Lindmarks Bygg AB

Lindmarks Bygg AB

www.lindmarksbygg.se
  • BadgeFourYears

Välkommen till Lindmarks Bygg AB! Är det dags att bygga ny altan eller funderar du på att renovera köket? Vi på Lindmarks Bygg kan hjälpa dig med detta och en rad andra saker inom bygg. Vi har över 20 års erfarenhet inom byggbranschen och lägger stor vikt vid noggrant utförda arbeten. Vi lämnar aldrig efter oss ett arbete som...

56 omdömen om Lindmarks Bygg AB

Sedan starten hos Reco 2019

Ulf M
Skrev om Lindmarks Bygg AB

Snabb respons på vår förfrågan och jobb utfört enligt utlovad tid!. Andreas sågade och monterade ekfaner foder till vår garderobsvägg. Effektivt utfört jobb med jättefint resultat.

Karin A
Skrev om Lindmarks Bygg AB

Lindmarks Bygg hjälpte oss att dela av ett rum med en ny gipsvägg. Väl utfört arbete, bra kommunikation under arbetets gång, och bra städning efteråt. Kan verkligen rekommendera dem.

Lottie H
Skrev om Lindmarks Bygg AB

De hjälpte oss att sätta in ny köksbänk/diskho/blandare. Duktiga och mycket trevliga att ha och göra med!

Cathrin L
Skrev om Lindmarks Bygg AB

Renoverade övervåningen med nya plankgolv och garderober. God kommunikation och kunniga på alla plan. Inga problem som inte gick att lösa. Allt gick smidigt och resultatet precis som jag hade tänkt fast ännu lite bättre. Stort tack från oss. Cathrin Lindroth

Niklas S
Skrev om Lindmarks Bygg AB

Pålitlig leverans med fin kvalitet. Lätta att ha att göra med.

Rolf P
Skrev om Lindmarks Bygg AB

Blev bemött snabbt och på ett proffsigt sätt. Arbetet gjordes på ett bra sätt. Hur bra kommer att visa sig med tiden. Vi anlitar gärna Lindmarks bygg igen. Rolf

Anders H
Skrev om Lindmarks Bygg AB

Pålitliga och professionella. Noggrann snickare med kreativa lösningar. Bra slutresultat.😊

Maria M
Skrev om Lindmarks Bygg AB

Jag är helt nöjd med den mycket effektiva hjälpen jag har fått med att fixa en läcka i mitt tack. Bra information om jobbets gång. Ni kom snabbt och kickade på problemet och fixade mycket snart därefter. MVH Maria McLaren

Amanda C
Skrev om Lindmarks Bygg AB

På alla vis gott, professionellt och ansvarsfullt bemötande. Totalentreprenad nybyggnation fritidshus där vi också fick många goda och kloka råd gällande utformning och förslag på, material av hög kvalitet . Stort byggtekniskt kunnande och estetisk känsla och noggrannhet. Kan varmt rekommendera att anlita Lindmarks bygg AB. .

Lotten S
Skrev om Lindmarks Bygg AB

Lindmarks bygg är väldigt noga och otroligt duktiga. Riktiga hantverkare som gör ett otroligt fint jobb. Under arbetet med renoveringen av mitt hus här jag ibland undrat; Hur gör dom detta, att dom KAN!!! Att dom sedan är supertrevliga och hänsynsfulla är ännu ett stort plus. Relommenderas varmt!

Jörgen L
Skrev om Lindmarks Bygg AB

Vi har anlitat Lindmarks Bygg flera gånger och har alltid varit supernöjda! Rekommenderas varmt.

Elsa H
Skrev om Lindmarks Bygg AB

Vi anlitade Lindmark för att bygga hyllsystem, hörnskåp i sekelskiftesstil, hatthylla och skohylla i vår hall. Lindmarks har varit bästa tänkbara firma att ha och göra med genom hela processen. Lätta att kommunicera med, tydliga, skickliga, de har levererat allt som vi kommit överens om och lite till. Resultatet blev jättebra, syns att detta är snickare med yrkesstolthet som värderar detaljer och noggranhet. Vi kan varmt rekommendera Lindmarks bygg.

