Alla kategorier Övrigt Skåne Malmö Lindex

Per Albin Hanssons Väg 40, 214 32 Malmö — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Lindex

• Johanna L
    Johanna L skrev om Lindex
    Klädkedjan med en mer "mogen" inriktning. Vilket inte iebär att det inte går att göra fynd här vid tillfällen. Lindex är billig, men lite dyrare än sina "huvud konkurrenter" (tex Kappahl, H&M). Personalen i just denna butik anser jag "snorkig" och ohjälpsamma. Så servicen får helt klart minus. Provrummen är ganska fräscha. När man ska betala uppstår det lätt kö, då personalen i kassan ej är så snabba. Detta är en "killer" när där är REA. Lindex får "3/5 recos" av mig. Läs mer
    Kerstin A gillar detta
  • Ami H
    Ami H skrev om Lindex
    Lindex på Mobilia tillhör inte mina favoritaffärer! Trista, ickeservice inriktad personal som dessutom glömmer att larma av dina plagg. Trist när man dessutom inte märker det förrän du kommer hem. Hade jag fått en ursäkt när jag kom tillbaka hade jag kanske inte blivit så sur, men att bli mött med en min som om att det var mitt fel gillar jag inte.
    Sortimentet i övrigt är som de flesta Lindexbutiker. Ett extra minus för att de slängt ut all kvinnor ur bolagsstyrelsen när företaget köptes upp härförleden! Läs mer