Stefan Hansen

Stefan Hansen

Läs vad 4 kunder tycker om Stefan Hansen

• 2022-12-02 Insamlad av företaget
    Jag rekommenderar starkt Stefan på Lina Gård! Från start till avslut så har han agerat proffisionelt genom hela affären. Vi kände inte alls den typiska "säljattityden" man oftast får bemöta hos andra säljare. Beskrivningen vi fick från honom om fordonet vi var intresserade av stämde överens med verkligen på plats så därav extra bra! Om vi ska köpa en igen så kommer vi absolut vända oss till Lina Gård igen. Stort tack! / Tobias
  • 2022-11-11 Insamlad av företaget
    Stefan hjälpte oss med förmedling av vår fina kabe 780. Ett proffsigt bemötande och mycket väl genomfört uppdrag från början till slut. Tack Stefan, vi kommer att vända oss till dig igen om vi behöver liknade uppdrag i framtiden.
    Hej Hans. Tack så mycket själv för förtroendet. Husvagnen var ju i nyskick så den var ju inte svårsåld. Kunden som köpte vagnen var riktigt nöjd. Alltid trevligt när kunderna är nöjda. Hoppas ni får lika trevligt nu när ni köpt stuga i fjällen. Allt gott. Välkommen tillbaka. Stefan Hansen
  • 2022-11-09 Insamlad av företaget
    Vi köpte en Jättefin husbil av Stefan. Allt har fungerat fin fint och vi är mycket nöjda. Han har varit väldigt generös med sin erfarenhet då det var vår första husbil och vi hade många frågor.
    Rekommenderas varmt.
    // Benny & Pia
    Tack så mycket Benny & Pia. Det var trevligt att få äran att leverera en riktigt fin Knaus till er. Jag hoppas att ni får mycket glädje i den och det kanske blir en resa ner till värmen för er någon gång. Allt gott. Stefan Hansen
  • 2022-11-09 Insamlad av företaget
    Lina Gård fritid hjälpte oss att förmedla våran Hobby husvagn. Allt gick enligt plan och vi fick betalt enligt önskemål. Vi kan starkt rekommendera Stefan hansen som förmedlare.
    Tack för förtroendet Christian. Det var en riktigt fin Hobby jag fick förmedla och den såldes innan annons det var kul. Allt gott. Stefan Hansen