Erika B
Skrev om Lindmarks Bygg AB

Vi hade höga förväntningar eftersom vi fått tips från en kompis på bra målarfirma. Jag tycker att Lindmarks Bygg AB levde upp till alla dessa förväntningar. Företaget målade väggar och tak i en nyköpt lägenhet. Resultatet blev fint, tidsplanen hölls och den preliminära prisuppgiften överskreds inte. Jag har ingenting mer att önska. Vi är jättenöjda och anlitar gärna Lindmarks Bygg igen, precis som vår kompis gör.

Ivonne D
Skrev om Lindmarks Bygg AB

Företaget gjorde en s.k. Attefallstillbyggnad i två plan, två s.k. Attefallstakkupor, nytt kök, nya golv i hela huset, nya sovrum, renovering av resten av huset. Jättenöjda med resultatet och kan varmt rekommendera företaget.

Anna N
Skrev om Lindmarks Bygg AB

Bra bemötande. Professionella hantverkare. Flexibla och ställde om planeringen när vi beslutade oss för att göra en större renovering. Mycket bra slutresultat. Har anlitat Lindmarks bygg tidigare och gör det gärna igen framöver.

PETRA F
Skrev om Lindmarks Bygg AB

Jag kan varmt rekommendera Lindmarks Bygg. De har ett tydligt kundfokus och är lyhörda samt trevliga att ha att göra med. Mitt intryck är att de utför ett mycket bra och noggrant arbete. Bra och tydlig kommunikation med Andreas som leder arbetet har varit ett stort plus.

Joel Ö
Skrev om Lindmarks Bygg AB

Vi skulle starkt rekommendera Lindmarks Bygg. Arbetet blev mycket väl utfört, de var lyhörda gällande våra önskemål och var väldigt noga med detaljerna. Utöver detta skulle vi även slå ett slag för kommunikationen under projektets gång vilket skapade en trygghet från vår sida.

Emelie J
Skrev om Lindmarks Bygg AB

Vi anlitade Lindmarks Bygg för att bygga ut farstun och därmed få en större hall. Vi är mycket nöjda av bemötandet och samarbetet och lyhördheten när vi tillsammans diskuterade och skissade fram hur det skulle se ut, samt under arbetets gång. De var noggranna och professionella och vi är mycket nöjda med slutresultatet.

Unni N
Skrev om Lindmarks Bygg AB

Vi anlitade Lindmarks Bygg i samband med en total renovering av ett hus från 1966. Renoveringen har omfattat allt ifrån ny el/ventilation, nya badrum till fasadrenovering m.m. Vi kan varmt rekommendera detta företag då det är en väldigt pålitlig byggfirma med skickliga hantverkare som levererar med kvalité.

Miko E
Skrev om Lindmarks Bygg AB

Allt har fungerat väldigt bra, trevliga och väldigt skickliga hantverkare Vi är väldigt nöjda med resultatet och all hjälp med bra lösningar Rekomenderar Lindmarks Bygg AB, behöver vi renovera något mer framöver kommer vi anlita dom igen.

Ulf Å
Skrev om Lindmarks Bygg AB

Proffsigt utfört arbete och trevligt bemötande

Anna W
Skrev om Lindmarks Bygg AB

Rekommenderar Lindmarks Bygg Ab. Mycket nöjda med totalrenovering av lägenhet. Proffesionellt skött från början till slut. Lyhörda och kom med bra lösningar på problem som rörde köksrenoveringen. Särskild eloge till skicklige snickaren! Allt blev precis som vi ville ha det!

Gunnar W
Skrev om Lindmarks Bygg AB

Väldigt skickliga och mycket bra att ha att göra med

Otto R
Skrev om Lindmarks Bygg AB

Övergripande omdömet är positivt. Lätta att ha att göra med. Åtgärdade det som vi bad om på ett bra sätt. Var öppna för mindre ändringar.

