Lidl Nordstan
1.0 i betyg av av
1 omdömen
Är det här ditt företag?
Här tar du kontroll över ditt företags Recosida, uppdaterar info och testa att samla in omdömen helt utan kostnad.
Uppdatera ditt företag1 omdömen om Lidl Nordstan
-
skrev om Lidl Nordstan
Ca kl. 15:20 den 23 maj 2022 har jag handlat mjölkprodukter, frukt och grönsaker för mer än 200 kronor och gick till självskanning. Eftersom att självskanning är relativt nytt hos Lidl så för säkerhets skull frågade jag en Lidls medarbetare, en ung kvinna som tog hand om självskanning, vilken sida jag ska placera min korg. Först fick jag ett väldigt otrevligt svar med irriterad röst:"Ser du inte själv? Det är ju tydligt!". Jag sa att det kanske tydligt för henne som jobbar där men det är inte tydligt för mig. Efter detta tog hon min korg och kastade, ja, kastade den på den hyllan på kassans sida där den förmodligen skulle stå. Det var tur att jag inte hade köpt några ägg och dylikt annars skulle de gått sönder. Efter min fråga om varför hon beter sig på sådant sätt vände hon bara mig ryggen och gick. Min dag var helt förstörd och jag bestämde mig att i framtiden ska jag aldrig gå till någon Lidl butik. Detta var en sista droppe för jag har märkt sedan tidigare att service och bemötande i Lidl-butikerna har försämrats avsevärt de senaste åren.