömen om Libanon Catering

Lena Marie Kristina L
Wrote about Libanon Catering

Jag vill bara säga hur mycket vi uppskattade maten och mängden av mat. Alla åt sig mätta flera gånger om. Förstår inte att det finns andra libanesiska catering företag när ALLA borde beställa av er. Vi återkommer både till cateringen om vi ska ha mat framöver till många men tills dess nyttjar vi take-away mer regelbundet 😊. Stort tack!

Bockholmengruppen Catering & Event
5.0/5 i betyg av 12 omdömen 5.0 av 12 omdömen
Badge2019

Vi beställde en superlyxig drink som skulle levereras ute på ö med enbart båttransport. De är grymt snabba på återkoppling vilket gör dem lä

Desislava L
Wrote about Libanon Catering

Så nöjd att vi valde er igen! Maten var varm och god, leverans i tid! Tack för att ni överträffade våra förväntningar IGEN.

CATARINA C
Wrote about Libanon Catering

Jag är så glad att vi valde Libanon catering till vår dotters dop 😊 redan vid första kontakten, så trevliga, tillmötesgående och snabba med svar. De levererar maten varm och i tid. Och maten. MATEN. Så god, alla våra gäster älskade den! Och så mycket mat!! Vi måste ha fått mycket mer mat än vi hade beställt 😅 kan inte nog rekommendera. Gör er själva en tjänst och välj de nästa gång ni behöver catering 😊

JAN G
Wrote about Libanon Catering

Trevligt bemötande, extremt god mat och mycket generösa portioner.

Linda B
Wrote about Libanon Catering

Bästa catering firman någonsin! Så god mat och servicen är fantastisk. Beställer alltid från Libanon catering :)

Daniel Fredriksson
Wrote about Libanon Catering

Fantastiskt god mat och rikliga mängder (ingen kommer att gå hungrig från tillställningen om jag säger så). Leveransen fungerade jättebra och man kan betala med kort vid leverans.

Sipel Z
Wrote about Libanon Catering

WOW!!! Vi var såååå nöjda med maten. Det var så gott, våra gäster älskade det. Väldigt fina portioner alla blev mätta och det blev mat över som vi ätit från hela helgen. Tack så hemskt mycket, ni är bäst. Kommer lätt beställa härifrån till vårt nästa event.

Niklas S
Wrote about Libanon Catering

Fick mat så det räckte och blev över, och det var riktigt gott! Alla gäster var jättenöjda. Rekommenderas! 👌

Stefan N
Wrote about Libanon Catering

God mat och rikliga portioner. Bra service och väldigt prisvärt!

Beatrice Ö
Wrote about Libanon Catering

Mycket mat och smidigt med bärhjälp till bilen

Meriane E
Wrote about Libanon Catering

Rekommenderas stark ! God mat och bra service ! Beställt nu i många år och alltid lika nöjda !

Nawjin R
Wrote about Libanon Catering

Riktigt bra mat till bra pris. Blir lika nöjd med matupplevelsen varje gång

Per J
Wrote about Libanon Catering

Vi beställde en bronsmeny, och fick tabbolisallad till den utan extrakostnad, Allt va sååå gott och det blev massa över så vi har lunch och middag idag med och gästerna fick med sig mat hem. Vi återkommer Mvh Per/Ann-Charlotte Johansson Tyresö

Cathrine J
Wrote about Libanon Catering

Fantastisk mat! Bra förpackat. Punktlig leverans. Mycket fin service. Tack!

Kirsi R
Wrote about Libanon Catering

Vi beställde mat för tio (Silver) och hade problem med att ta oss hem med lådorna då det softade vansinnigt gott. Väl hemma börjar vi duka upp och inser att maten räcker till 20. Ungdomarna fick med sig matlådor och vi bjuder nu in grannar för en andra middag i morgon. Otroligt god mat, vänligt bemötande och snabb återkoppling. Vi blev rekommenderade detta cateringförwtag, och kommer givetvis att rekommendera detta vidare till andra!!

Huseyin S gillar detta
Kalle B
Wrote about Libanon Catering

God mat Korrekt service i rätt tid

Rebecca P
Wrote about Libanon Catering

Våra gäster och vi kan inte mer än säga WOW! Vilken fantastisk mat och fantastisk service. Vid nästa event beställer vi härifrån igen!

Huseyin S gillar detta
Pär G
Wrote about Libanon Catering

Utmärkt, gott och rikligt!

Jonas L
Wrote about Libanon Catering

Superbra service, mycket och framför allt god mat. Väldigt uppskattat av oss och alla gäster. Kommer verkligem återkomma fler gånger. Trevligt bemötande. Levde upp till och långt över förväntningarna vi hade.

Linda H
Wrote about Libanon Catering

Jag Mailade in min beställning och önskemål om upphämtningstid. Vi valde att hämta själva då vi bor på landet. Jag hade beställt mat för 12 personer till ett sällskap på 16 personer och det var så mycket mat vi fick. Alla gäster fick doggybag, vi åt lunch dagen efter plus 2 dagars matlåda. Vi bjöd även in grannarna på mat, men då stekte vi lite kyckling till. Alla tyckte maten var väldigt god och det fanns något för alla. Vi tog silvermenyn. Flera av gästerna ville ha namnet på cateringfirman. Det som jag saknade var...

Saliem G
Wrote about Libanon Catering

Superservice och underbart god mat. Fjärde gången som jag beställer mat och det är alltid lika smidigt och enkelt. Maten levereras alltid i tid, uppvärmd och fint upplagd.

