Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Östermalm Djurgården Lilla Hasselbacken AB

Lilla Hasselbacken AB

Djurgårdsslätten 78, 115 21 Stockholm — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om Lilla Hasselbacken AB

• Gunnar G skrev om Lilla Hasselbacken AB
    Bemötandet från den unga kvinnan i kassan var otrevligt. Hon insisterade på att jag hade svårt för att förstå. Detta genom att upprepa sig med ett mycket otrevligt tonfall. Läs mer
  • Johan L skrev om Lilla Hasselbacken AB
    Var på cafét och fick det sämsta bemötandet jag någonsin fått av restaurang/cafépersonal. Gubben som jobbar där (troligtvis ägaren för jag kan inte tänka mig att någon skulle anställa honom som han beter sig) var inte bara otrevlig utan medvetet förolämpande. Övrig personal var trevlig. (Så här går det när man är otrevlig mot kunderna.) Läs mer
  • Rasmus skrev om Lilla Hasselbacken AB
    Kanske inte helt nöjd. En kompis blev utskälld för att han bad om kvitto, och när jag påpekade att det inte riktigt är ok att neka kvitto fick jag en utskällning också... Så servicen var inte riktigt... någon alls.
    Fikat var väl ok, om än lite dyrt :) Skulle inte rekomendera stället och kommer nog inte besöka det igen de närmaste åren, tyvärr, för det är väldigt fint där. Läs mer
  • jasmine t skrev om Lilla Hasselbacken AB
    Utsökta rätte från utegrillen kalventrecoten smälte i min mun och personalen var jätte trevliga. levande musik och trevlig omgivning helt klart värt ett besök Läs mer
  • Jonatan W skrev om Lilla Hasselbacken AB
    Denna restaurang ligger i närheten till mitt jobb på vackra djurgården. Lunchpriserna är väl inte jättebilliga, men det vägs upp med god mat, otroligt trevlig personal, samt en salladsbuffe att dö för! helt klart ett fint ställe. Läs mer

Bästa restaurangerna i Stockholm:

4.2 i betyg av 1948 omdömen