Alla kategorier Taxi Stockholms län Sollentuna Limo4all

Limo4all

Skogstorpsvägen 298, 191 39 Sollentuna — Visa karta

Limousinen är utrustad med ett multimediasystem som klarar USB, AUX, iPhone, Bluetooth, MP3, DVD m.m. så du kan spela vad du vill i högtalarna och visa vad du vill på de 5 monitorerna. Kanske vill du erbjuda dina medresenärer en guidad tur, en företagspresentation eller lite musikvideor? Min Limousine fixar det mesta.

Läs vad 6 kunder tycker om Limo4all

• Charlotte S
    Charlotte S skrev om Limo4all
    Mycket bra. Ren och fräsch bil. Bra ljud då vi kopplade in egen musik.
  • Thomas J
    Thomas J skrev om Limo4all
    Över förväntan supertrevlig men diskret chaufför som visste precis hur vi ville ha det. Hjälpsam, flexibel och med skinande ren limo. Högsta betyg!
  • Siranee H
    Siranee H skrev om Limo4all
    Toppen service och punktlig. Inga som helst problem att komma överens om något eller arrangemanget. Kommer absolut att använda Limo4all igen. limo4all-Per är supertrevlig.
  • Annica E
    Annica E skrev om Limo4all
    Superbra service!
    Bra kommunikation, trevlig personal som verkligen ger bra service.

Jag har åkt med företaget en gång innan och bokade genast dom igen inför en stor gala. Har även rekommenderat detta företag till andra för att det var så bra!! :)
  • Sandra
    Sandra skrev om Limo4all
    Det var 5/5. Alla i bilen hade det jätte roligt och blev jätte nöjda med allt. Vi hade inte förväntat oss att det skulle vara sådär roligt men det blev roligare än vad vi trodde.
  • Hanna J
    Hanna J skrev om Limo4all
    Det var väldigt bra service och trevlig chaufför. Jätte fin insida på limousinen!

Skogstorpsvägen 298, 191 39 Sollentuna