Lindmarks Bygg AB

Lindmarks Bygg AB

Välkommen till Lindmarks Bygg AB!

Är det dags att bygga ny altan eller funderar du på att renovera köket? Vi på Lindmarks Bygg kan hjälpa dig med detta och en rad andra saker inom bygg. Vi har över 20 års erfarenhet inom byggbranschen och lägger stor vikt vid noggrant utförda arbeten. Vi lämnar aldrig efter oss ett arbete som vi själva inte är nöjda med.

På Lindmarks bygg kan du känna dig trygg då vi har allriskförsäkring och alltid lämnar garanti på alla utförda arbeten. Varmt välkommen att höra av dig till oss eller be om en offert här ovanför om du är nyfiken på vad just ditt byggprojekt skulle kosta.

Läs vad 25 kunder tycker om Lindmarks Bygg AB 2

2021-06-02
    Vi valde att anlita Lindmarks Bygg AB för renovering av hall med platsbyggd garderob och inbyggd tvättmaskin och liten toalett och ett lite större badrum. Idag är vi supernöjda med hela renoveringen! Hantverkarna var kompetenta, höll tidsplanen, tillmötesgående och snabba på återkoppling vid frågor.
    Rekommenderas!
  • Kiki M
    2021-02-17
    A L bygg har totalrenoverat mitt badrum. Jag hade höga förväntningar eftersom goda vänner till mig varmt rekommenderat A L bygg.
    Jag är imponerad både av logistiken, och det trevliga bemötandet. Allt har fungerat perfekt, tidsplanen följts och allt har blivit så fint. Jag är mycket nöjd med resultatet och skulle gärna vända mig till dem igen.
    De får 5 poäng av 5.
    Tack Kiki, kul att du är nöjd. På återseende! Lindmarks Bygg AB
  • David S
    2021-02-08
    Hög kvalitet och service rakt igenom.
    Anlitade Lindmarks bygg för att bygga in garderober till en enhetlig vägg med platsbyggda överskåp.
    Tack för omdömet David! Tycker också att det blev väldigt fint! Lindmarks Bygg AB
    2021-01-07
    Lindmarks byggde ett förråd åt oss och vi är supernöjda!
    Tack Jenny för omdömet. Skönt att vi blev klara innan snön kom. För det kom ju en hel del... Lindmarks Bygg AB
  • Saša B
    2020-12-06
    Superfint bemötande och snabbt arbete när jag renoverade mitt kök. Kommer rekommendera Lindmarks Bygg till alla som frågar och är ute efter kompetenta hantverkare.
    Tack Saša för rekommendationen, hoppas du kommer att trivas i ditt fina kök!! Lindmarks Bygg AB
  • Daniel M
    2020-10-13
    - Rivning av vägg och ommålning av lägenhet
    - Bra bemötande från första möte genom hela projektet. Extra plus i kanten för den trevlige och noggranna målaren!
    Tack för omdömet Daniel! Det blev väldigt fint, och jag håller med. Vår målare är väldigt duktig och noggrann. Lindmarks Bygg AB
    2020-10-05
    Jag lät platsbygga en garderob till min hall, som skulle passa in med befintliga överskåp i 50-talskänska. Är enormt nöjd med resultatet, som blev så mycket bättre än vad jag hade kunnat föreställa mig! Väldigt fint hantverk, otroligt skickliga, trevliga snickare och målare och allt funkade utmärkt. Är himla nöjd och skulle rekommendera firman till alla!
    Tack för omdömet Martina. Blev väldigt fint i hallen. Som du säger så kan man tro att garderoben byggdes samtidigt som fastigheten. Väldigt nöjda med resultatet! Lindmarks Bygg AB
    2020-10-03
    Anlitade Lindmarks Bygg för att bygga en pergola och nya vindskydd. Trevligt bemötande från första början. Pergolan och vindskydden blev super bra. Kan verkligen rekommendera Lindmarks Bygg till andra!
    Tack för omdömet. Pergolan och vindskydden blev väldigt snygga. Vi får se om vi ska fortsätta med uteköket i vår. Lindmarks Bygg AB
    2020-10-01
    Renovering av kök. Trevligt och duktiga hantverkare. Lätta att ha att göra med. Lyhörda och kreativa. Var väldigt mån om att arbetet skulle blir bra gjort. Kan varmt rekommendera.
    Tack för omdömet. Blev väldigt fint i köket! Lindmarks Bygg AB
    2020-09-23
    Renovering av en övervåning där plasttak byttes ut och olika väggar och golv byttes ut i 4 rum och en hall. Vi tömde 3rum som snabbt blev färdigställda. Sen var det några veckors paus och vi hann flytta in möbler i de färdiga rummen samt tömma det 4e så att det och hallen kunde bli klara också.