Olga K
Wrote about Libanon Catering

Mkt seriös catering! Maten är mycket god och kommer färdig för servering. Rekommmenderas varm!

Magdalena S
Wrote about Libanon Catering

Mina gäster från Polen tyckte att maten var suveränt.

Emine Oulad Y
Wrote about Libanon Catering

Vi beställde brons menyn och maten var super och räckte gott och väl!

Hanan S
Wrote about Libanon Catering

Ja har beställt matt och den va över perfekt och kom i tiden . Tack för allt

Jonatan G
Wrote about Libanon Catering

Superservice! Mycket mat som passar lakto, veganer, vegetarianer och köttätare! Hyllades av alla gäster ;)

Tomasz C
Wrote about Libanon Catering

Det är gott, enkelt att beställa och prisvärt. Dessutom är de punktliga. Det är andra gången jag beställde och det var lika lyckat som första gången.

Twana M
Wrote about Libanon Catering

Super bra, mycket bea service. Stort tack

Rakel W
Wrote about Libanon Catering

Underbar mat, jättebra kontakt med Christoffer. Tack!

Signe L
Wrote about Libanon Catering

Catering för dopfest. Vi var supernöjda! Uppfyllde förväntan.

Nora F
Wrote about Libanon Catering

Beställde 20 guld menyer, var jätte mkt mat! Maten var jätte god, men räckte säkert för 50 personer. Mat leveransen kom i tid!

Anna F
Wrote about Libanon Catering

Mycket gott och rikligt med mat.

Maryam L
Wrote about Libanon Catering

Beställde mat till middags fest. Mkt smidigt. Maten var utsökt som förväntat och räckte till alla, vi blev supermätta och belåtna. Jag kommer att beställa till min 50 års fest, alla mina vänner har fått eran hemsidan.

Nina Z
Wrote about Libanon Catering

Toppenbra catering och enkla att ha och göra med! Man får mycket mat vilket är kanon!

Alexander K
Wrote about Libanon Catering

Bra pris mycket mat, allt super!

Catherine G
Wrote about Libanon Catering

Mycket god och uppskattad mat av alla!

Ingrid N
Wrote about Libanon Catering

FANATISKT. Alldeles för mycket mat men gästerna var jättenöjda som fick mat med sig hem. Reklam för er så flera kommer att beställa från er. Stort tack Ingrid

Azar G
Wrote about Libanon Catering

Jag beställde meny Bronz för min gest . Jätte god mat ,det kom i tid ,trevlig leverantör som gav tips o råd om maten och serveringen . Alla mina gäster var mätta och belåtna ,det var så mycket mat så blev många matlådor framöver. Tack för en lyckad matuppkevelse 😊👌

Sozan H
Wrote about Libanon Catering

Supergod mat samt en fantastisk och snabb service. Rekommenderar starkt!

Berit G
Wrote about Libanon Catering

Mycket gott, rikligt och uppskattat av alla gäster! Flera frågade efter era kontaktuppgifter. Tack

Aila T
Wrote about Libanon Catering

Catering för 80 personer på min avdelning, maten var helt underbart god, har aldrig fått så många förfrågningar om var jag beställt den. Visste att det slulle bli en succe då vi beställt från Libanon catering tidigare. Snabb och bra service i kontakten, bra med innehållsförteckning på all mat så att allergikerna kunde äta utan rädsla för innehållet. Väldigt trevlig personal gjorde allt så lätt. Tusen tack

Ahmed M
Wrote about Libanon Catering

Jag beställde silver minst 3ggr i början var det mycket bra andra var det fattades någonting på tredje ggn ni glömde räkor som alla väntade på men vi kunde inte göra någonting åt det så tänk lite på det .

Svar från Libanon Catering

Hej Ahmed, Om det fattades något borde du höra av dig, vi brukar alltid kompensera eller hitta någon lösning som vi kommer överens om med kunden. Vad gäller räkorna ingår det tyvärr inte i den menyn du beställt, du kan se våra menyer här: libanoncatering.se/menu Med vänlig hälsning Christopher Libanoncatering

Nina B
Wrote about Libanon Catering

Väldigt god mat och smakupplevelsen är gudomligt god!

Hasti S
Wrote about Libanon Catering

Jag köpte Silver paket för 12 personer. Jag hämtade maten en kvart innan bestämd tid. Personalen lastade maten i bilen. Maten var utsökt och mina gäster var så nöjda. De packade till och med matlådor hem. Jag rekommenderar Libanon Catering till alla som vill ha god service och utmärkt matupplevelse.

Edgar G
Wrote about Libanon Catering

Världens bästa catering! Supergod mat och generösa mängder. Kommer beställa från er igen!

Carmen F
Wrote about Libanon Catering

Fantastikt gott!! Generösa portioner! Absolut att vi återkommer som kunder!

Eva F
Wrote about Libanon Catering

super bra dialog snabba svar snabb lelerans och framförallt kanon god mat hela mitt sällskap på 70 personer älskade maten Tack så mycket för allt kommer garanterat att beställa flera gånger

Andrea B
Wrote about Libanon Catering

Köpte bronspaketet för 30 pers och är supernöjd! Bra mängd mat, god mat och leveransen kom exakt på utlovad tid.

Sanna L
Wrote about Libanon Catering

Vi beställde bronsmenyn; smidig leverans, otroligt mycket mat och väldigt prisvärt!

Eli E
Wrote about Libanon Catering

Gott, fräscht, smidigt och fantastiskt