Anna S
Skrev om Lindmarks Bygg AB

Andreas och hans team har tagit sig an en total renovering av vår sekelskifteslägenhet om 176 kvm. Renoveringen av lägenheten som senast renoverades i början av 80-talet har innefattat komplexa moment med planlösningsändringar, montering av kök från Nordiska Kök och adderande av ett nytt badrum, och dessutom till stor del skett när vi, en familj om fyra, bott i själva lägenheten. Under hela processen har Andreas med team utmärkt sig för si n flexibilitet, lyhördhet och framför allt ett fantastiskt slutresultat. Jag rekommenderar Lindmarks varmt.

Erik W
Skrev om Lindmarks Bygg AB

Andreas och teamet gjorde ett fantastiskt jobb med att regla upp och lägga spån på vårt golv. Snabba, professionella och trevliga. Så bra att de var första valet nu när jag behöver hjälp igen. Denna gång lite mer omfattande, laga innertak, dörrpost, och en hel del annat.

Anna W
Skrev om Lindmarks Bygg AB

Vi är mycket nöjda med renovering av liten lägenhet av Lindmarks bygg AB. Utgångsläget var råa knaggliga betongväggar och gamla tapeter. Infräsning av el spackling målning och ny parkett har gjorts mycket professionellt och noggrant. Flexibla och tydliga. Det var värt att vänta in Lindmarks bygg AB till de kunde göra arbetet. Vi hoppas på fortsättning av köksrenoveringen nästa gång. A W Matsson

Svar från Lindmarks Bygg AB

Tack för fina ord Anna, ska bli kul att även få hjälpa er med köket!

Sofie S
Skrev om Lindmarks Bygg AB

Vi är väldigt nöjda med Lindmarks bygg. Andreas var väldigt lätt att kommunicera med och allt arbete gjordes exakt som vi önskade med fin finess och kvalitet oavsett vem av de anställda som utförde arbetet. Vi blev rekommenderade att anlita Andreas och vi kommer rekommendera honom vidare.

Svar från Lindmarks Bygg AB

Tack Sofie för fina ord! Lägenheten blev verkligen superfin!! Hoppas ni kommer att trivas!

Anders K
Skrev om Lindmarks Bygg AB

Byggde om badrum med ganska jobbiga förutsättningar för jobbet. Enkel kontakt med byggbas och byggare på plats. Hög servicekänsla och god kvalitet på jobben. Inga svårigheter med ändringar och hitta bästa lösning.

Svar från Lindmarks Bygg AB

Tack för omdömet Anders! Jag tycker ert badrum blev väldigt fint och stilen lirar bra med resten av lägenheten.

Mikael H
Skrev om Lindmarks Bygg AB

Jag har genom åren anlitat ett flertal byggföretag för renoveringar hemma, men ingen har varit så trevlig vid bemötande, kreativ när det gäller problemlösningar och levererat ett så bra resultat som Andreas Lindmark och hans gäng. De är yrkesskickliga hantverkare i vars arbeten man ser precision och snickarglädje!

Svar från Lindmarks Bygg AB

Tack för omdömet! Köket och toaletten blev så snygga! Hoppas ni kommer att trivas!

Sophie Jane Elsy Marianne H

Vi anlitade Lindmarks Bygg AB för målning av en stor lägenhet, öppning av en vägg, klinkerläggning samt golvvärme i hall och installation av handdukstork. Vi är mycket nöjda med kontakten med Andreas och allt arbete som gjordes. Målarna och elektrikern var mycket trevliga och gjorde ett enastående arbete! Vi kan inget annat än rekommendera att anlita Lindmarks Bygg!

Svar från Lindmarks Bygg AB

Tack för fina ord Sophie! Hoppas ni kommer att trivas bra!

Susanne N
Skrev om Lindmarks Bygg AB

Vi valde att anlita Lindmarks Bygg AB för renovering av hall med platsbyggd garderob och inbyggd tvättmaskin och liten toalett och ett lite större badrum. Idag är vi supernöjda med hela renoveringen! Hantverkarna var kompetenta, höll tidsplanen, tillmötesgående och snabba på återkoppling vid frågor. Rekommenderas!