    Allt var smidigt och i bra samspel mellan oss och hantverkarna.
    Vi hade även yttre målning på liggande panel högst upp på huset och det blev klart under en dag.
    Allt fungerade utmärkt.
    Tack för fint omdöme och gott samarbete! Vi kommer snart och tar tag i köket! Lindmarks Bygg AB
    2020-09-04
    Renoverade köket. Resultatet blev mycket bra.
    Tack Cristine! Tycker också köket blev väldigt fint! Lindmarks Bygg AB
    2020-07-01
    Renovering av kök. Bra kommunikation och flexibilitet. Bra slutresultat
    Tack för fint omdöme och rekommendationer till nära och kära! Vi ses väl igen till hösten :) Lindmarks Bygg AB
    2020-04-19
    Absolut bäst! Vi är oerhört nöjda med vårat nya kök - från första planeringsmötet till färdigt resultat. Bra kommunikation, bra råd på vägen, lyhört, tillmötesgående. Dessutom ordning och reda, såg prydligt ut och gjorde dagligen rent, åkte bort med skräp allt eftersom. Kan rekommendera Lindmark bygg på alla sätt.
    Karin och Henrik
    Tack Karin och Henrik!! Jag håller med om att det blev superfint i det nya köket. Hoppas ni kommer att trivas. Lindmarks Bygg AB
    2020-03-19
    Lindmarks Bygg made a bigger renovation at an excellent level in unbelievable short time! I could move in to my new home way before I hoped. They made a wonderful new kitchen, a beautiful sovalkov and painted the whole apartment.
    Easy to communicate, they are flexible, responsible and really perform a quality work! Highly recommended!
    Tack så mycket Klara! Hoppas att ni kommer att trivas i lägenheten!! Lindmarks Bygg AB
    2020-02-27
    Jag var väldigt nöjd med Lindmarks Bygg AB. Jag kommer att rekommendera till alla eftersom jobbet de har gjort var på väldigt högt kvalitet. Också de jobbar super snabbt.
    Jag är väldigt nöjd att jag har valt Lindmarks Bygg AB till min lägenhets renovation.
    Tack så mycket, hoppas du kommer att trivas i den nya lägenheten! Lindmarks Bygg AB
  • Lars E
    2020-02-17
    Anlitade Lindmarks Bygg för en allomfattande köksrenovering och kan varmt rekommendera företaget. Även när det gäller ett begränsat projekt som detta är det ju många olika professioner inblandade, men förutom en smidig samordning som innebar att vi hade ett fungerande kök tidigare än vi vågat hoppas på, fanns det framförallt ett engagemang hos alla inblandade att bidra till ett så bra slutresultat som möjligt.
    Tack för de fina orden! Det var ett kul projekt som blev väldigt bra. Lindmarks Bygg AB
    2020-02-03
    Jättefint jobb gjort, precis som jag tänkt mig.
    2020-02-03
    Vi har fått hjälp att bredspackla, måla hel vår lägenhet samt renovera vårt kök.
    Smidigt då företaget samordnat målare, snickare, elektriker m.m. Vilket gjort renoveringen smidigt för oss.
    Noggranna duktiga hantverkare som vet vad dom gör.
    Väldigt nöjda!!
    Tack så mycket Cornelia för fina ord. Det var för oss ett nöje att jobba åt er. Lindmarks Bygg AB
    2019-12-10
    Noggranna och detaljorienterad. Ser till att hitta lösningar till alla problem. Finns där när man behöver hjälp även efter bygget är klart. Kan varmt rekommenderas!
    Tack för fina ord och tack för alla rekommendationer till dina vänner! Lindmarks Bygg AB
  • Kai G
    2019-08-25
    Företaget kaklade, byte diskho och bytte två bänkskivor. Helt suveränt bemötande, det jag vart nästan mest imponerad av var hur dom städade och forslade bort det dom bytte ut. Jag kommer rekommendera Lindmark Bygg till alla jag känner👍👍
    2019-05-13
    Snabb, noggrann, schysst. Rekommenderas!
    2019-05-10
    Lyhörda, kunniga, flexibla, trevliga. Vi är väldigt nöjda.
    Enkel kommunikation och pålitlig
    2019-05-09
    Vi anlitade Lindmarks Bygg för hjälp med renovering av våran lägenhet. Dom tog verkligen ett helhetsansvar med alla inblandande från början till slut och vi är mer än nöjda med slutresultatet:)
    Det är en fröjd att komma hem!
    Rekommenderas 5 av 5
    Stort tack!

Med vänlig hälsning, Christian och Maria på Bondegatan
    2019-05-09
    Lindmark är reco. Toppen toppen toppen toppen.