Likvidum AB

1.0

9 omdömen om Likvidum AB

Jurica P
Skrev om Likvidum AB

Sämsta jag varit med om.. Säger jag inte är intresserad och lägger på så fortsätter idiot säljaren att ringa tillbaka och trakassera flera gånger… Väldigt oprofessionellt av en såkallad ”låneförmedlare” säljare.. Har blockerat numret och hoppas dem aldrig ringer mig igen!

Anna maria therese T

Fruktansvärt otrevlig o påstridig, fortsätter att ringa när man till slut lägger på för att han inte lyssnar.

Jonas fredrik L
Skrev om Likvidum AB

Blev uppringd av telefonsäljare. Jag kände till att företaget var en låneförmedlare och upplyste om att jag inte var intresserad. Säljaren påstod då att det inte alls handlade om att låna något - sedan nämnde hon specifikt ett lån jag har (!). Jag upprepade då ytterligare två gånger (alltså sammanlagt tre gånger) att jag inte var intresserad, säljaren fortsatte ihärdigt ändå. Den uppfattning om företaget jag fick genom den här säljaren blev således sådan att den inte lämpar sig för kommentarsfältet. Med de säljmetoderna...

Claus L
Skrev om Likvidum AB

SCAM ingen svarar och vill säkert man ringer upp igen. Akta er för fusk

Chrille rolf christer H

Ringer en, kanske två, signaler och lägger på. Ringer man tillbaka får man höra att "man inte varit anträffbar". Oseriösa.

Jacques michal G
Skrev om Likvidum AB

Försökte ringa upp igen på 0734714011 men engelsk röst säger att numret inte är i bruk. Nätet säger att det tillhör detta företaget. Oskönt när man döljer sig på det sättet.

Björn olov tony N

Ett jävla tjat och de ringer på många olika mobilnr. T.ex 073-4714011 Blir så jävla trött på Likvidum AB tattar företag.

Jerry tomas daniel R

De ringer upp en men ingen är där. Misstänker att de kör någon typ av bot men att de inte har nog med operatörer för att ta hand om alla som svarar.

Erik P
Skrev om Likvidum AB

Svarade och det var ingen där och sen la dom på efter två sekunder