Svar från Lindmarks Bygg AB

Tack Susanne för fint omdöme. Det blev väldigt fint i huset!

Kiki M
Skrev om Lindmarks Bygg AB

A L bygg har totalrenoverat mitt badrum. Jag hade höga förväntningar eftersom goda vänner till mig varmt rekommenderat A L bygg. Jag är imponerad både av logistiken, och det trevliga bemötandet. Allt har fungerat perfekt, tidsplanen följts och allt har blivit så fint. Jag är mycket nöjd med resultatet och skulle gärna vända mig till dem igen. De får 5 poäng av 5.

Svar från Lindmarks Bygg AB

Tack Kiki, kul att du är nöjd. På återseende!

David S
Skrev om Lindmarks Bygg AB

Hög kvalitet och service rakt igenom. Anlitade Lindmarks bygg för att bygga in garderober till en enhetlig vägg med platsbyggda överskåp.

Svar från Lindmarks Bygg AB

Tack för omdömet David! Tycker också att det blev väldigt fint!

Jenny S
Skrev om Lindmarks Bygg AB

Lindmarks byggde ett förråd åt oss och vi är supernöjda!

Svar från Lindmarks Bygg AB

Tack Jenny för omdömet. Skönt att vi blev klara innan snön kom. För det kom ju en hel del...

Saša B
Skrev om Lindmarks Bygg AB

Superfint bemötande och snabbt arbete när jag renoverade mitt kök. Kommer rekommendera Lindmarks Bygg till alla som frågar och är ute efter kompetenta hantverkare.

Saša B och Andreas L gillar detta
Svar från Lindmarks Bygg AB

Tack Saša för rekommendationen, hoppas du kommer att trivas i ditt fina kök!!

Daniel M
Skrev om Lindmarks Bygg AB

- Rivning av vägg och ommålning av lägenhet - Bra bemötande från första möte genom hela projektet. Extra plus i kanten för den trevlige och noggranna målaren!

Svar från Lindmarks Bygg AB

Tack för omdömet Daniel! Det blev väldigt fint, och jag håller med. Vår målare är väldigt duktig och noggrann.

Martina G
Skrev om Lindmarks Bygg AB

Jag lät platsbygga en garderob till min hall, som skulle passa in med befintliga överskåp i 50-talskänska. Är enormt nöjd med resultatet, som blev så mycket bättre än vad jag hade kunnat föreställa mig! Väldigt fint hantverk, otroligt skickliga, trevliga snickare och målare och allt funkade utmärkt. Är himla nöjd och skulle rekommendera firman till alla!

Svar från Lindmarks Bygg AB

Tack för omdömet Martina. Blev väldigt fint i hallen. Som du säger så kan man tro att garderoben byggdes samtidigt som fastigheten. Väldigt nöjda med resultatet!

Henrik J
Skrev om Lindmarks Bygg AB

Anlitade Lindmarks Bygg för att bygga en pergola och nya vindskydd. Trevligt bemötande från första början. Pergolan och vindskydden blev super bra. Kan verkligen rekommendera Lindmarks Bygg till andra!

Svar från Lindmarks Bygg AB

Tack för omdömet. Pergolan och vindskydden blev väldigt snygga. Vi får se om vi ska fortsätta med uteköket i vår.

Henrik E
Skrev om Lindmarks Bygg AB

Renovering av kök. Trevligt och duktiga hantverkare. Lätta att ha att göra med. Lyhörda och kreativa. Var väldigt mån om att arbetet skulle blir bra gjort. Kan varmt rekommendera.

Svar från Lindmarks Bygg AB

Tack för omdömet. Blev väldigt fint i köket!

Bodil R
Skrev om Lindmarks Bygg AB

Renovering av en övervåning där plasttak byttes ut och olika väggar och golv byttes ut i 4 rum och en hall. Vi tömde 3rum som snabbt blev färdigställda. Sen var det några veckors paus och vi hann flytta in möbler i de färdiga rummen samt tömma det 4e så att det och hallen kunde bli klara också. Allt var smidigt och i bra samspel mellan oss och hantverkarna. Vi hade även yttre målning på liggande panel högst upp på huset och det blev klart under en dag. Allt fungerade utmärkt.

