Lindmarks Bygg AB

Brännerigatan 5, 116 38 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Lindmarks Bygg AB!

Är det dags att bygga ny altan eller funderar du på att renovera köket? Vi på Lindmarks Bygg kan hjälpa dig med detta och en rad andra saker inom bygg. Vi har över 20 års erfarenhet inom byggbranschen och lägger stor vikt vid noggrant utförda arbeten. Vi lämnar aldrig efter oss ett arbete som vi själva inte är nöjda med.

På Lindmarks bygg kan du känna dig trygg då vi har allriskförsäkring och alltid lämnar garanti på alla utförda arbeten. Varmt välkommen att höra av dig till oss eller be om en offert här ovanför om du är nyfiken på vad just ditt byggprojekt skulle kosta.

Läs vad 13 kunder tycker om Lindmarks Bygg AB

• 2020-04-19

Karin K skrev om Lindmarks Bygg AB
    Absolut bäst! Vi är oerhört nöjda med vårat nya kök - från första planeringsmötet till färdigt resultat. Bra kommunikation, bra råd på vägen, lyhört, tillmötesgående. Dessutom ordning och reda, såg prydligt ut och gjorde dagligen rent, åkte bort med skräp allt eftersom. Kan rekommendera Lindmark bygg på alla sätt.
    Karin och Henrik Läs mer
    2020-04-30 Andreas L svarar Karin K
    Tack Karin och Henrik!!
    Jag håller med om att det blev superfint i det nya köket. Hoppas ni kommer att trivas.
  • 2020-03-19

Klara A skrev om Lindmarks Bygg AB
    Lindmarks Bygg made a bigger renovation at an excellent level in unbelievable short time! I could move in to my new home way before I hoped. They made a wonderful new kitchen, a beautiful sovalkov and painted the whole apartment.
    Easy to communicate, they are flexible, responsible and really perform a quality work! Highly recommended! Läs mer
    2020-03-25 Andreas L svarar Klara A
    Tack så mycket Klara! Hoppas att ni kommer att trivas i lägenheten!!
  • 2020-02-27

Zsolt K skrev om Lindmarks Bygg AB
    Jag var väldigt nöjd med Lindmarks Bygg AB. Jag kommer att rekommendera till alla eftersom jobbet de har gjort var på väldigt högt kvalitet. Också de jobbar super snabbt.
    Jag är väldigt nöjd att jag har valt Lindmarks Bygg AB till min lägenhets renovation. Läs mer
    2020-03-09 Andreas L svarar Zsolt K
    Tack så mycket, hoppas du kommer att trivas i den nya lägenheten!
  • Lars E

2020-02-17

Lars E skrev om Lindmarks Bygg AB
    Anlitade Lindmarks Bygg för en allomfattande köksrenovering och kan varmt rekommendera företaget. Även när det gäller ett begränsat projekt som detta är det ju många olika professioner inblandade, men förutom en smidig samordning som innebar att vi hade ett fungerande kök tidigare än vi vågat hoppas på, fanns det framförallt ett engagemang hos alla inblandade att bidra till ett så bra slutresultat som möjligt. Läs mer
    2020-02-25 Andreas L svarar Lars E
    Tack för de fina orden! Det var ett kul projekt som blev väldigt bra.
  • 2020-02-03

Helena L skrev om Lindmarks Bygg AB
    Jättefint jobb gjort, precis som jag tänkt mig. Läs mer
  • 2020-02-03

Cornelia O skrev om Lindmarks Bygg AB
    Vi har fått hjälp att bredspackla, måla hel vår lägenhet samt renovera vårt kök.
    Smidigt då företaget samordnat målare, snickare, elektriker m.m. Vilket gjort renoveringen smidigt för oss.
    Noggranna duktiga hantverkare som vet vad dom gör.
    Väldigt nöjda!! Läs mer
    2020-02-04 Andreas L svarar Cornelia O
    Tack så mycket Cornelia för fina ord. Det var för oss ett nöje att jobba åt er.
  • 2019-12-10

Helena S skrev om Lindmarks Bygg AB
    Noggranna och detaljorienterad. Ser till att hitta lösningar till alla problem. Finns där när man behöver hjälp även efter bygget är klart. Kan varmt rekommenderas! Läs mer
    2019-12-14 Andreas L svarar Helena S
    Tack för fina ord och tack för alla rekommendationer till dina vänner!
  • Kai G

2019-08-25

Kai G skrev om Lindmarks Bygg AB
    Företaget kaklade, byte diskho och bytte två bänkskivor. Helt suveränt bemötande, det jag vart nästan mest imponerad av var hur dom städade och forslade bort det dom bytte ut. Jag kommer rekommendera Lindmark Bygg till alla jag känner👍👍 Läs mer
  • 2019-05-13

Simon H skrev om Lindmarks Bygg AB
    Snabb, noggrann, schysst. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-05-10

Ingela J skrev om Lindmarks Bygg AB
    Lyhörda, kunniga, flexibla, trevliga. Vi är väldigt nöjda. Läs mer

Dalchung K skrev om Lindmarks Bygg AB
    Enkel kommunikation och pålitlig Läs mer

Christian D skrev om Lindmarks Bygg AB
    Vi anlitade Lindmarks Bygg för hjälp med renovering av våran lägenhet. Dom tog verkligen ett helhetsansvar med alla inblandande från början till slut och vi är mer än nöjda med slutresultatet:)
    Det är en fröjd att komma hem!
    Rekommenderas 5 av 5
    Stort tack!