Svar från Lindmarks Bygg AB

Tack för fint omdöme och gott samarbete! Vi kommer snart och tar tag i köket!

Cristine V
Skrev om Lindmarks Bygg AB

Renoverade köket. Resultatet blev mycket bra.

Svar från Lindmarks Bygg AB

Tack Cristine! Tycker också köket blev väldigt fint!

Linn M

Renovering av kök. Bra kommunikation och flexibilitet. Bra slutresultat

Svar från Lindmarks Bygg AB

Tack för fint omdöme och rekommendationer till nära och kära! Vi ses väl igen till hösten :)

Karin K
Skrev om Lindmarks Bygg AB

Absolut bäst! Vi är oerhört nöjda med vårat nya kök - från första planeringsmötet till färdigt resultat. Bra kommunikation, bra råd på vägen, lyhört, tillmötesgående. Dessutom ordning och reda, såg prydligt ut och gjorde dagligen rent, åkte bort med skräp allt eftersom. Kan rekommendera Lindmark bygg på alla sätt. Karin och Henrik

Svar från Lindmarks Bygg AB

Tack Karin och Henrik!! Jag håller med om att det blev superfint i det nya köket. Hoppas ni kommer att trivas.

Klara A
Skrev om Lindmarks Bygg AB

Lindmarks Bygg made a bigger renovation at an excellent level in unbelievable short time! I could move in to my new home way before I hoped. They made a wonderful new kitchen, a beautiful sovalkov and painted the whole apartment. Easy to communicate, they are flexible, responsible and really perform a quality work! Highly recommended!

Svar från Lindmarks Bygg AB

Tack så mycket Klara! Hoppas att ni kommer att trivas i lägenheten!!

Zsolt K
Skrev om Lindmarks Bygg AB

Jag var väldigt nöjd med Lindmarks Bygg AB. Jag kommer att rekommendera till alla eftersom jobbet de har gjort var på väldigt högt kvalitet. Också de jobbar super snabbt. Jag är väldigt nöjd att jag har valt Lindmarks Bygg AB till min lägenhets renovation.

Svar från Lindmarks Bygg AB

Tack så mycket, hoppas du kommer att trivas i den nya lägenheten!

Lars E
Skrev om Lindmarks Bygg AB

Anlitade Lindmarks Bygg för en allomfattande köksrenovering och kan varmt rekommendera företaget. Även när det gäller ett begränsat projekt som detta är det ju många olika professioner inblandade, men förutom en smidig samordning som innebar att vi hade ett fungerande kök tidigare än vi vågat hoppas på, fanns det framförallt ett engagemang hos alla inblandade att bidra till ett så bra slutresultat som möjligt.

Svar från Lindmarks Bygg AB

Tack för de fina orden! Det var ett kul projekt som blev väldigt bra.

Helena L
Skrev om Lindmarks Bygg AB

Jättefint jobb gjort, precis som jag tänkt mig.

Cornelia O
Skrev om Lindmarks Bygg AB

Vi har fått hjälp att bredspackla, måla hel vår lägenhet samt renovera vårt kök. Smidigt då företaget samordnat målare, snickare, elektriker m.m. Vilket gjort renoveringen smidigt för oss. Noggranna duktiga hantverkare som vet vad dom gör. Väldigt nöjda!!

Svar från Lindmarks Bygg AB

Tack så mycket Cornelia för fina ord. Det var för oss ett nöje att jobba åt er.

Helena S
Skrev om Lindmarks Bygg AB

Noggranna och detaljorienterad. Ser till att hitta lösningar till alla problem. Finns där när man behöver hjälp även efter bygget är klart. Kan varmt rekommenderas!

Svar från Lindmarks Bygg AB

Tack för fina ord och tack för alla rekommendationer till dina vänner!